دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری پانا 21 فروردین 1403 - pana.ir

خبرگزاری پانا 29 اسفند 1393 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1394 خبرگزاری پانا 16 بهمن 1396 خبرگزاری پانا 1 فروردین 1397 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1398 خبرگزاری پانا 30 اسفند 1399 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1400 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1401 خبرگزاری پانا 1 اسفند 1402 خبرگزاری پانا 17 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 18 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 19 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 20 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 21 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 22 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 23 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 24 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 25 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 26 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 27 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 28 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 29 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 30 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 31 فروردین 1403 
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۱    
تهران (پانا) - سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم والیبال پسران زیر 18 سال ایران از 30 فروردین در یزد برگزار می شود.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران 22 بازیکن را در قالب گروه دوم به اردوی انتخابی این تیم فراخواند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۷    
بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همکاران گرامی حتی الامکان در نماز جماعت حضور یابند چرا که علاوه بر اینکه فضایل بیشمار آن که نصیب همه می گردد، موجب افزایش همدلی و انسجام می شود.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
تهران (پانا) - نخستین کشتی حامل چیپس چوب به وزن 17 هزار تن در اسکله های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی پهلوگیری و فرایند تخلیه محموله آن آغاز شده است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
تهران (پانا) - درگاه ملی مجوزها در اطلاعیه ای اعلام کرد همه مجوزهای کاغذی باید تا 25 اردیبهشت 1403 الکترونیکی شوند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۷    
اصفهان (پانا) - این مرد دوست داشتنی که در مجامع ادبی با نام شهیر اصفهانی شناخته شده، یکی از معلمان توانمند و پیشکسوت استان است که هنوز هم خود را باافتخار، فرهنگی خطاب می کند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۵    
نماز عید سعید فطر امروز همزمان با مساجد سراسر کشور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد امام حسن عسگری(ع) اقامه شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
تهران (پانا) - علی رغم فرارسیدن عید سعید فطر، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) از افزایش شمار شهدای این حملات به 33 هزار و 482 نفر خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۹    
نماز عید فطر همراه با مسئولان شهرستانی و استانی به امامت حجت الاسلام و المسلمین نوری در خیابان مصلی شهرستان بجنورد برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۰    
شیراز (پانا) - به شکرانه یک ماه تزکیه و حضور در ضیافت الهی، آئین نماز عید سعید فطر، چهارشنبه 22 فروردین 1403 در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
تهران (پانا) - پادشاه عربستان به موضع گیری درباره تحولات فلسطین پرداخت و بر لزوم توانمندسازی ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۹    
جشن روزه اولی ها در شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۶    
تهران (پانا) - الناز رکابی بانوی ملی پوش کشورمان، از صعود به مرحله نیمه پایانی جام حهانی سنگ نوردی کیکائو در ماده بولدرینگ بازماند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۰    
تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۴    
تهران (پانا) - معاون رییس جمهور طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۶    
تهران (پانا) - عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت معرفی شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۸    
محفل انس با قرآن کریم در مدرسه نمونه رازی منطقه سعدآباد برگزار شد .
