دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آبان 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 آبان 1400 مشرق نیوز 2 آبان 1400 مشرق نیوز 3 آبان 1400 مشرق نیوز 4 آبان 1400 مشرق نیوز 5 آبان 1400 مشرق نیوز 6 آبان 1400 مشرق نیوز 7 آبان 1400 مشرق نیوز 8 آبان 1400 مشرق نیوز 9 آبان 1400 مشرق نیوز 10 آبان 1400 مشرق نیوز 11 آبان 1400 مشرق نیوز 12 آبان 1400 مشرق نیوز 13 آبان 1400 مشرق نیوز 14 آبان 1400 مشرق نیوز 15 آبان 1400 مشرق نیوز 16 آبان 1400 مشرق نیوز 17 آبان 1400 مشرق نیوز 18 آبان 1400 مشرق نیوز 19 آبان 1400 مشرق نیوز 20 آبان 1400 مشرق نیوز 21 آبان 1400 مشرق نیوز 22 آبان 1400 مشرق نیوز 23 آبان 1400 مشرق نیوز 24 آبان 1400 مشرق نیوز 25 آبان 1400 مشرق نیوز 26 آبان 1400 مشرق نیوز 27 آبان 1400 مشرق نیوز 28 آبان 1400 مشرق نیوز 29 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۳    
اگر علاقه مندید بدانید که مزاج و طبعتان از نظر طب سنتی چگونه است، به سوالات مزاج شناسی زیر پاسخ دهید و بدن خودتان را بشناسید تا بتوانید به سلامتی آن کمک بیشتری کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مطالعات انجام شده درباره انبه از مزایای آن برای سلامتی مانند بهبود دستگاه ایمنی، سلامت دستگاه گوارش و بینایی و همچنین فواید انبه کاهش خطرات ابتلا به انواع سرطان خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۵:۳۷    
سیستم فرمان خودرو نیز وظیفه انتقال و تقویت نیرو در جهت اعمال شده فرمان به دو چرخ را بر عهده دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۳:۳۵    
پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۲:۳۳    
سامانه هوشیارینو از دل پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و از ایده محققانی بیرون آمده است که دغدغه نگهداری و مراقبت از سالمندان با تکنیک ها و فناوری روز برای آن ها یک اولویت بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۲    
اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس با اعلام اینکه مقاومت یک حق مشروع بین المللی است، اظهار داشت: اقدام انگلیس تأثیری بر مقاومت نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۰    
دکتر فتانه اکبری، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به یکی از سوال های شایع درباره قفل کردن مفصل زانو پاسخ داده است. پاسخ پزشک را در ادامه بخوانید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
تیروئید پرکار یا هایپرتیروئیدی یکی از بیماری های غده تیروئید است که در آن میزان تولید و ترشح هورمون توسط غده ی تیروئید بیشتر از حدی است که بدن به آن نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۶    
افرادی که دچار تاری دید می شوند بهتر است به چشم پزشک مراجعه کنند، زیرا این مشکل می تواند نشان دهنده بیماری شبکیه باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵    
یک نشریه آمریکایی از اختلاف میان مقام های آمریکایی و صهیونیستی برسر توافق هسته ای ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۰    
اعضای یک باند که به بهانه فروش ظروف آشپزخانه با تخفیف ویژه از مردم کلاهبرداری می کردند از سوی پلیس مازندران دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل انتقال خون استان تهران به تشریح وضعیت ذخایر خونی و اهدای خون پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۹    
جلسه هم اندیشی عشقی با سهامداران و فعالان بازار سرمایه عصر دیروز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۹    
به مناسبت سالروز درگذشت حاج حسن شایانفر، مصاحبه ای با سه تن از دوستان وی، حاج قاسم تبریزی و برادران صفارهرندی تهیه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۴    
فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد که باعث کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۹    
فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره کار جدیدش توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۹    
در حالی که هوای تهران بارانی است اما میانگین کیفیت هم اکنون هوای پایتخت 159 و در شرایط ناسالم برای تمام گروه های جامعه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۴    
شاخص بورس با رشد چهار هزار واحدی در 10دقیقه آغازین معاملات امروز همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۰    
شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان عصر روز یکشنبه 30 آبان ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۱    
سفیر سابق ایران در آلمان که به اجبار قانون عدم به کارگیری بازنشستگان، بازنشسته شد، می گوید: در ازای پذیرش اجرای پروتکل الحاقی، ژاپنی ها حاضر به امضای قرارداد درباره پروژه آزادگان شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۲    
گزارش آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مقطع زمانی منتهی به پایان سه ماهه دوم سال 1400 گویای آن است که همراه اول همچنان پیشتاز و پیشران ارایه فناوری نسل 4 در کشور بوده و بیش از مجموع ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۱    
