پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۴۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 فروردین 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 2 فروردین 1396 قدس آنلاین 3 فروردین 1396 قدس آنلاین 4 فروردین 1396 قدس آنلاین 5 فروردین 1396 قدس آنلاین 6 فروردین 1396 قدس آنلاین 7 فروردین 1396 قدس آنلاین 8 فروردین 1396 قدس آنلاین 9 فروردین 1396 قدس آنلاین 10 فروردین 1396 قدس آنلاین 11 فروردین 1396 قدس آنلاین 12 فروردین 1396 قدس آنلاین 13 فروردین 1396 قدس آنلاین 14 فروردین 1396 قدس آنلاین 15 فروردین 1396 قدس آنلاین 16 فروردین 1396 قدس آنلاین 17 فروردین 1396 قدس آنلاین 18 فروردین 1396 قدس آنلاین 19 فروردین 1396 قدس آنلاین 20 فروردین 1396 قدس آنلاین 21 فروردین 1396 قدس آنلاین 22 فروردین 1396 قدس آنلاین 23 فروردین 1396 قدس آنلاین 24 فروردین 1396 قدس آنلاین 25 فروردین 1396 قدس آنلاین 26 فروردین 1396 قدس آنلاین 27 فروردین 1396 قدس آنلاین 28 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 فروردین 1396 قدس آنلاین 30 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۰    
مرسدس بنز روباز 680 S تورپدو 89 ساله در حالی زیباترین خودرو کلاسیک جهان شناخته می شود که این خودرو یکی از سه مدل ساخته شده معروف در آن زمان و قطعا تنها بازمانده از این مدل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۹    
سوادکوه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره شعر بومی مازندران با عنوان نوج در 27 فروردین و در شهر شیرگاه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
گیلان- سرشماری قرقاول در زیستگاههای برخی از شهرستان ها شروع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۸    
همزمان با گسترش موج اعتراضات علیه تخریب مساجد تاریخی در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، مجمع روحانیون و حزب اسلام این کشور با صدور بیانیه های جداگانه به این اقدام واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۳    
پخش اپیزود چهارگاه از مجموعه روزهای بهتر به کارگردانی بیژن میرباقری از جمعه 25 فروردین آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
بیرجند-رئیس بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 570 کارگاه اقتصادی کمک اشتغال با اعتبار 10 میلیارد تومان در روستاهای خراسان جنوبی راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیش از 570 نفر را ایجاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۱    
اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی از عصر پنجشنبه وزش بادهای تند جنوبی آغاز شده و تا بعد از ظهر امروز جمعه تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۱    
قم- مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برگزاری تور بافت گردی محور تاریخی فرهنگی شهر با حضور کارشناسان و متخصصان معماری و شهرسازی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳    
قزوین- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعداد بانوانی که دراین دوره ثبت نام کردند رشد 76 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می دهد و تعداد داوطلبان مرد نیز 22 درصد رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۳    
ارومیه- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: انتخابات شوراها در 7 شهر آذربایجان غربی الکترونیکی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۰    
گرگان- مدیرکل آب منطقه ای گلستان گفت: تاکنون 38 درصد حجم سدهای استان آبگیری شده و با توجه به نزولات برف، امید داریم با آب شدن برف ها بخشی از مشکلات آبی برطرف شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۰    
کرمان-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی را برخی به دروغ پیش می کشند زیرا آقای روحانی به ما گفت برنامه ای برای 100 روز بدهیم نه اینکه 100 روزه مشکلات کشور حل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۰    
شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 13 هزار و 166 نفر در استان معتکف شدند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۹    
نماینده سازمان بین المللی مهاجرت اخیرا طی گزارشی اعلام کرده است که چند کشور به بازار مهاجرفروشی تبدیل شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۵:۰۲    
استاد علوم سیاسی دانشگاه ویرجینیا آمریکا معتقد است که اگر آمریکا در عمل حضور دولت اسد را تهدید کند، روسیه مجبور خواهد بود تا دست به اقدامی بزند تا از منافعش در سوریه دفاع کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۳:۱۲    
دیه، خسارت و مجازاتی است که عامل جنایت به قربانی یا اولیای دم وی پرداخت می کند. با این حال، مواردی در قانون پیش بینی شده که دیه قربانی، توسط بیت المال پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۴:۰۲    
خزانه داری آمریکا اداره کل زندان های تهران و سهراب سلیمانی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی سازمان زندان ها را تحریم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۳    
این کارشناس طب سنتی گفت: عصاره های طبیعی بهترین جایگزین نوشیدنی های شکردار هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۲:۰۰    
در هنگام خرید لنز دوربین عکاسی باید به مواردی همچون فاصله ی کانونی، دیافراگم، لرزش گیر تصویر،فرمت و ماونت لنز توجه کرد که این مجموع این موارد قیمت نهایی لنز را تعیین می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۱:۲۴    
این مرد ترکیه ای با 32 فرزند، آرزو دارد تعداد فرزندانش به 50 برسد / او چهار همسر دارد و 12 پسر و 20 دختر!
