دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 15 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۵    
دیدار نوروزی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح صورت گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۵    
یک زن جنایتکار ، زنی را در ایرانشهر به قتل رساند و جسد مثله شده این زن را به عنوان گوشت شتر برای خانواده خود در شیراز فرستاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۴    
به دنبال ثبت شدن نام چهار ورزشکار ایرانی در کتاب گینس نگاهی داریم به دیگر ورزشکارانی که نام شان در این کتاب ثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۱    
اصفهان- نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت های مسابقه ای و نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۲    
پنج کاندیدا از میان 10 کاندیدایی که در مجمع ملی اول انتخاب شده بودند، به عنوان نامزدهای آینده جبهه انقلاب تا به اینجا معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۴    
ملکه رنجبر در خصوص ایفای نقش در سریال زیر آسمان شهر گفت: نمی دانم بتوانم بازی کنم یا نه. خودم دیگر امیدی ندارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۸    
انواع داروها از طریق ادرار سر از آب رودخانه ها و دریاچه هایی درمی آورند که در نهایت منابع اصلی آب آشامیدنی ما را تشکیل می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۳    
گزارش جدید App Annie حاکی از آن است که درآمد اپلیکیشن های اندروید در سال 2017 از اپلیکیشن های iOS برای اولین بار پیشی خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر انگلیس در سفر به ریاض با پادشاه سعودی دیدار و درباره روابط دوجانبه به ویژه در زمینه اقتصادی رایزنی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
با وجود راه اندازی سهام عدالت و ارائه صورتحساب به مشمولین، مردم هنوز هم در نحوه دریافت سود و زمان خرید و فروش آن دارای ابهامات فراوانی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، گفت: سازمان انتقال خون با کسب دستاوردهای بزرگ در زمینه سلامت خون هم سطح کشورهای اروپایی و بالاتر از کشور آمریکا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
اهواز-ناصری ورزشکار خوزستانی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی در ترکیب تیم ملی جانبازان و معلولان حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
منشا در مصاحبه های اخیر خود مذاکره با پرسپولیس را تکذیب نکرده و این نشان می دهد که او با سرخپوشان به توافق رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
ساری- عضو مجمع نمایندگان مازندران از سفر رئیس جمهوری طی اواسط هفته آینده به استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۹    
یزد- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بخش های دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی استان یزد را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
یک کارشناس منتقد دولت با اشاره به اینکه در 4 سال اخیر بی اعتمادی به تولید داخلی به اوج رسیده است گفت: مسئولان به ارائه دلار ارزان برای واردات پرداخته اند تا رضایت خارجیان را جلب کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 37 هزار و 885 داوطلب برای پذیرش در کدرشته محل های دوره های کاردانی و 28 هزار و 570 داوطلب برای پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۸    
تبریز- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی از رشد 14 درصدی اقامت های نوروزی در مراکز اقامتی استان، نسبت به سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
بجنورد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از فروش چهار میلیارد و 450میلیون ریال صنایع دستی استان در ایام نوروز سال جاری در بازارچه ها و غرفه های صنایع دستی استان خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۱    
یزد - نخستین قطار گردشگری عقاب طلایی در سالجاری با 47 گردشگر از قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه و کشورهای آمریکا، انگستان، استرالیا، لهستان و بلژیک عصر سه شنبه از آثار تاریخی یزدبازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۱    
مشهد- مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از ثبت 18 وقف جدید همزمان با اجرای آرامش بهاری و در ایام تعطیلات نوروزی به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
ایلام- فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: جوانی حدود 24 ساله ساعت 15 عصر دیروز( سه شنبه ) بعلت تیراندازی پسر عمویش جان باخت و قاتل بلافاصله دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
خوی- پل هوایی و ریلی قطور در بخش قطور و 25 کیلومتری شهرخوی تنها پل ارتباطی راه آهن ایران به ترکیه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۸    
کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود، یکی از سبزی های ضد سرطان معرفی شده است. به دلیل وجود فلاونوئیدها به ویژه سولفور افن، بروکلی را به عنوان سبزی ضد سرطان می شناسند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۱۴    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد وجود نظام بشار اسد در سوریه یک واقعیت سیاسی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۶:۰۸    
