دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 2 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 3 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 4 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 5 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 6 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 7 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 8 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 9 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 10 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 11 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 12 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 13 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 14 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 15 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 16 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 17 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 18 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 19 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 20 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 21 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 22 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 23 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 24 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 25 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 26 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 27 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 28 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 29 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۵    
جزئیات طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
بازار سرمایه در تیرماه نسبت به سایر بازار ها بازدهی بیشتری داشت. در این ماه شاهد عبور شاخص کل از مرز 1 میلیون و 300 هزار واحد و آغاز حرکت نماد های کوچک در بازار بودیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۲    
همزمان با شیوع موج پنجم کرونا ویروس، دانشگاه علوم پزشکی تهران از داوطلبان رشته های علوم پزشکی برای یاری رسانی در بیمارستان های این دانشگاه دعوت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰    
روند صعودی افراد مبتلا به کرونا در بازی های المپیک توکیو همچنان در حال افزایش است و با مثبت شدن 19 نمونه دیگر، تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید 19 که به نوعی با بازیهای المپیک مرتبط هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حالت آماده باش در آمده اند و دستور داده شده تمامی عمل های غیر ضروری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
کمال کامیابی نیا در لیگ برتر بیستم برای پرسپولیس دیگر به میدان نخواهدرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
باشگاه ماشین سازی در خصوص شکست سنگین مقابل پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
از امشب (پنجشنبه 31 تیرماه 1400) با بازپخش قسمت نخست فصل دوم گاندو که پیش از این در نوروز روی آنتن رفته بود، این سریال تا 40 شب از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۱    
پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار و سرپرست جدید معرفی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۰    
آتشی که حوالی ظهر امروز از یک زمین زراعی به عرصه های جنگلی روستای گوگل در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان سرایت کرده بود، همچنان در حال پیشروی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 13 کیلومتری زمین حوالی دریاچه نمک در استان اصفهان را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۲    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از رشت به تهران انجام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۲    
رییس جمهوری اعتراض به شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی آبی و گرمای شدید هوا را حق مردم استان مقاوم و قهرمان پرور خوزستان دانست و تاکید کرد: باید حق معترضان را محترم بشماریم و حرفشان را بشنویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار نسبت افزایش آمار بیماران بستری و سرپایی گفت: متأسفانه از 129 آزمایش مهمانان یک جشن عروسی در روستایی از توابع شهرستان تاکنون شاهد یک فوتی و بیش از 50 نفر تست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۲    
داوطلبان روز دوم آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی که هنوز موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشدند، از ساعت 19 تا 21 امروز می توانند کارت خود را دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
به گفته قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا تا آخر هفته بعد برندگان چهارمین مرحله از فروش محصولات سایپا در سال 1400، فرصت واریز وجه خواهند داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۰    
بازیکن سابق تیم ملی نعتقد است رقابت اصلی والیبال ایران در المپیک با ژاپن است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
قهرمان سابق المپیک به عنوان سرپرست همراه کاروان ایران در المپیک توکیو حضور دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
پدیده 18 ساله تیم ملی بانوان راهی لیگ اسلواکی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
شجاعی، مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زیر تیع جراحی خواهد رفت و به جای او از این پس سید جلال حسینی درترکیب اصلی بازی خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
پرویزمظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که هیچ اختلافی با فرهاد مجیدی ندارد. مظلومی حتی مدعی شد کار های بزرگی برای فرهاد مجیدی انجام داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
بازیکنان و اعضای کادرفنی فولاد خوزستان عزم خود را جزم کرده اند به قهرمانی جام حذفی دست یابند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، اعتراض را حق طبیعی مردم در جمهوری اسلامی عنوان کرد و نوشت: به نیروهای امنیتی دستور داده شد بازداشتی های حوادث اخیر خوزستان که عمل مجرمانه ای نداشته اند به سرعت آزاد شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
سهام عدالت در دو هفته گذشته روند صعودی با افزایش قیمت را داشته است. در این هفته سهام عدالت چه تغییراتی کرد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
تازه ترین گزارش ها حاکی از آن است سیاستمداران، رهبران مذهبی و فعالان عراقی در زمره کسانی بودند که توسط جاسوس افزار پگاسوس رژیم صهیونیستی هدف جاسوسی قرار داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
رییس جمهوری منتخب گفت: باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم و اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام دلایلی دارد که باید با مردم در میان گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
پاول دیویسون و روهان ست، بنیانگذاران کلاب هاوس گفتند که ورود به این برنامه دیگر فقط بر اساس دعوت نخواهد بود و تنها با نصب و درخواست، می توان به کلاب هاوس پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه هاو دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به تامین و پشتوانه کافی واکسن و توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور و آمادگی تزریق روزانه بیش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
