دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 9 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۳    
حمید رضا عراقی گفت: افتتاح 5 ایستگاه تقویت فشار گاز به طور همزمان، بهره برداری از خط گازرسانی 42 اینچ رشت و گازرسانی به 4 هزار روستا از طرح های مهم سال گذشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۷    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی گفت: از زمان تصویب قانون کار، وزارت کار برخلاف آنچه که تصویب شده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۶    
نمره ای که بنده از لحاظ اجرای اقتصاد مقاومتی به دولت یازدهم می دهم 5 از 20 است که البته فکر می کنم بسیار هم دست بالا گرفته ام.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۶    
پروژه برجام با تمام نقاط مثبت و منفی اش پایان یافت و این دولت که دولت برجام بود، در بیش از یک سال گذشته نشان داد برای پسابرجام برنامه پیشرفت مشخصی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در آستانه ی ورود به ماه های رجب و شعبان، گزیده ای از توصیه های عملی حضرت آیت الله خامنه ای برای این دو ماه بافضیلت را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
رشت- همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گیلان، با دستور رییس جمهور و توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج پروژه عمرانی سلامت محور با ایجاد بیش از 800 فرصت شغلی در استان از طریق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۴    
مدیر عامل شرکت تجاری گانوور گفت، فروش کالا به ایران آسان است و گانوور این کار را به یورو انجام می دهد. اما خرید کالا از این کشور دشوار است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۴    
یک مطالعه نشان می دهد احتمال زنده ماندن پرندگان دارای مغز بزرگتر هنگام عبور از فراز جاده ها بیشتر است و آنها کمتر با خودروهای در حال حرکت برخورد می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک ها باید جایگاه خود در اقتصاد کشور را بدانند و بدانند که با جریمه کردن وام گیرندگان مشکلات اقتصادی پیچیده تر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۱    
تغییرات کل تعداد واحدهای مسکونی معمولی در کشور نشان می دهد طی سال های 95 -1390 تعداد 2 میلیون و 870 هزار و 338 واحد به واحدهای مسکونی کشور اضافه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۶    
کرج- معاون عمرانی استاندار البرز در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ مروارید بیان کرد: متاسفانه مجموعه کاخ مروارید با معماری خاص و منحصر به فرد و با تجهیزات بسیار کامل و پیشرفته ای که دارد به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۶    
اصفهان- مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان ظهر امروز 9 فروردین در جمع خبرنگاران اعلام کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
سیاست مداری چون روحانی به خوبی می دانست که برای به کارگیری اصلاح طلبان جهت پیشبرد اهداف موردنظرش باید هر از چندگاهی هم شعارهایی که به مزاج آن ها خوش آید را پشت تریبون ها بیان کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
بجنورد- سخنگوی ستاد ورئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: آمار نهایی ثبت نام کنندگان در رقابت های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراستان 5هزار 469نفر است که از این تعداد 829نفر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴    
بجنورد- معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اذعان به این که برنامه ریزان و سیاستگذاران کشورمان سال ها از ظرفیت فراوان گردشگری در توسعه کشور غافل بوده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۸    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 3 هزار و 219 تن کاغذ سیگار از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۸    
ناشناس بودن پهپادها و پرواز آنها در مناطق پرواز ممنوع و حساس سبب شده است قابل شناسایی بودن آنها تبدیل به یک نیاز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
قم- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۳    
بر اساس تصویب نامه ای که به امضای معاون اول رئیس جمهور رسید تغییرات و جابه جایی های اساسی در هیأت مدیره مناطق آزاد صورت گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 29 سنت، معادل 06 درصد افزایش به 51 دلار و 62 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز 34 سنت، معادل 0.7 درصد رشد داشت و به 48 دلار و 71 سنت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد بازار سکه حباب دارد و قیمت واقعی سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 200 هزار تومان عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۳    
تبریز- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص کمپین بازاریان تبریز در حمایت از کفش ایرانی گفت: تشکیل کمپین هایی از این دست که در جهت تقویت و حمایت از تولید داخلی است، بسیار خوب و پسندیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۱    
رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا با تکرار ادعاها علیه ایران گفت: تهران می خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در نظام تصمیم گیری دولتی جایگاه جدی دارد که باید از این ستاد، اقتصاد مقاومتی را پیگیری و هرسال طرح های متناسب با برنامه همان سال را تنظیم کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۶    
