دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 دی 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 2 دی 1396 خبر گزاری رسا 3 دی 1396 خبر گزاری رسا 4 دی 1396 خبر گزاری رسا 5 دی 1396 خبر گزاری رسا 6 دی 1396 خبر گزاری رسا 7 دی 1396 خبر گزاری رسا 8 دی 1396 خبر گزاری رسا 9 دی 1396 خبر گزاری رسا 10 دی 1396 خبر گزاری رسا 11 دی 1396 خبر گزاری رسا 12 دی 1396 خبر گزاری رسا 13 دی 1396 خبر گزاری رسا 14 دی 1396 خبر گزاری رسا 15 دی 1396 خبر گزاری رسا 16 دی 1396 خبر گزاری رسا 17 دی 1396 خبر گزاری رسا 18 دی 1396 خبر گزاری رسا 19 دی 1396 خبر گزاری رسا 20 دی 1396 خبر گزاری رسا 21 دی 1396 خبر گزاری رسا 22 دی 1396 خبر گزاری رسا 23 دی 1396 خبر گزاری رسا 24 دی 1396 خبر گزاری رسا 25 دی 1396 خبر گزاری رسا 26 دی 1396 خبر گزاری رسا 27 دی 1396 خبر گزاری رسا 28 دی 1396 خبر گزاری رسا 29 دی 1396 خبر گزاری رسا 30 دی 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۸    
علمای شیعه و سنی لبنان تهدیدهای آمریکا علیه کشورهای رای دهنده به قطعنامه قدس را بی ارزش خواندند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۳    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فضای مجازی را از ابزارهای بحران آفرین در کشور دانست و گفت: ما نمی گوییم فضای مجازی نباشد اما مطالبه ما این است که مدیریت این فضا نباید در دست صهیونیست ها باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۳    
یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان گفت: برخی دولت های اسلامی درصدد معرفی غرب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۹    
یکی از روحانیان لبنان از مواضع دولت های عربی در قبال تصمیم آمریکا علیه قدس انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۷    
آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی در گذشت ملکوتی آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۴    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: یکی از مسائلی که بشر از قرن ها قبل می دانست، بحث قانون جاذبه است و یکی از اعجازهای قرآن، قوانین علمی قرآن است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۸    
مراسم ترحیم مرحوم آیت الله حائری شیرازی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۴    
استاد حوزه با بیان این که باید پیامبر و ائمه طاهرین(ع) را به درستی به مردم معرفی کنیم، گفت: زیارت جامعه کبیره رساله ای از سیره عملی اهل بیت(ع) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۵    
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوی عزلت گام برمی دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۸    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار حمایت از خانواده های شهدا شد و بیان داشت که کمک به آنان واجب ملی و اخلاقی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۰    
یک اندیشمند مسلمان آمریکایی ضمن انتقاد از سیاست های اسلام ستیزانه آمریکا، آن را پدیده ای طولانی در تاریخ نژادپرستی این کشور دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: هیچگاه نباید گمان کرد که جنگ صلیبی به پایان رسیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۷    
امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که جهانیان سیلی محکمی بر رییس جمهور آمریکا نواختند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
امام جمعه بیروت رأی سازمان ملل علیه تصمیم آمریکا را به معنای چشیدن طعم عزلت بین المللی از سوی این کشور توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۹    
امام جمعه نجف عربستان را مسؤول کشتار مردم مظلوم یمن دانست و خاطرنشان کرد که این کشور در واقع در یمن شکست خورده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۱    
امام جمعه پردیسان با بیان این که مدینه فاضله، مدینه صلح است و جهاد مقدمه و تضمین کننده برقرار شدن صلح است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: درست است که تحریم ها در بدتر شدن وضعیت اقتصادی ایران تاثیر داشته ولی بیشتر از آن نتیجه اعمالی چون اختلاس، رشوه، ربا، درآمدهای نجومی و .. ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۹    
