جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نبض بورس 18 اردیبهشت 1403 - nabzebourse.com

نبض بورس 1 فروردین 1399 نبض بورس 28 اسفند 1400 نبض بورس 28 اسفند 1401 نبض بورس 29 اسفند 1402 نبض بورس 31 فروردین 1403 نبض بورس 1 اردیبهشت 1403 نبض بورس 2 اردیبهشت 1403 نبض بورس 3 اردیبهشت 1403 نبض بورس 4 اردیبهشت 1403 نبض بورس 5 اردیبهشت 1403 نبض بورس 6 اردیبهشت 1403 نبض بورس 7 اردیبهشت 1403 نبض بورس 8 اردیبهشت 1403 نبض بورس 9 اردیبهشت 1403 نبض بورس 10 اردیبهشت 1403 نبض بورس 11 اردیبهشت 1403 نبض بورس 12 اردیبهشت 1403 نبض بورس 13 اردیبهشت 1403 نبض بورس 14 اردیبهشت 1403 نبض بورس 15 اردیبهشت 1403 نبض بورس 16 اردیبهشت 1403 نبض بورس 17 اردیبهشت 1403 نبض بورس 18 اردیبهشت 1403 نبض بورس 19 اردیبهشت 1403 نبض بورس 20 اردیبهشت 1403 نبض بورس 21 اردیبهشت 1403 نبض بورس 22 اردیبهشت 1403 نبض بورس 23 اردیبهشت 1403 نبض بورس 24 اردیبهشت 1403 نبض بورس 25 اردیبهشت 1403 نبض بورس 26 اردیبهشت 1403 نبض بورس 27 اردیبهشت 1403 نبض بورس 28 اردیبهشت 1403 نبض بورس 29 اردیبهشت 1403 نبض بورس 30 اردیبهشت 1403 نبض بورس 31 اردیبهشت 1403 
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال 1403 بازنشستگان و مستمری بگیران را اعلام کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز 1 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
سرپرست بانک دی، در پیامی چهاردهمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی اظهار داشت ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
نسخه جدید اپلیکیشن دی جت (دی جت پرو) در دسترس مشتریان بانک دی قرار گرفت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
باشگاه پرسپولیس با انتشار نامه ای در کدال درباره عملکرد 9 ماهه منتهی به اسفند این باشگاه اعلام کرد: سرمایه گذاری بلندمدت در ارتباط با سپرده بلندمدت نزد بانک شهر بوده و نسبت به صورت های مالی حسابرسی ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۸    
امروز شاخص کل بورس تهران برای چند روز پیاپی ریزش کرد و همین موضوع باعث شد تا سقوط سنگین و تاریخی بازار سرمایه در سال گذشته، دوباره برای سرمایه گذاران تداعی شود و همچنان ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۴    
امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
در پایان معاملات روز سه شنبه، شاخص کل با افت 0.34 درصدی، معادل هفت هزار و 648 واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و 231 هزار واحدی قرار گرفت. بورس چه زمانی مثبت خواهد شد؟
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۸    
بورس فردا 19 اردیبهشت ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو را اعلام کرد و گفت: سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نظر گرفته شده که بعد از تصویب قانون شروع می ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تامین مالی شرکت های بورسی تسهیل می شود.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۳    
حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالای ایران که از اواخر سال 1401 در سامانه های یکپارچه بورس کالای ایران راه اندازی شده است، از مرز 5 تن عبور کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۳    
امروز 18 اردیبهشت ماه 1403 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل توکا با حضور 64.7 درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای میزان جدید جریمه کارفرمایانی را که از خدمات اتباع خارجی ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۲    
شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۶    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی پروژه ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تأمین مواد غذایی امضا کردند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
آرامکو با وجود سود پایین تر، 31 میلیارد دلار سود نقدی به دولت سعودی و سایر سرمایه گذاران پرداخت خواهد کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۰    
مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
قیمت طلا امروز سه شنبه (7 می) پس از آن که داده های اقتصادی اخیر شرط بندی ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری را تقویت کرد، افزایش یافت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه در پی حملات رژیم صهیونیستی به رفح همزمان با ادامه مذاکرات آتش بس با حماس، صعود کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۱    
شاخص روند اشتغال ایالات متحده در ماه آوریل کاهش یافت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۸    
اسکای نیوز با بیان اینکه هکرها به سرورهای وزارت دفاع انگلیس حمله کرده و به اطلاعاتی درباره مسئولان و پرسنل نظامی دست یافته اند ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
در بحبوحه تنش ها بر سر طرح های نظامی حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه، شِکِل رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه با 1.3 درصد کاهش به 3.75 در هر دلار رسید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
برونو لو ماری، وزیر دارایی فرانسه گفت که ایجاد صنعت خودروهای برقی فرانسه برای عدم وابستگی این کشور از تولیدکنندگان نفت و صادرکنندگان بزرگ خودرو ضروری است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۳    
کارشناس مسائل ترکیه گفت: در طول هفت ماهی که از جنگ غزه می گذرد، ترکیه چهار رویکرد را در برابر این جنگ پیگیری کرده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
یک پلتفرم هوش مصنوعی که در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو ابداع شده است، در آزمایش ها توانست 32 داروی جدید را برای هدف قرار دادن سرطان تولید کند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
اکنون بیش از 1000 سایت نسل پنجم اینترنت اپراتورهای ارتباطی در کشور فعال است و درصورتی که اپراتورها به تعهد خود که افزایش تعداد سایت های 5G به 10 درصد تا پایان سال جاری است عمل کنند ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری پویا وپویا ، متوقف می شود.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
در روزهای پایانی سال 1402 سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با انتشار یک مزایده عمومی گواهی کشف ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1403/01/31 اصلاحیه شرکت پالایش نفت شیراز را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۷    
نماد معاملاتی شرکت تولیدی لنت ترمز ایران خلنت آماده انجام معامله می باشد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۱    
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های داروسازی زاگرس فارمد پارس ددام، سیمان خزر سخزر، کارخانجات سیمان صوفیان سصوفی متوقف خواهند شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۱    
بررسی های نبض بورس نشان می دهد که دو سهامدار عمده حقیقی در خوساز مجموعا حدود 9 میلیارد تومان سهم در روز معاملاتی گذشته فروختند که البته فروش یکی از سهامداران سنگین ترین فروش در بین سهامداران عمده کل ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
نماد معاملاتی شرکت های داروسازی کوثر دکوثر، پتروشیمی خراسان ، بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر وکغدیر، عمران و توسعه فارس ثفارس آماده انجام معامله می باشند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
نماد معاملاتی شرکت توسعه شهری توس گستر وتوس با توجه به افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج در اطلاعات صورت های مالی خود در سال مالی سه ماهه منتهی به 10 فروردین 1403 از زیان در سرمایه گذاری و کاهش 92 درصدی جریان ورود نقد حاصل از فعالیت ها در این بخش خبر می دهد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۹    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 حسابرسی نشده شرکت لیزینگ کار آفرین را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۳    
نماد معاملاتی شرکت عمران وتوسعه فارس ثفارس با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۱    
روزنامه های امروز کشور به موضوعات مهم اقتصادی؛ از قرمزپوش شدن بورس تا بدقولی وزیر صمت پرداختند که نگاهی به مهم ترین تیتر های بورسی و اقتصادی آن ها داشته ایم و در ادامه می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۱    
در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند ...