جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1403 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
بانک مرکزی 5 میلیارد و 239 میلیون دلار ارز، از ابتدا سال تا 11 اردیبهشت ماه 1403 برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷    
تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز نهم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به 480 هزار و 402 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 453 هزار و 395 مجوز است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۵    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه شنبه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۱    
شورشیان سرخ عنوان مراسمی است که در شهر باث انگلیس برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
یافته ها نشان می دهد افرادی که رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالمی دارند، در مقایسه با افرادی با سبک زندگی ناسالم، 6 برابر افزایش باروری داشته اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
زهرا سعیدی که نقش عمه فائقه را سال 83 در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، در حال حاضر 71 ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد 20 سال مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۵    
سامانه جامع تجارت در اطلاعیه ای ضوابط جدید تأمین ارز از محل واردات در مقابل صادرات برخی کالاهای حوزه جهاد کشاورزی را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
معاون روابط کار وزیر کار با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای بهبود دستمزد کارگران گفت: در اولین فرصت لایحه اصلاح قانون کار به مجلس بعدی (دوازدهم) تقدیم خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷    
سخنگو و دبیر هیات دولت در واکنش به حمایت مالی مجدد آمریکا از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: شکاف عمیق بین دولت مردان صهیونیست زده و افکار عمومی در غرب دیگر قابل انکار نیست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۱    
میشائیل مارتین وزیر خارجه ایرلند با انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی در ایجاد محدودیت در راه ورود کمک های بشردوستانه به غزه، تاکید کرد: وضعیت در این باریکه بسیار وخیم است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود 13 میلیارد یورو از دارایی های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
روزنامه عبری زبان هاآرتص رسوایی های نتانیاهو را از 7 اکتبر به بعد را طی 200 روز گذشته لیست کرد و تاکید نمود آخرین آن حمله کنسولگری ایران در دمشق بود که به مثابه ضربه فنی محسوب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن هشت نفر در سه حادثه حریق و انفجار گاز خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۰    
تجارت ایران و پاکستان در سال 1402 رشد 38 درصدی را تجربه کرد و به بیش از 2 میلیارد دلار رسید، رقمی که طبق توافق در آخرین جلسه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۱    
در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 426.8 میلیون دلار حواله عرضه شده 124.8 میلیون دلار آن معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۵    
انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری با تصویب مجلس، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۵    
باشگاه استقلال تحولات مدیریتی فراوانی را طی دو ماه آینده به چشم خواهد دید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه 6 شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
تنیسور 16 ساله آمریکایی به مصاف رویایی خود با اسطوره تنیس جهان واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
افزون بر تحولات صنعتی و اقتصادی که توسعه سواحل مکران می تواند داشته باشد و در نقش پیشران توسعه کشور عمل کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق گفت: در سال گذشته 5000 پرونده خسارت ناشی از قطع برق ثبت شد که 50 میلیارد تومان پرداخت شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا اعلام کرد که 7 درصد آوارگان فلسطینی یعنی حدود 1.7 میلیون نفر در جستجوی امنیت نسبی چندین بار مجبور به فرار شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به سریلانکا، پروژه چند منظوره صنعت آب به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران در زمینه های سدسازی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
دیدار دو تیم آلومینیوم اراک پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 با حضور تماشاگر برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
وزیر بهداشت، از اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو خبر داد. وی افزود: سکو های اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیرو های وظیفه برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی توسط ستاد کل نیرو های مسلح صادر ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
دو برادر به جرم تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
قیمت طلا و سکه روز سه شنبه در تمام قطعات و وزن ها کاهشی شد. اونس جهانی طلا بعد از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه افت قابل توجهی پیدا کرد و همین موضوع طی دو روز گذشته روند بازارهای داخلی را نزولی کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
قیمت دلار با شروع چهارمین روز هفته نوسان محدود افزایشی داشت، اما در نهایت نیمه کریدور ششم را از دست داد و در پله های پایانی کانال پایین تر بسته شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهور مرز بیش از 900 کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال 2027 تمدید شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
بعد از تصویب قانون اخراج پناهندگان به رواندا در پارلمان انگلیس سازمان ملل و شورای اروپایی انتقاد شدیدی به آن وارد کرده واین کشور را به نقض حقوق بشر متهم کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه به غزه عمل نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور در دومین روز سفر به پاکستان از دو شهر لاهور و کراچی پایتخت های فرهنگی و اقتصادی این کشور بازدید کرد و دیدار های دو جانبه ای نیز با سران این کشور داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
علی فتح الله زاده می گوید واگذاری سرخابی ها و حل مشکل مجوز حرفه ای استقلال مشخص کرد که حذف نماینده آبی ایران از لیگ قهرمانان آسیا یک توطئه بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) خود را به برنامه ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
خبرنگار سرشناس ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات از گزینه جانشینی یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول رونمایی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رزمایش مشترک نیرو های دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه) آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در نشستی در شهر باکو گفت که کشورش بیش از هر زمان دیگر به توافق صلح با ارمنستان نزدیک شده و برای آن آمادگی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
سرمربی پرسپولیس واکنش طعنه آمیزی به سوال درباره دوگانه رونالدو و مسی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