با اشاره به اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمسؤولانه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور درباره آب های خوزستان گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تأکید بر احیای روحیه قانون گرایی در جامعه کنونی گفت: جوانان باید بیشتر با غرب و اهداف شوم آنان آشنا شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه شهرستان زاهدان با بیان اینکه ترامپ به دنبال بهانه تراشی برای لغو برجام است، گفت: ایران اسلامی در بحث برجام نشان داد که اهل گفتمان و مذاکره است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۲    
وزارت امور دینی اندونزی، با هدف سرعت بخشیدن به نشر اسلام در این کشور سه ترجمه جدید از معانی قرآن کریم به زبان های محلی منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۲    
مؤسسه علوم نهج البلاغه آستان حسینی از انتشار کتاب جدیدی با عنوان نتایج فکری امیرالمؤمنین: تفسیر پنهان قرآن و ادعیه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۹    
عشایر عراق امروز در حمایت از قدس و وحدت عراق، کنفرانسی برگزار کردند و اقدامات اخیر علیه قدس را مردود دانستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۶    
الازهر مصر تصویب قطعنامه قدس در مجمع عمومی سازمان ملل را بیانگر اراده بین المللی در مخالفت با تصمیم ظالمانه آمریکا دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۳    
به اعتقاد کارشناس ارشد مسائل بین الملل، آمریکایی ها و صهیونیست ها بر اساس معماری خود در غرب آسیا تلاش می کنند فضای این منطقه را امنیتی نگه دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۳    
مردم فلسطین برای سومین جمعه متوالی به خیابان ها آمدند و علیه تصمیمات اتخاذ شده درباره قدس دست به تظاهرات زدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۳    
کمیته های جنبش مردمی در عربستان اقدام رژیم سعودی در ترور شهید سلمان الفرج از فعالان مدنی در مرکز شهر عوامیه در غرب عربستان را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
اتحادیه عرب از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره قدس استقبال کرد و آن را پیروزی برای ملت فلسطین برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه هایی جداگانه، از موضع کشورهایی که در قطعنامه قدس به نفع فلسطین رأی دادند استقبال کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
معاون رییس اجرایی دولت افغانستان در واکنش به حمله شب گذشته در منطقه شیعه نشین شهر هرات اعلام کرد که مسؤولیت کشته شدن مردم با افراد و نهادهایی است که اجرای طرح حفاظت از مساجد را به تاخیر می اندازند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۷    
عربستان به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای آرام کردن اوضاع درباره قدس فشار می آورد تا در مقابل، از حمایت واشنگتن برای تداوم جنگ علیه یمن و مقابله با نفوذ ایران در منطقه برخوردار شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۴    
بر اثر انفجار مواد منفجره جاسازی شده در یک وسیله نقلیه در حوزه دوازدهم امنیتی شهر هرات پنج نفر کشته و حدود 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۴    
آیت الله طه محمدی با بیان این که تکریم شهدا، جانبازان و ایثارگران دارای اجر فراوانی است، گفت: شهدا دارای جایگاه والایی هستند اما شهدای جانباز در مدت جانبازی خود با هر نفس یک بار شهید می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
یکی از علمای عراق خاطرنشان کرد که سکوت جهانیان در برابر جنایت عربستان علیه یمن شرم آور است و بی توجهی به این مساله خشم خداوند متعال را درپی دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
امام جمعه قم تأکید کرد: امروز اشرافیت سیاسی و فساد اقتصادی و سوء مدیریت در برخی دستگاه ها تهدیدی جدی برای کارامدی انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه کرمان با اشاره به روز 9 دی روز بصیرت و شجاعت، گفت: حماسه 9 دی پیمان وحدت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه دامغان حماسه 9 دی 88 را چشمه جوشان عشق و پایبندی ملت بزرگ ایران به آرمان ها و ارزش ها دانست و گفت: بصیرت مهمترین عنصر این حرکت ماندگار مردمی بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با انتقاد از شعارهای دولت در حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی در نظام اسلامی باید بر اساس آموزه های دین باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۳    
زارعی با بیان این که امروز ما حق فراموش شده ای مهم تر و فوری تر از مسأله فلسطین به ویژه قدس شریف نداریم بر ایجاد انتفاضه جهان اسلام برای خنثی کردن توطئه های غرب در منطقه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۷    