شاهرود- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی بیارجمند جمعه هفته جاری در این شهر برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۳    
شاهرود- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: فروش صنایع دستی در نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۰    
ساری- رئیس پلیس راه مازندران گفت:محدودیت های ترافیکی در دور دوم سفرهای نوروزی در استان از روز پنج شنبه 10 فروردین آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷    
استاندار مازندران با اشاره به نشست با بانک های استان، اذعان داشت: گردشگری و جایگاه آن در بحث اشتغال و درآمد مردم کمتر از بخش های دیگر اقتصادی نیست و بانک ها باید در این راستا ورود پیدا کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷    
ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به هزار و 200 مصدوم در 285 حادثه در ایام نوروز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷    
ساری- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: کارگاه گردی مسافران به عنوان فعالیت جدید برای معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی مازندران نوروز امسال در حال اجراست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷    
خرم آباد- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: یک میلیون و 300 هزار نفر از اثار باستانی لرستان بازدید کردند که حکایت از رشد 15 درصدی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
کرج- رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان نظرآباد از بازدید بی سابقه گردشگران از محوطه 9500 ساله ازبکی خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
ساری- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از صدور مجوز برای اقامتگاه بوم گردی در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
ساری- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری ساری گفت: تا روز نهم فروردین تعداد هشت هزار نفر از تور ساری گردی بهرمند شدند و از اماکن تاریخی و طبیعت بکر اطراف ساری استفاده کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۸    
حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز به همراه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی استان قم، با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۵۰    
نشریه سان ادعا کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد قصد دارد در تابستان آینده، اریک دایر، هافبک ملی پوش انگلیسی تاتنهام، را به خدمت بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۷    
یوردی کاردونر، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا، از صحبت های اخیر جرارد پیکه که در آن دادگاهی شدن لیونل مسی و نیمار را به دست های پشت پرده رئالی ها نسبت داده بود، حمایت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۴    
تیم مقاومت گلساپوش یزد امروز با غلبه بر حریف پرتغالی خود قهرمان تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا و آسیا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۴۱    
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، معتقد است که وقتی این تیم نتیجه نمی گیرد، بیش از همه انگشت اتهام به سوی او دراز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۶    
لنگرود- مشاور نظامی فرماندهی کل قوا بااشاره به توطئه های مختلف دشمن علیه نظام مقدس اسلامی به ویژه درحوزه اقتصادی تأکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۳    
اهواز- در پی انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان هواشناسی خوزستان مبنی ورود موج های بارشی به خوزستان و احتمال آبگرفتگی معابر فرمانداری اهواز نیز برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه به تمامی دستگاه ها و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۰    
گیلان_ مجتمع بندری کاسپین با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۷    
یزد- تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا با نتیجه چهار بر سه لکوموتیو روسیه را شکست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۷    
یزد- نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان، چهارشنبه شب با قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش ایران به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۳    
تایباد -فرماندارتایباد اظهار داشت: بارندگی و سیل سال گذشته در برخی از مناطق استان به ویژه درشهرستان مرزی ومحروم تایباد خساراتی را نیز به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۴    
تربت جام سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: بر اثر نشت گاز و انفجار در یک واحد مسکونی 3 نفر جان باختند و سه نفر نیز مجروح شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۱    
بردسکن- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور 3 هزار نفر از اهالی روستای سیر و قشرهای مختلف مردم امروز چهارشنبه در ارتفاعات این روستا برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۸    