گاهی بدلیل وجود راه بند های مختلف، جریان رو به جلو و پیشروی محتویات روده متوقف می شود که به این شرایط انسداد روده اطلاق می گردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۳۲    
طبق یافته های تحقیقاتی، بیماری لثه با مرگ زودهنگام در زنان مسن مرتبط است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۴    
رییس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در اظهار نظری جدید رییس جمهور این کشور را متهم به سازش با روسیه در قبال اوضاع سوریه نمود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۴:۴۷    
آمریکایی ها می گویند در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص حمله شیمیایی به ادلب هستند ولی در عین حال، بدون هیچ مدرکی، ایران و روسیه را به دلیل فشار نیاوردن بر دمشق برای اعمال آتش بس، مقصر می دانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۳:۴۴    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر پنج مرکز اصلی تروما در تهران وجود دارد که البته کامل نیستند و نواقصی در پوشش همه خدمات بیماران تروما دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۲    
رئیس جمهور آلمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تصمیمی نادرست و تلخ ارزیابی کرده و بر لزوم حفظ انسجام اروپاییان بعد از برگزیت تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۳:۵۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: طی جلسه ای که امروز با مدیران دو شرکت لبنی که در تعطیلات نوروز قیمت شیر را افزایش داده بودند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۳:۰۲    
وزیر خارجه فرانسه حمله شیمیایی احتمالی در سوریه را محکی برای دولت جدید آمریکا دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۲۹    
برای سیستم صوتی و رادیو پژو 2008 از بلندگوهای JBL استفاده شده است، ولی اندازه آن ها حتی از بلندگوهای یک خودروی هاچ بک هم کوچک تر است!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۲    
معاون وزیر امور خارجه آلمان بازداشت خبرنگار آلمانی در ترکیه را غیر قابل توجیه دانسته و با رد اتهامات آنکارا علیه وی خواستار آزادی او شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۷    
چین که بزرگترین وارد کننده ذغال کک در جهان است سخت در تلاش است تا اختلالات عرضه این ماده اولیه از استرالیا را با کمک آمریکا جبران کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۰۲    
آثار اقتصادی و عملکرد دولت یازدهم در بودجه 95 منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۹    
ایران می تواند با خرید این هواپیما هزینه تعمیر و نگهداری را به طور چشمگیری کاهش دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۳    
پس از آنکه رکس تیلرسون، وزیر خارجۀ آمریکا، به شوخی گفت با سرگی لاوروف، وزیر خارجۀ روسیه، رقص تانگو را اجرا نمی کند لاوروف نیز در پاسخ این شوخی گفت که او هم این کار را نخواهد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۳    
رییس جمهور تحقق سریعتر "تولید اشتغالزا" را در گرو به میدان آمدن همه قوا، مردم و رسانه ها دانست و با اشاره به استمرار برنامه های دولت در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: گفتمان حمایت از تولید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۰    
صدراعظم آلمان با هشدار به رییس جمهور آمریکا اعلام کرد سیاست حمایت از تولید داخلی در دراز مدت به رقابت پذیری کشورها لطمه وارد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۰    
الماس پینک استار (ستاره صورتی) که از هفته قبل در موسسه ساتبیز هنگ کنگ به نمایش گذاشته شده بود امروز سه شنبه 4 آوریل در حراجی این موسسه به فروش رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۰    
دست کم به 4 دلیل جنایت دیروز در متروی شهر سن پترزبورگ از سوی جریان ضدمقاومت با محوریت آمریکا و ترکیه طراحی و با هدف هشدار به روسیه و فشار بر این کشور برای عقب نشینی از سوریه انجام گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۰    
'رند پل' سناتور جمهوری خواه آمریکا در جلسه استماع سنا گفت: آنقدر در مورد ایران دلواپس شده ایم که نقش افراطیون سنی در درگیری های منطقه ای و همچنین تروریسم جهانی را فراموش کرده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۷    
کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: ما به حق تمکین می کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم و از آن پشتیبانی می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۷    
یک مهندس چینی به جستجوی خود برای یافتن عشق زندگی اش پایان داد و تصمیم گرفت با رُباتی که خودش طراحی کرده ازدواج کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۹    
قائم مقام وزیر امور خارجه سنگاپور و هیأت همراه وی عصر امروز (سه شنبه) در محل وزارت امور خارجه با قائم مقام دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۶    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: بنده معتقدم نامزد پوششی از سوی اصلاح طلب ها باید معرفی شود و این امر با هماهنگی شخص روحانی باید باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۳    