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۲    
ستاد استهلال ماه ارومیه بعدازظهر امروز سه شنبه 21 فروردین به رویت ماه شوال پرداخت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۴    
هرمزگان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۱    
یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۱    
یزد (پانا) - نماز عید فطر به امامت آیت الله ناصری، امام جمعه یزد با حضور پرشور مردم در امامزاده سید جعفر(ع) برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۵:۵۰    
قم (پانا) - عید فطر، روز شادی و سرور و روز دریافت جایزه الهی است چرا که هر مسلمانی از انجام وظیفه الهی، خوشحال و مسرور است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۶    
تهران (پانا) - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مقام والای خانواده شهدا آنان را اسوه های صبر و مقاومت دانست و گفت بی شک خون پاک شهدای قدس ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۲    
تنگستان(پانا) _ در روز 20 فروردین 1403 به مناسبت روز اهرم و سالروز شهادت زایر خضرخان اهرمی گرامیداشت روز اهرم با همکاری شهرداری و شورای شهر اهرم برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۹    
تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه عید سعید فطر عید بندگی مسلمانان جهان، عید برآمدن روزی نو و انسانی نو است ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۷    
به مناسبت عید سعید فطر گروه سرود نور دانش سازمان دانش آموزی اجرا کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵    
به مناسبت عید سعید فطر گروه سرود نور دانش سازمان دانش آموزی اجرا کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۶    
کامیاران(پانا) - عید سعید فطر بعد از یک ماه طاعت و بندگی خداوند متعال فرا می رسد و به همین دلیل در کشورهای اسلامی عید سعید فطر یکی از مهمترین اعیاد به شمار می رود و روزه داران کردستانی هم برای خود ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به نشست سه جانبه ارمنستان، آمریکا و اتحادیه اروپا در بروکسل گفت تهران معتقد است قفقاز جنوبی نباید به عرصه رقابت های ژئوپولتیکی ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۸    
تبادکان (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش تبادکان ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: دانش آموزان و چهره های قرآنی از عوامل غنای آموزش و پرورش تبادکان هستند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۸    
زاهدان(پانا) _ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)سیستان وبلوچستان گفت پایگاههای مستقر در مصلی های سراسر استان آماده دریافت ذکات فطره مومنان روزه دار است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۰    
تهران (پانا) - رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشورهای اسلامی، راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال را نشانه حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین دانست و تاکید کرد ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۷    
نیشابور (پانا) - مسابقات جشنواره بربال سیمرغ با حضور دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در دبستان دخترانه دادپور شهرستان نیشابور برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی در پیامی فرارسیدن عید فطر ، عید بندگی را تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
تهران (پانا) - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی کسب نتایج اخیر و اتفاقات شب گذشته در بازی با صنعت نفت بیانیه ای صادر کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۴    
کردستان(پانا)-با اعلام عید سعید فطر فردا در برخی از مساجد شهرهای استان کردستان نماز عید با حضور پرشور مردم اقامه خواهد شد تا مردم در کنار هم شکرگزار و سپاسگزار نعمات و رحمت و مغفرت الهی در یکماه اخیر ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۱    
مشهد(پانا)-همزمان با پایان یافتن یک ماه عبادت روزه داران به درگاه حق و آغاز ماه شوال، نماز عید سعید فطر صبح چهارشنبه در حرم مطهر امام هشتم (ع) برگزار می شود.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۲    
تهران (پانا) - رئیس جمهور در پیامی عنوان کرد امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۱    
اصفهان(پانا) - قسمت چهارم رادیو پانای چادگان به مناسبت عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
اصفهان(پانا)- قسمت چهارم رادیو پانای ناحیه 4به مناسبت عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۹    
قروه(پانا) _ مردم مسلمان و متدین مناطق مختلف روستایی و شهری کردستان آداب و رسوم ویژه ای برای گرامیداشت عید سعید فطر دارند و از چند روز قبل با شور و نشاط وصف ناشدنی خود را برای استقبال از این جشن بزرگ ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
بیرجند (پانا) _مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی از بر پایی 400پایگاه بهزیستی برای دریافت زکات فطریه و کفاره در استان خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۴    
شیراز (پانا) - در آخرین روز ماه مبارک رمضان مراسم جزخوانی قران و سپس ضیافت افطار برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۱    
تهران (پانا) - همزمان با غروب بیست و نهم ماه مبارک رمضان هلال ماه شوال رویت شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۱    
مشهد(پانا)-با توجه به اینکه ماههای قمری براساس رویت ماه بوده و مراسم دینی مسلمانان هم بر پایه ماههای قمری انجام میگیرند رویت هلال ماه نو دارای اهمیت زیادی است ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۱    
