دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۰    
کشور سوئد از جمله مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی محسوب می شود و سال هاست که سابقه درخشانی در جذب مهاجران دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۲    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور در نحوه محاسبه و میزان حقوق از کار افتادگان و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۰    
سهامداران سهام عدالت که سفارش فروش سهام خود را لغو نکنند، سفارش های قبلی آنان معتبر است و برای فروش اعمال خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۱    
سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مرحله جدید پیش فروش محصولات زامیاد با موعد تحویل حداکثر 5 ماهه و حذف قرعه کشی از فردا 2 شهریورماه 1400 آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۵    
علیرضا طلیسچی در فصل اول از سری جدید شب های مافیا حضور داشت و زنده یاد ارشا اقدسی نیز در فصل سوم این سری شرکت کرده که قسمت اول آن فردا دوشنبه، اول شهریور منتشر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۱    
د پای و دی یونگ، تنها بازیکنان بارسای بدون مسی هستند که می توان رویشان حساب کرد تا شاید آبی اناری ها حداقل در لالیگا موفق باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۱    
گل گهر بدون هیچ جریمه ای، خانزاده را جانشین سلیمی کرد، زیرا مدافع تازه وارد سیرجانی ها با یک حرکت غیرحرفه ای مصدومیت طولانی مدت خود را رقم زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۱    
اتحادیه بازیکنان فوتبال جهان به دنبال خارج کردن اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان است تا مبادا گزندی از سوی طالبان به این ورزشکاران برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
شامگاه یکشنبه (31 مرداد) 1400 این ماه آبی نمایان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۰    
عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت هایی که اخیرا در فضای مجازی به عنوان نرخ پراید مطرح می شود واقعی نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۰    
یک اپیدمیولوژیست گفت: از زمانی که ویروس کرونا وارد بدن می شود تا حداقل 2 و حداکثر 14 روز و به طور متوسط یک هفته طول می کشد تا علائم آن ظاهر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۲    
علامه محمدرضا حکیمی به ملکوت اعلا پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در خصوص دلایل گرانی هویج و راهکار کنترل قیمت این محصول طی چند روز آینده توضیحاتی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۰    
امروز بازار سهام با روندی صعودی به کار خود پایان داد و شاخص کل در محدوده یک میلیون و 515 هزار واحد قرار گرفت. پیش بینی کارشناسان از بازار فردا به چه صورت است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۷    
مجتبی سرآسیایی، مربی سابق تیم گل گهر که فصل قبل در رفسنجان به کار مشغول بود، به گل گهر سیرجان بازگشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
مالک باشگاه شهرخودرو در نخستین اقدام، با مهدی رحمتی، گلر و سرمربی سابق این تیم قطع همکاری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر در سطح شهر مشهد برای متولدین سال 1360و قبل از آن در پایگاه های مختلف واکسن از نوع برکت و سینوفارم در حال تزریق می باشد و در حاشیه شهر مشهد نیز با ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار تجمعی واکسیناسیون کرونا در کشور از ابتدای برنامه ملی واکسیناسیون علیه کرونا تا 31 مردادماه 1400 را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
نصرالله گفت که حزب الله در مسئله واردات سوخت جایگزین دولت لبنان نیست، ولی در شرایط فعلی بحران سوخت، تلاش دارد با واردات مقادیری از مازوت و بنزین به دولت کمک کرده تا بازار سیاه ایجاد شده را بشکند و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۶    
در جلسه هیات دولت با لغو تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور گفت: اعتقاد و باورم این است که تجربیات مسئولین سطوح کلان کشور مانند چراغ راه و راهنما، می تواند در پیشبرد امور مفید و موثر باشد و باید از این تجربیات استفاده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۵    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک واحد تولیدی در جاده فریمان مشهد که ماشین آلات آن نصب شده، از ابتدای هفته آینده برای تولید اکسیژن مایع وارد مدار تولید می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۱    