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۳    
رئیس جمهور فرانسه مدعی شد که آمریکا باید از موقعیت "ضعیف" روسیه و "مشغول" بودن ایران به انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرده و تغییر اساسی در سوریه ایجاد کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۰:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت سیل سال قبل استان خوزستان 30 میلیارد تومان برآورد شده ولی هنوز پرداخت نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۰:۴۶    
در حالی که سفر رئیس جمهور به بوشهر برای دو روز برنامه ریزی شده بود، این سفر که طی آن پروژه های مهم گاز و پتروشیمی به بهره برداری می رسد، به یک روز کاهش پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۰:۴۶    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: تا پایان امسال، 19 دستگاه ایکس ری کامیونی علاوه بر 12 دستگاه فعلی، به ظرفیت گمرک برای اسکن محموله های تجاری افزوده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی کاخ سفید پس از اعلام تحریم یکی از مقامات ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر، زندانی بودن اتباع ایرانی-آمریکایی در ایران را غیرعادلانه توصیف کرد و آزادی فوری آنها را خواستار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۷    
گویا پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیگر باید کم کم چشم ها و گوش های خود را به دیدن و شنیدن پدیده های عجیب و غریب در دنیای سیاست آن هم در بالاترین سطح عادت دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۸    
لحظاتی پیش هتل پارس اهواز که در کنار رودخانه کارون واقع شده است، دچار آتش سوزی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۲    
مرجع تقلید شیعیان با صدور بیانیه ای با انتقاد از وضع نابه سامان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید هر چه زودتر فکری برای حل این مشکل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۶    
در آخرین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص تعداد و چگونگی ثبت نام کاندیدهای این جبهه تصمیم گیری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۸    
گزارشها از لیبی حاکی است که در پی غرق شدن یک قایق در سواحل این کشور بیش از 90 مهاجر از جمله زن و کودک ناپدید شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۵    
نیروهای آمریکایی در حمله ای که ادعا می شود علیه مواضع داعش بوده، برای اولین بار از قوی ترین بمب غیرهسته ای خود در افغانستان استفاده کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۳    
هادی حجازی فر بازیگر ماجرای نیمروز فعالیت خود را در عرصه بازیگری با زنده یاد رسول ملاقلی پور آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۳    
تربت جام - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی تربت جام از کمبود وسایل ورزشی و اعتبارات مالی به عنوان مهمترین مشکلات این هیات ورزشی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۷    
زنان بزرگواری زینب گونه فریاد می زنند که فرزندان خود را از دست داده و در راه خداوند و اسلام عزیز از همه چیز خود گذشته و مفتخرند به این امر و می دانند آنچه به دست آورده اند بالاتر از جنات نعیم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۴    
اهواز-وزیرکشور گفت:مهاجرت یکی از پیامدهای مشکلات اقتصادی است اما اقتصاد مقاومتی با فرمایشات مقام معظم رهبری می تواند موجب تعادل و توازن در کشور شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۴    
زمان آن است که کنترل بیش تری بر روی داده های تلفن همراه در گوشی تان داشته باشید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۴    
اهواز-دبیر انجمن انبوه سازان خوزستان گفت:19 میلیون نفر بدمسکن در کشور وجود دارد و البته این بحران در استان خوزستان به مراتب شرایط بدتری داردو باید فکری به حال آن شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۱    
اهواز- رییس اتاق بازرگانی اهوازگفت: تراز تجاری خوزستان صفر است چون سال گذشته میزان واردات و صادرات هر دو در کنار هم 6.5 میلیون دلار بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۲    
اهواز- ساختمان جدید اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان عصر پنجشنبه با حضور وزیرکشور در مساحت2 هزار و 500 مترمربع افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۳    
ثبت نام هوشنگ امیر احمدی در انتخابات ریاست جمهوری
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در تماس های تلفنی جداگانه با وزرای خارجه قزاقستان، ونزولا، برزیل و بولیوی در خصوص مسائل منطقه ای بویژه سوریه و دیگر مسائل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۷    
علیرغم آنکه رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در روزهای اخیر از روابط میان 2 کشور ابراز ناامیدی کرده اند، دونالد ترامپ در یک پیام توییتری نوشت که اوضاع بین آمریکا و روسیه رو به راه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۷    
