چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۵۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
انتشار کتاب فرهنگ نامه لغات و اصطلاحات وقف ، بررسی کتاب روایت سر دلبران ، فراخوان جمع آوری آثار بریل ، اعلام نامزدهای جشنواره غنی پور از عناوین خبرهای کوتاه از دنیای نشر هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۷    
شهید مطهری به کسانی که حضور دین در عرصه سیاست را باعث لکه دار شدن دامان دین می دانند و به بهانه تقدس دادن به دین، آن را از ورود به حوزه های سیاسی منع می کنند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۰    
جامعه امروزی ما نسبت به دعا و نیایش کمی بی توجه شده است و نمی داند که کلید بسیاری از رفع گرفتاری ها و مشکلات و حصول گشایش های فردی و اجتماعی به همین ایجاد رابطه خالصانه با پروردگار مربوط می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۹    
کرسی نظام سازی قرآن بنیان؛ چیستی، چرایی و چگونگی، از سلسله کرسی های علمی ترویجی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۰    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از ثبت وقف 20 میلیارد ریالی از سوی آیت الله اشرفی شاهرودی با نیت تحقیق و پژوهش در علوم اسلامی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۷    
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: کتاب سبک زندگی امام رضا(ع) به چهار زبان مختلف منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز از برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه و جشنواره ملی خوشنویسی قرآن کریم در نی ریز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۶    
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و باحضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
روحانیان و طلاب حوزه علمیه اهواز از موضع آیت الله موسوی جزایری در زمینه حمایت از پیام رسان ملی تقدیر و تشکر کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی بعد از نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی، مدعی شد که ایران در امور کشورهای منطقه از جمله بحرین مداخله می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: معلمان نقش ویژه ای در تبیین و آموزش مسائل مذهبی و رشد اخلاقی و اسلامی دانش آموزان دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۴    
هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، با افزایش یارانه قابل پرداخت به مراکز توانبخشی غیردولتی موافقت کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست خارجی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی است و گسترش روابط پارلمانی میان ایران و گینه بیسائو به ارتقاء سطح روابط دو کشور کمک می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۶    
دوره دوساله تربیت مشاور جامعه الزهرا(س)، اولین دوره علمی و تخصصی برای طلاب خواهر در این زمینه در کشور است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب حضور فعال و موثر طلاب و روحانیان در فضای مجازی است که متاسفانه به جولانگاه دشمن برای تفرقه و شبهه افکنی تبدیل شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه القائات شیطانی راهکار ابلیس برای گمراه ساختن انسان ها است، گفت: خطر انسان های شیطان صفت بیش از سایر شیاطین است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: انسان با توسل به اهل بیت(ع) می تواند به آرامش برسد، ریشه توسل از وسیله است؛ یعنی ما به کسانی احتیاج داریم که خداوند آنها را وسیله قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: تاریخ و خون شهدا مزدوران را لعن خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ در جامعه تنها راه علاج مشکلات اقتصادی است و با فرهنگ می توان بسیاری از مباحث اقتصادی را حل کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۴    
نماینده ولی فقیه در کاشان نقد را ارزیابی دانست و با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد امام معصوم معنا ندارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در میدان جنگ رسانه ای برخورد انفعالی سبب تضعیف می شود، گفت: در این عرصه بهتر است ابتکار عمل را به دست گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۹    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه عبادتی بالاتر از انجام فرائض نیست، گفت: فرائض بسیار وسیع و گسترده است و انسان نباید با انجام نوافل از فرائض غافل شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۶    
استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: آیات قرآن مانند بارانی که بر سر همه انسان ها می بارد، برای همگان یک نوع تلاوت می شود اما در دلی که پاک باشد اثر می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
