دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری پانا 23 فروردین 1403 - pana.ir

خبرگزاری پانا 29 اسفند 1393 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1394 خبرگزاری پانا 16 بهمن 1396 خبرگزاری پانا 1 فروردین 1397 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1398 خبرگزاری پانا 30 اسفند 1399 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1400 خبرگزاری پانا 29 اسفند 1401 خبرگزاری پانا 1 اسفند 1402 خبرگزاری پانا 17 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 18 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 19 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 20 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 21 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 22 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 23 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 24 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 25 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 26 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 27 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 28 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 29 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 30 فروردین 1403 خبرگزاری پانا 31 فروردین 1403 
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
تهران (پانا) - مجید مجیدی در آستانه 65سالگی با تهیه کنندگی روال عادی پا به عرصه تهیه کنندگی تئاتر گذاشت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۹    
دهمین جشنواره لاله های کرج تا 27 فروردین در باغ گل های پارک شهید چمران در حال برگزاری است؛ در این جشنواره 300 هزار پیاز لاله هلندی در 37 نوع و 200 هزار گل فصلی دیگر کاشته شده و در معرض دید ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۱    
تهران(پانا)-مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زمان افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه و پرداخت معوقه فروردین در خردادماه خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
تهران (پانا) - کارگردان سریال رستگاری گفت: این سریال فتح باب تولید سریال ماورایی با استفاده از تکنیک های جدید است و تحولی در تولید آثاری از این دست ایجاد خواهد شد .
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۷    
تهران(پانا)- در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان صالحی به عنوان مدیر موسسه ایران منصوب شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۹    
تهران (پانا) - وزیر خارجه استرالیا با تاکید بر اینکه نگرانی جمهوری اسلامی ایران را از حمله به بخش کنسولی سفارت در دمشق درک می کند، خواستار خویشتنداری تهران شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۳    
قم (پانا) - وداع با ماه رمضان، ماه عشق و عاشقی با معبود حقیقی، سخت و طاقت فرساست.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۳    
تهران(پانا)- وزیر امور خارجه امشب با اشاره به گفت وگوهای تلفنی اش با وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا با بیان اینکه ایران به دنبال گسترش دامنه جنگ نیست ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۴    
تهران(پانا)- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان اسفند سال گذشته 200 میلیون پاکت شیر به صورت میانگین 25 نوبت شیر از ابتدای آبان تا اسفندماه در مدارس ابتدایی توزیع شده ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۱    
اصفهان(پانا)- قسمت سوم رادیو پانای ورزنه به مناسبت عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۱    
اصفهان(پانا)- قسمت دوازدهم رادیو پانای کوهپایه به مناسبت عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تالش (پانا)_ در اسالم زنان محل یک روز قبل عید انواع شیرینی های محلی را می پزند وبین همسایه ها پخش می کنند ودر منزل خودشان سفره عید فطر پهن می کنند
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تهران(پانا)- رییس پلیس راه کشور از اجرای محدودیت های ترافیکی از فردا صبح در جاده چالوس و آزادراه تهران -شمال خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تیم ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند، اما یک جام برای یک تیم است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
آباده (پانا) - گیوه پای افزاری سنتی، از صنایع دستی و هنر اصیل آباده است؛ خبرنگار پانا پای صحبت های پیرمرد گیوه دوز نشست و در ادامه به سراغ رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آباده رفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: محروم و مصدوم زیاد داریم، اما سعی کردیم زیاد این مسائل روی ما اثر نگذارد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تهران(پانا)-رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت سه فرزند رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پی حمله رژیم سفاک صهیونیستی به اردوگاه الشاطی گفت ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۶    
یاسوج (پانا) - دانش آموزان خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد در پویش کنارتم هموطن با کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان ابراز همدلی و همدردی کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۲    
شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت: جوانان و نوجوانان باید همراه با آموزش های تئوری از آموزش های علمی و حرفه ای هم بهره مند شوند، رویکرد دولت سیزدهم تقویت و گسترش هنرستان ها است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
تهران (پانا) -اسامی داوران هفته بیست و سوم فصل جاری 1403-1402 لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۱    
هرمزگان (پانا) - سرپرست کمیته امداد شهرستان پارسیان از جمع آوری 2 میلیارد و 320 میلیون و 875 هزار تومان زکات فطره نقدی و غیرنقدی در این شهرستان در روز عید سعید فطر خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
تهران (پانا) - آیین شب چراغ نمایش شاماران با حضور مجید افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه بازی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
تهران (پانا) - وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره گسترش روابط تهران و آنکارا، آخرین تحولات فلسطین و پیامدهای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت وگو و تبادل نظر کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۲    
تهران (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درخصوص تنبیه بدنی دانش آموز دبستان 13 آبان روستای دزک شهرستان سراوان جوابیه ای صادر کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۹    
تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پیش از این، دستور موقت برای امید عالیشاه صادر کرده بود، حکم وی را تعلیق و جریمه نقدی کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۹    
تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به اسماعیل هنیه، شهادت فرزندان وی توسط رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۶    
تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با تسلیت شهادت 6 تن از فرزندان و نوه های رئیس دفتر سیاسی حماس، به هنیه نوشت: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۰    
تهران (پانا) - وزنه بردار دسته به اضافه 102 کیلوگرم کشورمان در جام جهانی وزنه برداری رکورد 447 کیلوگرم را ثبت کرد اما موفق به گرفتن سهمیه المپیک نشد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۱    
زاهدان (پانا) - ویژه برنامه رادیویی عید بندگی از رادیو پانا سیستان بلوچستان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۴    
املش(پانا) - املشی ها در روز عید فطر در کنار هم نماز عید سعید فطر را اقامه و از خدای مهربان تشکر کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۹    
تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش در پیامی، ضمن تسلیت به رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس ، اعلام کرد: ذلت و ننگ ابدی بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت و حمایت های ناجوانمردانه خود ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۴    
تهران (پانا) - مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک برنز شدند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۷    
تهران (پانا) - سازمان تأمین اجتماعی در راستای گسترش پوشش بیمه ای به ایرانیان خارج از کشور که امکان حضور در ایران و انعقاد قرارداد بیمه با آنان میسر نیست و صرفاً از طریق وکیل خود قصد بیمه پردازی را ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۴    
تهران (پانا) - پلیس راهور از تردد روان در محورهای شمال کشور و بازگشایی محور کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال (در هر دو مسیر) خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۵    
تهران (پانا) - رئیس غرفه ایران در دوسالانه ونیز می گوید در دوسالانه هنر ونیز یاد کودکانی که به جرم فلسطینی بودن هیچگاه دوران نوجوانی را تجربه نمی کنند زنده نگاه خواهد داشت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
تهران (پانا) - وزیر نیرو در آیین بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت مطلوب دریاچه ارومیه گفت بزرگترین نیروگاه بیوگاز کشور در حال بهره برداری است ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
تهران (پانا) - تلویزیون اینترنتی پانا شهرستان رباط کریم با عنوان عید بندگی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر منتشر شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۶    
تهران (پانا) - دوندگانی که قهرمان بازی های المپیک پاریس شوند، 50 هزار دلار جایزه خواهند گرفت .
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۱    
کرج (پانا) - یک مداح اهل بیت(ع) در حاشیه نماز عید سعید فطر در گفت وگو با پانا بیان کرد مسلمانان با شرکت در نماز عید فطر، نشان می دهند که با اتحاد و یکپارچه بودن در مقابل ظلم می ایستند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۶    
تهران (پانا) - پس از شکایت دولت نیکاراگوئه علیه آلمان در دیوان بین المللی دادگستری به دلیل مشارکت در نسل کشی در غزه، این کشور آمریکای مرکزی رسماً سفارت خود را در آلمان تعطیل کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۰    
تهران (پانا) - رئیس جمهوری بر گسترش استفاده از پساب در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی که امکان استفاده از آن را دارند، تاکید کرد و گفت: بهره برداری از 17 هزار میلیارد تومان پروژه که امروز انجام شد ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۱    
تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف در اکثر نقاط و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور تا روز شنبه خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۵    
تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال برای زیارت آستان قدس رضوی (ع) عازم مشهد مقدس شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۷    
تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال کشور، تشنه ظرفیت غنی فوتبالی آموزش و پرورش است، ظرفیت غنی رها شده فوتبالی آموزش و پرورش را مورد انتقاد قرار داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
تهران (پانا) - بابک خواجه پاشا کارگردان سینمای ایران می گوید مهمترین دستگاهی که نقش اصلی در آینده کودکان و نوجوانان را ایفا می کند آموزش و پرورش است و او تمام زندگی هنری امروز خود را مدیون آموزش و ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
تهران (پانا) - سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به دروغ پردازی برخی رسانه ها درباره مهریه اعلام کرد مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
تهران (پانا) - نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت ارایه تسهیلات و سرمایه در گردش مناسب و به موقع برای واحدهای تولیدی از جمله موضوعاتی است که برای جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری باید به آن ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
مشهد (پانا) - خُرده روایت هایی از زبان بانیان دانش آموز سفره های افطاری ساده و مهربانانه که هر شب در ماه مبارک رمضان و در قالب بزرگترین عملیات جهاد تبیین دانش آموزی میدان 14 صفر 3 در جای جای استان ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات شبه نهایی برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم برای آمادگی جهت شرکت در آزمون نهایی خبر داد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۸    
تهران (پانا) - رئیس جمهوری از پروژه های آب و فاضلاب تهران به ارزش بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان بهره برداری کرد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۸    
تهران (پانا) - یک روانشناس معتقد است آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان امری ضروری است که باید آموزش و پرورش به این حوزه بسیار توجه داشته باشد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۳    
تهران (پانا) - نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه شاخص ها نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است ...
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۳    
تهران (پانا) - نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت تعدادی از فرزندان و نوه های وی را تسلیت گفت.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۰:۲۹    
عید سعید فطر در مساجد و اماکن مذهبی در مناطق مختلف شهر تهران برای سهولت افرادی که به هر دلیل نتوانستند در نماز عید رهبر معظم انقلاب شرکت کنند برگزار شد.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۰:۲۲    
هم زمان با اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن ، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت روحانیون و امامان جماعت ، در سطح مساجد شهرستان لنگرود اقامه کردند.
پانا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۶    
تالش (پانا) - نماز عید سعید فطر در شهرستان تالش با بارش باران، رنگ و بوی الهی به خود گرفت.