دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 20 اسفند 1401 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 18 بهمن 1400 رکنا 31 فروردین 1401 رکنا 31 اردیبهشت 1401 رکنا 31 خرداد 1401 رکنا 31 تیر 1401 رکنا 31 مرداد 1401 رکنا 31 شهریور 1401 رکنا 30 مهر 1401 رکنا 30 آبان 1401 رکنا 30 آذر 1401 رکنا 30 دی 1401 رکنا 30 بهمن 1401 رکنا 1 اسفند 1401 رکنا 2 اسفند 1401 رکنا 3 اسفند 1401 رکنا 4 اسفند 1401 رکنا 5 اسفند 1401 رکنا 6 اسفند 1401 رکنا 7 اسفند 1401 رکنا 8 اسفند 1401 رکنا 9 اسفند 1401 رکنا 10 اسفند 1401 رکنا 11 اسفند 1401 رکنا 12 اسفند 1401 رکنا 13 اسفند 1401 رکنا 14 اسفند 1401 رکنا 15 اسفند 1401 رکنا 16 اسفند 1401 رکنا 17 اسفند 1401 رکنا 18 اسفند 1401 رکنا 19 اسفند 1401 رکنا 20 اسفند 1401 رکنا 21 اسفند 1401 رکنا 22 اسفند 1401 رکنا 23 اسفند 1401 رکنا 24 اسفند 1401 رکنا 25 اسفند 1401 رکنا 26 اسفند 1401 رکنا 27 اسفند 1401 رکنا 28 اسفند 1401 رکنا 29 اسفند 1401 
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۰    
مژده خنجری مجری ایرانی مدتها قبل با انتشار تصویری عاشقانه از حلقه اش ازدواجش را اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
این روزها یک خواستگاری عجیب و غریب سوژه فضای مجازی شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۸    
رکنا: رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرد با ترفند وعده ازدواج آسان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
مونا حسین پور همسر علیرضا واحدی نیکبخت در اقدامی غافلگیرکننده با انتشار ویدئویی از نمای ویلای لاکچری شان در ترکیه رونمایی کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۳    
رکنا : مدیر کل بهزیستی ایلام از حمایت این اداره کل از 7 هزار زن سرپرست خانوار در استان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۱    
عکس جدید از مازیار لرستانی را در ادامه مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
حوادث رکنا: کمیسیون ایمنی راه ها کاهش 10کیلومتر سرعت مجاز در آزادراه ها و بزرگراه ها را برای بازه زمانی 24 اسفند تا 15 فروردین 1402 با هدف افزایش ایمنی تصویب کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۴    
سیاوش قمیشی بعد از اولین جدایی اش 5 بار دیگر ازدواج کرد که آخرین همسرش 35 سال از او کوچکتر است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
ویدیویی منتشر شده از بلایی که محسن تنابنده سر خواننده متجاوز به دختران آورد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
رکنا : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برنامه ریزی برای توسعه گردشگری روستایی و مردم شناسی در 44 روستای استان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
رکنا : مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی استان نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
کاربری که در فضای مجازی افشا کرد که ساحل در سریال پوست شیر زنده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۹    
رکنا: فردی که با فروش ویلا و آپارتمان غیر به 20 نفر، 3 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رکنا : مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از مشارکت هنرمندان صنایع دستی استان در بازارچه نوروزی قلعه فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رکنا:رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از مورد کلاهبرداری واقع شدن شهروندی خبر داد که به بهانه برنده شدن جایزه، کلاهبرداران سایبری حساب بانکی اش را خالی کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رکنا:رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از 50 المان نورزی در سطح شهر خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز چندین سفره هفت سین هم در میادین اصلی سطح شهر نصب می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
رکنا: سارق سابقه دار تعدادی از مغازه های شهرستان دامغان در پوشش زنانه دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رکنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه 515 فروشگاه برای عرضه کالا در طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح استان مشخص شده ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۶    
رکنا : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از عملیاتی شدن طرح ساماندهی ترافیک میدان بهشت خرم آباد خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
رکنا : فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف بیش از 22 تن رب گوجه فرنگی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان"الیگودرز" خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری تازه در صفحه اینستاگرام، به شکل ناخودآگاه نمایی از ویلای پر زرق و برق اش در اطراف تهران به نمایش گذاشته است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
رکنا: سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه حضور در سپاهان را دارد دوباره خبرساز شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
خاله بیچاره : خواهرزاده ام با شوهر بی شرمم رابطه نامشروع داشت !
