دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۲    
دومین حراج سکه در سال جدید فردا دوشنبه 17 اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز سردار رشید اسلام؛ مجید ایافت در مهدیه مشهد برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هنوز دستگاه های کمک داور ویدیویی از کشور چین وارد ایران نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
الوحده در شبی که احمد نوراللهی را 90 دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت برابر العین به پیروزی دست پیدا کرد و قهرمان لیگ کاپ امارات شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۱    
منظور از پرداخت و تصویب 10 هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص به کادر درمان کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۷    
مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت ها صعود کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
سرمربی برزیلی پرسپولیس به اهانت عجیب هوادار کهنسال سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی برای محدود کردن انتقاد از اسرائیل تصویب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۷    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه درباره قطع روابط تجاری دو طرف واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۱۱    
مصرف کرفس به مقابله با التهابات بدن کمک می کند و در بهبود گوارش و کنترل وزن نیز نقش دارد. کرفس را می توان علاوه بر افزودن به انواع غذاها در ترکیب سالاد نیز استفاده کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
رسانه آمریکایی روز جمعه گزارش داد مقامات دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحال سبک و سنگین کردن نقشه هایی برای اداره غزه پس از جنگ با کمک ائتلافی از کشورهای عربی از جمله مصر ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش ها فردا 15 اردیبهشت ماه در نواحی شمال شرق و شمال کشور ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست های ایفای تعهدات ارزی سال 1401 تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
مصرف کالری بیشتر از آنچه که بدن شما سوزانده می تواند برای افزایش وزن مفید باشد. برای این منظور می توانید به رژیم غذایی خود غذاهای پرکالری، مانند مواد چرب، پروتئین های سنگین، محصولات لبنی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
دفتر دادستانی دیوان کیفری بین المللی امروز جمعه خواستار پایان دادن به ارعاب کارکنانش شد و گفت که چنین تهدیدهایی حتی اگر عملی نشود، می تواند علیه این دادگاه دائمیِ رسیدگی به جنایات جنگی جرم محسوب شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
به گفته یک مقام اداره سایبری اسرائیل، این رژیم در دو سال گذشته در حال توسعه یک گنبد سایبری در برابر حملات آنلاین بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد خوردن توت فرنگی که یکی از میوه های محبوب و دوست داشتنی است می تواند به پیشگیری از زوال عقل و افسردگی کمک کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
دانشگاه های آمریکا یکی از مهم ترین عناصر قدرت نرم راهبردی آن به شمار می روند. نقش دانشجویان و اساتید تنها به کسب علم محدود نمی شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
برای حفظ شادابی پوست تان از همین الان به سراغ منابع پروتئین کامل بخصوص لبنیات و گوشت های کم چرب، تخم مرغ، آجیل فاقد نمک، سویا و غذاهای دریایی بروید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه می گوید نخست وزیر اسرائیل بی رحم است و ترکیه دادوستدهایش با اسرائیل را که میزان آن 9.5 میلیارد دلار بود، متوقف کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۱    
یک نام جدید برای حضور در کادر مدیریت پرسپولیس شنیده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۱    
تمرین امروز استقلال با حضور پرشور هواداران این تیم برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
سرپرست جدید استقلال نیز به اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
آرمین سهرابیان همچنان به شرایط تمرین گروهی نرسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن اعلام آغاز چهارمین مرحله عملیاتهای این کشور برای حمایت از مردم فلسطین، تأکید کرد که دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه ای خواهد بود که دست این کشور به کشتیهای ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۶    
تمام داوطلبان کنکور 1403 باید برای مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی خود تا تاریخ 15 اردیبهشت اقدام کنند همچنین داوطلبان فارغ التحصیل می توانند در صورت تمایل برای ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی درخواست ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
وزیر کشور، گفت: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۱    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح زندگی با آیه ها ، فرمودند: در باب قرآن، کار لازم ابتدایی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
