دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 16 اسفند 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 مهر 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 1 اسفند 1401 رکنا 2 اسفند 1401 رکنا 3 اسفند 1401 رکنا 4 اسفند 1401 رکنا 5 اسفند 1401 رکنا 6 اسفند 1401 رکنا 7 اسفند 1401 رکنا 8 اسفند 1401 رکنا 9 اسفند 1401 رکنا 10 اسفند 1401 رکنا 11 اسفند 1401 رکنا 12 اسفند 1401 رکنا 13 اسفند 1401 رکنا 14 اسفند 1401 رکنا 15 اسفند 1401 رکنا 16 اسفند 1401 رکنا 17 اسفند 1401 رکنا 18 اسفند 1401 رکنا 19 اسفند 1401 رکنا 20 اسفند 1401 رکنا 21 اسفند 1401 رکنا 22 اسفند 1401 رکنا 23 اسفند 1401 رکنا 24 اسفند 1401 رکنا 25 اسفند 1401 رکنا 26 اسفند 1401 رکنا 27 اسفند 1401 رکنا 28 اسفند 1401 رکنا 29 اسفند 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رکنا: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از حضور دومین هیات سرمایه گذاری چینی جهت سرمایه گذاری در تولید آلیاژ سیلیکون منگنز در استان خبر داد
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
نشست خبری پلتفرم رمزارز اکسکوینو در کنار رویداد پنجمین سال تاسیس این مجموعه ی دانش بنیان، 15 اسفندماه 1401 در خانه کارمان با حضور فعالین حوزه ی رمزارز و رسانه ها برگزار و در طی آن ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
عکسی از اوشین ایرانی با یک استایل مدلینگ و بسیار متفاوت در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۳    
رکنا: معاون قوه قضاییه گفت: در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهد مدیریت سالم هستیم و از این نوع مدیریت حمایت قضایی خواهیم داشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
قبرس نگین دریای مدیترانه، سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه شرقی پس از سیسیل و ساردینیا است. قبرس شمالی جزو جزایر فوق العاده جذاب، دیدنی با قدمتی کهن است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۷:۱۱    
تصاویری عجیب از خالکوبی و زخم های عجیب اشرار تهران در فضای مجازی پر بازدید شد
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۱    
حوادث رکنا: رییس پلیس فتا استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با روش اسکیمر و در پوشش وانت میوه فروش از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری فیشینگ کار حرفه ای (سارق حساب های کاربری) در زنجان خبر داد و گفت: این کلاهبردار در مدت فعالیت مجرمانه خود ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۶    
عکسی بسیار عجیب و تلخ و درد آور از شهلا ریاحی بازیگر ایرانی که در جوانی بسیار معروف و خوش چهره بود، در روزهای آخر عمرش قبل از فوت در سالمندان منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
رکنا : مدیر تامین اجتماعی لرستان گفت: پنج پروژه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد با هزینه ای بالغ بر 52 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
رکنا: در راستای اجرای آیین نامه بند (ک) تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اقدام به واگذاری و ثبت اراضی تصرفی دولتی قبل از سال1394 نموده است
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۴:۰۲    
روزبه چشمی ستاره ملی پوش استقلال از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از آبگیری تالاب دهنو پس از 20 سال خبر داد و گفت: احیای این تالاب در دستور کار قرار گرفته است و در مرحله نخست با ایجاد کانال انتقال آب ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
رکنا : مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح شهر خوبی ها در ماه مهمانی خدا در قالب برنامه های فرهنگی و مذهبی در سراسر لرستان اجرا ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
رکنا: آموزش و پرورش کردستان، مرگ دانش آموز دیواندره ای بر اثر مسمومیت را تکذیب و اعلام کرد: اسرا عباس نژاد در منزل خود و در صحت و سلامت کامل قرار دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۷    
علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس با انتشار یک یادداشت کنایه آمیز در اینستاگرام اش از خودروی لوکس و جذاب اش رونمایی کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