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رکنا: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در یادمان شهدای نهر خین گفت: با حضور در یادمان شهدا، کسب فیض کرده و قوت قلب از شهدا می گیریم.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۶    
رکنا اقتصادی: معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از روند کاهش قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: محصولات پروتئینی تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
رکنا اقتصادی: سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: تقاضا از مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی به معنای غیرفعال شدن کارتهای آزاد جایگاه ها نیست اما مهم است که دارندگان خودرو کارت شخصی خود را به همراه ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
رکنا اقتصادی: رئیس هیات نظارت اتاق بازرگانی تهران گفت: با پایان یافتن دهمین دوره انتخابات این نهاد 40 نفر از میان 169 کاندیدا در پایتخت به عنوان عضو هیات نمایندگان انتخاب شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
رکنا سیاسی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از همان ابتدا تاکید کردیم که نه قرعه کشی و نه عرضه خودرو در بورس منطقی نیست ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۲    
رکنا اقتصادی: وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت تخصیص بنزین نوروزی اظهار کرد: هنوز در دولت تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۶    
رکنا اقتصادی: طرح فروش خودرو شامل 3 مرحله است که در مرحله نخست از 20 اسفند تا 23 اسفند، مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است که متقاضیان باید مبلغ یکصد میلیون ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۷    
رکنا اقتصادی: وزارت خزانه داری ترکیه نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که 2.25 میلیارد دلار با انتشار اوراق قرضه یورو که سررسید آن در سال 2029 است، وام گرفته است ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۷    
رکنا اقتصادی: وزیر راه و شهرسازی برخلاف رویه برخی وزرای سابق در سفر به هشتگرد ضمن گفت وگوی رودرو با مردم قول رسیدگی به مشکلات آنها از جمله مدیران فراری تعاونی های مسکن را داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۴    
رکنا: یک راننده کامیون اهل تگزاس با ورود به خانه یک زوج ایرانی آنها را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۳:۱۴    
رکنا: کولایف در دیدار دوستانه شوروی برابر کشتی ایران، المپیک ملبورن و مسابقات جهانی 1959 تهران مغلوب تختی شد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۱    
حوادث رکنا: این فیل لنگی قابل توجهی دارد و فقط سه پا دارد. این از دست دادن اندام می تواند به دلیل یک دام باشد، یا می تواند ناشی از حمله یک شکارچی در سال های جوانی او باشد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۱    
تصویری جالب از جومونگ در کنار همسر و سه قلوهای زیبایش منتشر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۱    
رکنا: نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد شامگاه شنبه اعلام و اسامی 15 نفر از منتخبان معرفی شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۱    
حوادث رکنا: ویدیویی هولناک از لحظه وحشتناک شاخ به شاخ کامیون با پراید در جاده ای خلوت را ببینید. مکان دقیق و زمان حادثه مشخص نیست.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۷    
رکنا : مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعداد 331 واحد تعاونی بانوان در سطح استان وجود دارد و در بحث اقتصادی مشارکت و فعالیت دارند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
رکنا : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تبدیل وضعیت 1300 نفر ایثارگر از ابتدای سال تاکنون بر ضرورت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تاکید کرد
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
رکنا : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم توجه بیشتر به مباحث فرهنگی در ایام نوروز تاکید کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
رکنا : مدیرکل بنیاد شهید لرستان از تهیه 2 هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا در لرستان خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، از حضور نجاتگران تیم های عملیاتی این سازمان درپی ریزش یک ساختمان قدیمی کارگاه ریسندگی دراین شهر که باعث مرگ یک شهروند شده بود خبرداد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۸    
رکنا: زوج ایرانی در واشنگتن به ضرب گلوله به قتل رسیدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۶    
رکنا: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا فردا، 21 اسفندماه تمدید شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