تهران (پانا) - تلویزیون برای روز چهارشنبه، 22 فروردین ماه مصادف با عید سعید فطر ویژه برنامه هایی تدارک دیده که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۸    
تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی، وقوع سیلاب در مناطق وسیعی از جمهوری قزاقستان و وقوع خسارات های انسانی و مادی ناشی از آن را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
بجنورد (پانا)- دانش آموزان شهرهای خراسان شمالی فرا رسیدن عید سعید فطر را به زبان کرمانجی به ملت مسلمان ایران تبریک گفتند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
سنندج(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
نیشابور(پانا) - عید سعید فطر پس از یک ماه عبودیت و عبادت مؤمنان روزه دار در مهمانی خدا آغاز می شود و مردم دیندار شهرستان نیشابور، آن را در قلب ها، خانه ها و شهرشان جشن می گیرند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
یاسوج (پانا) - با حضور جمعی از مسئولان محفل انس با قرآن به همراه ضیافت افطاری در مدرسه نمونه دولتی حجاب برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
بجنورد(پانا) _ محمد غریب معاونت توسعه مشارکتهای مردمی گفت: 1057 پایگاه جمع آوری فطریه و ذکات و کفاره در سطح استان خراسان شمالی با بکارگیری 1080 نفر در سطح استان آماده دستان دریافت عیدی فطر هستند و ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
مشهد(پانا)_عید سعید فطر پس از یک ماه عبودیت و عبادت مؤمنان روزه دار در مهمانی خدا فرا می رسد و مردم شهرها و روستاهای ایران مانند دیگر مسلمانان جهان این روز مبارک را با برپایی آداب و رسوم و سنن خاص ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) _ معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: متولیان آموزش و پرورش در استان پهناور فارس شما فرهنگیان هستید و همواره در کشور سرآمد فرهنگیان کشور بوده اید.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
بم (پانا) - جشن باشکوه فرشته های روزه اولی با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و با شرکت بیش از 500 دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در مهدیه شهدای شهر بم برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) - تیم های جودو و تکواندو ناشنوایان ایران به دلیل کمبود منابع و فقدان حامی مالی، رقابت های جهانی ناشنوایان را از دست دادند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) - وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس گزارشی از سفر به سوریه ارائه کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) - وزیر نفت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی نوشت: درآمدهای ارزی در سال جهش تولید افزایش می یابد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) - آیت الله العظمی سیدعلی سیستانی مرجع دینی شیعیان عراق با صدور اطلاعیه ای فردا (چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه) را عید سعید فطر در عراق و مناطق اطراف اعلام کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۱    
تهران (پانا) - دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد که چهارشنبه 22 فروردین 1403 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۴    
بجنورد(پانا)- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از افزایش میزان کمک های مردمی به ویژه حمایت های مالی خیرین و نیکوکاران استان به بیش از 100 میلیارد ریال در جریان جشن های گلریزان سال جاری جهت تسهیل زمینه ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۴    
تهران (پانا) - باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شایعه حذف این تیم از آسیا صحت ندارد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
اصفهان(پانا)- رادیو پانای نجف آباد به مناسبت عید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
تهران (پانا) - برنامه دیدارهای هفته های بیست وپنجم و بیست وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اعلام شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۶    
اصفهانی(پانا) - مراسم ضیافت افطار و قرائت زیارت عاشورا در دبیرستان شاهد حکیمه برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۰    
تهران (پانا) - سران 12 کشور در پیام هایی جداگانه فرارسیدن سال جدید را به رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفتند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۷    
بیجار(پانا) - محفل انس با قرآن کریم مدرسه شهید یوسفیان در مسجد فاطمیه این شهرستان برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۴    
ملارد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در شورای اداری آموزش و پرورش ملارد که با محوریت بررسی ضرورت انجام برنامه های 6 ماهه اول سال 1403 در ملارد برگزار شد ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۸    
شهریار ( پانا )- معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان شهریار، از اسقرار دوازده مرکز جمع آوری فطریه در مناطق برگزاری نماز عید فطر شهرستان شهریار برای جمع آوری فطریه از طریق صندوق های مستقر در ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۷    
شهرری دو( پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه شورای اداری کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، نسبت به امر ثبت نام به موقع دانش آموزان، هدایت تحصیلی، سنجش کودکان ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۴    
مرودشت (پانا) - دانش آموزان شهرستان مرودشت که برخی از آن ها روزه اولی بودند از حال وهوای خود در آخرین روز از ماه مبارک رمضان می گویند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