رکنا: رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از ممنوعیت ورود خودرو به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک ویدئو در صفحه یوتیوب اش، بار دیگر دنبال کنندگان اش را غافلگیر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رکنا : رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا از رها کردن لاشه های مرغ تلف شده در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای اطراف شهرستان ازنا خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رکنا : مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رکنا : رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تشکیل کشیک های نوروزی به منظور خدمات رسانی بهینه و مدیریت تامین امنیت غذایی مردم و حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی در استان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
رکنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی باید در فرصت باقی مانده اقدامات ستاد خدمات سفر خود را تکمیل کنند و هیچگونه کوتاهی پذیرفته نمی شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رکنا:ناصر عتباتی گفت:دربحث حمایت از تولید و کمک به کار آفرینان هر چه قدر تلاش کنیم باز کم است چرا که آن چیزی که منظور نظر است و باید اتفاق بیافتد، نیفتاده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
رکنا اقتصادی: با راه اندازی گواهی سپرده شمش طلا، افراد می توانند با رقمی حدود 300 هزار تومان اقدام به سرمایه گذاری در بازار طلا کنند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
رکنا اقتصادی: روزنامه اصولگرای جام جم طرح نهضت ملی مسکن را شکست خورده اعلام کرد و از مسئولان پرسید آیا دهک های پایین توان پرداخت 1 میلیارد تومان را دارند؟
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
جشن ختنه سوران پسر مدیر مسوول در صفحه ی اول دو هفته نامه ی خرما دیده می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رکنا: یک هوادار فوتبال در انگلیس پس از جراحات وارده در جریان نزاع گروهی جان خود را از دست داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
رکنا: سرعت این تراکتور که در فیلم مشاهده می کنید با دنا و پرشیا برابری می کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۷    
رکنا اقتصادی: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می دهند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
رکنا: صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد هشتمین نوبت وام ضروری 15 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب مشمولان واریز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
رکنا سیاسی: وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، انتصاب وی به عنوان نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر را تبریک گفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
رکنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: 10 درصد آرد کشور در استان تهران مصرف می شود و همچنین 99 درصد نانوایی های این استان نیز به کارتخوان تجهیز شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رکنا: حوالی ساعت 7:57 صبح، حادثه ای در محله حمزه آباد به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن مأموران ایستگاه آتش نشانی در قالب دو تیم و یک آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
رکنا: به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، مجید شیرزاد محیط بان لنگرودی در مقابله با متخلفان صید و شکار به شدت مجروح شد که ضارب شناسایی و بازداشت شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۶    
رکنا اقتصادی: بررسی از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 از 590 میلیون تومان در روز گذشته امروز به 580 میلیون تومان رسیده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
رکنا اقتصادی: هجوم 120 هزار نفری برای خرید خودروهای فردایی حسابی سمیه نشینان را سر ذوق آورده است. نتیجه آن، ارائه پیشنهاد بی شرمانه وزارت صمت به جای قرعه کشی شده است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۷    
رکنا اقتصادی: ایران خودرو به مناسبت عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را امروز به اجرا می گذارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۱    
رکنا: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن تشریح اقدامات دستگاه ها درباره علل مسمومیت دانش آموزان در هفته های اخیر، گفت: افرادی در 5 استان دستگیر شدند که از کادر مدرسه نیستند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
رکنا اقتصادی: بنا بر گفته مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت " به علت اخذ استعلامات لازم و جمع بندی آن زمان قرعه کشی طی روزهای آینده خواهد بود."