وزارت بهداشت امروز (پنجشنبه 31 تیر 1400) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
جهش قیمت بیت کوین باعث شد تا قیمت رمزارز های دیگر هم جهش کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: معمولا شرکت های بزرگ که دارای ارزش بنیادی قدرتمند و مناسب هستند به عنوان لیدر بازار شناخته می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
اروسا آرشید، نخستین زن مسلمان آتش نشان در انگلیس است که با حجاب اسلامی در ماموریت ها شرکت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
فیلم ارسلان امیری در اولین حضور جهانی اش در هفتاد و هشتمین فستیوال بین المللی فیلم ونیز به عنوان یکی از هفت فیلم بخش رقابتی هفته منتقدین این فستیوال به نمایش در می آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۵    
موج مهاجرت کارگران ایرانی به عراق آغاز شده است، موجی که به نفع کارگران است و آنها درآمد خوبی از کار در عراق دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
اروسا آرشید، نخستین زن مسلمان آتش نشان در انگلیس است که با حجاب اسلامی در ماموریت ها شرکت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۷    
ایلان ماسک گفت: احتمالا به زودی برای فروش ماشین های تسلا پرداخت با بیت کوین را می پذیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
نخستین بررسی منتشرشده درباره اثربخشی واکسن چینی سینوفارم نشان می دهد که پاسخ های آنتی بادی ناشی از آن در برابر گونه واگیرتر دلتای کرونایروس ضعیف تر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
کمیته بین المللی صلیب سرخ در بحبوحه رشد خشونت در افغانستان گزارش داد، این کشور جنگ زده همچنان در میان مرگبارترین مکان ها برای غیرنظامیان در جهان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
رییس جمهوری با بیان اینکه اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود قبل از عید نوروز تحریم را برداشته بودیم، گفت: در گزارش ارسالی وزیر امور خارجه به مجلس روشن است که چه به دست آورده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱    
مسئول سامانه پاسخگویی تلفنی به سؤالات کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان تماس روزانه با سامانه 191 رشدی 34 درصدی داشته و از 1500 مورد به 2 هزار تماس در روز رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خون ریزی از نقاط مختلف بدن و تب علائم اصلی ابتلا به تب کریمه کنگوست، گفت: آماری از ابتلا در استان گزارش نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۷    
در حال حاضر قدرت انتخاب نوع واکسن هم وجود دارد؛ سینوفارم یا برکت؟ سرعت واکسیناسیون کرونا در ایران بالا رفته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
متخصصان تغذیه معتقدند مخلوط شیر و خرما به پیشگیری از کم خونی و گردش بهتر خون کمک می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
یک ژنرال ارشد آمریکایی با بیان اینکه طالبان کنترل حدود نیمی از مراکز بخش های افغانستان را در دست دارد، تاکید کرد اوضاع امنیتی به شدت رو به وخامت می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۰    
کارشناس بیماری های متابولیک، ضرورت انجام آزمایش غربالگری نوزاد در سه تا پنج روز اول پس از تولد را مورد تاکید قرار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۷    
با توجه اجرای واکسیناسیون در کشور، تغذیه در این دوران برای تقویت سیستم ایمنی و اثر بخشی بیشترآن نقش بسزایی دارد که در این مطلب اطلاعات کافی در این خصوص ارائه شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۷    
سینوفارم واکسنی است که بیشترین تزریق را در ایران داشته، مطالعات بالینی آن در مجلات معتبر چاپ شده و تاییدیه سازمان جهانی بهداشت را دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۷    
شاسی بلند آریا ، فیدلیتی، خودروی جایگزین پژو 206 تیپ 2، شاسی بلند جگوار اف پیس، شاسی بلند رنج روور اسپرت، جایگزین جدید برای پراید 151، تارا، شاهین، چری تیگو 8 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
حالا دیگر رقابت کشورهای مختلف جهان بر سر این نیست که کدام کشور چه تعدا کاربر اینترنت دارد یا کدام کشور چقدر توانسته به شهروندانش خدمتی به نام اینترنت عرضه کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
اجاره خودرو با پلاک بومی در برخی شهر های مازندران طی روز های اخیر به یکی از راه های دور زدن محدودیت های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودرو های مسافران در تعطیلات 6 روزه تهران تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۷    
یک مقام روس از پیشنهاد مشارکت دادن ایران و هند به عنوان عضوی از مذاکرات صلح بین الافغانی حمایت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۷    
شنیده می شود دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاریس سنت ژرمن به دنبال جدایی از این تیم به مقصد آرژانتین است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۱    
زیست پارک مشهد ( دهکده طبیعت خانواده)بزرگترین پارک موضوعی کشور، افتتاح شدزیست پارک مشهد با عنوان بزرگترین پارک موضوعی کشور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۵    
توییتر به صورت آزمایشی و تنها برای برخی از کاربران iOS گزینه مخالف و موافق را به قسمت ریپلای توییت ها اضافه کرده تا کاربران بتوانند نظر خود را روی پاسخ های داده شده در توییت ها اعلام کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۷    
کاربران اینستاگرام در سراسر جهان می توانند با استفاده از قابلیت جدیدی به نام دیدن ترجمه یا See Translation ، ترجمه متن قرار گرفته در استوری ها را به 90 زبان زنده دنیا مشاهده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
در این ویدئو دزد با روشی عجیب در ماشین را باز کرده و تمام وسایل صندوق عقب خودرو 206 را خالی می کند. حتی دزدگیر هم جلودار او نیست و سارق به سرعت لوازم داخل صندوق عقب خودرو را سرقت کرده و سوار بر پراید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۲    
سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت واریز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
ویدئویی از سخنان وزیر اوقاف عربستان، تمسخر کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۶    
دستمزد حداقلی کارگران با همه مزایا و الحاقات مزدی، امروز کمی بیشتر از 4 میلیون تومان است و این در حالیست که سبد معیشت خانوار با در نظر گرفتن حداقلی ترین نرخ ها و قیمت ها به 10 میلیون و 750 هزار تومان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۲    
ثبت نام کتابفروشی های استان در طرح سراسری خرید تابستانه کتاب از طریق سایت tarh.ketab.ir آغاز شده است و کتابفروشان می توانند با نام نویسی در این سامانه در طرح مزبور شرکت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۷    
برخی افراد این تصور را دارند که حتما بعداز تزریق واکسن کرونا باید دچار عوارضی مانند تب، بدن درد و... شوند تا از اثربخشی واکسن مطمئن شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۰    
از قرآن کریم که والاترین راهنمای بشر در همه زمان ها و مکان هاست و به لطف پژوهشگران و مفسران آیات الهی، می توان به روش های زندگی آسان دست یافت و به جایگاه ازدواج پی برد.