آیت الله قریشی گفت: حماسه دوم بهمن در واقع باعث شد اراده مردم برای مبارزه و به پیروزی رساندن انقلاب بیشتر شود چراکه مردم از گستاخی رژیم طاغوت در اهانت و توهین به مکانهای مقدس به خشم آمده بودند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی و با تضارب آرای صحیح اقدامات خود را پیش ببرند و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: منافع مشترک استان، مسؤولان و نمایندگان را دور یکدیگر جمع نکرده و موجب نشده اختلافاتشان را کنار بگذارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: آنچه مسلم است، حق شکست نمی خورد و حقیقت و اسلام همیشه زنده و پاینده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه دشمنی با ایران و ایران ستیزی در مدیریت آمریکا موروثی است، گفت: ترامپ آشکارا شخصیت آمریکا را به جهان معرفی می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: عفاف و حجاب با اساس زندگی انسان مرتبط است و جامعه ای که در آن عفاف و حجاب نباشد در معرض سقوط قرار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۵    
امام جمعه اردبیل با اشاره به ضرورت رسیدگی ویژه به نیازهای عشایر استان اردبیل، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه معرفی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۳    
عضو جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از پرداخت باج 9 میلیون دلاری آل خلیفه به رییس جمهور آمریکا خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رییس مجلس خبرگان با بیان این که ولایت فقیه کشور را آسیب ناپذیر کرده است، تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه و نقش آن در پایدار کردن قدرت اسلام در کشور را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
رییس پارلمان لبنان ارتحال پدر همسر سید حسن نصرالله را به وی تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
رییس جمهور با بیان اینکه "جمهوری اسلامی ایران پیوسته از عراق متحد و یکپارچه ، حمایت و پشتیبانی می کند" ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۴    
نویسنده در این کتاب می خواهد به این پرسش اساسی پاسخ دهد که الگوی حاکم بر تأثیرات تغییرات ارزشی جامعه ایران بر سیاست های حجاب در جمهوری اسلامی ایران چیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۲    
شر هاجر کتابهای "حقوق معنوی زوجه و رابطه ی آن با مودت و رحمت"، "داستان های آفرینش" و " آیه های سعادت" را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۸    
نشر شهید کاظمی چاپ اول کتابهای عشق؛ فصل پایان، از ام الرصاص تا خان طومان و چمروش را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۸    
کتاب وفاق و اتحاد در اندیشه مفسران اجتماعی قرآن به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
نسخه الکترونیکی کتاب حقیقت حکم شرعی در اصول فقه به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۸    
مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس سوم دی ماه 96 با حضور یکی از رؤسای قوا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۱    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بر لزوم استمرار انقلاب تا سرنگونی آل خلیفه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
انتشارات دلیل ما کتابهای "کدام دین؟" و "تفسیر روان بر آیات الاحکام" را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۶    
رییس شورای شرعی حزب الله لبنان آزادی فلسطین را در پرتو شکاف و از هم گسیختگی جهان اسلام غیرممکن خواند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۱    
در این بسته خبری، به بررسی مهم ترین اخبار کتاب و نشر در هفته ای که گذشت پرداخته شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۸    
140 تن از انقلابیان بحرینی با پرداخت وثیقه مالی آزاد شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رهبر انقلاب با تأکید بر این که جنگ نرم دشمن، برپایه تحریف، شایعه، سانسور و بایکوت بنا شده است، تصریح کردند: تاریخ چهل ساله ، لبریز از سندها بر حقانیت جمهوری اسلامی و کج روی و گمراهی دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۸    
پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، صد و نودمین شماره ماهنامه راه رشد را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی و وجود مشکلات در جامعه، گفت: باید دولتمردان به نصایح مقام معظم رهبری گوش کنند و اعتراضات ناشی از مشکلات مردم را گردن مسائل فرعی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
حضرت آیت الله نوری همدانی شناخت انقلاب را لازمه حفظ نظام دانست و گفت: انقلاب یکی از بزرگترین نعمت های الهی به شمار می رود و لازم است تا با شناخت آثار، برکات و ارکان انقلاب، برای حفظ آن تلاش کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۷    
رییس جمهور صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره و ترحیم شهدای حادثه نفتکش سانچی شرکت کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۴    