رکنا: هیأتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در یکصد و چهل و ششمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به منامه سفر کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ کشف بیش از 15 هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز و بیش از 5600 ثوب انواع البسه قاچاق در جریان دو ماموریت پلیسی خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
رکنا: این کار شروع جدیدی در روابط و سیاست خارجی ایران است و در واقع کسب تجربه دولت از سیاست خارجی یک سال و نیم گذشته و عدم تامین منافع کشور از آن روش ها بود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
رکنا: جزئیات فروش یکپارچه خودرو؛ افراد با نیت سوداگری وارد این طرح نشوند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
الن ووسالو محقق فنلاندی و درنای شناس قدیمی ساکن رویان مازندران می گوید: رویا اولین جفتی نیست که برای امید انتخاب شده است اما همه پروژه های پیوند به شکست رسید ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
رکنا: وزارت امور خارجه در خصوص توافق از سرگیری روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بیانیه ای صادر کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
رکنا: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر که گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور انتخاب شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
رکنا: گشت ارشاد مدیران ؛ وعده انتخاباتی رئیس جمهور بود که توسط بازرسی ریاست جمهوری چند ماهی است کار خود را آغاز کرده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۶    
رکنا: برخی از گیاهان موجب رقیق شدن خون می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
رکنا: برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
رکنا: مشاور وزیر اقتصاد گفت: تخلف گران فروشی باعث کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف و رعایت وزن و قیمت مصوب نان باعث افزایش سهمیه آرد نانوایان می شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
حوادث رکنا: حکم قصاص مرد معتاد که در نقشه شوم، پدر خانواده را کشته بود در حالی در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد که پسر قربانی برای دومین بار به اتهام معاونت در جنایت از خود دفاع کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
شیراز، یکی از زیباترین شهرهای ایران است که تعداد زیادی جاذبه تاریخی و مکان دیدنی دارد. برای میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی، در شیراز تعداد زیادی هتل و اقامتگاه وجود دارد ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
بهترین برند میز تحریر از موضوعات مهم و چالشی به ویژه برای خانواده های دارای فرزندان در حال تحصیل است که با این نوع میزها سروکار دارند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
ساخت، طراحی و توسعه وب سایت در چند سال قبل، نیازمند صرف هزینه و زمان بسیار بالایی بود. بدون استفاده از کدنویسی و بکارگیری یک تیم طراحی و توسعه دهنده وب، امکان ساخت سایت برای کسب و کارها وجود نداشت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
رکنا: تا حالا خودت بستنی درست کردی؟
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
فیلمی از حضور یک دختر روسی در ایران و صحبت های عجیب آن که برای ایرانی ها بی شرمانه است جنجال کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
حوادث رکنا: ظن ماموران گشت انتظامی آبادان راز آدم ربایی را فاش کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رکنا: رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران قوا گزارشی از روند بررسی بودجه سال 1402 کل کشور در مجلس ارائه کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رکنا: منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله 3.4 ریشتری در نطنز خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۸    
رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مرگ 2 کارتن خواب که زن و مرد بودند، به دلیل سقوط تانکر آب خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رکنا: وزیر امور خارجه بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ارتقای روابط ایران و ازبکستان تاکید کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رکنا: رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نامه ای به اعضای این کمیسیون، خواستار حضور آنها در هیأت های ممیزه و بررسی روند رتبه بندی معلمان شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رکنا: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با سه میلیون تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 18 اسفندماه) 23 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
رکنا سیاسی: سخنگوی شورای نگهبان نوشت: جلسات شورا در سه نوبت صبح، ظهر و شب ادامه خواهد داشت تا لایحه بودجه با دقت و در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
رکنا: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان های تهران، قم،زنجان ،خوزستان همدان، فارس ،گیلان،آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳    
رکنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نگرانی ها در مورد موضوع بدحالی دانش آموزان کاهش یافته است، بنابراین آموزش های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
رکنا: یک مقام ایرانی گفت: خودمان به نمازی اجازه این مصاحبه را دادیم.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۹    
حوادث رکنا: جوان شادگانی که سوار بر موتور اقدام به کیف قاپی از زنان می کرد از سوی ماموران گشت پلیسی دستگیر شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
علت حذف دلاوری از صدا و سیما فاش شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
رکنا: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند هفت نفره سرقت از منازل را در تهران منهدم کردند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۲    
رکنا: وزارت کشور از دستگیری بیش از 100 نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار دو نفر خانم در کمتر از 12 ساعت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد شدند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ظرفیتی جدید برای جمع آوری بیش از 500 نفر معتاد متجاهر در مرکز استان و 250 نفر در اسلام غرب برای شهرستان های غربی و 200 نفر هم در بیستون برای شهرستان های شرقی ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رکنا: رییس دانشگاه ایلام گفت: 33 واحد فناور جدید طی 15 ماه گذشته و با روی کار آمدن دولت سیزدهم در این دانشگاه پذیرش شده اند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۷    
مدتی قبل دنیا مدنی تصویری را از خود در کنار پدرش که در واقع همسر اول رویا تیموریان بوده به اشتراک گذاشت.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی جوان که با ارسال پیام های تهدید آمیز در بستر شبکه های اجتماعی برای شاکی و خانواده آن ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۲    
رکنا: اگر طرفدار رژیم شوک هستی از این رژیم قبل از عید نوروز پیروی کن.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
حوادث رکنا: درگیری دو جوان در مشهد رنگ خون گرفت و به قتل یکی از آن ها گره خورد
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
پیامک های کشف حجاب در خودروها فقط برای تذکر است و نگران نباشید !
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
رکنا: روغن بادام تلخ پوست شما را مرطوب و شاداب نگه می دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
رکنا: مورایس و شاگردانش به سه امتیاز ارزشمند مقابل پرسپولیس دست یافتند؛ حالا سپاهان بخت بیشتری برای قهرمانی دارد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان خوزستان درباره کلاهبرداری در قالب حراج آنلاین نوروزی هشدار داد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۱    
ویدیویی از رقص گلشیفته فراهانی در ماشین شخصی اش منتشر شده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۵    
رکنا: رویا، درنایی که از بلژیک به ایران آورده شده بود تا همراه امید به سمت سیبری پرواز کند، از ادامه پرواز همراه امید منصرف شد!
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۵    
رکنا: مورایس و شاگردانش با دست پر تهران را ترک خواهند کرد؛ سپاهان موفق به شکست پرسپولیس شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
رکنا: باب فرهنگی در شهراصفهان بسته نشده است، ما دستگاه های فرهنگی متعددی در شهر اصفهان داریم اما فقط شهرداری در زمینه فرهنگی کارهای شاخص انجام داده است و چنانچه روزی شهرداری کار فرهنگی نکند ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی مغازه سیلندرهای گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت ...
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۰    
رکنا: اگر از خانه تکانی خسته شده اید انجیر را به روش زیر مصرف کنید تا قوای جسمانی تان تقویت شود.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
رکنا: مهدی پازوکی گفت: متاسفانه اقتصاد ایران در گرو سیاست خارجه است و در روند قطع روابط بین دولت ایران و عربستان بزرگترین هزینه ها بر مردم ایران تحمیل شد نه بر دولت ها و مردم عربستان.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
رکنا: پاکو خمز بعد از باخت خانگی تراکتور مقابل مس رفسنجان، تاکید کرد که تیمش از لحاظ فنی خوب نبوده است.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
رکنا: این افراد پسته نخورند.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
مژده خنجری مجری ایرانی مدتها قبل با انتشار تصویری عاشقانه از حلقه اش ازدواجش را اعلام کرد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۲    
رکنا: مدافع پرسپولیس مصدوم و با آمبولانس از ورزشگاه آزادی خارج شد.
رکنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۲    
حوادث رکنا: نیرو های ویژه پلیس آلمان طی عملیاتی در شهر کارلسروهه، فردی را که اقدام به گروگانگیری کرده بود بازداشت کردند.