ساعت 19:26 امروز آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج به سامانه 125 اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با اعلام خبر آتش سوزی گسترده انبار کالا در جاده مخصوص کرج گفت: هم اکنون آتش نشانان 8 ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۴    
در جریان آتش سوزی در یک مراسم مذهبی در سنگال حداقل 22 نفر جانشان را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۸    
قاچاق انسان که شکل جدید برده داری در عصر حاضر محسوب می شود، امروزه در کشوری مانند عربستان سعودی به یک تجارت غیر قانونی و پر درآمد تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۵    
بعد از جهانگیری، نوبخت هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۲    
دستجردی با بیان اینکه جلسات با نامزدها بسیار خوب بود و همه این 5 نامزد سازوکار قبلی جبهه را قبول داشتند، تصریح کرد: سازوکار جبهه این است که بالاخره درنهایت جبهه به یک کاندیدای واحد برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۲    
نیروهای عراقی کرانه جنوبی رود دجله را در شهر موصل آزاد کردند و در عملیات نیروهای پلیس این کشور شماری از تروریست های داعش در بخش قدیمی موصل کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۷    
ستاد هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیسیتی کشور، مستمری مددجویان مذکور افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۵    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت: چای کله مورچه ای و معطر به خاطر مواد افزودنی غیر طبیعی در طولانی مدت سبب بروز سرطان در بدن افراد می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۹    
نظرسنجی های جدید نشان می دهد فقط نیمی از مردم ترکیه به همه پرسی تغییر قانون اساسی رای مثبت خواهند داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۳    
شرکت تویوتا از جدیدترین محصول خود که یک سیستم رباتیک برای کمک به افراد ناتوان و فلج بوده در توکیو رونمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۷    
مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور مسلمانان در مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۸    
راهکار یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برای رفع مشکلات کشور
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که محمود عباس رئیس این تشکیلات طی ماه آتی میلادی به منظور دیدار با دونالد ترامپ به واشنگتن سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۹    
چین می گوید نیروی نظامی نمی تواند بحران کره شمالی را حل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۳    
روسیه اعلام کرد که هیأت تحقیق درباره حمله شیمیایی اخیر استان ادلب سوریه باید شامل نمایندگانی از ایران و ترکیه نیز باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۸    
فیس بوک اعلام کرده که قصد دارد با جدیت بیشتری با خبرهای جعلی مقابله کند و در همین رابطه حساب های مشکوک را خواهد بست. تا کنون صدها حساب بسته یا غیرفعال شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۵    
در حاشیه سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۹    
در آستانه رفراندوم اصلاح قانون اساسی ترکیه، موافقان و مخالفان اصلاح قانون اساسی این کشور تلاش دارند رای دهندگان بیشتری را برای همراهی با خود متقاعد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۰    
عامل قتل 6 شهروند اراکی صبح امروز پنجشنبه 24 فروردین در اراک پس از اجرای مراسم اعدام به دار مجازات آویخته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۰    
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اقتضای دولت بعدی این است که ادعای حل معجزه آسای مشکلات را به موزه بسپارد و نشان دهد که مشکلات فعلی جامعه را می شناسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۴    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حمله اشتباهی ائتلاف آمریکا در سوریه، دهها کرد کشته و زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۱    
مهندس غرضی در نشست خبری به خبرنگاران علامت پیروزی نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام توان خود را در راستای توسعه ایران به کار گرفته ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۹    
استاد دانشگاه دلتا النیل مصر با اعلام اینکه تفکرات وهابی عامل انفجارهای اخیر این کشور است به تشریح آینده روابط تهران- قاهره پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا با صدور بیانیه ای، به اهالی مناطق تحت اشغال داعش در کرانه راست موصل راهکارهایی برای در امان ماندن ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۰    
حمید بعیدی نژاد ، در یادداشتی با اشاره به ثبت نام برخی از افراد فاقد شرایط در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۲    
سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری درحالی به پایان رسید که امروز 357 نفر ثبت نام کردند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۹    
ساختمان جدید مدیریت بحران خوزستان با حضور وزیر کشور افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۳    
شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جلسه عصر پنج شنبه خود ثبت نام 5 نامزد برگزیده شده در مجمع عمومی دوم را بلامانع دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۰    
وزیر دارایی آلمان با تاکید بر اینکه مسلمانان در آلمان باید اصول و ارزش های اساسی ما را بپذیرند همچنین گفت مکان های بهتری در دنیا برای مسلمانان وجود دارد که می توانند در آن زندگی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۷    
دادستان کل کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد از برنامه های دستگاه قضایی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی و مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی سخن گفت .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه خبر داد و وضعیت جوی متاثر از این سامانه را پیش بینی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۹    
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان افغان در واکنش به ادعای افراد وابسته به داعش در افغانستان، کشته شدن ملا هیبت الله را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۳    
پیرمرد 89 ساله ای صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
فیلم لِرد - جدیدترین ساخته محمد رسول اف - به بخش رقابتی نوعی نگاه هفتادمین جشنواره فیلم کن راه یافت و 24 فریم - آخرین ساخته عباس کیارستمی - نیز در بخش نمایش های ویژه این رویداد سینمایی به روی پرده می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
دفتر حفاظت منافع کشورمان در مصر، ادعای اخیر برخی پایگاههای خبری و رسانه های عربی را در القای حمایت تسلیحاتی ایران از تروریستها در سینا با استناد به فیلم مشکوک منتشر شده از سوی تروریستها مضحک و دروغین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در بزرگراه شهید آوینی خبر داد و گفت: در این حادثه راکب 25 ساله موتور در دم جان باخت و زن جوان ترک سوار موتور راهی بیمارستان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۴    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و ماه ها مذاکره، باشگاه آث میلان رسما به یک کمپانی چینی فروخته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی دولت اردن در سخنانی که اهانت به مسئولان ایرانی تلقی می شود، گفت که پاسخ مواضع ایران را آنطور که به گفته او شایسته است پاسخ می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
یوونتوس بیشترین نماینده را در تیم منتخب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در اختیار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
دولت افغانستان برای دستیابی به موافقتنامه صلح با گلبدین حکمتیار ، جنگ سالار افغان سالها زمان صرف کرد اما اکنون عدم اجرای بندهای توافقنامه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
یکی از موضوعاتی که در فضای مجازی در حال گسترش است، همسریابی اینترنتی است. مسؤولان فرهنگی برای مدیریت آن باید فکری بکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین به مقایسه دیبالا و لیونل مسی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
رسانه های غربی در گزارش های خود با اشاره به اصلی ترین رقبای روحانی، به بررسی چالش ها و فرصت های پیش رو در رقابت های ریاست جمهوری اردیبهشت ماه ایران پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
ستاد انتخابات رئیسی گمانه زنی ها دریاره دولت آینده وی را مبتنی بر سلایق افراد دانسته و تاکید کرد که هیچگونه رسمیت و اعتباری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر خارجه چین در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه تشکیلات خودگردان گفت پکن حامی دولت مستقل فلسطینی در چارچوب مرزهای 1967 است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۲    
خاویر ماسکرانو به دلیل مصدومیت احتمالا بازی بعدی تیمش برابر سوسیداد را از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۳    
گفته می شود که یکی از اهداف اصلی منچسترسیتی برای فصل آینده جذب الکسیس سانچس از آرسنال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
کاندیدای جبهه مردمی گفت: تا امروز دوستان زحمات بسیاری را متقبل شده اند و در مجموع روند را مثبت و خوب تلقی می کنیم، مردم نیز امید خوبی به جمنا بسته اند و این امید را باید پشت سر جبهه مردمی نگه داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۶    
آیت الله بطحایی گفت: مهمترین مشکل کشور اقتصاد، تولید و صنعت است و باید برای حل آن کاری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به شاگردان گفت که از پیروزی آنها مقابل الهلال عربستان اطمینان دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۷    
یزد - امام جمعه موقت تهران گفت: علما وروحانیون سخنگویان دین بوده این افراد در مقاطع حساس کشور بویژه زمان انتخابات نقش کاربردی ومهمی دارند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۴    
جلسه ویژه شورای حل و نقل و مسکن استان همدان با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور ترکیه گفت اجازه تشکیل دولت به گروه های کرد سوری ی پ گ و پ ی د را نخواهد داد.