چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۵۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نبض بورس 23 اردیبهشت 1403 - nabzebourse.com

نبض بورس 1 فروردین 1399 نبض بورس 28 اسفند 1400 نبض بورس 28 اسفند 1401 نبض بورس 29 اسفند 1402 نبض بورس 31 فروردین 1403 نبض بورس 1 اردیبهشت 1403 نبض بورس 2 اردیبهشت 1403 نبض بورس 3 اردیبهشت 1403 نبض بورس 4 اردیبهشت 1403 نبض بورس 5 اردیبهشت 1403 نبض بورس 6 اردیبهشت 1403 نبض بورس 7 اردیبهشت 1403 نبض بورس 8 اردیبهشت 1403 نبض بورس 9 اردیبهشت 1403 نبض بورس 10 اردیبهشت 1403 نبض بورس 11 اردیبهشت 1403 نبض بورس 12 اردیبهشت 1403 نبض بورس 13 اردیبهشت 1403 نبض بورس 14 اردیبهشت 1403 نبض بورس 15 اردیبهشت 1403 نبض بورس 16 اردیبهشت 1403 نبض بورس 17 اردیبهشت 1403 نبض بورس 18 اردیبهشت 1403 نبض بورس 19 اردیبهشت 1403 نبض بورس 20 اردیبهشت 1403 نبض بورس 21 اردیبهشت 1403 نبض بورس 22 اردیبهشت 1403 نبض بورس 23 اردیبهشت 1403 نبض بورس 24 اردیبهشت 1403 نبض بورس 25 اردیبهشت 1403 نبض بورس 26 اردیبهشت 1403 نبض بورس 27 اردیبهشت 1403 نبض بورس 28 اردیبهشت 1403 نبض بورس 29 اردیبهشت 1403 نبض بورس 30 اردیبهشت 1403 نبض بورس 31 اردیبهشت 1403 
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
اصلاح بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 با 136 رای موافق، 4رای مخالف و 7 رای ممتنع به تصویب رسید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۶    
یارانه کمک معیشتی مرحله 159 مربوط به اردیبهشت ماه 1403 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های یکم تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 فردا سه شنبه 25 اردیبهشت قابل برداشت است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۹    
آزمون های نهایی خرداد 1403 از پایان اردیبهشت آغاز می شود و تا بیست و نهم خرداد ادامه دارد که برنامه این آزمون ها توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۸    
غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: چنانچه افراد کوتاه مدت بازار را ارزیابی می کنند تثبیت ارزش معاملات بالای 6000 میلیارد تومان به مدت یک هفته متوالی می تواند سیگنالی در جهت ورود به بازار باشد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت که برآورد می شود حدود 50 همت (هزار میلیارد تومان) باشد و به محض اینکه ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن ها مشخص ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
وزیر نفت گفت: بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام و آغاز اجرای 50 طرح جدید درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی از جمله برنامه های وزارت نفت در سالجاری است که اقدامی بی سابقه و انقلاب در این صنعت است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۶    
نماگر های بازار سرمایه امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403، کاهشی بودند و در پایان معاملات، حدود 20 درصد نماد ها در محدوده ی مثبت قرار گرفتند و گروه رایانه بیشترین ورود پول را به خود اختصاص داد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
اخبار کلیدی بازار ها می تواند به سرمایه گذاران در انتخاب دارایی های سودآور (طلا، سکه، ارز های دیجیتال و نفت) کمک کند. گزارش نبض بورس از اخبار مهم این بازار ها را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 حسابرسی نشده شرکت فروسیلیسیم خمین منتشر شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۵    
امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۹    
گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته جاری فروش محصولات خود را آغاز می کند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
امکان افتتاح حساب آنلاین (غیرحضوری) در بانک دی از طریق اپلیکیشن دی جت (همراه بانک دی) فراهم شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون به دلایل مختلف سود سهام سال 1401 خود را دریافت نکرده اند، در خرداد ماه منتظر واریز این سود از سوی دولت باشند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۲    
روش مزایده به عنوان یک فرآیند رقابتی جهت فروش و واگذاری دارایی ها، بین شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ حال قصد داریم به بررسی مزایده سه شرکت بورسی بپردازیم که در این مدت فاقد نتیجه بوده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 جلسه مدیران بازار سرمایه با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. در حالی که اخباری در حال مخابره شدن از این جلسه بود به یک باره جریان خروجی خبر به بیرون از این جلسه قطع ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
یک کارشناس رشته اقتصاد گفت: توسعه کشور در گرو این است که محصول رقابتی در جامعه عرضه شود و باید برای رسیدن به این هدف به تولید رقابتی و افزایش آن توجه کنیم.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
کره جنوبی یک برنامه برای فراهم کردن بیش از 10 تریلیون وون (7.3 میلیارد دلار) آماده کرده تا صنعت نیمه رسانای خود را تقویت کند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
بانک پارسیان باهدف تأمین مالی فعالان صنعت پزشکی و معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکی خود در حوزه سلامت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
تورم سالانه ترکیه در ماه آوریل، 69.8 درصد اعلام شد و به دلیل ارقام صعودی متوالی نرخ تورم، بانک مرکزی ترکیه پیش بینی تورم پایان سال میلادی خود را به 38 درصد تغییر داد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های بر زمین مانده از جمله رفع نقاط حادثه خیز در محورهای حمل ونقل یکی از ویژگی های ممتاز قانون بودجه 1403 است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش دورنمای انرژی خود، از افزایش تولید نفت و سوخت های مایع دیگر ایران در سه ماهه اول سال 2024 خبر داد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل صندوق توسعه ملی ضمن اعلام اینکه حدود 48 درصد عدم کارآمدی در تسهیلات صندوق مشاهده می شود، گفت: یکی از بزرگ ترین بدهکاران به ما شرکت ملی نفت ایران است و پس از آن طرح های نیروگاهی ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
