دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۷    
از اول فروردین ماه تا 4 خرداد ماه 1403، 10 میلیارد و 185 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از دیدار روسای موساد و سیا با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در پاریس و توافق برای ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۱    
ویروس تبخال می تواند برای مدت های طولانی به شکل پنهان در بدن زنده بماند و به صورت دوره ای باعث ایجاد تاول هایی شود که مدام می ترکند و به زخم های سرباز تبدیل می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۶    
کمیته استیناف آرای خود را درباره محرومیت امید عالیشاه را تایید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
سلنا گومز خواننده 31 ساله ی آمریکایی در پنجمین روز از فرش قرمز کن حضور پیدا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: کمیسیون ماده 42 برای بررسی پرونده خودروی X55 PRO تشکیل شد که تا 48 ساعت آینده رای نهایی صادر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران، با دفاع از تعطیلی شنبه، می گوید: تعطیلی پنجشنبه در ایران باعث می شود ارتباط ما نه تنها با کشورهای غیرمسلمان بلکه با کشورهای مسلمان و منطقه نیز از چهار روز به سه روز کاهش ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
تکلیف نهایی بغداد بونجاح و پرسپولیس در نقل وانتقالات تابستانی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که پنج روز در مدینه حضور دارند از امروز با قطار سریع السیر به مکه مکرمه اعزام می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵    
وزیر نیرو گفت: سد قیزقلعه سی که به دست مهندسان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است که با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره برداری می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۰    
رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 حادثه دیده، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۱    
رسانه های ضد انقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده اند که این به فرد به جرم حمل 5 کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۷    
وزیر امور خارجه در مراسم تجلیل از خدمات دکتر جمشید ممتاز مشاور، حقوقی وزارت خارجه خطاب به وی گفت: جنابعالی نه یک مشاور برای وزارت امور خارجه، بلکه استاد و راهبر بوده و هستید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۱    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از غرق شدن کودک چهار ساله در یکی از استخر های کشاورزی کلانشهر اراک خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۱    
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای دهندگان برخوردار است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
تگرگ امروز سقف ورودیِ ایستگاه متروی هفده شهریورِ مشهد را دچار آسیب دیدگی کرد
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
دانش آموز مدرسه کمبریج که در شب جشن فارغ التحصیلی در مدرسه، همکلاسی اش را به قتل رسانده بود، به احبس ابد محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۲    
سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که با وجود سومین شکست متوالی تیم ملی والیال مقابل برزیل، اما تیم کشورمان پیشرفت چشمگیری داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۲    
از فردا تا اواخر هفته در غرب و شمال غرب کشور خطر وقوع سیلاب وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: متأسفانه 3300 تماس مزاحمت آمیز در طول هفته گذشته با اورژانس تهران برقرار شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان در مراسم اعطای حکم و قرائت سوگندنامه رییس جدید فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، اهتمام ویژه مبتنی بر آرامش، همدلی و وفاق را مورد تاکید قرار داد و لازمه توسعه ورزش کشور دانست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۷    
حسن روح الامین درباره دیوارنگاره میدان ولیعصر با عنوان مائده گفت: با علم به تاثیر عظیم این ظرفیت فرهنگی (دیوارنگاره میدان ولی عصر) و علی رغم میل باطنی، تصویر نقاشی مائده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
اختلافات در بین مقامات رژیم صهیونیستی بالا گرفته است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب به تهدید و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
صالح آبادی در دیدار با وزیر خارجه، ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در روابط ایران و قطر، پروژه های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
کمیسر کل آنروا امروز (شنبه) در سخنانی نسبت به وضعیت فاجعه بار رفح در پی حملات رژیم صهیونیستی و خطر آوارگی برای 800 هزار فلسطینی دیگر در این منطقه هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
سالومه زورابیشویلی رئیس جمهوری گرجستان روز شنبه قانون جنجالی عوامل بیگانه را که به رغم اعتراض های گسترده به تصویب رسیده بود، وتو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
وزیر نیرو از بهره برداری سد قیز قلعه سی با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان خبر داد و گفت: این سد نقش موثری در تامین آب شرب استان های اردبیل و آذربایجان شرقی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
کاخ سفید اعلام کرد جیک سالیوان مشاور امنیت ملی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی برای دیدار و گفتگو با ولیعهد سعودی درباره جنگ غزه، واشنگتن را به مقصد ریاض ترک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه ها و راهکارهای لازم را برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق های لازم و رفع موانع پیش ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: 2 نفر در محدوده دهنو بخش شاندیز این شهرستان عصر امروز شنبه گرفتار سیلاب شدند که توسط مردم و عوامل هلال احمر نجات یافتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بنیاد مسکن مکلف به خرید سیمان و فولاد مسکن های حمایتی از بورس کالا شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد تا 10 ژوئن (21 خرداد) به نتانیاهو مهلت خواهد داد تا استراتژی مشخص جنگ را ارایه کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز شنبه ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۱    
مقامات طالبان روز شنبه اعلام کردند که تعداد جانباختگان باران های شدید و سیل در افغانستان به 400 نفر رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۱    
دفتر دادستانی ناحیه شمالی کالیفرنیا اعلام کرد مردی که با چکش به پال پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان در خانه آنها در سانفرانسیسکو حمله کرده بود، روز جمعه به 30 سال زندان محکوم شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۵    
شهرک نشینان صهیونیست شنبه شب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۵    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۷    
هوتن شکیبا که صداپیشگی عروسک بچه را در برنامه مهمانی بر عهده دارد، به تازگی در استوری اینستاگرام خود تولد ایرج طهماسب، مجری این برنامه را به چهار سبک متفاوت تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
تلسکوپ فضایی هابل از یک منظومه سه ستاره ای عکس گرفته است که یکی از ستاره های آن به خورشید ما شباهت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از قضاوت تیم داوری ایران در دیدار نپال و امارات خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش های رگباری کشور تا چهارشنبه از احتمال وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی مناطق خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
قیمت طلای جهانی در هفته گذشته افزایش یافته و از سطح 2400 دلاری عبور کرده است. به این ترتیب حالا طلای جهانی به دنبال تثبیت سطح 2400 دلاری به عنوان حمایت است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
قیمت دلار روز شنبه با کاهش هزار تومانی روند نزولی داشت و در کریدور پنجم یک پله عقب نشینی کرد. کاهش پلکانی دلار، معامله گران عجول روزهای گذشته را در فاز فروش قرار داده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۷    
هر دو شاخص اصلی تالار شیشه ای در نخستین روز هفته، قامتی سبز به خود گرفتند. پرتفوی سهامداران اما بهره ای از رشد نماگرهای سهامی نبرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۷    
قیمت طلا و سکه در اولین روز معاملاتی هفته با کاهش دلار همراه شد و در روند نزولی قرار گرفت. در سراشیبی قیمت، سکه امامی به کانال 39 میلیونی سقوط کرد و کاهش 800 هزار تومانی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۱    
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (شنبه) را بعد از جلسه فنی برگزار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
بنی گانتس وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به بن بست در جنگ غزه به نتانیاهو برای یافتن راه برون رفتی از این بن بست اولتیماتوم داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
رسانه های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به انباشتگی دام سبک و سنگین نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر وضعیت مشهد درپی بارش های شدید عصر امروز را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
سرمربی جدید امیدهای استقلال، کار خود را به طور رسمی در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی نسبت به بارش برف در ارتفاعات هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
تالاب انزلی در دهه 50، تا 8 متر عمق داشته است، اما در سال 90 عمق آن به حدود 2 متر می رسد و هم اکنون نیز گاهی مواقع در برخی نقاط، عمق کمتر از 50 سانتی متر را نیز تجربه می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود پیش از آغاز لیگ ملت ها مغلوب برزیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال برایتون در پایان فصل از مرغ های دریایی جدا خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با بیان اینکه جنگ در غزه بی هدف است، اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در این جنگ در آستانه شکست قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی شاخه نظامی حماس عنوان کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشتن نظامیان ارتش رژیم را بر مبادله اسرا ترجیح می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
دور اول رأی گیری برای انتخاب رئیس پارلمان عراق بدون رسیدن هیچ یک از نامزد ها به رأی نصف+1 پایان یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در شمال تهران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
شرکت ایران خودرو قیمت محصولات خانواده هایما را بین 80 تا 100 میلیون تومان گران کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
سرمربی اسبق تیم ملی و بازیکن دهه 50 و 60 پرسپولیس نسبت به حکم صادر شده برای او در دادگاه پیرامون شکایت امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
بررسی معاملات امروز بازار سرمایه نشان می دهد، قیمت 78 درصد از نمادهای بازار سرمایه با افت روبرو شده است. این در حالی است که شاخص های بازار سهام سبزپوش بودند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
بیت کوین به بالای 67 هزار دلار رسید و بازار رمز ارزها با ارزش 2.42 تریلیون دلار بسته شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی دولت گفت: امروز در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به سر می بریم و ماهیت و توان اقتدار دفاعی خودمان را می بینیم و نوع نگاه ما با گذشته متفاوت شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در رقابت های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی حدود 1300 نفر از کاربران کرده بود، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