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۸    
حوادث رکنا: ویدیویی از لحظه تلخ تیرباران اسیر غیرمسلح اوکراینی توسط سربازان روس پس از بر زبان آوردن جمله "اسلاوا اوکراین"(عظمت برای اوکراین) را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۵:۰۸    
حوادث رکنا: سارقان برای سرقت روش ها و شیوه های عجیبی دارند، حالا در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، یکی از این ترفندها را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۴:۰۸    
حوادث رکنا: دسته ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتورهای هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه ها کردند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۳:۰۸    
حوادث رکنا: یک فرد در خیابان دچار آتش سوزی می شود؛ اما در همان لحظه یک فرد دیگر با دوچرخه سعی می کند تا این فرد را روی زمین بیاندازد تا بتواند آتش را خاموش نماید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۸    
حوادث رکنا: تصویری عجیب و غریب از واکنش به موقع مادر یک کودک بعد از شنیدن صدایی مشکوک از اتاق کودک را ببینید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۸    
حوادث رکنا: راننده عراقی که مانع عبور آمبولانس شده بود، دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
حوادث رکنا: راننده یک دستگاه هیوندای النترا در شرایطی که تسلط کافی به خودرو نداشت، کنترل ماشین را از دست داد و با یک درخت تصادف کرده و در سمت شاگرد را نابود کرد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۲    
رکنا : کاخ سفید روز سه شنبه وقت محلی اعلام کرد: رهبران دو کشور بر روابط تاریخی دیرینه خود و مردم آمریکا و عمان تاکید کردند و در خصوص تلاش های متقابل برای ایجاد منطقه ای مرفه تر ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۶    
رکنا : در چند سال گذشته پزشکان ملزم شدند در مطب هایشان از عابربانک استفاده کنند، که بخش بزرگی از جامعه پزشکی به این موضوع توجه نکردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
حادثه رکنا: مرد کینه جو که به دنبال اختلاف خانوادگی با همدستی دوستش پسر جوانی را با ضربه لوله فلزی به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های اشتهارد رها کرده بودند با تلاش کارآگاهان جنایی شهرستان اشتهارد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
عکسی از ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
حوادث رکنا؛ رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت هشتاد میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۶    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی فردی توسط پلیس فتا خبر داد که با سوء استفاده از تصاویر شخصی همسر سابقش، وی را تهدید می کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
رکنا : وزیر خارجه کشورمان شامگاه شامگاه سه شنبه به ترکیه سفر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۲    
رکنا : اتحادیه اروپا امروز سه شنبه ندامتگاه قرچک را تحریم کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۲    
رکنا : فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی روز سه شنبه مدعی شد که توافق هسته ای با ایران ایده آل نیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
حوادث رکنا: روابط عمومی اورژانس رفسنجان گفت: تصادف خودرو اتباع بیگانه در محور کرمان - رفسنجان سبب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
رکنا : پیش از این اعلام شده بود که قرعه کشی خودرو های خارجی در روز سه شنبه انجام می شود، اما انجام قرعه کشی به زمانی دیگر موکول شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
رکنا: گفت و گو با فوتبالیست های جوانی که به خاطر فقر سارق خانه شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۶    
رکنا : نماینده جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای خلاف واقع یکی از مقامات حکومتی یمن در کنفرانس توسعه قطر ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۶    
رکنا : رئیس جمهور کره جنوبی قرار است ماه آینده میلادی به آمریکا سفر کرده و با بایدن دیدار کند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۲    
این عکس ها عمل زیبایی خانم بازیگران را لو می دهد !