سردارامیرعلی حاجی زاده؛ فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تخصصی مبنا گفت: دشمن شناسی و شم اطلاعاتی مقام معظم رهبری ما را از تله های دشمن در سه دهه اخیر نجات داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
وزیر امور خارجه در پیامی ویدیوئی با قدردانی از ''بزرگواری ها و بنده نوازی های سخاوتمندانه '' ملت ایران و عذرخواهی بخاطر ''تمامی نارسایی ها و کاستی ها''، از مردم خداحافظی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس بخش عفونی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بیان کرد: به دلیل بالا بودن لود ویروس و قدرت سرایت بالای آن، مدت زمان قرنطینه کرونای دلتا بیشتر از کووید قبلی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
مصطفی کارخانه معتقد است بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان خوش قواره و با استعداد هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۷    
گروه ورزش/شهرآرانیوز، از گوشه و کنار باخبر شدیم علاوه بر حضور تیم های اشتادسازه مشهد و فولاد نیشابور یک تیم دیگر از مشهد هم در تدارک حضور در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور در فصل جاری است. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۱    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو های مسلح درباره آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا به سربازان توضیحاتی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۵    
میلاد عبادی پور می گوید همه بازیکنان تیم ملی والیبال از حذف شدن در المپیک ناراحت شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: شرکت بایون تک آلمان که با فایزر مشترکا واکسنی بر اساس پروتئین ویروس طراحی کردند نیز در ایران نماینده داشت و امکان واردات از تولیدات در آلمان وجود دارد که در صورت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۷    
تست کرونا 5 بازیکن تیم ملی والیبال دومینیکن مثبت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۲    
قرعه کشی پیش فروش 5 محصول ایران خودرو با موعد تحویل تیر الی شهریور ماه 1401 امروز یک شنبه 31 مرداد ماه با حضور نهاد های نظارتی انجام و نتایج آن اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم والیبال فولا سیرجان می گوید برای حضور در جام باشگاه های آسیا با تیم های ملی و جوانان دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۶    
تلویزیون های شیائومی از جمله اولین محصولات شیائومی هستند و چند سالی است که به دلیل استقبال از خرید تلویزیون شیائومی، شیائومی روی آنها سرمایه گذاری گسترده انجام داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۱    
یکی از مناطق اطراف تهران که برای تفریح و استراحت مورد توجه مردم قرار می گیرد، کردان است. فاصله مناسب و نزدیکی آن به تهران و کرج سبب شده که اجاره باغ در کردان یکی از گزینه های تفریحی مردم تهران و کرج ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
طی یک رفت و برگشت عجیب و چندساعته، محمد دانشگر که ساعتی قبل قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، مجددا با این تیم قرارداد بست!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۷    
اکران آنلاین فیلم سینمایی خورشید مجید مجیدی به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۷    
مسئولان باشگاه استقلال می خواهند با یکسان سازی قرارداد سید حسین حسینی با آنچه در قرارداد رشید مظاهری گنجانده شده، رای این دروازه بان را برای جدایی از استقلال بزنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۲    
خط فقر در سال 99، برای خانوار های سه نفره، 2 میلیون و 758 هزار تومان و برای خانواده های چهارنفره مبلغ 3میلیون و 385 هزار تومان برآورد شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۲    
درحالی که فرهاد مجیدی اعلام کرده بود به حضور دانشگر در استقلال نیاز دارد، اما این بازیکن برخلاف تصور از استقلال جدا شد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
صبح امروز حادثه ای نامشخص موجب مرگ تعداد زیادی از ماهیان قنات جهانی حسن آباد در مهریز یزد شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها ساعت کار بانک ها از فردا به روال قبل بازمی گردد و پنجشنبه ها تعطیل نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۵    
مسئول طرح داوطلبان همیار سلامت: داوطلبان در بیمارستان های زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تحت نظارت های پزشکی و درمانی قرار خواهند گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۲    
دکتر مجید مربایان - پژوهشگر مطالعات تروریسم