زبان شناس مشهور روس و رییس بخش زبان شناسی دانشگاه فورونیگ روسیه توضیح داد که چه دلایلی باعث شده است مردم این کشور علاقه ای به خنده نداشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، طی سخنانی با واکنش به اهتزاز پرچم اقلیم کردستان عراق در استان کرکوک از مقامات کرد خواست که سریعا از این اقدام صرف نظر کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۲    
رئیس دیوان محاسبات گفت: در مجموع، 4 هزار و 300 میلیارد تومان از پول هایی که در جای خودش هزینه نشده بود، به خزانه و یا به حساب های مشخص خودش برگشت داده شده که حقوق های نجومی نیز شامل این مبلغ است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۹    
زوج کهنسال انگلیسی که بیش از 70 سال در کنار هم عاشقانه زندگی کرده بودند، در نهمین دهه زندگی شان و در حالی که کیلومترها از هم دور بودند به فاصله چهار دقیقه از یکدیگر با زندگی وداع کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۴    
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان به عشق حضرت زینب(س) با اتکا بر معنویت در برابر گروه های تکفیری ایستاده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۸    
ظهر امروز درگیری و چاقوکشی جوانان معلوم الحال برای لحظاتی باعث مسدود شدن نهمین تونل در مسیر اردبیل - سرچم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با همتای روسی اش با اشاره به حمله "شیمیایی ادلب" درباره شکست مذاکرات آستانه هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۹    
الهام غفوری با اعلام خبر آغاز تصویربرداری پایتخت5 از 25 فرودین ماه در قبرس گفت: به دلیل جاذبه های تصویری، این کشور را انتخاب کرده ایم و حدود سه قسمت از داستان سریال در لوکیشن های این کشور می گذرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه "رونق تولید" و "ایجاد اشتغال" با تداوم وضع موجود محال است، گفت: در بی سابقه ترین رکود به سر می بریم .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۰    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از فرصت های از دست رفته در کشور گفت: دلمان نمی خواهد فرصت سوزی ها ادامه پیدا کند و کسی نباشد که به رهبری بگوید لبیک، ما آمدیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در آستانه رسیدن به صدمین روز نخست دوره ریاست جمهوری، گفت: بدون توییتر اینجا نبودم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
مرکز آمار ایران اعلام کرد،87.6درصد از جمعیت 6سال به بالای کشور با سواد هستند.این نرخ در سال های 85 و 90 به ترتیب 84.6 و 84.8درصد بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۴    
جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح اله با عنوان "جماران" اعلام موجودیت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۸    
لارس فابورگ آندرسن سفیر اتحادیه اروپا در فلسطین اشغالی، سیاست رژیم صهیونیستی در تخریب خانه فلسطینیان و نقض حقوق انسانی آنها را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۲    
رییس و دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزیده شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید در سال 96 با تمرکز ویژه بر مشکلاتی نظیر بیکاری، برای حل مسائل و ابرچالش های پیش روی کشور تلاش جدی داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۹    
رهبر حزب مخالف دولت ترکیه ترکیه با تشبیه ترکیه به یک شبه زندان، دولت ترکیه را به تعلیق نابجای یک قاضی و دادستان بر سر یک پرونده مرتبط با کودتای این کشور متهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۳    
صوفیا عماره افزود که پس از گفت و گو با یکی از همسران سابق البغدادی و شماری از کنیزان و دوستان وی، دریافت که نیروهای ویژه عراق سال 2013 خانه ای که البغدادی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۰    
دولت سوریه در واکنش به اتهام ها علیه خود در خصوص استفاده از سلاح های شیمیایی در استان ادلب، ضمن تکذیب این گونه ادعاها آن را کذب محض خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۴    
وقتی برای فردی توضیح می دهم که سالانه بیش از 5000 کانتینر وارد بندر شهید رجایی و از آن خارج می شود درحالی که گمرک از آن بی خبر است و در هیچ یک از سامانه های گمرک خروج آن ثبت نمی شود و باور نمی کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدید خبر داد و گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون بازدیدی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۳    
مذاکرات درباره این پرونده ابعاد جدیدی به خود گرفته است و دخالت های اردوغان در آن عمیق تر شده و به رودولف جیولانی شهردار سابق شهر نیویوک و مایکل موکاسی دادستان کل در دولت جرج بوش نیز تسری پیدا کرده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۸    
قیمت نفت ایران در نیمه نخست فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از 12 دلار برای هر بشکه افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
اعلام داوران جشنواره ی بی کلام گلوب،معرفی هیات انتخاب جشنواره ی سماء، اجرای تئاتر کمدی نوک مگسک زیر دشمن در حوزه هنری،نقدو بررسی خونه به یاد علی معلم و.... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۹    
بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۳    
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم پرسیده در صورتی که سازمان ها قوانین مصوب مجلس را اجرا نکنند، چطور می شود از آنها شکایت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه سند آموزش 2030 دگرگونی اساسی در کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: ایران با تبدیل 2030 به سند ملی آن را الزام آور کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۸    
رسانه های اسپانیا اعلام کردند، دادگاه عالی این کشور دستور به توقیف اموال رفعت اسد عموی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل آغاز تحقیقات علیه او به اتهام پولشویی در اروپا را داده و اموال او در این راستا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی از وضعیت استاندارد خودروسازی انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۷    
در تصاویر زیر خیابان ها و پارک های ژاپنی را مشاهده می کنید که شکوفه های گیلاس در فصل بهار به آن ها زببایی خاصی بخشیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی کرملین گزارشات منتشر شده مبنی بر ملاقات مخفیانه نماینده پوتین با موسس بلک واتر را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۲    
یک مسئله که آنقدرها هم شگفت انگیز نیست: ژرمن ها برای سریع راندن آماده اند؛ آمریکایی ها نه.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی دولت از افزایش اعتباراتی معادل 3500 میلیارد تومان برای کاهش نابرابری در حقوق بازنشستگان اختصاص دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۳    
محمد هاشمی گفت: مطمئناً فراق هاشمی برای رهبری سنگین است که برخلاف رسم معمول دوره های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنوز جایگزینی برای ایشان انتخاب نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۴    
نخبگان در مقام رهبران فکری جامعه، همواره حلقه واسط دولتمردان و مردم بوده اند و نقش تعیین کننده ای در جامعه از جمله انتخابات دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۹    
محققان راهی برای رساندن دارو به مغز یافته اند که در صورت موفق بودن می تواند برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۳    
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ناجا بر خود فرض می داند شعار سال را محقق کند ، گفت: مبادی رسمی ورود کالا به کشور زیر ذره بین پلیس است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۷    
هافبک تیم فوتبال استقلال درگیری اش با هم تیمی خود را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۷    
مدافعان ملی پوش پرسپولیس فردا چالش سنگینی با یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید خیال هواداران این تیم بابت قهرمانی در لیگ راحت باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۸    
دعاهای که برای برآورده شدن حوائج و رفع مشکلات مجرب تر است را اینجا بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر شهرستان طبس را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط نامساعد زندگی کارگران ساختمانی، از تحت پوشش قرار گرفتن 200 هزار نفر از این افراد خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دولت سوریه را مسئول حمله شیمیایی در ادلب واقع در سوریه دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۴    
همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان در بانکوک تایلند، کیانوش رستمی دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو، جایزه بهترین وزنه بردار سال را دریافت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
تیم والیبال نوجوانان ایران از رسیدن به فینال قهرمانی آسیا بازماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
دبیر ستاد انتخابات کشور: برای 3 انتخابات پیش رو بیش از 200 میلیون تعرفه با حداقل 10 کد امنیتی خاص چاپ شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز پنج شنبه خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدیدی در اواخر وقت روز پنجشنبه از غرب وارد کشور خواهد شد و نیمه شمالی کشور را کاملاً تحت تاثیر قرار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۳    
سلیمانی چند سالی از صحنه تئاتر غیبت داشته است. خودش می گوید یکی از دلایل این دوری آن بوده است که تئاتری ها از حضور هنرمندانی که از سینما و تلویزیون به صحنه نمایش آمده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۳    
اتحادیه اروپا نسبت به اقدام اسرائیل در تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق اشغالی کرانه باختری رود اردن ابراز ناامیدی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۰    
ساحل فیلسوف راننده خوش ذوقی است که به خاطر ذوق و علاقه اش به کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه در بین مردم شهرش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۰    
باقرخان نه تنها به زبان فارسی شعر می سراید بلکه در کلاس های دانشگاه اشعار حافظ را به زبان فارسی می خواند و دانشجویانش را تشویق می کند که تکالیفشان را به زبان فارسی بنویسند حتی دست و پا شکسته