سازمان غذا و دارو اعلام کرد: این سازمان صرفا مکلف به تامین داروهای موجود در فهرست رسمی داروهای کشور یا فارماکوپه است و براساس قانون برنامه توسعه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته جنایات جدیدی در این منطقه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان خبر داد و از رانندگان خواست عجله نکنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش در پیش خطبه های نماز جمعه تهران گفت: حدود 70 هزار معلم جدید وارد آموزش و پرورش شد که از لحاظ کمیت بی سابقه است چرا که این رقم معادل با رقم جذب در چند وزارتخانه است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی کاخ کرملین روز جمعه نگرانی روسیه نسبت به تنش زایی کشورهای غربی در بحران اوکراین و تهدیدها درباره اعزام نظامی به این کشور را ابراز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه، 15 استان، 47 فرمانداری و 81 بخشداری برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۵    
سازمان هواشناسی با تاکید بر تداوم بارش ها در بیشتر استان ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
به گفته منابع وال استریت ژورنال، هدف اصلی یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه آزادی صدها یا هزاران فلسطینی از زندان های اسرائیل در ازای اسرای طرف مقابل است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
نخست وزیر مجارستان روز جمعه گفت که به دلیل منافعی که جنگ اوکراین برای صنایع نظامی آمریکا دارد، واشنگتن هم در حال طولانی کردن این درگیری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی با محدودیت زمانی موسوم به "فستینگ" ممکن است راه بهتری برای کاهش وزن افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نسبت به شمارش کالری باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه موقت تهران، گفت: ایران در عملیات محدود وعده صادق، فرماندهی خود را در گسترده ترین و پیشرفته ترین عملیات پهپادی و موشکی نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا را حرکتی هوشمندانه و انقلابی است دانست و گفت: این ابتکار ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
فهرست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
گروه حنظله طی اقدامی دو مرکز در رژیم صهیونیستی را هک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
بر اساس بودجه 1403 حدود 200 همت تسهیلات برای وام ازدواج و درمان ناباروری، ودیعه مسکن و... لحاظ شده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده آمریکا برخی هواپیماهای جنگی خود را به قطر منتقل می کند تا از نگرانی متحدانش در منطقه بکاهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۶    
حماس تصمیم ترکیه برای توقف کامل روابط تجاری با رژیم اسرائیل را ستود و آن را تصمیمی شجاعانه خواند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۶    
منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن و عربستان درحال بررسی های نهایی درباره توافقی درخصوص ضمانت های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته ای برای اهداف غیرنظامی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که نگاشت نهادی سند است، در بخشی تأکید دارد که همه دستگاه ها و نهادها، به ویژه رسانه ملّی در اجرای این سند تکلیف دارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
اشکان ممبینی، کارشناس رسانه با بیان لزوم ارتقای کیفیت تولیدات رسانه ملی برای ترویج فرزندآوری گفت: تسهیلات ویژه ای برای مسکن، ازدواج و فرزندآوری مصوب شده است، ولی بیشتر مردم از آن بی اطلاع هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می رسد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
حزب الله لبنان از حملات موشکی و توپخانه ای به پایگاه های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی شهید شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
سازمان مالیاتی با اشاره به عدم الزام فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت بر کفایت ثبت صورتحساب الکترونیکی در هر یک از دو سامانه مودیان یا جامع ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
طالبان سرگرم همکاری با قزاقستان و ترکمنستان برای ایجاد یک مرکز منطقه ای تجارت انرژی است که فروش نفت از روسیه به جنوب آسیا را تسهیل می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا یکشنبه آینده خبر داد و اعلام کرد: بارش های امروز 14 اردیبهشت ماه در 16 استان شدید است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2301 دلار و 26 سنت رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
چهل و یک درصد آمریکایی ها در یک نظرسنجی جدید گفتند که وقوع جنگ داخلی دوم در ایالات متحده در پنج سال آینده محتمل است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 18 سنت معادل 0.22 درصد افزایش به 83 دلار و 85 سنت رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۱    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
وزیر کشور گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۶    
به گفته رایزن بازرگانی ایران در چین یکی از راههای توسعه صادرات ایران به چین برندسازی است .
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۱    
در بازی پر برخورد تراکتور و استقلال یک پرسپولیسی ستاره زمین بود!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۶    
تصاویر به دست آمده از یک پهپاد سرنگون شده در غزه نشان می دهد که ارتش اشغالگر چگونه از یک مرد فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 57 قرار گرفته و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۵    
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داده است.