بردسکن- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بردسکن از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان سید هاشم انابد و سید میرزا طاهر حسینی این شهرستان درایام تعطیلات نوروزی خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رشتخوار - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار گفت: 2 هزار زائر تاکنون در قالب طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه امام زاده میر قوام الدین (ع) در روستای نوق و امام زاده فاضل در روستای فاضل منددر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۹    
کرمان- پیکر مطهر و پاک دو شهید مدافع حرم روز چهارشنبه با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور کرمان در شهرستان بردسیر تشییع و خاکسپاری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۹    
بندر عباس- مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از راه اندازی خط گردشگری، بندرعباس- عمان و همچنین بندرعباس-دبی و نیز بندرعباس-لارک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان 11 بازیکن تک اخطاره در ترکیب خود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم ملی ایران در پیامی از علی دایی تمجید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۹    
آردا توران، ستاره ترک تبار بارسلونا، به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، برای سه هفته از میادین دور خواهد بود و دیدارهای حساس تیمش مقابل سویا و یوونتوس را از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶    
هافبک عراقی تیم تراکتورسازی اعلام کرد در آتش سوزی خودروی خود هیچ کس آسیب جسمی ندیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است با حمایت مادی و معنوی می توان شاهد موفقیت بیش از پیش تیم ملی بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۳    
در فاصله یک روز از گزارش خبرنگاران اعزامی چین به تهران مبنی بر خلوت بودن پایتخت ایران حضور گسترده طرفداران برای حمایت از تیم ملی باعث شد تا آنها مات و مبهوت اتفاقات آزادی باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲    
فرودگاه جزیره مدیرا، زادگاه کریس رونالدو، به نام این ستاره فوتبال پرتغال نامگذاری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۹    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر لزوم برنامه ریزی ویژه برای بهره مندی بیشتر عشایر از سود تولیدات خود تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۹    
بجنورد- رئیس اداره تعاون وامور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی از پذیرش 19 هزار 262 مسافر به مدت 11 روز در مدارس و مراکز اسکان خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶    
بیرجند- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بااشاره به اینکه آبادانی مناطق محروم با فعالیت46 گروه بسیج سازندگی شتاب گرفته است گفت:بسیجیان اعزام شده به روستاها تا 21 فروردین ، فعالیتهای عمرانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۳    
ماشین هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی صبح امروز در آتش سوخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
یک سناتور جمهوریخواه با تاکید بر تقویت روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار افزایش تحریم های آمریکا بر سپاه پاسداران شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۴    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال از همبازی خود استقبال شایسته ای کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال تهران را به خاطر اقدام ناشایست هوادارانش جریمه نقدی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۸    
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در اطلاعیه ای تأکید کرد این هیئت از طریق بازرسان خود در سراسر کشور تبلیغات زودهنگام نامزدان را با دقت تحت نظر دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱    
بوشهر- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه تعداد 86 سازه آبخیزداری تا پایان سال احداث می شود بیان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱    
اصفهان- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: تا پایان روز هفتم فروردین دومیلیون و ششصد هزار نفر گردشگر نوروزی از بناهای تاریخی استان اصفهان بازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱    
مشهد- سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 9 میلیون و 300 هزار زائر و مسافر به استان طی 14 روز گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۸    
مشهد- گردشگران فرانسوی به منظور بازدید از آثار تاریخی دوره افشاریه به شهرستان کلات سفر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۸    
ایلام- یادمان عملیات والفجر یک طی مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی روز چهارشنبه در منطقه چم هندی استان ایلام رونمایی و به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۲    
قم- مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه نحس دانستن 13 فروردین یک خرافه است، گفت: این نحسی عمل ما است که سبب نحسی ایام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۹    
شهرکرد- گردو غبار فردا و پس فردا چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۳    
یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن تأکید بر ضرورت توجه به روستاها، گفت: یکی از دلایل پایین آمدن کیفیت عدم اعتماد به توانایی های داخلی توسط تولید کنندگان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۷    