عضو هیأت رییسه مجلس محدود کردن برنامه های هسته ای خلاف صریح برجام دانست و گفت: مردم انتظار تحولات مثبت و مستمر را دارند لذا از هرگونه اعمال فشار بر مردم و اقشار مختلف اجتناب شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه برای رشد و تعالی آرمان های انقلاب اسلامی باید تلاش های بسیاری صورت گیرد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ما در کشور سرمایه های انسانی بزرگ و باعظمتی به نام شهدا و ایثارگران داریم که باید در طول قرن ها، سرمایه عظیم نظام و قدرت و کشور ما در دنیا باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مشاور رییس جمهور با بیان اینکه تاکنون رزمندگان فاقد متولی بوده و متأسفانه هیچ نوع امتیاز مادی و معنوی نداشتند، گفت: سند راهبردی حمایت از ایثارگران بهمن ماه امسال به هیأت دولت می آید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۲    
آیت الله طه محمدی با اشاره به این که تبلیغ دین الهی باید در تمامی اقشار جامعه انجام شود گفت: تبلیغ دین الهی تنها بر عهده روحانیت نیست؛ بلکه همه مردم نسبت به دین الهی موظف اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۵    
4 برگزیده در بخش ویژه، 9 برگزیده در بخش بین الملل، 9 برگزیده در بخش شعر نو، 17 برگزیده در بخش شعر کلاسیک و 3 برگزیده در بخش شعر کودک و نوجوان در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۹    
دبیر جشنواره شعر اشراق از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق در شامگاه چهارشنبه 4 بهمن ماه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
داستان از انتشار فیلمی شروع شد که ناگفته هایی از خبرگان سال68 نام گرفت و به سرعت دست به دست شد تا به زعم برخی، رهبری را با چالش مشروعیت مواجه کند و دیوار اعتقاد به نظام و ارکان آن را فرو ریزد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هر کار فرهنگی یا هنری را که سبب ترویج دین شود و دشمن را به خشم آورد، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۷    
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم شعر را اصلی ترین هنر حوزه های علمیه در طول تاریخ دانست و آن را بهترین و تأثیرگذارترین جملات در تبیین مفاهیم دینی برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۴    
کتاب لهیبُ الأحزان الضارِم فی وفاة الإمام موسی الکاظم نوشته حجت الاسلام شیخ حسین آل عصفور الدرازی البحرانی در عراق چاپ شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
رییس فراکسیون امید مجلس تأکید کرد که این فراکسیون جلوی افزایش غیرمنطقی قیمت ها در بودجه سال آینده را می گیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مسؤول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان گفت: بحث موقوفات مدارس علمیه از مباحثی است که از قدیم مرسوم بوده، اما نتوانسته ایم فرهنگ موقوفات مدارس علمیه را حفظ کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
مدیر حوزه علمیه کاشان بر پیگیری احیای موقوفات به عنوان یکی از مسائل مهم منابع پایدار مدارس علمیه تأکید کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین رجائی خراسانی ارتباط با خداوند را سبب توفیق در علم آموزی دانست و گفت: بنابر روایات علم نوری است که خداوند آن را در دل آنکه می خواهد قرار می دهد و توفیق در علم تنها با تقوای الهی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست به برخی اماکن تاریخی دینی در شمال کرانه باختری رود اردن یورش بردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۷    
کمیته قانونگذاری رژیم صهیونیستی در مورد حاکمیت این رژیم بر شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، رأی گیری می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
به دنبال موفقیت محور مقاومت در خاورمیانه و شکست طرح های آمریکایی-صهیونیستی منطقه، رهبران حماس با بازتعریف سیاست های خود برای ایفای نقش موثرتر در تحولات فلسطین درصدد حضور دوباره در کنار جمهوری اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
امام جماعت مسجدی در سوئد ضمن محکومیت اقدام اخیر اسلام ستیزان در حمله مساجد گفت که در سال گذشته میلادی22 مورد از این حملات علیه مسلمانان انجام شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۲    
دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به سفر نتانیاهو به هند گفت: با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی و امت اسلامی در راه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۲    
صدور مجوز کنترل و تفتیش مسجد در حین برگزاری نماز جمعه موجب اعتراض و اعلام نارضایتی نمازگزاران بلژیک و نمایندگان آنها شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین معلمی ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را یکی از راهبردهای دشمنان علیه انقلاب دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۹    
مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت توسعه و رشد کمی و کیفی حوزه های علمیه برای تربیت نسلی انقلابی و هدایت دینی جامعه گفت: این مهم نیازمند همت و ورود خیران به این عرصه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب و حوزه های علمیه باید به سمت مهارت افزایی خدمات تبلیغ و تبلیغ نوین در فضای مجازی بروند؛ چراکه اکنون شبهه های زیادی در فضای مجازی مطرح است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
تحولات جاری در سوریه و پیش از همه حضور نیروهای نظامی آمریکا در نقطه مرزی سوریه و عراق حاکی از احتمال درگیری و جنگ مستقیم در این کشور است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۳    
کرسی مناظره نقد و بررسی دیدگاه آیت الله جوادی آملی درباره ماهیت علم دینی با حضور حجج اسلام والمسلمین پارسانیا و سبحانی در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۴    
سفیر ایتالیا در عراق برای اولین بار به زیارت بارگاه امیرالمومنین علی (ع) مشرف شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۸    
عضو ارشد حماس در گفت وگویی درباره اهمیت ارسال نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب بیان داشت که حماس بدین صورت در صدد بازسازی رابطه همچون سابق است چرا که ایران یکی از کشورهای مهم در راه مبارزه با ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۵    
وبگاه یمنی النجم الثاقب نوشت: وزیر خارجه عربستان در بروکسل درباره یمن دروغ های متعددی گفت: عربستان از هیچ تلاشی برای تخریب صلح دریغ نکرده و آمریکا نیز برای فروش سلاح و احیای اقتصادش خواستار توقف جنگ ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۸    
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد، گفت: در این کارگاه ها ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۹    
استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان با تأکید بر این مطلب که خیلی هنر می خواهد جوان در این شرایط باور توحیدی را حفظ کند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی هویت بازاندیشانه را ویژگی انسان مدرن دانست و گفت: در زندگی مدرن هنجارها، نحوه زندگی و ارزش ها تغییر یافته و معیارها دگرگون شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی از افزایش طلاق عاطفی ابراز تاسف کرد و بیان داشت که راه کارهای قرآنی برای این موضوع وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
سریانا کاسما رییس مجلس گینه بیسائو در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
امام جمعه تاکستان گفت: فضای مجازی فضایی مسموم است؛ زیرا ارتباطات خانوادگی را کمرنگ کرده و اخلاق و روان جامعه را به هم ریخته است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
رییس حوزه علمیه اصفهان تبعیت صددرصد از رهبری را شرط اصلی انقلابی واقعی دانست و گفت: رهبری تأکید فراوانی بر اتحاد دارند ولی عده ای تحت عنوان اصلاح طلب و اصول گرا در حال تفرقه افکنی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر این که حوزه باید افرادی را تربیت کند که توان اداره کشور را داشته باشند، گفت: آینده انقلاب با پیوند مستحکم حوزه و نخبگان تضمین می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی که درس حوزوی را به درستی نخوانده اند با سیاسی بازی می خواهند همه چیز را به نقد بکشانند، معصومین(ع) که غیر از رضای الهی چیزی نمی گویند هرگز قابل نقد نیستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی های جبهه مقاومت و ایستادگی ملت های مسلمان منطقه در سال های اخیر استکبار جهانی را در بهت و ناامیدی فرو برده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۴    
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمن در فضای مجازی باشیم گفت: شبهات، اعتقادات افراد را زیر سؤال می برد و فرد را نسبت به امام عصر(عج) بدبین می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رییس مجمع نمایندگان طلاب از بررسی طرح کادر سازی برای نظام اسلامی در این مجمع خبر داد و گفت: این طرح در اواخر کار بوده و به زودی به تصویب می رسد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۴    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در اولین روز بهمن ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۰    
حجت الاسلام صادقی با بیان این که پایه های مشروعیت جز به اذن الهی تام و تمام نمی شود، گفت: ریشه مشروعیت تصرف در امور سیاسی الهی و جریان آن الهی مردمی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۳    
حجت الاسلام تاجی گفت: امام صادق(ع) فرمودند انسان مالک خودش نیست و همه چیز متعلق به خداست. کسی که به این مرحله از معرفت برسد که بداند هرچه دارد از خداست، مطیع محض اوامر و نواهی خدا می شود.