دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 31 فروردین 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 فروردین 1400 مشرق نیوز 2 فروردین 1400 مشرق نیوز 3 فروردین 1400 مشرق نیوز 4 فروردین 1400 مشرق نیوز 5 فروردین 1400 مشرق نیوز 6 فروردین 1400 مشرق نیوز 7 فروردین 1400 مشرق نیوز 8 فروردین 1400 مشرق نیوز 9 فروردین 1400 مشرق نیوز 10 فروردین 1400 مشرق نیوز 11 فروردین 1400 مشرق نیوز 12 فروردین 1400 مشرق نیوز 13 فروردین 1400 مشرق نیوز 14 فروردین 1400 مشرق نیوز 15 فروردین 1400 مشرق نیوز 16 فروردین 1400 مشرق نیوز 17 فروردین 1400 مشرق نیوز 18 فروردین 1400 مشرق نیوز 19 فروردین 1400 مشرق نیوز 20 فروردین 1400 مشرق نیوز 21 فروردین 1400 مشرق نیوز 22 فروردین 1400 مشرق نیوز 23 فروردین 1400 مشرق نیوز 24 فروردین 1400 مشرق نیوز 25 فروردین 1400 مشرق نیوز 26 فروردین 1400 مشرق نیوز 27 فروردین 1400 مشرق نیوز 28 فروردین 1400 مشرق نیوز 29 فروردین 1400 مشرق نیوز 30 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۱    
با همکاری دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون بیش از سه هزار پاکبان ونیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه های پرخطر قرار دارند در شهراصفهان آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۰    
مراسم یادبود سردار شهید سید محمد حجازی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۵    
مراسم گرامیداشت شهید سردار سید محمد حجازی با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور و قدرشناس اصفهان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 20 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
اختیارات رئیس جمهور بسیار زیاد است. به همین خاطر است که اکنون در اردوگاه اصلاح طلبان، ترافیک کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده و این ازدحام کاندیداها، سران این طیف را سردرگم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از راه اندازی بیمارستان صحرایی در این مرکز به منظور ارائه خدمات حداکثری به بیماران کرونایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
طیف مدعی اصلاحات که مدعی کمبود اختیارات رئیس جمهور است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیداتوری به تلاطم افتاده و قطار نامزد راه انداخته است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
مراسم محفل انس با قرآن کریم در هفتمین روز از ماه رمضان در مسجد نصیرالملک شیراز با حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۶    
شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه 59,536 میلیارد ریال با نماد وسقزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
در مسیر ساحلی و زیبای چابهار به بندرعباس یکی از شگفتی های بی نظیر طبیعت خلق شده است که درک نام دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: شرکت های خصوصی که مجاز به واردات واکسن هستند، رصد می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
تصویر برگزیده مسابقه عکاسی همه چیز درباره عکس 2021./عکس: تئو چین لونگ از سنگاپور
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: سبک و سیاق مدیریت اقتصاد کشور آنچنان کارآمد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۲    
مهمترین ویژگی انسان توانایی اش برای تصمیم گیری آگاهانه است؛ اینکه به صورت منطقی همه جوانب را بسنجد و انتخاب کند. اما برخی تاکتیک ها طوری طراحی می شوند که قدرت ارزیابی منطقی را از فرد بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۴:۵۸    
توسعه فرقه گرایی در جامعه ایران با هر انگیزه و هدفی، یکی از مهم ترین آسیب هایی است که فرهنگ اسلامی-ایرانی را تهدید می کند و غفلت از این مسئله می تواند نتایج جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۴:۳۰    
پوشیده شدن ماشین از خاکستر آتشفشان در کارائیب./منبع: رویترز
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۴:۳۰    
وقتی از فضیلت ها دور و دل بسته دنیا و آرزوهای آن باشیم، شیطانی که خداوند درباره او فرموده دشمن من و شماست، کارهای عبادی حتی در ماه رمضان را سخت جلوه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۹    
یک متخصص تغذیه بالینی، به بایدها و نبایدهای رژیم غذایی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و در مورد خوردنی های افطار و سحر، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۳:۴۰    
مطالعات نشان می دهد بهداشت دهان و دندان و مراقبتهای منظم از دندان مهمترین راه کاهش خطر عفونت قلبی موسوم به آندوکاردیت عفونی ناشی از باکتریهای دهان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۲    
تحقیقات جدید نشان می دهد که دوچرخه زدن در حین جلسات درمانی دیالیز می تواند سلامت قلب بیماران را تقویت کرده و هزینه های پزشکی را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۷    
فرانسه در ادامه سیاست ها و رویکردهای اسلاه هراسانه خود قوانین جدید ضد اسلامی را تصویب کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۲:۳۲    
محققان هشدار دادند که براساس مطالعات در حال انجام و گزارشات موردی، حمل و نقل زنجیره ای و کالاهای منجمد می تواند به گسترش کروناویروس از جمله در مرزها منجر شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۵    
دکتر مهدی جمشیدی گفت: رهبر معظم انقلاب در طی این سال ها بارها از مفهوم مقاومت صحبت کرده اند، به زعم بنده عملیاتی کردن این مفهوم دینی در اجتماع از هر امر دیگری ضرورت بیشتری دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۰:۴۲    
شاگردان گل محمدی با غلبه بر گوای هند به رکورد صد در صد پیروزی دست یافتند و با اقتدار در صدر گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۸    
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در قالب هشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری204 سارق دستگیر و 364 فقره انواع سرقت کشف شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۴    
صدر اعظم آلمان با وجود تشدید مناقشات با روسیه در مسائل مختلف اما بار دیگر از اجرای پروژه گازی مشترک با مسکو موسوم به "نورد استریم2" در برابر انتقادها حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۲    
به گزارش مشرق، محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا در توییتر نوشت: بازپخش مستند روشنگرانه پایان بازی امشب ساعت 23:20 از شبکه 3 (بعد از فوتبال پرسپولیس) ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۹    
مصوبه مجلس برای افزایش حقوق سربازان وظیفه اجرایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۷    
وزرای امور خارجه آمریکا و اتریش امروز (سه شنبه) در گفتگوی تلفنی به مسائل مختلف از جمله مذاکرات برای احیای برجام در وین پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۶    
تیم پرسپولیس ایران با برتری مقابل گوای هند به صدرنشینی اش در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا اقتدار بیشتری بخشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۵    
لحظاتی دلنشین از زمزمه قرائت قرآن توسط رهبرانقلاب که لحظاتی قبل در صفحه اینستاگرام Khamenei.ir منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۲    
سردار حجازی به خاطر خلق و خوی شخصی نسبتاً گمنام ماند، رسانه گریز بود و با تظاهر، ریا و گزارش دهی فرسنگ ها فاصله داشت. عبارت سراپا مجاهدت مقام معظم رهبری درباره ایشان ادا کردن حق مطلب بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۷    
یک دیپلمات یونانی از نهایی شدن توافق استقرار سامانه های پدافندی پاتریوت در تاسیسات انرژی عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 ریشتر حوالی بندر گناوه در مرز استانهای بوشهر و فارس را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: زیبا کلام عکس زیر را گذاشته در اینستاگرام که اینها دلواپس و مخالف مذاکرات وین هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در استان تهران، نکاتی را توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی چاهنامه نوشت: خب دیگه کاسبی بدلکارها هم کم کم کساد میشه چون کمپانی دیزنی داره روی ربات های بدلکار کار میکنه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد در سوپر لیگ اروپا بدون موافقت اعضای هیئت مدیره شرکت نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۴    
شبکه اسکای اسپورت خبر داد باشگاه چلسی اولین خروجی از ائتلاف ضد یوفا و فیفا می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۴    
به گزارش مشرق ، تجارت نیوز با انتشار جدولی از قیمت مسکن در تهران، نوشت: قیمت یک متر مسکن نوساز در ولنجک معادل قیمت یه دستگاه پراید است! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق ، یک پزشک کانادایی دستورالعمل بیمارستان های ایالت انتاریو در این کشور در مواجهه با موج بستری های کرونا در روزهای آینده را اینگونه منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار با گوا با گلهای مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی و سید جلال حسینی 2-1 گوا را شکست داد. کنعانی زادگان هم یک پنالتی از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۶    
یک مسئول نظامی بلند پایه روسیه بر برنامه ریزی تروریست های سوریه برای حملات به مراکز دولتی سوریه در شهرهای بزرگ پیش از انتخابات این کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید دانشگاه تهران با راه اندازی پویشی از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۰    
مهدی چمران:از آنجا که پانزده تخصص اصلی و اولویت دار در شورای شهر پیش بینی کرده ایم، حدود 15 نفر متخصص که متعهد هم باشند در شورای انتخاب برای گزینش این متخصصان حضور خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۰    
مُناجاتُ الْمُحِبّین یا مناجات دوست داران، از مناجات های پانزده گانه نقل شده از امام سجاد(ع) که حاوی مفاهیمی از جمله محبت خداوند، لوازم و آثار محبت به خداوند، و بندگی و لطف و عنایت خداست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۹    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تاکنون مبلغ جدیدی به حساب این باشگاه از سوی کارگزار واریز نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: خاتمی مدعی شده که "مراکز دولتی اطلاعاتی" گزارش از حذف گسترده نامزدها در انتخابات شوراها داده اند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس هیات چین پس از پایان نشست امروز (سه شنبه) کمیسیون مشترک برجام در وین گفت که مذاکرات درباره فعال شدن برجام وارد مقطع جدیدی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۴    
