شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1403 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1403 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
دکتر سپهر خلجی گفت: بعد از انتشار اطلاعیه فراجا و روشن شدن ابعاد مسئله، جا دارد برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف افکن که متأسفانه در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده اند، باشند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با بیان اینکه امسال 15 هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام می شوند، گفت: اردوی راهیان نور و پیشرفت اقدامی اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
باوجود اینکه مسلمانان 15 درصد از جمعیت هند را دربر می گیرند، اما به دلیل سیاست نژادپرستانه نارندرا مودی آنها بزرگ ترین غائبان در انتخابات کنونی این کشور به شمار می آیند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
آیین بزرگداشت سعدی شیراز شامگاه جمعه 31 فروردین ماه در جوار آرامگاه این شاعر بزرگ و پرآوازه با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی به همراه اجرای قطعاتی توسط استاد سالار عقیلی برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با تأکید بر این که گفتمان انقلاب اسلامی مردانگی، قدرت و غیرت فرزندان اسلام را احیا نموده و پیروزی های پی درپی را نصیب جهان اسلام ساخته است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
اسماعیلی در پیام خود به همایش نکوداشت سعدی نوشت: مفهوم وحدت بخش و در عین حال نیاز ضروری انسان سرگشته معاصر در گنجینه نهفته این ابیات ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۵    
بزرگداشت سعدی شیرازی با حضور مردم و هنرمندان ملی و استانی جمعه شب، 31 فروردین ماه، در جوار آرامگاه این شاعر بزرگ برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خوشنویسی مزیت مطلق ما در جهان اسلام است، گفت: بنابر مصوبه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ رئیس جمهور، از امسال بازار هنری ایران را برپا می کنیم.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۱    
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1403 از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۴    
جشن مردمی برای کودکان معلول در جنوب شرق استان تهران با حضور خانواده ها در ورامین برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام محمدیان ویژگی خاص عملیات وعده صادق را که با رمز محمد رسول الله انجام شد هماهنگی بین نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
مرزنشینان آستارایی پس از برپایی نماز جمعه، در حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۸    
حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه عملیات وعده صادق قدرت نرم و سخت ایران را نشان دنیا داد، هماهنگی و پیوند دیپلماسی و میدان را ستود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جنگ رسانه ای توسط غول امپراطوری غرب هدایت می شود و امروز تاثیر جنگ رسانه ای و ترکیبی بیش از جنگ موشک ها است گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امنیت و اقتدار کشور ایران و قدرت نیروهای مسلح در اقدامات نظامی اخیر لرزه به دشمن انداخت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
راهپیمایی مردم گلستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و عملیات وعده صادق ظهر امروز (جمعه 31 فروردین) در سراسر استان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
حجت الاسلام فلاح به اقدامات غرور آفرین نیروی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی آسمان سرزمین های اشغالی را در تاریکی شب با حرارت موشک های ویرانگر به سرخی و خواب صهیونیست ها را به کابوس تبدیل کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:نیروی انتظامی، الحمدالله با تصمیمات خوبی که در طرح نور انجام گرفته و انجام داده است وضعیت تغییر پیدا کرده است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
نمازگزاران کهگیلویه و بویراحمدی پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در حمایت از پاسخ مشروع و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
آیت الله نورمفیدی گفت: عملیات وعده صادق اعمال قدرت نبود بلکه قدرت نمایی و مانور بود، اعمال قدرت ایران خیلی فراتر از این است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸    
حجت الاسلام اسدی گفت: کارگاه آموزشی ارتباط موثر با کودک و نوجوان ویژه طلاب و روحانیون طرح هجرت و طرح امین شهرستان داراب برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام ارزنده گفت: اجرای عملیات وعده صادق محاسبات جهانی را در حوزه های مختلف اقتصادی وسیاسی و ... به هم ریخت که صحبت درباره ابعاد این عملیات بسیار زیاد است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
آیین بزرگداشت هفته سعدی شناسی با حضور جمعی از شاعران و فعالین فرهنگی و هنری برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مردم قم پس از اقامه نماز جمعه این هفته در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۶    
حجت الاسلام میثم تارم گفت: در حقیقت ساعت 4 صبح سیستم پدافند رژیم جعلی از کار افتاد و ما می توانستیم در این ساعت عملیات های گسترده با تخریب بالا و ویران کننده در سرزمین های اشغالی انجام دهیم اما ما ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برنامه سپاه هراسی به عنوان یکی از برنامه های استکبار و رژیم صهونیستی گفت: مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می شود. سپاه نماد است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
آیت الله دژکام گفت: چنانچه رژیم غاصب اسراییل دست از پا خطا کند ملت ایران او را بر سر جایش می نشانند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۶    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید بر این که عدالت مالیاتی، همراهی مردم را به دنبال دارد، گفت: اگر مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۶    
ماموستا حسینی گفت: اقدام ارزشمند سپاه ابهت رژیم غاصب اسراییل را در هم شکست و اقتدار را برای ایران به ارمغان آورد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: عملیات وعده صادق یک تغییر در مبادلات بین المللی ایجاد کرد و حال یا باید سازمان های بین المللی به حق کشورهایی که خارج از چارچوب آن ها هستند رسیدگی کنند و یا ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
آیت الله خاتمی با بیان اینکه سپاه، هدایتگر نیروهای مقاومت در جهان اسلام است، افزود: سپاه نماد اقتدار، پایداری مردم ایران و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