تهران (پانا) - خبرگزاری پانا متن قانون اصلاح شده تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را منتشر کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۶    
یاسوج (پانا) - با فرا رسیدن عید سعید فطر استان کهگیلویه و بویراحمد حال و هوای خاصی به خود می گیرد.لرهای اصیل عشایر هنوز با گذشت سال های طولانی باز هم اصالت و رسم و رسومات خود را در این روز حفظ کرده ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۳    
اصفهان(پانا) - مراسم ضیافت افطاری در دبیرستان شیخ مفید ناحیه 5 برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۴    
اصفهان(پانا)- محفل انس با قران کریم و ضیافت افطاری در آموزش و پرورش ناحیه 3 برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۶    
تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت علاوه بر جنایات رژیم صهیونیست علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۰    
مرودشت (پانا) - دانش آموزان شهرستان مرودشت که برخی از آن ها روزه اولی بودند از حال وهوای خود در آخرین روز از ماه مبارک رمضان می گویند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۴    
تهران (پانا) - رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صیونیستی هنوز نتوانسته هیچ دستاوردی را محقق کند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۱    
بجنورد(پانا)- امروز در مراسمی با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۸    
تهران (پانا) - رئیس جمهور ونزوئلا، تاجیکستان و نخست وزیر بنگلادش در پیام هایی فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهوری تبریک گفتند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن، ترویج معارف و فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
به همت حوزه معاونت پرورشی، کارشناسی قرآن عترت و نماز و دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش چناران، بزرگترین محفل دانش آموزی انس با قرآن یادواره شهدای دانش آموز غزه با حضور بیش از 500 دانش آموز منتخب مدارس ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
زرقان (پانا) - دانش آموزان دختر روزه اولی شهرستان زرقان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، تجربه اولین حضور در میهمانی خدا را در کنار هم جشن گرفتند ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۷    
ضیافت افطاری در آموزشگاه دخترانه نمونه دولتی فدک شهرستان فاروج برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
بیرجند (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از آمادگی 1900 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
تاکستان (پانا) - دانش آموزان مدرسه شهید رسول طاهرخانی مانند سایر مدارس تاکستان، میهمان افطاری مدرسه خود بودند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
لامرد (پانا) - محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان و عموم مردم در مصلای الغدیر لامرد برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حق پخش تلویزیونی برای پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم های دیگر باید عادلانه باشد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۲    
تهران(پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درباره مالکیت مشترک سرخابی ها کاری نمی توانیم بکنیم و این موضوع در اختیار فدراسیون فوتبال نیست، حتی در اختیار وزارت ورزش هم نیست و باید حل شود.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
تهران (پانا) - کتاب شعر کتابم باسواد است سروده سمیه تورجی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
قم (پانا) - اجتماع هزار نفری روزه داران کادر نوجوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۳    
مشهد (پانا) - دانش آموزان منتخب قرآنی استان خراسان رضوی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم که همزمان با سراسر کشور در دارالقرآن مرکزی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۳    
تهران (پانا) - نماز عید فطر امسال، با شعار محوری عید بندگی و همبستگی ، در فضایی مشحون از عطر شهادت رزمندگان جبهه مقاومت و با دعای جمعی برای نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی و نجات مردم مظلوم غزه برگزار ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۵    
اعتکاف دانش آموزان پسرِ شهرستان فاروج در مسجدجامع برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۲    
تهران (پانا) - در گفت وگوی تلفنی علی باقری با قائم مقام وزیر خارجه اسپانیا، دو طرف با مروری بر روابط دو جانبه بین تهران و مادرید، نسبت به گسترش بیش از پیش مناسبات موجود ابراز تمایل کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۹    
مراسم حمایت از کودکان غزه آموزشگاه کوثر جوادآباد (پویش عیدی هایم نذر مقاومت) برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۹    
آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن عترت در شهرستان خلیل آباد با اجرای گروه همخوانی محسنین دارالقرآن مرحوم حیدری باحضور معاون قرآنی ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۹    
محفل سراسری انس با قرآن دانش آموزی به یاد شهدای غزه همزمان با سراسر کشور در دارالقرآن مرکزی مشهد و 70 مرکز قرآنی و 8 هزار مدرسه استان برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۹    
آباده (پانا) - دانش آموزان پایه سوم مدرسه 22 بهمن همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با شرکت در ضیافتی بزرگ و شاد در تیمچه صرافیان، توفیق روزه داری خود را جشن گرفتند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۶    
تهران (پانا) - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت چتر دفاعی ایالات متحده بر فراز اروپا ممکن است به زودی بسته شود، به طوری که اتحادیه اروپا باید تنها به خود تکیه کند، حتی در داخل ناتو.