خودروی سواری پژو 207 در حفره به وجود آمده در پارکینگ ساختمان مسکونی فرو رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۶    
اواسط پاییز هر سال، وقت قرار اهالی رباتیک است؛ هر چند سال پیش همه گیری کووید 19 همان طور که همه جنبه های زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۷    
پژوهشگران در یک مطالعه تاثیر تماس پوستی پدران با نوزادان نارس را در کاهش اضطراب آن ها بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۴:۳۵    
نیسان ایکس تریل 2022 به همراه این موتور 1.5 لیتری و نسل جدید گیربکس ایکس ترونیک عرضه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۶    
دکتری فیزیولوژی پزشکی گفت: آلودگی هوا می تواند باعث پخش ذرات ویروس شده و از این طریق سرایت بیماری های ویروسی را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، نتایج امیدبخشی را در مورد یک واکسن به دست آورده اند که می تواند به درمان عفونت ادراری کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۳۳    
محققان کشور موفق به ساخت دستگاه ایمن ساز هوا شدند که فضاهای مختلفی همچون آسانسور را از ویروس های واگیر پاکسازی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۱    
گفت: رئیس سازمان برنامه اعلام کرد دولت تدبیر و امید مبلغ 535 هزار میلیارد تومان اوراق فروخته است که دولت کنونی باید این بدهی دولت قبل را بپردازد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۵    
عدم توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور، نقض صریح الزام برنامه ششم توسعه بود؛تا دل دولت هایی مانند فرانسه را به دست آورد که رئیس جمهورش در دیدار همتای ایرانی، از دغدغه اش برای اشتغال جوانان ایرانی سخن گفته ..
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۲    
افراد مبتلا به میگرن، از سردرددهای ضربان دار، حساسیت به نور و صدا، حالت تهوع و استفراغ رنج می برند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۵    
آبادان - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پاسداران نیروی دریایی سپاه با خود عهد و پیمان بستند که هیچگاه اجازه تعرض دشمنان را به آبهای سرزمینی کشور را ندهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۵    
تیم شباب الاهلی در بازی خارج از خانه در هفته دهم لیگ امارات به نتیجه تساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۱    
یک ارتباط احتمالی بین استرس روانی و تشدید بیماری کرون روده توسط محققان دانشگاه مک مستر کانادا شناسایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس گزارشی درباره بی ارزش شدن لیره و هجوم شهروندان بلغار به بازار ترکیه را منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این جوون آمریکایی با اسلحه بدون مجوز راه افتاده تو خیابون دو نفرو کشته و سیستم قضایی نایس آمریکا هم مجرم تشخیصش نداده و خیلی شیک تبرئه شده. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۴    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: انصارالله آرامکو و ملک خالد رو ترکونده و به ساکنان ریاض و ابوظبی 48ساعت فرصت داده از مراکز حساس دور بشن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۲    
کابینه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه لایحه محدود شدن مدت تصدی نخست وزیری را به تصویب رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: خطبه خوانی مادر شهید سردار مهدی توسنگ با لهجه کرمانی که می گوید دست از رهبر بر ندارید و اگر خلاف آن عمل کنید خیانت به خون شهداست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور لبنان در پیامی به مناسبت استقلال این کشور تأکید کرد که بیروت در تلاش است تا بحران خود با عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس را حل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت که پیوستن نهایی تایوان و چین هدف پکن است، اما چین به این جزیره حمله نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۵    
10 لیتر بنزین جبرانی بر اساس مصوبه هیئت وزیران به منظور قدردانی از همراهی هموطنان عزیز در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد روز دوشنبه (یکم آذرماه) قابل استفاده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
در پی به خشونت کشیده شدن تظاهرات در بروکسل، پلیس به ایجاد موانع و بستن چند خیابان این شهر و همچنین شلیک گاز اشک آور به سمت معترضین به محدودیت های کرونایی اقدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که امروز گزارشی درباره زخمی شدن یک اسرائیلی ساکن شهر یافا به ضرب چاقوی فردی که هنوز هویتش مشخص نشده، دریافت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
شبکه المسیره با انتشار تصویری از حضور نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الفلج در جنوب مأرب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۹    
توکسوپلاسما که در پی انتشار اطلاعات نادرست اسباب نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی را فراهم آورده به گفته دامپزشکان، انگلی بی آزار است که از طریق دستگاه گوارش وارد بدن می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ادعاهای حمایت از حیواناتشان هم ادا و اطوار است! در مقابل عقیم کردن سگ ساکتند! در مقابل استفاده از سگ برای تست سموم ساکتند! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۷    
نمایندگان ایران موفق به کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز در پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
رئال مادرید در هفته چهاردهم رقابت های لالیگا در مصاف با گرانادا به پیروزی پرگل دست یافت تا باردیگر صدرجدول را به تسخیر خود درآورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۲    
یک پایگاه خبری آمریکایی در یادداشتی آورده است، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمام گام ها در قبال ایران هماهنگ عمل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
دربی ترکیه میان تیم های گالاتاسرای و فنرباغچه تحت تاثیر بازی مرکب قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی عصر یکشنبه با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون اعتبارات نیروی انتظامی و اصلاح برخی قوانین گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات استاد مطالعات خاورمیانه دانشگاه قطر را منتشر کرد. شعارهای آمریکا برای مقابله با ایران برای ما تکراری شده. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط بان نوشت: به تازگی ویدئویی از یک گله قوچ و میش وحشی در پارک ملی بمو منتشر شده که در آن دو سگ ولگرد در حال تعقیب و تلاش برای شکار هستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی توییتی نوشت: تزریق حدود صد میلیون دوز واکسن در سه ماه با کار جهادی و مجاهدت دولت مردمی محقق شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد به منظور بهبود قابلیت های تهاجمی ارتش این رژیم و تامین موشک های تهاجمی نقطه زن برای نیروی هوایی بودجه وزارت جنگ را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
بخشی از ناراحتی های ایجاد شده بر اثر سرماخوردگی و آنفولانزا، گرفتگی و کیپ شدن بینی است که بسیار آزار دهنده است. با این درمان ها، گرفتگی بینی را رفع کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۶    
در تیراندازی های 3 روز اخیر در شیکاگو آمریکا، در مجموع 4 نفر کشته و 18 تَن نیز زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی گمرک گفت: در هفت ماه نخست امسال 58 میلیون و 407هزار و 733 دلار خودرو و لوازم یدکی صادر شد که هفت میلیون و 217 هزار و 265 دلار آن مربوط به صادرات انواع خودرو بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۸    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به بی اعتمادی ایرانیان به وعده های دولت آمریکا نوشت، کاخ سفید در حال تشدید تلاش های پشت پرده خود برای هدف قرار دادن اقتصاد تهران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۶    
یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 99 متهم پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو با موضوع قاچاق سازمان یافته امروز یکشنبه 30 آبان ماه به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
دوازدهمین شکست تیم قعرنشین سوپرلیگ دانمارک با حضور عزت اللهی ثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
برخی رسانه ها از احتمال خرید سامانه های پرقدرت دفاع موشکی اس -500 ساخت روسیه از سوی هند و توافق دفاعی گسترده طرفین در آستانه سفر رئیس جمهور روسیه به دهلی نو خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۴    
نشریه آمریکایی با توجه به تمایل ایران و روسیه برای همکاری نزدیک در بحث نظامی، به احتمال خرید سامانه پدافندی اس-400 روسیه توسط ایران پرداخته و آن را خبری بد برای نیروی هوایی آمریکا دانسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا 15 آذر بودجه بر مبنای واقعی نه بر مبنای ردیف محور بلکه بر مبنای برنامه محور به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۹    
حزب الله لبنان در بیانیه ای از عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز که از سوی فادی ابوشخیدم در قدس اشغالی به عمل آمد، تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی دولت دوازدهم با رانت اقتصادی، 500 میلیون دلار از بیت المال را به بهانه فروش بنزین به جیب یک جوان 37 ساله منتقل کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق، سیدمسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه طی توییتی نوشت: تا سال 1405 دولت باید 535 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق دولت قبل را پرداخت کند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
ساعاتی پیش یک مرد میانسال به دلیل ورود به حریم ریلی مترو، درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت عامل ضرب و جرح یکی از مأموران این پلیس در حوالی خلازیر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد که با فریب دختران جوان از آنها اخاذی می کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
در حالی که معاون حقوقی وزارت اقتصاد در یک مکاتبه بر عدم شمول ماده 105 قانون امور گمرکی درباره محموله لوازم خانگی تاکید کرده است یک مدیر گمرکی بر اعمال این ماده اصرار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
