دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 دی 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 دی 1400 مشرق نیوز 2 دی 1400 مشرق نیوز 3 دی 1400 مشرق نیوز 4 دی 1400 مشرق نیوز 5 دی 1400 مشرق نیوز 6 دی 1400 مشرق نیوز 7 دی 1400 مشرق نیوز 8 دی 1400 مشرق نیوز 9 دی 1400 مشرق نیوز 10 دی 1400 مشرق نیوز 11 دی 1400 مشرق نیوز 12 دی 1400 مشرق نیوز 13 دی 1400 مشرق نیوز 14 دی 1400 مشرق نیوز 15 دی 1400 مشرق نیوز 16 دی 1400 مشرق نیوز 17 دی 1400 مشرق نیوز 18 دی 1400 مشرق نیوز 19 دی 1400 مشرق نیوز 20 دی 1400 مشرق نیوز 21 دی 1400 مشرق نیوز 22 دی 1400 مشرق نیوز 23 دی 1400 مشرق نیوز 24 دی 1400 مشرق نیوز 25 دی 1400 مشرق نیوز 26 دی 1400 مشرق نیوز 27 دی 1400 مشرق نیوز 28 دی 1400 مشرق نیوز 29 دی 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۰    
آبشار زیبای گنجنامه در شهر همدان، این روزها در دمای 13 درجه زیر صفر همدان، قندیل بسته و تصویری رویایی به وجود آورده به طوریکه با یک دیواره یخی 12 متری روبه روی می شوید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۶:۵۴    
هشدارها جدی است، زمین قلعه فلک الافلاک نشست کرده، شاهکار معماری دنیا با گذشت سال ها همچنان منتظر استحکام بخشی و تحقق وعده های مسئولان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۵    
با تحولات اخیر در سیاست جهانی و تنش های ژئوپولیتیک، نفت 100 دلاری هم در دسترس است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۲:۵۶    
کولاک شدید در گردنه سامبران در محور اهر- کلیبر باعث اختلال در تردد جاده ای این محور شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۹    
عضو ناظر شورای عالی بورس با اعلام نتیجه جلسه با فعالان و ادعای تعارض منافع در تمام ارکان گفت: سازمان بورس باید جرئت حذف دامنه نوسان و اصلاح شاخص را داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۹    
اردوغان ابراز تمایل کرده که در منازعه میان روسیه و اوکراین، نقش یک میانجی را ایفا کند، اما آیا این کشور ویژگی های یک میانجی برای حل اختلافات و تنش ها را دارد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
دو چوپان که در ارتفاعات روستای جزیمق استان زنجان دچار کولاک و برف شده بودند با اعزام اورژانس هوایی زنجان نجات یافتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
نایب رئیس مجلس گفت: ارز 4 هزار و 200 تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه 1401 حذف می شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای 60 میلیون ایرانی به ازای هر نفر 110 هزار تومان یارانه پرداخت شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۰    
این چهره های دلاوران جمعیت هلال احمر است در روزهایی که اکثر استان های کشور متاثر از حوادث جوی اند و هموطنان زیادی نیازمند امدادرسانی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
جانشین پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد 46 محور اصلی و فرعی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
پنجشنبه 30 دی 1395 تاریخی که هرگز فراموش نخواهد شد. در چنین روزی حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول اتفاق افتاد، که پس از 3٫5 ساعت سوختن، فروریخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر به اتخاذ مواضع مداخله جویانه در خصوص مذاکرات وین مبادرت ورزید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۳    
روز گذشته یک فروند هواپیمای سسنا 208 بی در زمین های کشاورزی ارزوئیه سیرجان فرود اضطراری انجام داد. تمامی 18 سرنشین این هواپیما در سلامت کامل به سر می برند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
در سرتاسر استان گیلان گزارش کرده اند، هوای استان در اغلب مناطق همراه با بارش شدید برف بوده که این نزولات آسمانی در مناطق مرتفع استان با شدت بیشتری همراه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
استفاده از تانک ارتش برای کمک به مردم که در کولاک شدید در گردنه اسدآباد همدان گرفتار شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۶    
چهره یخ بسته مامور پلیس آذربایجان شرقی در هنگام امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۱    
یک روزنامه لبنانی از تحرکات جدید آمریکا برای متحد کردن کُردها در شمال شرق سوریه با هدف تثبیت موجودیت خود و متحدانش در شمال شرق سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امیدوارم جمع بندی و خروجی همایش ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول به عنوان چراغ راهی برای سال آینده سازمان بازرسی مورد استفاده قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۱    
رسانه ایتالیایی از رقابت سردار آزمون با مهاجم منچستر یونایتد برای حضور در یوونتوس خبر داد و البته مدعی شد رقم درخواست باشگاه زنیت برای جذب مهاجم ایرانی مورد موافقت باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۵:۰۴    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات منفی از کانال های خارج از کشور نیز تلاش دارد نگاه ایران به شرق را خطرناک یا بی نتیجه تلقی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا گفت که صراحتا به همتای روس خود گفته است که هرگونه اقدام مسکو در عبور از مرز اوکراین، تهاجم محسوب می شود و با واکنش شدید و هماهنگ واشنگتن و متحدان اش مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۳۷    
