دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 4 اسفند 1401 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 31 فروردین 1401 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1401 شفا آنلاین 31 خرداد 1401 شفا آنلاین 31 تیر 1401 شفا آنلاین 31 مرداد 1401 شفا آنلاین 31 شهریور 1401 شفا آنلاین 30 مهر 1401 شفا آنلاین 30 آبان 1401 شفا آنلاین 30 آذر 1401 شفا آنلاین 1 دی 1401 شفا آنلاین 30 بهمن 1401 شفا آنلاین 1 اسفند 1401 شفا آنلاین 2 اسفند 1401 شفا آنلاین 3 اسفند 1401 شفا آنلاین 4 اسفند 1401 شفا آنلاین 5 اسفند 1401 شفا آنلاین 6 اسفند 1401 شفا آنلاین 7 اسفند 1401 شفا آنلاین 8 اسفند 1401 شفا آنلاین 9 اسفند 1401 شفا آنلاین 10 اسفند 1401 شفا آنلاین 11 اسفند 1401 شفا آنلاین 12 اسفند 1401 شفا آنلاین 13 اسفند 1401 شفا آنلاین 14 اسفند 1401 شفا آنلاین 15 اسفند 1401 شفا آنلاین 16 اسفند 1401 شفا آنلاین 17 اسفند 1401 شفا آنلاین 18 اسفند 1401 شفا آنلاین 19 اسفند 1401 شفا آنلاین 20 اسفند 1401 شفا آنلاین 21 اسفند 1401 شفا آنلاین 22 اسفند 1401 شفا آنلاین 23 اسفند 1401 شفا آنلاین 24 اسفند 1401 شفا آنلاین 25 اسفند 1401 شفا آنلاین 26 اسفند 1401 شفا آنلاین 27 اسفند 1401 شفا آنلاین 28 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
مردم ژاپن به نظریه ارتباط میان شخصیت و گروه خونی اعتقاد دارند. بنابراین، آن ها علاقه مند به پرسیدن گروه خونی از یکدیگر هستند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
برخلاف آنچه اغلب به نظر می رسد این معده ما نیست که تعیین می کند که چقدر گرسنه ایم بلکه مغز با تحلیل اطلاعات دریافتی از حس بینایی نقش تعیین کننده ای در درک ما از اندازه وعده غذایی و میزان خوردن دارد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد ارائه کد رهگیری صادرشده درهنگام مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و دارویی از پانزدهم اسفند ماه 1401 الزامی می باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
معاون درمان وزارت بهداشت از اجرای نظام ارجاع از سال آینده در کشور و نهایی شدن نقشه ارجاع الکترونیک خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
فشار خون سیستولیک، حداکثر فشاری است که خون به دیواره شریان ها (سرخرگ ها) هنگام ضربان قلب وارد می کند. سطوح بالای فشار خون سیستولیک با خطر بالاتر سکته مغزی و بیماری قلبی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
اسکان دانشجویان در مجتمع های خوابگاهی از 25 اسفند 1401 تا 7 اردیبهشت 1402 مقدور نیست و سلف سرویس های دانشگاه در این بازه زمانی غیر فعال است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
اینکه مصوبات چقدر انجام می شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، ما باید در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را بررسی می کردیم و در مورد آن ها بحث و گفت وگو می کردیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
روزانه حدود بیش از 400 هزار تردد در 2 خط شمالی و جنوبی آزاد راه کرج - قزوین انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۰    
گشت وگذار در فضای مجازی کار هر روزه بسیاری از ما است. ساعت ها در فضای مجازی چرخ می زنیم و حواس مان به تلف شدن زمان و وقت مان در این شبکه ها نیست ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
تلاش معلمان بعد از کرونا مضاعف شده است و تا پایان سال انتظار داریم در بخش تربیتی بیشتر فعالیت کنند تا دانش آموزان با استفاده از ظرفیت معلمان و مربیان به طور کامل از فضای مجازی به فضای واقعی برگردنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشورهای اروپایی در ژوئیه 2022، 18 هزار و 975 نفر اعلام شده بود که طی 5 ماه حدود 12 درصد افزایش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
طبق اعلام سازمان ملل، میزان مرگ و میر مادران بین سال های 2000 تا 2015 به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما در فاصله سال های 2016 تا 2020 این آمار تا حد زیادی راکد ماندو حتی در برخی مناطق معکوس شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
نتایج بررسی نشان داده است که هزینه های مراقبت های بهداشتی ایالات متحده بسیار بیشتر از هر جای دیگری در جهان است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰    
باید توجه کرد که هر فرد باید به صورت روزانه میزان کالری مشخصی را دریافت کند. بر این اساس توصیه می شود فرد بیشترین کالری را در ابتدای روز دریافت کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
تورم جان جامعه را گرفته است و برنامه های مسئولان برای مهار مشکلات اقتصادی راه به جایی نمی برد تا آنجا که آنها قادر به ثابت نگه داشتن قیمت های غیر منطقی نیز نیستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
عصر امروز بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان هنگام نشست در ورزشگاه بافت دچار سانحه شد و هنگام فرود درحالی که چندمتری با زمین فاصله داشت سقوط کرد و 18 نفر مجروح شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی ها را رقم زد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
چی میشه پخت؟ سیب زمینی، عدس، کشک داغ و پیاز. وقتی یارانه بدن، برنج می خوریم. بعضی وقتا از کمیته امداد برامون مواد غذایی میارن.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی یک قلب رباتیک ساخته اند که مانند یک قلب واقعی کار می کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
در سانحه بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش هنگام نشستن در ورزشگاه بافت که با فاصله چندمتری سقوط کرد در مجموع 18 نفر مجروح شدند که مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه به علت شدت صدمات جان ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
