چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۰۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نبض بورس 22 اردیبهشت 1403 - nabzebourse.com

نبض بورس 1 فروردین 1399 نبض بورس 28 اسفند 1400 نبض بورس 28 اسفند 1401 نبض بورس 29 اسفند 1402 نبض بورس 31 فروردین 1403 نبض بورس 1 اردیبهشت 1403 نبض بورس 2 اردیبهشت 1403 نبض بورس 3 اردیبهشت 1403 نبض بورس 4 اردیبهشت 1403 نبض بورس 5 اردیبهشت 1403 نبض بورس 6 اردیبهشت 1403 نبض بورس 7 اردیبهشت 1403 نبض بورس 8 اردیبهشت 1403 نبض بورس 9 اردیبهشت 1403 نبض بورس 10 اردیبهشت 1403 نبض بورس 11 اردیبهشت 1403 نبض بورس 12 اردیبهشت 1403 نبض بورس 13 اردیبهشت 1403 نبض بورس 14 اردیبهشت 1403 نبض بورس 15 اردیبهشت 1403 نبض بورس 16 اردیبهشت 1403 نبض بورس 17 اردیبهشت 1403 نبض بورس 18 اردیبهشت 1403 نبض بورس 19 اردیبهشت 1403 نبض بورس 20 اردیبهشت 1403 نبض بورس 21 اردیبهشت 1403 نبض بورس 22 اردیبهشت 1403 نبض بورس 23 اردیبهشت 1403 نبض بورس 24 اردیبهشت 1403 نبض بورس 25 اردیبهشت 1403 نبض بورس 26 اردیبهشت 1403 نبض بورس 27 اردیبهشت 1403 نبض بورس 28 اردیبهشت 1403 نبض بورس 29 اردیبهشت 1403 نبض بورس 30 اردیبهشت 1403 نبض بورس 31 اردیبهشت 1403 
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1402/12/29 اصلاحیه شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۹    
عرضه نیروی کار در مناطق روستایی 17 استان بیشتر از مناطق شهری آن ها بوده است. زنجان بیشترین نرخ مشارکت شهرنشینان و روستانشینان کل کشور را داشته است ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران – مشهد در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
دادوستد بیش از 33 میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش 432 هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بازارهای فرابورس به ثبت رسید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۴    
امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 مجید عشقی رئیس سازمان بورس و مدیران بازار سرمایه جلسه ای را با داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار کردند. گزارش نبض بورس از این جلسه را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403، بازده شاخص کل 0/49 صدم درصد منفی بود و 10 هزار و 800 واحد کاهش پیدا کرد و روی 2 میلیون و 208 هزار و 200 واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
امروز 22 اردیبهشت ماه 1403، 5 مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده ی شرکت های بورسی برگزار شد. شرح مختصری از برگزاری این مجامع را در نبض بورس بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل تاپیکو گفت: همکاریِ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با این مجموعه در راستای اجرای منویاتِ مقام معظم رهبری است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
در پی موافقت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان هلدینگ های بالاسری ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
تفاهم نامه توسعه همکاری ها و افزایش تعاملات مشترک بین تاپیکو و بانک صادرات ایران امضا شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۱    
امروز شاخص کل بورس تهران برای نهمین روز متوالی ریزش کرد و 10 هزار و 846 واحد نسبت به روز گذشته افت داشت و به سطح 2 میلیون و 208 هزار و 244 واحد رسید ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مس ملی است و نباید به آن نگاه بخشی داشت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
سال ها چین مهم ترین شریک تجاری آلمان بود، اما به نظر می رسد با پیشروی سال 2024، آمریکا به طور نامحسوس در حال تصاحب این جایگاه است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
بورس فردا 23 اردیبهشت ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
در این مطلب می خواهیم بدانیم مهدی حداد عادل کیست. مهدی حداد عادل از مدیران صنعت کاغذی و سلولزی کشور است. در این مطلب بیشتر با او آشنا می شویم.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ترین های بورس امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 بپردازیم. نوسانی های فردا کدامند؟
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
از اسفندماه پارسال عرضه های اولیه ها به منظور حمایت از بازار سرمایه لغو شده بود و طی 3 ماه گذشته عرضه اولیه ای انجام نگرفت ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۹    
امروز و روز گذشته شرکت های متعددی طی انتشار اطلاعیه های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه ها پرداخته شده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
کاهش ارزش معاملات و منفی های پی در پی بازار سرمایه در هفته ای که گذشت نشان از وضعیت کاملا رکودی این بازار دارد. بازار سهام ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
دولت برای اجرای سه مرحله طرح فجرانه 28 همت یارانه اختصاص داد و سه برابر این میزان نیز توسط مردم برای خرید در طرح فجرانه هزینه شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1403/01/31 اصلاحیه شرکت فنر سازی خاور منتشر شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
امروز مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین با حضور 88.1 درصد سهامداران برگزار شد. مجمعی که حواشی در پی داشت. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