مسئول طرح پیشگیری از تنبلی چشم استان تهران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از دلایل ایجاد تنبلی چشم، راه های درمان و پیشگیری از آن گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۵    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که فشارهای غربی به روسیه واکنشی به نقش مهم و کارآمد این کشور در عرصه بین الملل و دفاع این کشور از حقوق بین الملل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر 75 درصد مشترکان خانگی صنعت برق کمتر از الگوی تعیین شده مصرف می کنند و این ها هیچ تغییر تعرفه ای را نخواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۹    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، گفت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا در حال پیشرفت و حمایت فعالان اقتصادی از آن نیز بیشتر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۳۹    
رئیس کل محاکم تهران آخرین وضعیت پرونده شرکت رامک خودرو و پرداخت مطالبات شکات این پرونده تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه برای اجرای طرح توسعه و رونق شرکت فولاد شادگان همکاری لازم را خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۲    
منابع خبری سوریه گفتند که دو خودروی بمب گذاری شده در برابر زندان عناصر داعش در جنوب الحسکه منفجر شده است و تروریست ها پس از انفجار، به این زندان حمله کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۹    
جنگنده های سعودی با حمله به یمن مناطق مسکونی این کشور را هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۸    
ضرغامی در دیدار با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری تاکید کرد: گردشگری حق همه مردم دنیاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقات خود دریافتند که شیر مادر می تواند ویروس کرونا را غیر فعال کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۲    
با مذاکرات شرکت ملی نفت ایران و شرکت های روسی، زمینه توسعه همکاری ها در بخش بالادستی نفت و گاز، توسعه میادین و انتقال فناوری افزایش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۴    
ایران در سال 2021 معادل 855 هزار تن سیب زمینی به بازار جهانی صادر کرد که از این منظر در جمع 5 کشور بزرگ صادرکننده این محصول کشاورزی در جهان قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۲    
دانشگاه دولتی روسیه نشان دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: به من گفته شده است که سرعت سیر کالا در کشور 5 کیلومتر در ساعت است که عدد بسیار وحشتناکی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۱    
یک روزنامه اماراتی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور ایران به روسیه بشدت مورد توجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است، خواستار انجام تحرکاتی برای جلوگیری از همکاری نظامی ایران و روسیه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۰    
رئیس سازمان زندان ها به موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان ها اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها در ادوار مختلف مورد تأکید بوده است و در این دوره اهتمام ما انجام اقدام جدی در این خصوص است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن طرح آمریکا در یمن، هیچ آینده ای ندارد و این، پیام عملیات های ارتش و کمیته های مردمی یمن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۸    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: رئیس جمهور روسیه چندی پیش اعلام کرد وقوع انقلاب رنگی در همسایگی این کشور، خط قرمز است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: از اجلاس متفقین در تهران بدون حضور و اطلاع شاه ایران... تا نماز حاج قاسم و آیت الله رئیسی در کاخ کرملین؛ این قدرت جمهوری اسلامیست. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۹    
قیمت نفت برنت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی 33 سنت پایین آمد و قیمت نفت آمریکا هم 20 سنت کاهش قیمت را تجربه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی افغانستان امروز 32 میلیون دلار در قالب کمک های بشردوستانه از سوی سازمان ملل به کابل رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اولین امتیاز تاریخ ایران در جام ملت های آسیا با درخشش زهره کودایی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۳    
به گزارش مشرق، محمدسعید احدیان، مشاور سیاسی قالیباف طی توییتی نوشت: این بازی جدید نیست. از 84 تا به امروز احمدی نژادیها و هاشمیها دو لب یک قیچی بودند در تخریب قالیباف. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۶    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، که همرا با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، به فدراسیون روسیه سفر کرده است در تاریخ 30 دی ماه با سرگی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه دیدار کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۳    