عصر جمعه افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و کولاک مورد انتظار است و جمعه شب نیز شاهد کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
کانون این زمین لرزه منطقه "قهرمان ماراش" در ترکیه بوده و 10 استان دیگر را نیز لرزانده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال او از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
خونریزی شدید در دوران قاعدگی یا پریودی، مشکلات زیادی از جمله ضعف جسمی را برای خانم ها به همراه دارد، اما با استفاده از روش های درمانی خانگی مبتنی بر گیاهان، می توان آن را کنترل کرد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۵    
اگر لبنیات نمی خورید، محکوم به شکنندگی استخوان ها نیستید. انواع غذاهای سرشار از کلسیم وجود دارند که حاوی یک قطره شیر نیستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: هزینه درمان بیماران ناشی از مصرف دخانیات در کشور سالانه بیش از 600 هزار میلیارد ریال است که فشار سنگینی به حوزه درمان وارد می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
در چنین اوضاع مصیبت باری من هم هوس کردم از کار و بار این اوضاع آشفته سر در بیاورم. یعنی واقعا بفهمم چه شد که این گونه شد؟ چه عواملی باعث این تورم افسار گسیخته شده؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
انواع مختلف حساسیت های پوستی و بیماری های مرتبط با آنها را به علاوه علائم این حساسیت ها در اینفوگرافیک ببینید
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
سرطان روده بزرگ به طور کامل قابل پیشگیری است و آنهم از طریق غربالگری های منظم به روش کولونوسکوپی است. این آزمون باید از سن 50 سالگی به بعد انجام شده و هر 10 سال یکبار تکرار شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۰    
پس از وقوع زلزله در شهر ترکیه، قبرستانی در شهر هاتای به چنین روزی افتاده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۵    
گیاهان دارویی هم باید به موقع و به طور صحیح مصرف شوند. حدود 95 درصد از داروهای گیاهی جزو لیست داروهای بدون نیاز به نسخه هستند و می توان آن ها را بدون نسخه از داروخانه ها تهیه کرد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
شنبه در برخی مناطق شمال شرق و یکشنبه در برخی مناطق واقع در دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵    
ظهر روز گذشته در دعوای دو دانش آموز در محله خانه اصفهان پس از تعطیلی مدرسه مادر یکی از دانش آموزان در دفاع از فرزندش وارد مشاجره می شود و او را هل می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
بیمه رایگان دهک های نخست جامعه، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و تکمیل و به روز رسانی پرونده سلامت الکترونیک، زیر ساخت های طرح پزشکی خانواده را تامین کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
مداح سرشناس نسبت به سکوت در قبال گرانی شدید و افسار گسیخته در دولت رئیسی انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
کارشناسان و دلسوزان نظام معتقدند تا دیر نشده و راه جبران وجود دارد، رئیس جمهور باید در تیم اقتصادی و در ترکیب تیم دیپلماسی خارجی خود تجدید نظر نموده و در سیاستها تغییر جدی ایجاد کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان غذا و دارو، با صدور حکمی، جلال غفارزاده را به عنوان سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی جایگزین روح الله مزینانی کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه از افزایش جان باختگان زلزله این کشور به43 هزار و 556 نفر خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
ز مدتی قبل گزارش هایی به پلیس می رسید که بررسی محتویات آن ها نشان می داد فرد یا افراد ناشناسی از طریق دستگاه های ATM (خودپردازهای دیواری) به حساب بانکی بیماران یا همراهان شان دستبرد زده اند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
در آمریکا، استرالیا و جوامع اروپایی، غربالگری این سرطان برای زنان انجام شده و واکسن آن نیز در برنامه واکسیناسیون آنها وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
خبر مافیای گدایان تهران و توابع که با مخفف گ.ت.ت به تازگی باز هم در فضای مجازی دست به دست می شود، جز برای رد گم کردن و به حاشیه بردن مطالبات واقعی نیست
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
الان برای مواد غذایی واقعا در مضیقه هستیم، شاید غیرت پیرزن ها و پیرمردها اجازه ندهد که بگویند گرسنه ایم، ولی حتی برای همان نانی که در خانه می پختند هم الان دچار عذاب هستند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
طبق داده های موجود متوسط تورم ماهانه در یازده ماهه نخست سال 1401 حدود 3.9 درصد در فصل اول همین سال 6.4درصد، طی فصل دوم سال حدود 2.9 درصد و طی فصل سوم نیز حدود 2.3 درصد بوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
مسمومیت 81دانش آموز بروجردی، نگرانی هایی را از تکرار شرایط مدارس قم که 3 ماه است درگیر همین وضعیت هستند، به وجود آورده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۵    
گران شدن قیمت کالاها مخصوصا اقلام وارداتی در هفته های اخیر نشان می دهد استراتژی دولت و بانک مرکزی برای تمرکز روی نرخ ارز نیما موثر نبوده و در نهایت این قیمت دلار در بازار آزاد است که قیمت نهایی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۱:۲۰    
لذا امید می رود که این تدبیر به خرج داده شود و نگذارند جامعه به سمت و سویی برود که یک نارضایتی ترکیبی شکل بگیرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۵    
این بنیاد با اجرای طرح علمی و فناورانه شهید موسوی تا پایان سال جاری(1401)هزار نخبه،تا پایان سال 1402 حدود 5 هزار نخبه و به صورت بلند مدت 50 هزار نخبه را در سالهای آتی در دستگاههای اجرایی جذب خواهد ...