رشت- فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیک برای وسایل نقلیه سنگین و باربری در محورهای رشت قزوین و آستارا ار دبیل و بالعکس خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
شهرکرد- امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون از دیرباز نه تنها مأمن عاشقان اهل بیت(ع) در شهرکرد و محل تجدید میثاق مردم با ائمه اطهار بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۹    
ریگان- رودخانه ها و چشمه سارهای شهرستان ریگان بعد از چند دهه خشکسالی جاری شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۶    
قم- یکی از مراجع تقلید با اشاره به بالا بودن میزان تعطیلات در کشور گفت: کشورهای پیشرفته چنین تعطیلاتی ندارند و یکی از مشکلات مملکت و حوزه های علمیه این تعطیلات است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۷    
زاهدان- اولین گروه جهادی در بخش بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه در سال جدید بیست ودوم فروردین به استان سیستان وبلوچستان اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۱    
شیراز- بزرگراه جدید استهبان- نی ریز همچنان مسدود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
جانشین فرمانده ناجابا اشاره به کاهش تلفات ترافیکی در نوروز امسال گفت: علی رغم کاهش تلفات، هر 71 دقیقه یک نفر در جاده های کشور جان خود را بر اثر تصادفات از دست می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
شهر کرد- همزمان با سراسر کشور طرح نوروزگاه امسال در 9 منطقه چهارمحال و بختیاری در حال اجراست .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
مشهد- یک بانوی بلژیکی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شده و شهادتین را در بارگاه رضوی به زبان آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۱    
مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ایجاد طرح خادمان و خادمیاران اشتغال در راستای کارآفرینی و اشتغال زائی و تحقق تدبیر رهبر معظم انقلاب در سال 96 که به سال اقتصاد مقاومتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۶    
کرمانشاه- رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: یادمان های دفاع مقدس محور گردشگری انقلاب و دفاع مقدس است و بازتولید اطلاعات در مورد این یادمان ها ضرورت اساسی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۰    
رشت- استاندار گیلان گفت: 15 طرح عمرانی، تولیدی، بهداشتی و درمانی پایان هفته با حضور رئیس جمهور در گیلان به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۷    
در ادامه عملیات مردمی نسیم کرامت در استان خوزستان، مهمانی بزرگ کودکان بی سرپرست 13 آسایشگاه برگزار گردید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است تیمش در جام جهانی روسیه یک سورپرایز خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۵    
برزیل با مربیگری تیته تنها یک گام تا صعود به جام جهانی 2018 روسیه فاصله دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۶    
در دیداری دوستانه فرانسه و اسپانیا گل گریژمان با بازبینی ویدیو چک مردود اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۱    
اهواز- در دومین مرحله از عملیات بزرگ مردمی نسیم کرامت توسط بیناد کرامت امام رضا(ع) در استان خوزستان، بیش از صدها تُن آرد تبرکی در میان محرومان نقاط مختلف این استان توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۲    
تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی پرگل خانگی مقابل پاراگوئه در یک قدمی حضور در جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۵    
نیشابور- شهر نیشابور پایتخت فرهنگ و مشاهیر است به دلیل دربرگیری عرفا و شعرای بزرگ ایران و همچنین طبیعت بکر و معادن فیرزوه به عنوان نگین فیروزه ای گردشگری ایران می درخشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۹    
ساری- دژ کنگلو از قلاع و استحکامات دفاعی ایران است که به شکل بال دو عقاب و با بهره گیری از تکنیک های بومی ساخته شده و دارای معماری منحصر بفرد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۶    
زاهدان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار از برگزاری نخستین تور دریایی تفریحی- سیاحتی در بندر چابهار و سواحل مکران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۶    
گرگان- ساحل زیبا و آرام بندرگز در حاشیه دریای خزر و در فاصله 3 کیلومتری شمال جاده تهران – مشهد واقع شده و امکانات تفریحی و اقامتی و رفاهی مناسبی برای استراحت و استفاده بازدید کنندگان دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۳    
گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: بازدید از مراکز گردشگری استان گلستان به نسبت سال گذشته در همین روز 116 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۳    
گرگان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: شهرستان گرگان در روز هفتم سال 96 بیشترین تعداد اقامت کنندگان را به خود اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۱۷    
خرم آباد- استاندار لرستان در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در محل سالن جلسات استانداری لرستان در سال جدید بر ضرورت ارایه خدمات مطلوب به گردشگران تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۱۴    
خرم آباد- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: تعداد بازدید کنندگان از قلعه فلک الافلاک امسال در مقایسه با سال گذشته 2 برابر افزایش یافت.
  • ۱