دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 16 اسفند 1401 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 31 فروردین 1401 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1401 شفا آنلاین 31 خرداد 1401 شفا آنلاین 31 تیر 1401 شفا آنلاین 31 مرداد 1401 شفا آنلاین 31 شهریور 1401 شفا آنلاین 30 مهر 1401 شفا آنلاین 30 آبان 1401 شفا آنلاین 30 آذر 1401 شفا آنلاین 1 دی 1401 شفا آنلاین 30 بهمن 1401 شفا آنلاین 1 اسفند 1401 شفا آنلاین 2 اسفند 1401 شفا آنلاین 3 اسفند 1401 شفا آنلاین 4 اسفند 1401 شفا آنلاین 5 اسفند 1401 شفا آنلاین 6 اسفند 1401 شفا آنلاین 7 اسفند 1401 شفا آنلاین 8 اسفند 1401 شفا آنلاین 9 اسفند 1401 شفا آنلاین 10 اسفند 1401 شفا آنلاین 11 اسفند 1401 شفا آنلاین 12 اسفند 1401 شفا آنلاین 13 اسفند 1401 شفا آنلاین 14 اسفند 1401 شفا آنلاین 15 اسفند 1401 شفا آنلاین 16 اسفند 1401 شفا آنلاین 17 اسفند 1401 شفا آنلاین 18 اسفند 1401 شفا آنلاین 19 اسفند 1401 شفا آنلاین 20 اسفند 1401 شفا آنلاین 21 اسفند 1401 شفا آنلاین 22 اسفند 1401 شفا آنلاین 23 اسفند 1401 شفا آنلاین 24 اسفند 1401 شفا آنلاین 25 اسفند 1401 شفا آنلاین 26 اسفند 1401 شفا آنلاین 27 اسفند 1401 شفا آنلاین 28 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
خانه تکانی و آماده شدن برای رسیدن سال جدید رسمی است که بین ایرانیان جایگاهی ویژه دارد. در حالی که توسعه زندگی شهری و بروز دشواری های آن قالیشویی که از رسومات دیرینه نوروز است را از حالت سنتی خارج و ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
آخرین گزارش استنادی نشریه های علمی - پژوهشی مصوب وزارت بهداشت SID - JCR (1400 – 2021) توسط مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی منتشر شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
لوله بازکن ها اسید محسوب می شوند و بسیار قوی هستند، بعضی از افراد به اشتباه از فرم های صنعتی این مواد استفاده می کنند که قطعاً برای مصارف خانگی ساخته نشده اند و با عوارض بیشتری نیز همراه هستند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
سندرم تخمدان پلی کیستیک با عوارضی مانند پُرمویی (هیرسوتیسم)، ریزش مو با الگوی مردانه و آکنه همراه است و بر کیفیت زندگی افراد تاثیرات نامطلوبی دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۱    
بیمه سلامت برای بیماران خاص و صعب العلاج نیازمند خدمات دندانپزشکی 80 درصد هزینه را از محل خسارت متفرقه تا سقف 6 میلیون تومان پرداخت می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۶    
با افتتاح بیمارستان فوق مدرن حضرت مهدی(عج)، وضعیت کلان بهداشت و درمان را در گفت وگو با یک عضو کمیسیون بهداشت بررسی کردیم
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۹    
افراد مبتلا به کلسترول بالا ممکن است در معرض خطر حمله یا سکته مغزی باشند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
طبع سمنو در طب سنتی و اسلامی گرم و معتدل است،بعد از خوردن این دسر گرمی بدن افزایش می یابد اما به دلیل اعتدال از لحاظ خشکی و تری،احساس تشنگی نخواهید داشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
وام حمپاد (حمایت از پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری) برای 202 نفر از متقاضیان مشمول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
امیدواریم با پیگیری و تلاش هایی که سازمان نظام پرستاری با همکاری مجلس و دولت در زمینه جذب نیرو انجام می دهد، بتواند سهمیه های بزرگ تر اختصاصی برای جذب پرستاران اخذ کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۴    
مطابق قانون، شورای عالی کار متشکل از نمایندگان سه جانبه دولت، کارگران و کارفرمایان مسئولیت تعیین حقوق و دستمزد کارگران را برعهده دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
سند منتشرشده مورد تایید است و حمیدرضا رضازاده با دریافت وام مسکن در کانادا خانه ای به ارزش یک میلیون و ششصد هزار دلار خریده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۴    
وقتی با کاغذ دولتی، آگهی جشن ختنه پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه مکتوب منتشر می شود!
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۹    
طی معاملات امروز، 54,050 تومان بیشترین قیمت و 51,950 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای یورو است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
در چند سال گذشته پزشکان ملزم شدند در مطب هایشان از عابربانک استفاده کنند، که بخش بزرگی از جامعه پزشکی به این موضوع توجه نکردند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۴    
زندگی ماشینی، تغییر سبک زندگی و تغذیه نامناسب در دهه های گذشته، شاخص های سلامت فردی و اجتماعی را متزلزل کرده و موجب بروز بیماری خطرناک ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
شوید در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. توانایی بدن برای مبارزه با میکروب ها با ایمنی قوی افزایش می یابد. شوید خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی قوی ای در پیشگیری از عفونت های مختلف نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
داده های کارآزمایی بالینی جدید نشان می دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک های آسیب دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می دهد، مزایای پایداری دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
هر سال در 15 اسفندماه به مناسبت روز درختکاری، درختان زیادی در گوشه وکنار ایران و جهان کاشته می شود که از لنز دوربین عکاسان حرفه ای و آماتور دور نمی ماند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۴    
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، کمیته 6 نفره وزارت بهداشت صلاحیت تجویز ادامه تحصیل به افراد ارائه دهنده مدارک فاقد اصالت در دانشگاه های قطب و غیرقطب کشور را ندارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۹    
کدومسمایی با نام علمی Cucurbita وقسمت مورد استفاده شامل دانه های تازه و خشک شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۴    
طی امروز 43 دانش آموز دختر دچار مسمومیت شده که 39 دانش آموز در سه مدرسه "علوی"، "آرمیتا"و" الزهرا "یاسوج و 4 دانش آموز در گچساران توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان ارجاع داده شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
با بیش از 35 سال سابقه ی بیمه پردازی، برای داروهایی که بابتِ بیماریِ سنگ کلیه از بیمارستان میلاد گرفتم حدود 100هزار تومان پرداخت کردم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۴    
سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
به همه گفتم تلقین نکنید. اما واقعا دیدم داره بو میاد و حالم خودم بد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
هنرمندی خیابانی با خلق تصاویر سه بعدی کودکانه روی دیوارها و مسیرهای پیاده روی، لبخند را بر لبان عابران می نشاند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
ساعت 10 و 10 دقیقه صبح امروز با اعلام شرایط این دانش آموزان اولین گروه از نیروهای اورژانس به همراه آمبولانس اعزام شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
گرایش به ازدواج در وضعیت کنونی ایران، در مقایسه با گذشته کمرنگتر شده است. این به معنای به طور کامل از بین رفتن ازدواج نیست ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
حضور آلاینده های خطرناکی مثل فلزات سنگین و هیدروکربن های آروماتیک چندحلقه ای در رسوبات ساحلی منطقه پارس جنوبی در مطالعات متعددی ردیابی شده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
بیماری ها هزینه های سنگین اقتصادی، روانی و اجتماعی بر خانواده ها، بیماران و نظام سلامت تحمیل می کنند که از طریق پوشش بیمه ای تا حد زیادی از سنگینی بار آن ها کاسته می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
در این مقاله قرار است فقط عکس های برنده در بخش های مختلف جایزه عکاسی از طبیعت در سال 2022 را با کمترین توضیح ممکن به همراه هم تماشا کنیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسیدهای مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
بوی تندی ناشی از یک میوه دریان ، هواپیمایی را که از استانبول ترکیه به مقصد بارسلون اسپانیا از زمین برخاسته بود، وادار به فرود اضطراری کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
کمتر از دو هفته تا پایان سال باقی است و تعداد زیادی از کارگران پیمانکاری و با قراردادهای موقت یا شاغل در کارگاه های غیر رسمی و ثبت نشده می گویند که ممکن است همچون سال های گذشته ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
از بزرگترین اقدامات تامین اجتماعی در حوزه درمان، رایگان بودن خدمات درمانی است. این سازمان خدمات خود را برای کارگران و طبقه مستضعف ارائه می دهند و از افتخارات بزرگ این سازمان به شمار می رود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
اگر نگاه کلی به حکمرانی تامین اجتماعی در جمهوری اسلامی داشته باشیم، در می یابیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی در ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی رقم خورده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۳    
با کاهش قیمت ارز، نهاده های ساختمانی هم ارزان تر شده و این عامل در کاهش نرخ های پیش فروش مسکن در تهران و پردیس تاثیر گذاشته است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۸    
شب پیش چند نفر از دانشجویان احساس سوزش و آبریزش می کنند. بنابر اعلام آنها، مسئولین دانشگاه اقدام به تخلیه خوابگاه کرده و مسئولین نیز محیط را بررسی می کنند، اما هیچ چیزی پیدا نمی کنند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
بیانیه شماره 2 وزارت کشور درباره نتایج اولیه تحقیقات از مسایل پیش آمده در برخی از مدارس کشور، شامگاه دوشنبه منتشر شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۸    
مواردی چون حذف ممنوعیت تحصیل دختران متاهل در مدارس روزانه و از سوی دیگر اعطای وام بیشتر به زوج های کم سن تر بدون تعیین حداقل سنی، نگرانی در خصوص حمایت رسمی از ازدواج کودکان را افزایش داده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
گاردین با انتشار گزارشی از عکس های منتخب رسانه ها، رویدادهای مهم جهان در هفته ای که گذشت را تصویری روایت می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۳    
نزدیک به 50 درصد مردم ایران خودرو ندارند. ما قصد نداریم در این پیشنهاد قیمت بنزین را بالا ببریم بلکه قصد داریم خانوارهای فاقد خودرو از یارانه بنزین استفاده کنند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
در جریان حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی، مجلس موافقت با حذف این ارز را مشروط به این کرد که دولت راهکاری برای جبران حذف یارانه ارزی این کالاها بر معیشت مردم ارائه دهد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
سازمان هواشناسی جدیدترین پیش بینی های خود را از وضعیت جوی کشور مبنی بر بارش برف و باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کولاک و مواج بودن دریا اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
توزیع داروهای رایج در سقط جنین فقط برای عرضه مراکز درمانی بیمارستانی دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در داروخانه های آنها مجاز است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
راننده عراقی که مانع عبور آمبولانس شده بود، دستگیر شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه های هم میهن، رویداد24 و شرق و اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۸    
فرهنگستان علوم پزشکی ایران، در واکنش به مسمومیت های دانش آموزان، خواستار تسریع در اعلام نتایج اولیه تحقیقات از طرف مسئولان کشور شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
علی رغم همه این تسهیلات، مشاهده شد که تعدادی پروانه مطب طی سنوات گذشته صادر شده است که گواهی ها و امتیازات لازم را نداشتند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
برای نخستین بار در ایران انتقال پاراتیروئید از بدن یک بیمار به بیماری دیگر با پیوند موفق این غده ازسوی نسیم سوداگری، پزشک جوان رقم خورد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
ماجرا حوالی ساعت 11 صبح آغاز شد. وقتی که زنگ خورده بود و دانش آموزان به کلاس هایشان رفته و منتظر ورود خانم معلم هایشان بودند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
8 مارس از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی زن نامگذاری شده که فرصتی است برای طرح بیشتر مسائل زنان و پاسداشت آرمان های برابری طلبانه.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۸    
دو میلیون و سیصد هزار تومان میزان پولی است که به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای عیدی 1402 ریخته شده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
این روزها بحران مسمومیت دانش آموزان در کشور و ابعاد ناشناخته آن نگرانی ایجاد کرده است.