شرکت های چینی برنده مجوزهای اکتشاف در پنج میدان نفتی و گازی عراق شدند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
در حال حاضر، قیمت بیت کوین دوره جدیدی از نوسانات کم را آغاز کرده است که پیش از این نیز دوره های ناامیدکننده مشابهی از این نوع را تجربه کرده است.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
طرح یارانه کالابرگ به سه ماه از بهمن تا فروردین اجرا شد. مرحله اول یارانه کالابرگ در 17 بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه شارژ شد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
وزیر نفت عراق اعلام کرد عراق به حد کافی، تولید نفت را به صورت داوطلبانه کاهش داده است و با هرگونه کاهش تولید اضافی که در نشست آینده اوپک پلاس اعلام شود، موافقت نخواهد کرد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
فورد خودروهای هیبریدی و گازسوز را در اروپا پس از سال 2030 ارائه می کند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
شرکت هوندا انتظار دارد که سود عملیاتی کل سال به 1.42 تریلیون ین در مقایسه با میانگین تخمین سود 1.39 تریلیون ین افزایش یابد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
نیسان موتور ژاپن انتظار دارد با افزایش 5.5 درصدی سود عملیاتی در سال مالی جاری به دلیل فروش جهانی بالاتر، پیش بینی های تحلیلگران را پشت سر بگذارد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
صادرات خودرو چین در ماه آوریل با کاهش فروش داخلی، به رکورد بالایی رسید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
با داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدیران صنعت نفت و گاز این کشور، باید مراقب باشند چه چیزی آرزو می کنند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
داده های گمرک چین نشان داد که صادرات و واردات چین در ماه آوریل پس از انقباض در ماه قبل به رشد بازگشته است که نشان دهنده بهبود دلگرم کننده تقاضا در داخل و خارج از کشور است و موجب بهبود اقتصادی می شود.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
بر اساس اعلام اداره کل بازرسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی طی سالهای 1401 و 1402 نرخ آسیب های شغلی 9.5 درصد و نرخ حوادث منجر به فوت 7 ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
امروز مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری جامی با حضور 64.36 درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
تایید صلاحیت هیات مدیره وغدیر در مدت اخیر با حاشیه های زیادی رو به رو بوده است و سرانجام صلاحیت آن ها تایید شد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۹    
نماد معاملاتی شرکت گسترش سوخت سبززاگرس سهامی عام شگستر با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
نماد معاملاتی شرکت صنایع سرام آرا کارام ،آماده انجام معامله می باشد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۳    
با توجه به اعتصابات طلافروشان در این روز ها شاید برای برخی از افراد این پرسش مطرح باشد که چرا سهامداران و فعالان بورسی همانند طلافروشان دست به اعتصاب نمی زنند تا بازار سهام روند بهتری به خود بگیرد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۳    
موضوع نرخ ارز شرکت های فعّال در حوزه دارو همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعات شرکت های این گروه در بازار سرمایه ایران بوده و خواهد بود ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: از دوشنبه 24 اردیبهشت برای نخستین بار از سوی آب و فاضلاب استان تهران، پساب در بورس انرژی عرضه خواهد شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۶    
نماد معاملاتی شرکت داروسازی شهید قاضی دقاضی آماده انجام معامله می باشد
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
شرکت بهساز کاشانه تهران که از سال 1382 با ثبت در اداره ثبت شرکت ها آغاز به کار نموده، در زمینه سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و ساز و پروژه های عمرانی فعالیت می نماید ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 حسابرسی شده اصلاحیه شرکت سیمان بجنورد را در این مطلب می خوانید.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
توقف نماد معاملاتی شرکت حفاری شمال حفاری ادامه می یابد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۹    
نماد معاملاتی شرکت های کشت و صنعت پیاذر غاذر، گروه صنایع کاغذ پارس چکاپا آماده انجام معامله می باشند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
نماد معاملاتی شرکت های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو خگستر، لیزینگ خودرو غدیر ولغدر، بهساز کاشانه تهران ثبهساز، تامین سرمایه لوتوس پارسیان لوتوس آماده انجام معامله می باشند.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
تالارهای بورس کالای ایران روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و 391 هزار و 752 تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه امروز در تالار سیمان رقم می خورد ...
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۹    
صورت های مالی سال مالی منتهی به 1402/12/29 حسابرسی نشده شرکت صنایع خاک چینی ایران منتشر شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۷    
نماد معاملاتی شگویا به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه ب برای شرکت پتروشیمی تندگویان متوقف شد.
نبض بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۳۲    
امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403، روزنامه های کشور به موضوعات مهم اقتصادی؛ از سقوط آزاد شاخص های بورسی و کاهش ارزش واقعی بورس در دولت سیزدهم تا توزیع برابر تورم بین فقیر و غنی در دولت رئیسی و ...