خطیب نماز جمعه تهران جمهوری اسلامی ایران را به حرم تعبیر کرد و با بیان این که ارکان نظام هرگز نباید تضعیف شود، خطاب به افرادی که با حرف های خلاف واقع، جامعه را متزلزل و مسؤولان را دلسرد می کنند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۴    
امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه عدالت اجتماعی مهمترین آرمان نظام اسلامی است، گفت: مسؤولان ایران اسلامی باید تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر را از اهداف مهم خود بدانند و در این مسیر تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۱    
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که رژیم عربستان سعودی مسؤول خون های به ناحق ریخته شده در یمن است، گفت: قحطی، بیماری و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی تنها بخشی از مصائب مردم مظلوم یمن است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه اردبیل با اشاره به تهدید کشورهایی که علیه پایتختی اسرائیل غاصب در قدس رای مثبت داده اند، گفت: این آخرین تحفه دموکراسی غربی و بدعتی خطرناک در تاریخ سازمان ملل است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید دولت طوری تدبیر کند که هم سرمایه ملی هدر نرود و هم به طبقات پایین فشار نیاید ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۳    
امام جمعه اهل سنت بندرچارک با اشاره به آثار و برکات نماز در زندگی افراد گفت: نماز، جوانان را در مقابل توطئه های دشمن و آسیب های اجتماعی و فرهنگی واکسینه می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۸    
اعتماد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به آمریکا به عنوان میانجی گر مذاکرات سازش تنها این نتیجه را در بر داشت که ترامپ دستور انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۷    
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه مخالف های ملت ایران با سیاست های سلطه جویانه آمریکا امروز به یک اجماع جهانی منتهی شده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۱    
امام جمعه ایلام گفت: گرانی بنزین نه تنها سبب اشتغال نمی شود بلکه گرانی سوخت سبب می شود هزاران نفر بیکار شوند و این مساله از سوی مرکز پژوهش های مجلس بیان شد که افزایش قیمت حامل های انرژی منجر به ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۷    
گزارش میدانی رسا از سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی حاکی از حضور مراکزی با فعالیت های مهم و اما دیده نشده در سطح حوزه های علمیه بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۱    
استاد حوزه علمیه گفت: نخستین مرحله ایمان معرفت است که در مرحله دیگر باید تبدیل به عقیده شده و شاکله انسان شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۸    
معاون سابق آموزش دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که وحدت به این معنا نیست که این دو نهاد با هم ادغام شوند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه انطباق، اسلامی سازی علوم انسانی و نظریه پردازی سه فعالیت مهم در راستای وحدت حوزه و دانشگاه در شرایط فعلی است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۲    
یکی از علمای شیعه بحرین از تلاش مقامات آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عنوان ذلت و خواری یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۶    
استاد حوزه با بیان این که آیت الله حائری شیرازی از هیچ تلاشی برای تبلیغ دین و هدایت مردم کوتاهی نکرد، گفت: آن مرحوم در این مسیر سختی های بسیاری را متحمل شد اما با جدیت به تبلیغ و ترویج دین می پرداخت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۷    
کارشناس رسانه ملی با تاکید بر این که حوزه علمیه قم از 100 کشور جهان طلبه دارد، گفت: حضور طلاب خارجی در حوزه سبب افتخار نظام اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۱:۱۴    
رییس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با جریان شناسی فکری، فرهنگی و سیاسی روحانیت، حوزه و روحانیت را از نظر جامعه شناختی به سه دسته جریان سنتی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۸    
آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان با صدور پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس علی خوش لفظ را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه گفت: اگر حوزه و دانشگاه به اصول و ارزش های امام راحل پایبند باشند و به این اصول نزدیک شوند وحدت این دو نهاد اثر خودش را می گذارد.