به علت بارش برف و برودت هوا عملیات تعمیرات اساسی برق بالاسری خط 5 متوقف و سرویس دهی در این خط مطابق روال عادی روزهای جمعه انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فرانسه داشتن حجاب در مسابقات ورزشی رو ممنوع کرد! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۶    
سازمان هواشناسی از یخبندان در 28 استان در شبانه روز گذشته کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۳    
تیم ملی الجزایر با قبول شکست سنگین از ساحل عاج از جام ملت های آفریقا کنار رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: همه تلاش مان را در بازی برابر چین به کار خواهیم گرفت تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و از آن بازی هم امتیاز کسب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۳    
حسین امیرعبدالهیان با لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته اموربین الملل دومای دولتی روسیه، دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، سیدحمید علیزاده، طی توییتی نوشت: دیدار رئیسی و پوتین برامون خیلی عادیه یادمون نره یه زمانی سران کشورها میومدن تو تهران جلسه میذاشتن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
وزیران خارجه آلمان و آمریکا در نشستی خبری ضمن بکارگیری مجدد تاکتیک ضرب الأجل برای فشار بر تیم مذاکره کننده ایران، ادعاهایی درباره مذاکرات وین مطرح کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری دو روزه مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۲    
گروه استان ها-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر نوع واکسنی که مورد نیاز باشد وارد چرخه تزریق می شود و هیچگونه محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۸    
نرخ تورم در انگلیس به بالاترین حد خود در 30 سال اخیر رسید به طوری که هزینه های زندگی در این کشور به بالاترین سطح خود از سال 1992 تاکنون رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
جریان غربگرا همچنان اصرار دارد که همه امور را به برجام و تحریم ها گره زده و احیای برجام را به عنوان راه حل همه مشکلات معرفی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: رسانه های وابسته به انصارالله یمن با انتشار پوستری، با صراحت تهدید به حمله به برج خلیفه دبی نمودند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۹    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پیش بینی بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور در روز جمعه اول بهمن خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۴    
سریال ابوالقاسم طالبی در روزهای پایانی فیلمبرداری دچارِ توقف شد؛ آن طور که مجری طرح این سریال می گوید پلیس پیگیرِ این ماجرا شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
تیم ملی هندبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل عربستان به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
دبیر کل غیر قانونی حزب اتحاد نامه ای به رئیس جمهورنوشته و از ایشان خواسته است تا مقدمات دستور عادی سازی با رژیم صهیونیستی را به بهانه ورزش فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
به گزارش مشرق، علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در توییتر نوشت: مهمتر از حواشی مثل جنس فرش قرمز، طول و عرض میز گفتگو و نماز در کرملین ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
امروز، پنجشنبه 30 دی، همزمان با سفر رئیس جمهور به روسیه جهت رایزنی در این کشور، نماز جماعت در مسجد جامع مسکو با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۵    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گفت که خروج یکجانبه واشنگتن از برجام یک اشتباه بود و دولت پیشین آمریکا با انجام این کار ائتلاف بین المللی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و معاونان وی از 9 مجتمع قضایی تهران بازدید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۱    
در حاشیه حضور سید ابراهیم رئیسی در روسیه شبکه خبری "راشاتودی" روسیه با رئیس جمهور کشورمان مصاحبه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
ویدئویی جالب از همخوانی مداحی معروف "چادرت را بتکان" توسط محمدحسین پویانفر با یک بیمار سندروم داون را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
محراب گفت: شما نیا، من تنها می روم. کاوه گفت: من فرمانده ام، باید در عملیات باشم. وقتی محراب از قانع کردن کاوه ناامید شد، گفت: اگر بیایی یک تیر به پایت می زنم!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۵    
"پروفسور سادونیچی" رئیس دانشگاه دولتی مسکو که معتبرترین و بزرگترین دانشگاه روسیه است به رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به دانشگاه خیر مقدم گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مهلت ایجاد اتصال بین دستگاه های کارت خوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی با پرونده مالیاتی تا پایان بهمن ماه سال 1400 تمدید شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی سطح کشور از جمله تاکیدات ریاست قوه قضاییه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به همراه رئیس جمهور کشورمان در مسکو حضور دارد با لاوروف دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۷    
مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: بلیت فروشی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز 6 بهمن ماه آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل جدید سرخپوشان هنوز روی صندلی ریاست قرار نگرفته شوکی از سوی بازیکنان به وی وارد شد که نمی داند باید مطالبات شاگردان گل محمدی را از کدام محل تامین کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
تیم نوجوانان پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر نوجوانان تهران، در خانه خود، استقلال را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور: شیب قیمت ها کاهشی و فراوانی کالا در بازار اتفاق افتاده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۲    
به گزارش مشرق، اخیرا تعدادی سگ بی صاحب در شهرها و روستاهای مازندران در حال افزایش است در همین خصوص کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
شنیده می شود فیلم دسته دختران ساخته منیر قیدی بالای 20 میلیارد تومان و فیلم سعید روستایی بالای 30 میلیارد تومان بودجه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
تصاویری زمستانی از ابشار مارگون در استان فارس که از شدت سرمای هوا دچار یخزدگی و قندیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در سالروز حادثه پلاسکو و برای گرامیداشت خاطره شهدای آتش نشان این اتفاق تلخ تصاویری از مزارهای مطهر آنان در بهشت زهرا (س) تهران را می بینیم تا مجدداً یاد کنیم از فداکاری و از خود گذشتگی های این شهدا.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر تعمیق روابط بین ایران و چین تصریح کرد که دو کشور با افق جدیدی از همکاری روبرو هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی دولت درباره سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه تاکید کرد: سفر روسیه نیز همچون سفر به تاجیکستان و ترکمنستان گامی موفق برای تحقق ایران قوی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۵    
به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت آتش نشانان پلاسکو نماهنگ "تا آخرش هستیم" منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۹    
باشگاه استقلال به زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای دیدار مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۶    
اقتصاددان بین المللی انرژی پیش بینی می کند که قیمت نفت بزودی از مرز 100 دلار در هر بشکه نیز عبور کند و پس از مدتی دوباره با افزایش عرضه نفت قیمت ها نزولی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
تصویری حیرت انگیز از بارندگی شدید و میزان برف باریده شده در اردبیل را تماشا می کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۲    
ظاهرا بعد از بازسازی مناسبات اقتصادی بیمارگون در جامعه ی ایران و شکل گیری یک طبقه ی نوکیسه ی اشرافی، حال سینما و نمایش خانگی وطنی به دنبال تبلیغ تصویر جعلی آشتی طبقاتی به سبک سینمای هند است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به جهت بررسی حادثه رانندگی تصادف زنجیره ای 50 دستگاه خودرو در جاده بهبهان در سفری 2 روزه وارد خوزستان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا، آمادگی خود را برای میزبانی لیگ قهرمانان در چهار شهر اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵    
ایران اعلام کرده به خاطر مشکلات فنی به مدت 10 روز صادرات گاز به ترکیه را متوقف می کند، از سوی دیگر قیمت برق در ترکیه ظرف یک ماه برای مشترکان پرمصرف 125 درصد افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۱    
ژانر در سینما درواقع همان موضوع و مفهومی است که داستان سوار بر آن سعی دارد صحنه ای زیبا خلق کند. انتخاب ژانر در دیدن فیلم سلیقه ای است و هر فردی ژانر سینمایی و سریال بخصوص خود را دوست دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
با پیشرفت تکنولوژی استفاده از درب های اتوماتیک روز به روز بیش تر می شود. این درب ها راحتی زیادی را فراهم کرده اند و کاربردهای زیادی دارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۵    
حتما تا کنون شنیده اید که از آجیل به عنوان یک ماده غذایی مفید و تقویتی یاد می کنند که علاوه بر تقویت بدن دارای خواص بی نظیری نیز می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در دومای روسیه: در نشست دیروز با آقای پوتین در بسیاری از موارد مواضع مشترکی با روسیه داشتیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۸    
یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه هرگونه فعالیت ربوی در نظام بانکداری حرام است، گفت: از آقایان "سیف و همتی" خواستیم دیرکرد را بردارند، اما نتوانستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
سهمیه بنزین 1500 تومانی برای دومین ماه زمستان، ساعت 24 امشب در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
بارش برف کولاک و لغزندگی جاده ها منجر به تصادف زنجیره ای در جاده همدان ملایر شد که خوشبختانه این تصادف فوتی نداشت.
  • ۱