سردار حجازی در نشست هم اندیشی جمعی از مستندسازان جبهه مقاومت گفت:حاج قاسم گفته بود می خواهم با مستندسازان صحبت کنم؛ اما امروز جای ایشان خالی است و قرعه به نام بنده افتاده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: هیچ تصمیمی در بودجه 1400، بدون مجوز از اعضای کمیسیون تلفیق و صحن علنی گرفته نشده است. ادعای دستکاری و رانت خلاف واقع است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
معاون وزیر دفاع انگلیس طی سخنانی مدعی شد در صورت بازگشت فعالیت گروه های تروریستی بین المللی به افغانستان، لندن حق اقدام نظامی مجدد در این کشور را برای خود محفوظ می داند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
به گزارش مشرق ، صفحات اینستاگرام کلیپی از کنایه جالب سریال “یاور” به منفعت طلبی برخی اطرافیان کابینه و وزرا به بهانه نسبت فامیلی با وزیر منتشر کرده اند. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۹    
پلیس کابل اعلام کرد که انفجار یک بمب مغاطیسی متصل به خودرو در کابل سبب زخمی شدن سه تن شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۹    
اعضای گروهک تروریستی داعش و شبه نظامیان وابسته به آمریکا با بالا گرفتن موج اعتراضات در استان الرقه به جنایات این گروه ها دست به اعدام های میدانی ساکنان و عشایر عرب این استان زدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۶    
به گزارش مشرق، رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: آمریکا در متن توافق وین سعی دارد با رفع زمانمند برخی از تحریمها علاوه بر گروگان نگه داشتن حوزه اقتصادی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۴    
حاج ابراهیم 67 ساله که در شهر ورزنه اصفهان زندگی میکند 15سال پیش دو راس گاو از پاکستان خریداری کرد تا سنت گاو چاه را زنده نگه دارد به همین دلیل مردم فراوانی برای دیدن آن به شهر ورزنه می آیند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۱    
فیلمی کوتاه از حضور رزمندگان گیلانی و سردار محمدعلی حق بین فاتح شهر نبل و الزهرا سوریه که حدود پنج سال در اشغال داعشیان بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۱    
برنامه تلویزیونی ماه خدا، ویژه برنامه سحرگاه شبکه یک سیما که هر سحر، حوالی ساعت 4.30 بامداد با کارشناسی حجت الاسلام دکتر رفیعی به استقبال اذان میرود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۹    
درسومین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل نیروی هوایی عراق متوقف شد تا دور رفت مسابقات را بدون برد پشت سر بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۹    
حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و محمد علی محسنی بند پی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،از خط تولید و آزمایشگاه تولید کیت کرونای شرکت نویان نگین پارسیان در غرب تهران بازدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۲    
وزیر دفاع روسیه از آمریکا، اوکراین و ناتو به دلیل تنش زایی در مرزهای روسیه و دریای سیاه انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: سازوکار ارتقاء کارکنان اداری قوه قضاییه در سند تحول قضایی پیش بینی شده که تبدیل وضعیت آنها از اداری به قضایی نمونه ای از این فرایندهای طراحی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۰    
جنگنده ها و هواپیماهای ارتش چین در نمایش قدرت مجدد به تایوان، مجددا بر فراز منطقه پدافندی این جزیره پرواز کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مشرق، ماری کوپنی، نوجوان فعال توئیتری نوشت: "من ماری 13 ساله از شهر فلینت، ایالت میشیگان هستم. جایی که ما 7 سال است آب آشامیدنی پاک و سالم نداریم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۴    
منابع امنیتی در غزه امروز سه شنبه از سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تأکید کرد که ایران اجازه وقت کشی و فرسایشی کردن مذاکرات پیرامون احیای برجام را به هیچ کس نخواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۲    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: اعتدال گفتمان نیست نوعی روش تعامل است. چون گفتمان نیست فاقد اندیشه مستقل و متمایز است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵    
به گزارش مشرق ، حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: اعتدال، میانه روی نیست بلکه نهادینه شدن عدالت در ساختارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۱    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عصر امروز با موضوع بررسی حادثه نطنز و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی تشکیل جلسه فوق العاده داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۶    
نماینده چین در گفت وگوهای هسته ای در وین اتریش، تاکید کرد که همچنان مهمترین اولویت تمرکز بر لغو تحریم های آمریکا علیه ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
به گزارش مشرق ، محسن دهنوی نماینده مجلس در حساب توئیتر خود نوشت: با پیگیری های ما و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و علی رغم سنگ اندازی های دولت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در 2 بازی قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه مقابل الدحیل بازی می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
یک نظامی صهیونیست که از مشکلات روحی رنج می برد، پس از بی اعتنایی فرماندهان ارتش به مشکلات وی، خود را آتش زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۶    