نرخ خوراک صنعت پتروشیمی کشور با استفاده از سازوکار رقابت گاز با گاز (GOG) مشخص می شود.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل توسعه بازار سازمان تعاون روستایی از افزایش صادرات زعفران با بسته بندی زیر 30 گرم در سال 1402 نسبت به سال های قبل خبر داد و گفت: 221 تن زعفران ایرانی سال 1402 به 55 کشور صادر شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب گفت: 13 پروژه طرح توسعه 28 مخزن فعال است و امیدواریم پیمانکاران نیز در کنار دولت برای پیشبرد پروژه تلاش کنند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس هیات مدیره مرغ تخم گذار با بیان اینکه سال گذشته با وجود افزایش هزینه های تولید تغییری در قیمت تخم مرغ نداشتیم، گفت:اصلاح قیمت تخم مرغ برای جلوگیری از ضرر و زیان به این صنعت ضروری است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
قاضی آمریکایی، شکایت ایکس ایلان ماسک علیه یک شرکت اسرائیلی استخراج داده بابت کپی غیرقانونی و فروش محتوا و فروش ابزارهای فراهم کننده امکان کپی و فروش محتوا از این پلتفرم شبکه اجتماعی را رد کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
آمریکا یک مجوز عمومی را تا 15 نوامبر تمدید کرد که اجازه می دهد برخی مبادلات با شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا برای خاتمه فعالیت ها، انجام شود.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۴    
آمریکا از چین به عنوان شریک تجاری برتر آلمان پیشی گرفت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
وزیر انرژی آمریکا قرار است در هفته جاری، نخستین سفر دیپلماتیک خود را به عربستان سعودی و امارات عربی متحده انجام دهد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر دورنمای بالا ماندن نرخ های بهره آمریکا به مدت طولانی تر، حدود یک دلار کاهش یافت اما تحت تاثیر عوامل مختلف، تغییرات هفتگی چندانی را تجربه نکرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
بیت کوین و اتریوم چهار درصد سقوط کردند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
نماد های معاملاتی شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران بیوتیک و شرکت صنایع چوب خزر کاسپین چخزر ، متوقف می شوند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
نماد معاملاتی کشرق به دلیل افزایش قیمت بیش از 50 درصد در نماد اصلی، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشر متوقف شد
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
نماد معاملاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس غفارس متوقف شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه اصلاحیه شرکت فولاد افزا سپاهان را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
نماد های معاملاتی شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون شگامرن و شرکت داروسازی کاسپین تامین کاسپین آماده انجام معامله می باشند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
طبق گفته وزیر ارتباطات تولید گوشی، کار مشترک وزارتخانه های ارتباطات و صمت است تا بخشی از نیاز کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین شود و امیدوارند امسال چند برند جدید ایرانی داشته باشیم.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
داده های اداره آمار چین نشان داد تورم سالانه چین از 0.1 درصد به 0.3 درصد رسیده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
حواشی مجامع بورسی را در نبض بورس دنبال نمایید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه روغن خوراکی که شامل 4 نماد می باشد را مورد بررسی قرار دهیم. فروش همه نماد ها در مقایسه با میانگین فروش 12 ماهه اُفت داشت ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
در تاریخ 17مهرماه1402 بانک دی با افشایی بر روی کدال خبر از دریافت ابلاغیه ای از سوی بانک مرکزی مبنی بر الزام بانک دی به کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی شرکت خبر داد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
نماد معاملاتی استقلال به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه الف برای شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران متوقف شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۱    
در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام ومعادن به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش ومعادن نیست و صرفا یک تحلیل و پیش ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۸    
صورت های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1402/10/30 حسابرسی شده شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۹    
نماد معاملاتی کاسپین به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه الف برای شرکت داروسازی کاسپین تامین متوقف شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۶    
نماد معاملاتی شرکت بانک اقتصادنوین ونوین با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۱    
روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت ها ورود و برخی از شرکت ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج ها بپردازیم ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۱    
امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403، روزنامه های کشور به موضوعات مهم اقتصادی؛ از کوچ پول حقیقی به سوی صندوق های طلا و روز های بی رمق بازار سهام تا چشم انتظاری بازار ها و نمره ضعیف مجلس در حوزه کارگری و ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۱    
در طول سال هایی که بورس ایران فعالیت خود را آغاز کرده است اتفاقات و وقایعی را به خود دیده است که هر یک به نوعی می توانند تجربه ای برای مدیران فعلی و تجدید خاطراتی برای سهامداران باشند ...