حجت الاسلام مدبر به عملیات وعده صادق و حمله سپاهیان کشورمان به مواضع رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام منجر به اوج محبوبیت ایران در دنیا شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
مردم غیور و انقلابی گیلان پس از شرکت در نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی، حمایت خود را در حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۰    
امام جمعه ارومیه گفت: ایران با موشک و پهپاد بر اساس موازین و قوانین بین المللی، جواب دندان شکنی به جنایات رژیم صهیونیستی داد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: این عزت و عظمت به برکت خون شهدا و پایمردی این ملت به آنها داده شده است و وعده صادق موجب خشنودی مسلمانان جهان شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت:تا دو سال آینده با هدف ارتقای تولید و افزایش عملکرد در واحد سطح ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
امام جمعه شهرستان خوی گفت: اقدام ایران در شامگاه 25 فروردین به دلیل ابعاد بزرگش به جای اعمال قدرت به نمایش قدرت تبدیل شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران بود، گفت: این عملیات متناسب با جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران بود ولی اگر شرارت کند و اقدامی انجام دهد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه عملیات وعده صادق به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی ایران بود که محقق شد، افزود: اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان از نادانی آنان است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت تشویق دانش آموزان برای تحصیل در حوزه های علمیه، گفت: باید به گونه ای عمل کنید تا فرزندان این مرز و بوم وارثین درست برای علم و کتاب های علوم دینی و حوزوی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه شهر پاتاوه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات، تحقیر رژیم صهیونیستی از داخل خاک ایران و نه از سوریه و لبنان بود که با اطلاع قبلی انجام گرفت.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در جریان اجرای طرح موفق نور یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است؛ نخیر، رویکرد اصلی طرح نور ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
امام جمعه مارگون عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه اسرائیل خبیث را یادآور شد و گفت: این عملیات یک موفقیت راهبردی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است که دنیا را مبهوت کرد .
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۲    
جمعی از مسئولان در پیام های جداگانه درگذشت پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶    
آیت الله رئیسی گفت: عملیات وعده صادق نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۶    
به گفته حجت الاسلام زاهدی پور ، سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه محسوب می شود و این پایگاه بعد از قریب به هشت دهه در معرض حملات پهپادی و موشکی افتخارآفرین ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای تاریخی عملیات وعده صادق گفت: رژیم صهیونیستی اگر دست از پا خطا کند، سخت تر تنبیه خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
سرلشکر موسوی درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام مختاری با اشاره وظایف نهادهای فرهنگی و دولت در حوزه عفاف و حجاب گفت: مردم هم باید مطالبه گر و خودشان سهیم باشند و با امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه همگانی است ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
امام جمعه کرمان گفت: هر گونه حرکت حماقت آمیز دشمن به عملیاتی ویران کننده در حجم وسیع تبدیل می شود که مراکز مختلف او را به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد کرد و باعث مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو توسط ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام حمید بامری گفت: در حماسه وعده صادق در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل کش صهیونیستی تحقق اصل هماهنگی های میدان و دیپلماسی جلوه این پیروزی را صد ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام کاظم صادقی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه پاسداران نهادی مکتبی برای صیانت و اعتلای گفتمان انقلاب است تشکیل این نهاد که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
حجت الاسلام اکبر افشارمنش یکی دیگر از ویژگی های سپاه را طراوت، معنویت و ولایت مداری دانست و اظهار کرد: سپاه با داشتن قرارگاه های سازندگی نماد کارآمدی و سازندگی است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
یک حافظ کل قرآن اثر قرآن در زندگی امروزی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را یادآور شد و گفت: وقتی انسان با قرآن مانوس شود، از مسیر انحراف فاصله می گیرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام علی کریمی با بیان اینکه سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بوده و هست، ابراز کرد: بسیاری از دستگاه ها و نهادهای اجرایی، امنیتی ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۸    
مسجد بابا سلطان در شهر بورسای ترکیه، یک مسجد منحصر بفرد از نظر ظاهر و معنا است و هر بخش از آن نماد یک چیز است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: ردا روایتی از دختران مسلمان و بااستعداد ایرانی بوده و روایتگری و کنشگری به اسبابی نیاز دارد که باید این ابزار در اختیار جوانان قرار ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۲    
حجت الاسلام باقی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق آن را مصداقی از تحقق رویکرد عدالت محور در عصر غیبت و زمینه ساز ظهور دانست.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
مسجدتوتونچی از مساجد زیبا و قدیمی تهران است که از دیرباز محل دورهمی های دینی، مذهبی و سیاسی مردم منطقه بوده و یکی از شاهکارهای به جا مانده از زنده یاد استاد حسین لرزاده، معمار مشهور معاصر است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن(عج) از کانون های تربیتی روستایی است که با برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۲    
اسلام سبز با همکاری رهبران مذهبی و فعالانی که حفاظت از محیط زیست را بر اساس آموزه های اسلامی ترویج می کنند در اندونزی در حال گسترش است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۸    
رئیس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: جاذبه های مراکز فرهنگی و دینی متناسب با شرایط روز برای نسل جدید باید تقویت شود و خدمات آن جامعه پیرامونی خود را پوشش بدهد.