وزارت نیرو اعلام کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه و تا پایان روزی کاری امروز (شنبه 29 اردیبهشت) میزان معاملات در بورس انرژی به رقم 15 هزار و 614 میلیارد ریال رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
رییس اداره ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مسیر جمهوری به سمت میدان جهاد و پل انقلاب به دلیل آبگرفتگی و سیلابی شدن در کلانشهر مشهد مسدود است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از توقیف یک دستگاه خودروی رنجرور ایووک در جاده چالوس -کرج خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
امروز (شنبه، 29 اردیبهشت 1403) تعداد 9 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از چهار فرودگاه اهواز، تهران، مشهد و تبریز به مقصد مدینه منوره انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که کاخ سفید باید به خاطر پرونده ای حق السکوت، از او عذرخواهی کند و این پرونده باید کنار گذاشته شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که ارتش این کشور کنترل منطقه استاریتسیا واقع در خارکیف اوکراین را به دست گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
کارت ورود به جلسه علاوه بر احراز هویت دانش آموزان است؛ حاوی اطلاعات محل آزمون است به همین دلیل نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون، بسیاری از دانش آموزان را نگران کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۲    
سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی در استان های مختلف از جمله خراسان شمالی و رضوی، هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۲    
باران سیل آسا همراه با رعد و برق از بعدازظهر روز شنبه، 29 اردیبهشت ماه در مشهد منجر به تاریک شدن هوا در این کلانشهر شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و اتاق بازرگانی و صنعت جمهوری تاتارستان روسیه در حاشیه پانزدهمین اجلاس همکاری های اقتصادی روسیه – جهان اسلام در کازان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
نرخ دلار و درهم در معاملات امروز (شنبه 29 اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند، در حالی که قیمت یورو افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
قیمت طلا و انواع سکه امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در پی افت نرخ ارز در بازار غیررسمی کاهش یافت، در حالی که بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
رای دادگاه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی از محمد مایلی کهن اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
بازیکنان و کادرفنی استقلال جمعه گذشته، برای یکی از طرفداران خاص این تیم اوقات بسیار زیبایی را رقم زدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در فضای مجازی به خداحافظی اشکان دژاگه واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
رفع مصدومیت و محرومیت مهره های کلیدی استقلال باعث شده تا این تیم برای جدال با نساجی، با تمام قوا مهیای رویارویی با حریف قائمشهری باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا ایران با اشاره به میزان تامین ارز صورت گرفته از ابتدای سال تا هفته گذشته گفت: مبلغ 8 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۶    
بانک مرکزی با هدف تسریع در رفع تعهد ارزی و برگشت ارز صادرکنندگان خرد بخش خصوصی که سالانه حدودا هشت تا 9 میلیارد دلار است و در راستای عمق بخشی به بازار رسمی ارز در راستای سیاست تثبیت ارزی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
تیم فوتبال پورتو به دلیل تخلفات مالی اش برای یک سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
نوشاد عالمیان فینالیست رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
یائیر لاپید رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بنی گانتز وزیر کابینه جنگ باید در سخنرانی امشب خروج از بدترین ائتلاف دولتی تاریخ اسرائیل را اعلام کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
رئیس آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص علت حادثه آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ لنج سازی در روستای پی پشت جزیره گفت: هنوز علت مشخص نیست، اما احتمالا خطای انسانی بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز از زحمات اوسمار سرمربی این تیم تقدیر به عمل آوردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: در صورتی که واحد های مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: تلقی رقم منفی حساب مالی و سرمایه به عنوان فرار سرمایه از کشور صحیح نمی باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
معاون گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی برقی تولیدی این کارخانه در سه ماه ابتدایی سال آینده عرضه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل ریل ملی گفت: برای پروژه های سراسری راه آهن تا به امروز 180 هزار تن ریل تامین کرده ایم و پروژه راه آهن چابهار _ زاهدان در مرحله تامین ریل است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
رئیس انجمن سنگ ایران گفت: سالانه حدود 8 تا 15 میلیون تن تولید سنگ ساختمانی داریم که 90 درصد آن تامین نیاز داخلی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
مشترکان صنعت برق تابستان امسال اگر مدیریت مصرف نداشته باشند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند، البته 80 درصد مشترکان کمتر از الگو برق مصرف می کنند و فقط 2 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه گرد و خاک به تهران تا ساعات آینده شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید در پایتخت خواهیم بود.
  • ۱