منبع خبری شبکه پرس تی وی در وین گفت که دستورالعمل آمریکا صرفا تعلیق تحریم ها و نه لغو کامل آنها است و در صورت رفع برخی تحریم ها، آمریکا قصد دارد آنها را در بازه های 120 روزه و 180 روزه تمدید کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۵    
در پایان نشست مشترک برجام کشورهای مشارکت کننده در برجام توافق کردند گروه کارشناسی سوم برای گفتگو درباره ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام ایجاد شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۲    
به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه ای در توییتر نوشت: همکاران محترم دولت که می خواهند کاندیدا شوند اگر ایده ای داشتند که باید اعمال می شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۷    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح های شیمیایی برای سومین سال متوالی، از سوی شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی به عنوان معاون رئیس این شورا برگزیده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۷    
به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: در برابر اغواء؛ مردم باید اقناع شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۸    
در سایه تحرکات آمریکا برای احیای داعش و انتقال عناصر وابسته به این گروه تروریستی از اردوگاه الهول به عراق، کارشناسان این اردوگاه را بمب ساعتی منطقه می دانند که نگرانی محافل امنیتی را برانگیخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۸    
تکلیف سه سهمیه قاره آسیا در جام جهانی فوتسال مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۳    
بهزاد نبوی هم که گفت اختیارات دولت 15درصد نیست، رئیس شرکت سهامی شان شده تا از شدت هیجان، همدیگر را نخورند و سه کاری نشود!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۰    
با قهر رئیس جمهوری، شرایط به سمتی رفت که همه دوست داران انقلاب با گوشزد ضرورت تبعیت از ولی فقیه و تبعات تمرد از آن، به نصیحت و سپس انذار دکتر احمدی نژاد پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۸    
در رده بندی باشگاه های فوتبال جهان استقلال و پرسپولیس جهشی خوب در جهان داشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اسرای فلسطینی در زندان عوفر را به طرز وحشیانه ای سرکوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۲    
یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل شرکت نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۶    
کاروان های غیرمجاز عتبات پس از ممنوعیت سفر به کربلا از طریق مرزهای زمینی، این بار اقدام به ثبت نام کاروان عتبات به صورت هوایی در شب های قدر آن هم با هزینه های بالا کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
سرمربی الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی از تصمیم برای وقفه در گفت وگوهای برجامی وین به منظور مشورت هیأت های کشورهای عضو برجام با پایتخت های متبوع خود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجلس و برخی از نمایندگان برای روشن تر شدن دلیل تعطیلی مجلس شورای اسلامی و ابهامات مردم در این باره پاسخ گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
سردار شهیدسیدمحمد حجازی در دوران فرماندهی نیروی مقاومت بسیج با مرحوم آیت الله دیداری داشتند که در این گزارش فیلم بخشی از این دیدار تقدیم می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: قیمتش تا هفتاد هزار تومان هم رفته، در حالی که نه تحریمه، نه نهاده میخواد، نه انبار هامون خالیه! فقط ماه رمضونه و مسئولین نظارتی رو روزه برده!!! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۰    
بهروز نعمتی از نزدیکان علی لاریجانی می گوید: علی لاریجانی در دوازده سالی که در مجلس بود، عیارش مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۸    
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که بیماری همه گیر کووید 19 همچنان به عنوان یک اورژانس بهداشت عمومی تلقی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
ثبت موارد ابتلا به انواع کرونای جهش یافته که به سرعت در کشوهای جهان در حال گسترش است، دولت ها را به اعمال قوانین سختگیرانه تری واداشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
در بین مواد خوراکی و کالاهای اساسی پرمصرف مردم، یکی از کالاهای اساسی از ابتدای دولت روحانی 739درصد گران شده و رکورددار گرانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
اقاقیا درختی است با گل های زیبا و برگ های آن در بهاربه رنگ سبز جالبی بیرون می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۹    
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس با روند نوسانی همراه بود و بعد از طی کردن روند نوسانی خود، در پایان معاملات با رشد دو هزار واحدی شاخص کل همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: با پول های بیت المال و جدول مندلیفی که درست کردیم دست بخش خصوصی را از فوتبال بریدیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
کارشناس فوتبال و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اهمیت دیدار سوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الدحیل تیم قدرتمندی است که استقلالی ها نباید از آن غفلت کنند.