دومین شب اعتراض های خشونت بار به محدودیت های کرونایی در هلند برگزار شد و در جریان آن پنج نیروی پلیس زخمی و دستکم 40 نفر در سه استان مختلف بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۸    
از همان ابتدای آغاز همه گیری کرونا در جهان هم مشخص بود که این بیماری در مردان بیشتر قربانی میگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
در همایش "نتایج مطالعات واکسن های ایرانی کووید-19" توضیحاتی درباره اثربخشی واکسن های ایرانی از جمله پاستوکووک ارائه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
وزیر کشور تاکید کرد: اختیارات بیشتری به استانداران سراسر کشور واگذار خواهد شد و مطابق فرایند پیش بینی شده در بودجه 1401 صندوق توسعه ملی در استان ها شکل خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور: مشکل اینجاست که اقتصاد را دست مردم ندادیم و گرفتار شدیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس انجمن ویروس شناسی ایران با اشاره به استقبال خوب مردم ما نسبت به واکسیناسیون کرونا، گفت: با توجه به گسترش پوشش واکسیناسیون، شاید وارد پیک ششم بیماری کرونا در کشور نشویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
نمی دانم این زندگی سراسر شوربختی و نابسامان روزی رنگ آرامش به خود خواهد گرفت یا نه؟ اما من روزهای تلخی را می گذرانم و آرزو می کنم هرچه زودتر از این گرداب ترس و دلهره نجات یابم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدرسه ها بر اساس برنامه ریزی ای که مدارس انجام دادند و با اطلاع قبلی به دانش آموزان و خانواده ها، انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۳    
رئیس سازمان هواپیمایی: بر اساس نرخنامه ای که انجمن شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرده است، قیمت بلیت هواپیما بطور متوسط 15 درصد کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه روند پیشرفت نسخه الکترونیک در بیمه سلامت به مراتب جلوتر از دیگر سازمان های بیمه گر است، از استقرار صد درصدی نسخه الکترونیک در برخی استان ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
مسؤول دفتر وزارت اطلاعات و فرهنگ هرات گفت: یکی از مسائل مهمی که به آن توجه کردیم، مسأله مهم مردم بود. مسأله درک مردم و تعامل با مردم و جذب آنها بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
صبح امروز کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به حبیب فرج الله چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۱    
بر اثر بارندگی های امروز خیابان های دزفول دچار آبگرفتگی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
بخشی از طلب گابریل کالدرون تاکنون به دلیل تحریم های کشورمان به حساب این مربی ننشسته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
پرتاب گاز اشک آور به سمت معترضان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس در کرانه باختری./ عکس: AFP
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
صبح امروز یکشنبه 30 آبان 1400 حدود 200 تن کالای انباشته شده در انبار اموال تملیکی تهران بارگیری و برای امحا اصولی و بهداشتی به شهر اصفهان منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توییتر نوشت: امروز میهمان اتاق بازرگانی بودم.بیشتر شنیدم تا بگویم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رسانه اروپایی اعلام کرد که رونالدو از سران منچستریونایتد خواسته تا با سرمربی سابق بارسلونا تماس برقرار کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
متخصص ایمنی شناسی : ویتامین D با تغییر در خواص سلول و همچنین نقش تنظیم گری می تواند هم ایمنی اکتسابی و هم ایمنی ذاتی را ارتقاء دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا بخشی از اظهارات وزیردفاع آمریکا را منتشر کرد. دانلود *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در مرکز و جنوب شهر تهران قیمت مسکن 10 تا 12 درصد کاهش یافته و تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به آمادگی بسیج جهت مقابله با آلودگی هوا با استفاده از هیأ ت های اندیشه ورز تخصصی گفت: قرارگاهی برای کاهش آسیب در محله تهران در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
دادگاه رسیدگی به سانحه پرواز PS752 اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن ها به ریاست ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۷    
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش: دانش آموزان پایه های دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول از فردا اول به مدرسه می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۳    
فدراسیون فوتبال در شرایطی که وعده های زیادی برای فراهم کردن امکانات داوری داده، اما از پس ساده ترین آنها برنمی آید و ظاهراً با این شرایط نباید امیدی به ورود VAR داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
جریان اصلاحات همواره تلاش کرده تا با هجمه به شورای نگهبان و نمایش مظلوم نمایی ، بر بی برنامگی خود در اداره کشور و کارنامه غیرقابل دفاع خود سرپوش بگذارد.
  • ۱