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۲    
حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند سارقان مسلح در زاهدان شناسایی شدند و سرباند و عامل اصلی سرقت های مسلحانه و برنامه ریز سرقت های این باند در عملیات ماموران پلیس کشته شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رکنا : در بیانیه مشترک پس از دیدارهای گروسی، ایران اعلام کرد نسبت به تعهدات خود در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت توافق پادمان هسته ای -به عنوان یکی از امضاکنندگان معاهده منع گسترش سلاح های ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رکنا: گفت وگو با یکی از اعضای باند 6 نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آنها می کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۲    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز ز حساب های بانکی شهروندان ایلامی در نیمه اول اسفند ماه در مرکز استان افزایش چشمگیری داشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۶    
رکنا : شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی چگونگی اختصاص 10 میلیون تومان سهام عدالت برای سه میلیون و پانصد هزار نفر از مشمولان کمیته امداد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
رکنا :سرود سلام فرمانده 2 توسط ابوذر روحی به همراه نوجوانان در گیلان، لنگرود، سالن ورزشی 22 بهمن اجرا شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
حوادث رکنا: فردی که یک دستگاه پراید را در منطقه فلاح به سرقت برده بود در یک تعقیب و گریز نفس گیر در کم تر از چند سال از وقوع سرقت دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
حوادث رکنا: مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 19 نفر بر اثر سه حادثه جداگانه تصادف و واژگونی خودرو که امروز در خراسان رضوی رخ داد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
حادثه رکنا: فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری مادر و 2 پسر جوان قاچاقچی اش که اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
عکسی از تفریح لاکچری لیندا کیانی در کنار یکی از دوستان صمیمی اش که بازیگر می باشد مورد توجه قرار گرفت.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
محیا دهقانی عکس هایی از خود را با استایل های متفاوت در فضای مجازی منتشر کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
رکنا: گزارش های میدانی حکایت از بروز اختلال اینترنتی گسترده در شبکه خانگی و همچنین شبکه تلفن همراه دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
حادثه رکنا: سارق منزل های شرق تهران با پول دزدی از خانه های مردم دندان هایش را لمینت کرده بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۲    
عکسی عجیب از مهناز افشار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۲    
حوادث رکنا: سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
رکنا: وزیر کشور با اشاره به ارتقای شاخص امید به زندگی گفت: ایران جزو کشورهای رده بالای دنیا در حوزه سلامت است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
حوادث رکنا: 4 سارق سابقه دار با تشکیل باندی به 11 خانه دستبرد زدند و 200 میلیارد ریال سرقت کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۸    
پرستو صالحی در ویدئو از نحوه ارتباط خود و امیرتتلو توضیح داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۸    
عکسی از لیلا اوتادی که بسیار با حال حاضر او متفاوت بوده در فضای مجازی منتشر شده استو
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
حوادث رکنا: افرادی که به تهیه مواد تحریک کننده و انتشار آن در بین دانش آموزان عزیز اقدام کرده بودند که به بروز عوارض و ناراحتی برای دانش آموزان منجر شده است، شناسایی و دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
رکنا: روزنامه پولیتیکو فاش کرد که وزارت امنیت داخلی آمریکا یک برنامه اطلاعاتی محرمانه را اجرا کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۲    
رکنا:مدیرکل ثبت و اسناد ایلام از اجرای طرح کاداستر در 65 هزار و 482 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان در سال جاری خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
رکنا:مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: همزمان با آغاز هفته بزرگداشت شهدا، برنامه “سلام شهید” در قالب طرح سپاس در سراسر استان برگزار می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۷    
حوادث رکنا: افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر آتش سوزی یک خانه مسافر در محدوده حرم مطهر رضوی، 6 نفر دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۴    
حوادث رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: حریق جنگل های سیاهکل، ماسال و صومعه سرا با کمک عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اطفا شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
عکسی جدید از نادر سلیمانی در کنار همسرش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
رکنا: شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف در محور یاسوج_شیراز خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
عکسی از سحر قریشی در آغوش مادرش به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۷    
حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقانی که 200 میلیارد ریال اموال مردم را از منازلشان سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
رکنا :استاندار گیلان با اشاره به طرح کاشت 30 میلیون نهال در استان و ضرورت همراهی همگان در این طرح مهم گفت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
رکنا: صبح امروز سه شنبه و به مناسبت فرارسیدن هفدهم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با حضور مسولان استانی، برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
یک مار 4.5 متری عرض یک جاده در فلوریدا آمریکا را بست.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
عکس جدید نیلوفر رجایی فر غوغا کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
مرجانه گلچین عکس خود را با لباس های متفاوت در شبکه اجتماعی برای مخاطبین به اشتراک گذاشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۴    
حوادث رکنا، یک تریلی به دلیل بی دقتی راننده از روی یک پل سقوط کرد و وسط جاده منفجر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
عکسی از رضا رویگری در دوران کودکی تعجب مخاطبین را برانگیخت.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۶    
حادثه رکنا؛ 16 نفر از سارقان منزل 200 میلیاردی در شرق تهران، توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کشف بیش از 9 هزار انواع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد