دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 6 اسفند 1401 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 31 فروردین 1401 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1401 شفا آنلاین 31 خرداد 1401 شفا آنلاین 31 تیر 1401 شفا آنلاین 31 مرداد 1401 شفا آنلاین 31 شهریور 1401 شفا آنلاین 30 مهر 1401 شفا آنلاین 30 آبان 1401 شفا آنلاین 30 آذر 1401 شفا آنلاین 1 دی 1401 شفا آنلاین 30 بهمن 1401 شفا آنلاین 1 اسفند 1401 شفا آنلاین 2 اسفند 1401 شفا آنلاین 3 اسفند 1401 شفا آنلاین 4 اسفند 1401 شفا آنلاین 5 اسفند 1401 شفا آنلاین 6 اسفند 1401 شفا آنلاین 7 اسفند 1401 شفا آنلاین 8 اسفند 1401 شفا آنلاین 9 اسفند 1401 شفا آنلاین 10 اسفند 1401 شفا آنلاین 11 اسفند 1401 شفا آنلاین 12 اسفند 1401 شفا آنلاین 13 اسفند 1401 شفا آنلاین 14 اسفند 1401 شفا آنلاین 15 اسفند 1401 شفا آنلاین 16 اسفند 1401 شفا آنلاین 17 اسفند 1401 شفا آنلاین 18 اسفند 1401 شفا آنلاین 19 اسفند 1401 شفا آنلاین 20 اسفند 1401 شفا آنلاین 21 اسفند 1401 شفا آنلاین 22 اسفند 1401 شفا آنلاین 23 اسفند 1401 شفا آنلاین 24 اسفند 1401 شفا آنلاین 25 اسفند 1401 شفا آنلاین 26 اسفند 1401 شفا آنلاین 27 اسفند 1401 شفا آنلاین 28 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۰    
انواع دمنوش های گیاهی، با توجه به داشتن ترکیبات و فواید بالا، بسیار برای ایمنی و سلامتی مفید است. در این مطلب با 4 دمنوش موثر در کنترل فشارخون آشنا می شوید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
سازمان غذا و دارو به تازگی دستورالعملی برای نحوه پوشش کارکنان داروخانه ها به منظور رعایت شئونات اخلاقی، اسلامی و حرفه ای ابلاغ کرد ه است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
دانشمندان یک بینی الکترونیکی را برای استشمام بیماری ها طراحی کرده اند که یک نانوسیم 10 هزار برابر نازک تر از موی انسان است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
وزارت آموزش و پرورش جزئیات اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
پیش بینی می شود که تا دو سال آینده، بخش عمده کشور تحت پوشش اجرای پزشکی خانواده و نظام ارجاع قرار می گیرند
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
روزنامه اطلاعات احتمال عمدی بودن مسمومیت ها در مدارس دخترانه را مطرح و دو طیف اپوزیسیون و افراط گرایان داخلی را متهمان احتمالی این واقعه معرفی کرده است!
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
افزایش استفاده از فیلترشکن، فروش راحت و تجارت چند صد میلیاردی در این حوزه، باعث شده مساله برخورد با فروشندگان فیلترشکن این روزها بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تیم جنایی در سطل زباله محله طرشت با ساق پای یک انسان روبه رو شدند که به طرز ماهرانه ای بریده شده بود!
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
سلامت با جان انسان ارتباط مستقیم دارد و سایر امور نیز با چند واسطه به سلامتی انسان مرتبط می شوند؛ لذا صحبت و آموزش در این حوزه باید توسط افرادی انجام شود که به لحاظ علمی و رفتاری صلاحیت های لازم را ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۵    
یازدهم اردیبهشت امسال بود که ایران ، یوزپلنگ ماده ایرانی سه توله خود را در پارک ملی توران به دنیا آورد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۵    
در این مطلب مراحل لیزر زگیل تناسلی، نکات مراقبتی عمل، عوارض و مزایای آن را بررسی می کنیم. در آخر مرکزی معتبر و باسابقه را به شما معرفی می کنیم که این کار را توسط پزشک و با به روزترین امکانات برای ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
شیدایی یا مانیا حالتی از افسردگی است، در این مدل از اختلال خلق که همزمان با فصل بهار آغاز می شود، انرژی فرد بسیار زیاد می شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
در بین شایع ترین سرطان های دنیا سرطان دهانه رحم رتبه چهارم را از نظر شیوع دارد. همچنین چهارمین عامل مرگ ناشی از سرطان در زنان همین بیماری است
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۵    
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند، اما غذاهایی که سرشار از چربی اشباع شده هستند، به پوشش روده آسیب وارد کرده و سلامت کلی فرد را به خطر می اندازد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
دختر جوان می گوید نامزدش او را معتاد کرد و باعث شد کارتن خواب شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۵    
دو نوع سندرم پای بی قرار وجود دارد: سندرم پای بی قرار زودرس یا اولیه قبل از سنین 45 سالگی آغاز می شود در حالی که علت آن ناشناخته است. علائم و نشانه های سندرم اولیه، با مرور زمان وخیم تر می شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۰    
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای سال آینده، از امروز، ششم اسفندماه 1401 آغاز می شود و تا 28 اسفندماه ادامه خواهد یافت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۰    
ساعت 11 صبح خبر تیراندازی در آدرس خیابان باهنر حوالی میدان قدس به کلانتری 122 گزارش شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
از اواخر پاییز امسال و با افزایش عجیب و غریب نرخ دلار و به تبع آن افزایش تورم، قیمت همه کالاهای وابسته و غیروابسته به آن به شدت بالا رفته است و میوه و صیفی جات بویژه پیاز هم از این قافله عقب نمانده.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۵    
مسابقات اسکی اسنوبرد جمعه (5 اسفند 1401) با حضور ورزشکاران حرفه ای و آماتور این رشته در پیست اسکی دربندسر برگزار شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۰    
هرچند مرگ های ناگهانی در همه کشورهای دنیا اتفاق می افتد. اما مساله اینجاست که در کشورمان سنین پایین تر را نیز درگیر کرده است .
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۰    
پیروز یوزپلنگ 10 ماهه ایرانی به بیمارستان دامپزشکی منتقل شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
براساس مجوز بانک مرکزی همچون گذشته صرافی ها به هر فرد پنج هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می فروشند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
پرستاری رشته پر طرفداری است که علاقه مندان به آن می توانند با گذراندن دوره های مختلف و خواندن کتاب های جامعی در این رشته فارغ التحصیل و وارد بازار کار شوند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۰    
دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد برای سومین بار امروز شنبه 6 اسفندماه با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۵    
اگر معمولاً یبوست دارید و به سختی می توانید روده های خود را خالی کنید، انواع روش های غیردارویی برای تحریک روده ها و رفع یبوست وجود دارد. در این مطلب ایده هایی به شما می دهیم تا یبوست خود را کاهش دهید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
تصور می شود کاشت سوزن در نقاط خاصی از بدن می تواند جریان Qi را بهبود بخشد و در نتیجه سلامت عمومی را ارتقاء داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
سازمان غذا و دارو دستورالعمل نحوه پوشش کارکنان داروخانه را ابلاغ کرد که از جمله مفاد مهم آن می توان به ملزم شدن کارکنان خانم (اعم از مسوول فنی و سایر کارکنان) به پوشیدن مقنعه به رنگ مشکی اشاره کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
پیرگوشی افت تدریجی و پیشرونده کم شنوایی حسی-عصبی است و رایج ترین علت کم شنوایی محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
شاید پیشتر نام هیپوسپادیاس به گوشتان خورده باشد. این عارضه، که با نام ختنه پیغمبری و ختنه خدادادی نیز شناخته می شود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۰    
در حال حاضر ما بیش از هر زمان دیگری در مورد علم تغذیه می دانیم، اما هنوز باورهای غلط بی شماری در مورد غذا وجود دارد که باعث می شود افراد هر روز تصمیمات نادرستی در مورد رژیم غذایی خود بگیرند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
شاید برای شما هم جالب باشد بدانید برخی از سوسک کسب درآمد میکنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری 30 میلیونی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
بررسی ها در همان ساعات اولیه نشان داد که خوشبختانه انسداد روده وجود ندارد اما "پیروز" با یک نارسایی حاد کلیوی طرف است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۰    
امروز قیمت دلار در بازار آزاد در افزایش بی سابقه از مرز 55 هزارتومان نیز عبور و به کانال 56 هزارتومانی نزدیک شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
پویش انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان سه تا 11 اسفند در مشهد برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
سلامت پوست و روده با هم پیوند نزدیکی دارند. دقیقاً به همین دلیل است که مشکلات پوستی مانند آکنه می تواند نشانه ای از سلامت ضعیف روده باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هیچ یک از شهرستان های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
افزایش قیمت ها موجب تعطیلی آزمایشگاه های کوچک و متوسط شده و دسترسی مردم به خدمات آزمایشگاهی را نیز با مشکل مواجه خواهد کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
کاپیتان پرواز می گوید بالگرد مشکلی نداشته اما لحظه ای تعادل خود را از دست می دهد و او با وجود آنکه خیلی تلاش کرده آن را کنترل کند اما موفق نبوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
آنچه که مشخص است بی تفاوتی محض در ارتباط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دز یادآور واکسن دربین تمامی مردم استان است که باید با اجرای برنامه های راهبردی و الزام آور جلوی این پیشروی ها را گرفت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت پس از تصویب هیئت وزیران در تاریخ 14/10/1399 از طرف قوه مجریه به مجلس شورای اسلامی با فاصله 10 روز تقدیم شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
اولین موضع در این خصوص، از سوی سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت اعلام شد و پس از آن، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، نیز اعلام کرد که موج هشتم به پایان رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
سازمان غذا و دارو برای پلتفرم های غیرمجاز فروش دارو در فضای مجازی اعلام جرم و تاکید کرده است که این اقدام غیرقانونی است و حتی یکبار محکوم و جریمه هم شدند که البته این اقدام بازدارنده نبوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
یکشنبه (7 اسفند) در برخی مناطق بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب یزد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی افرایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
قیمت خودرو در حال حاضر نوساناتی را طی می کند. کارشناسان معتقدند اگر روند صعودی نرخ دلار تداوم یاید، قیمت خودرو نیز با افزایش همراه می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
گروه ویژه اقدام مالی در بیانیه ای اعلام کرد که بررسی وضعیت ایران و کره شمالی از فوریه سال 2020 متوقف شده است و این دو کشور همچنان در فهرست سیاه قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر (سقف عیدی کارگران) 12میلیون و 539هزار و 250تومان و حداقل (کف عیدی کارگران) نیز 8میلیون و ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
همانگونه که بخش هایی چون اقتصاد، فن آوری اطلاعات، الکترونیک، زیست فن آوری و...، از بخش های اساسی محسوب می شود استفاده از پروبیوتیک ها برای تولید دارو و واکسن نیز می تواند نقش محوری داشته باشد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
در این دوره جدید فیلترهای بسیار تنگ نظرانه ای را گذاشته ایم تا در این زمینه برخورد کنیم و اجازه ندهیم که خدایی نکرده در سیستم ما یا وزارت بهداشت تخلفی صورت بگیرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۰    
متأسفانه وقتی ارگان های مسئول رسیدگی و پیگیری امور بی خانمان ها و کارتن خواب های شهر، نتوانند به درستی نقش خود را در شناسایی و ارائه خدمات بهداشت فردی و اجتماعی به این افراد در سطح جامعه ایفا کنند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
در خصوص سایر مصدومان جای بغیر از آقای میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان جای نگرانی وجود ندارد. آقای پاریزی نیز به دلیل آسیب شدید بافت ریه در وضعیت نگران کننده ای هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
بررسی های میدانی از افزایش تعداد مراجعان و بستری های مشکوک به کرونا، ولی با اسم آنفلوآنزا حکایت دارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
نزدیک به 80 روز از آن روزی که برای اولین بار دختران دانش آموز هنرستان نور یزدانشهر قم با علائمی از مسمومیت راهی بیمارستان شدند، گذشته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
فرقی نمی کند کله سحر آمده باشی یا پاسی از نیمه شب... کافی است با یک چراغ بالا، مرد معروف کوچه هشتی ها را از خواب بیدار کنی.. ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
کتک خوردیم. طالب جوری می زد تا نتوانیم زخم مان را به دنیا نشان دهیم. هر بار که از خانه بیرون می رفتیم، همین اتفاق می افتاد . 18 ماه از سقوط کابل گذشته است. از جولان طالبان در ولایات افغانستان.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
هر سال به رسم عادتی مألوف، ساعتی پس از شلیک توپ ها، بچه ها و نوه ها با عیدی پدر بزرگ کنار بخاری دود گرفته قدیمی، بهار را جشن می گرفتند و سپیدی پیراهن هایشان را به رخ می کشیدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
این روزها دیگر بستن فرد معتاد به تخت و استفاده از شیوه های قدیمی و سنتی برای ترک اعتیاد خریداری ندارد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۰    
خنده، نگرانی و شادی مردم اگر کانال ارتباطی رییس جمهوری با مردم شبیه آنچه از روحانی نقل به مضمون کردم باشد ...