سروزیر و استاندار ایالت سند پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش های سیل آسا در 8 استان کشور زمینه ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهور در ادامه برنامه های دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و در بدو ورود با حضور در آرامگاه محمدعلی جناح به مقام قائد اعظم و رهبر استقلال این کشور ادای ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اعطا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۱    
وزیر کشور با اشاره به برگزاری مطلوب دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب 245 نماینده، گفت: مرحله دوم انتخابات نیز در 22 حوزه برای انتخاب 45 نماینده در 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینیان ساکن شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه خواست، این شهر را تخلیه کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به هیئت فوتبال و باشگاه تراکتور، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم یادگار را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۰    
مدت زمان قرارداد واگذاری پرسپولیس و استقلال برای نظارت از سوی سازمان خصوصی سازی شش سال خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
در روز های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
خبری درباره ترغیب یک جوان برای خودکشی زهره فکور صبور منتشر شده است که در خبر زیر به جزییات آن پرداخته ایم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
قهوه قادر است تأثیرات جدی بر دستگاه گوارش بگذارد؛ نوشیدن قهوه، تولید اسید معده را افزایش می دهد و اگر پیش از نوشیدن آن، چیزی نخورده باشید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و حمود بن سالم آل تویه سفیر عمان در مسکو ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
کارگردان فیلم اخراجی ها گفت: حاجی گرینوف ها از مخالفان سر سختم هستند. بله، با آدم های مذهبی نما مشکل دارم! آن ها شعارشان با عملشان نمی خواند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
شیردنگ بافی یکی از صنایع دستی استان لرستان است که بصورت بافته های رنگارنگ است. اغلب شیردنگ ها که طرح هندسی دارند توسط زنان هنرمند بختیاری با ظرافتی خاص، ابزاری ساده و طرح های ذهنی بافته می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون در سفر به جنوب تجربه شترسواری خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
کودک 5 ساله ای در بازی با اسلحه خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
کاپیتان پیشین استقلال مذاکراتی را برای عهده دار شدن ریاست آکادمی این باشگاه انجام داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
دکتر علی اکبر احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، امروز (سه شنبه) در حاشیه اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با همتای عراقی خود ملاقات کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
مردی که واسطه امضای قرارداد لیونل مسی با بارسلونا بود، پس از به حراج گذاشتن این سند گران بها در برابر اتهامات وارده از خود دفاع می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال کلاسیکو با داور VAR در خصوص صحنه جنجالی ال کلاسیکو را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
محمد بیرانوند در مسابقات جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک از صعود به فینال باز ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا 26 اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکرده باشند به تدریج ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
با اینکه اوسمار لوس ویرا از سال 2010 مربیگری را آغاز کرده اما بعضا یا در تیم های زیر 20 سال مربیگری کرده یا اینکه به عنوان دستیار فعالیت داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۲    
روز سه شنبه برای چهارمین روز متوالی خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 53 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی از امروز سه شنبه تا پنجشنبه در استان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به 200 میلیون تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی جبهه پایداری گفت: سعی می کنیم و تلاش مان هم این است که فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
تیزر رسمی فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت های فیلم به پیش فروش بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده، منتشر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
مراسم رونمایی از 25 خودوری عملیاتی سازمان حفاظت محیط زیست جهت تحویل به محیط بانان، سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور علی سلاجقه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مصدومیت سالانه 500 هزار نفر در تصادفات، گفت: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده ای شاهد کاهش 14.3 درصدی فوتی ها بودیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
حسن روح الامین با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
روز گذشته 2 نفر با ورود به منزل پیرزنی 82 ساله را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد دفتر جنبش حماس تا زمانی که حضورش برای تلاش های میانجیگری کشور های حوزه خلیج فارس میان فلسطین و رژیم صهیونیستی مفید و مثبت باشد، در دوحه می ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی گردان های القسام در اظهاراتی گفت که دشمن در شن های غزه گیر افتاده و هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام تکمیل سامانه خودنویس، از رونمایی نسخه اولیه قرارداد خرید و فروش در این سامانه، در خرداد ماه امسال خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
نتایج آزمایش دوپینگ 6 ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
سرمربی بارسا زمستان گذشته اعلام کرد در پایان فصل این تیم را ترک می کند، اما اکنون گفته می شود در تصمیمش تجدید نظر خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۲    
جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر روز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
آژانس اطلاعاتی هلند (AIVD) اعلام کرد که سال گذشته میلادی دست کم 10 حمله تروریستی در کشور های اروپایی خنثی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
دو خبرنگار بی بی سی به تازگی بازدیدی از یک پایگاه نظامی در مرکز اسرائیل داشتند و قرار بود بقایای موشک های ایران را به این خبرنگاران نشان بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا با حضور در چایخانه حرم رضوی به زائران امام رضا خدمت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد و مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می شود. در ادامه بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب گفته شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۷    
مهلت نام نویسی دانش آموختگان دانشگاهی در فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا روز پنجشنبه (ششم اردیبهشت) تمدید شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص تعطیلی روزهای پنجشنبه گفت: اصناف نیاز به مراودات لحظه به لحظه با دنیا دارند و تعطیلی پنجشبه ها به نوعی خودتحریمی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
دبیرخانه امور اقتصادی سوئیس اعلام کرد که این کشور 290 میلیون فرانک (حدود 318 میلیون دلار) از دارایی های روسیه را آزاد کرده است.
  • ۱