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل اداره آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: هنوز هیچ شیوه نامه ای برای بازگشایی مدارس به استان ابلاغ نشده است و تجهیز مدارس در وضعیت کرونایی همگام با شیوه نامه های بهداشتی به تصمیمات کشوری منوط است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۶    
امیر سرتیپ، ناصر آراسته - رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
اصغر حاجیلو، پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
استقلال در 48 ساعت گذشته اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده که در میان تازه وارد ها نام دو بازیکن تیم فولاد به چشم می خورد. احتمال جذب محمد آزادی نیز از سوی باشگاه استقلال وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۲    
رضا کیانیان در گفت وگویی با ایسنا از خطرات بازیگری در دوران کرونا، بی سر و سامانی گروه های تئاتری و سینمایی، وظیفه خطیر هنرمندان در دوران کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
مصرف هویج در روزهای کرونایی سیر صعودی داشته و همین امر باعث شده است قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار به کیلویی 30 هزار تومان هم برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۶    
شرکت اپیکس در آستانه پخش سریال چپلویت Chapelwaite که براساس داستان کوتاه Jerusalem’s Lot نوشته استفن کینگ ساخته شده، تریلری جدید از این سریال منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۷    
قیمت سرم 20 هزار تومانی، در بازار آزاد 200 هزار تومان شده است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
به زودی مراکزی در سطح شهر مشخص می شود تا کپسول های اکسیژن بیماران خانگی در این مراکز پر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
از همان روز های نخست که تبلیغاتش سر از برنامه های پرطرفدار صداوسیما درآورد تا این روز ها که خبر نقض حریم خصوصی اش منتشر شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
به گفته شرکت فراورده های نفتی تقاضا برای استفاده از بنزین سوپر کاسته شده است، اما جایگاه داران سوخت بر این باورند که تقاضا هیچ تغییری نکرده و توزیع این سوخت به جایگاه ها کم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
بر اساس اعلام شرکت گاز استان تهران، به علت تعویض شیر و رفع نشتی زیرزمینی، گاز مشترکان محدوده های لواسانات، رودبار قصران و شمشک فردا (دوشنبه، یکم شهریورماه) قطع خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۵    
یکی از مجموعه های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی در سال 1400 ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده بود که، با پخش سی قسمت در قالب دو فصل پشت سر هم، به ایستگاه پایانی خود رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رشد 15هزار و 555واحدی شاخص کل (یک درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و 515هزار واحدی قرار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۰    
مجموعه تلویزیونی 100 قسمتی مهربانو این روز ها در مشهد مراحل ضبط خود را پشت سر می گذارد. سریال مهربانو در قالب مجموعه داستانی با ژانر آموزشی به معرفی کسب و کار های خانگی برای بانوان سرپرست خانوار می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۷    
پرده خوانی در بسیاری از روستا ها و شهر های خراسان رضوی نیز جریان دارد، نام شهرستان خلیل آباد در 22 آذر سال 91 به نمایندگی از استان ما در فهرست میراث ملی کشور ثبت شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
روز پنجشنبه، رژیم صهیونیستی از تصویب سازوکار جدیدی برای توزیع کمک مالی قطر به خانواده های نیازمند در نوار غزه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱    
تحولات افغانستان همچنان تیتر اصلی رسانه های خبری جهان است. احمد مسعود، فرمانده نظامی منطقه پنجشیر، رشته حملات نظامی ای را علیه طالبان آغاز کرده و درگیری هایی در شهر های مجاور این منطقه گزارش شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۵    
صبح امروز (یکشنبه 31 مرداد 1400) وزیران خارجه ایران و ژاپن با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۲    
پروفسور پرویز کردوانی، سال ها همه زندگی اش را وقف کویر کرد و نگران ورشکستی آب در ایران بود. سفر های مداوم او به گوشه و کنار کشور و مطالعه روی پدیده ریزگردها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه 31 مرداد 1400) به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات پرداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای یک هفته دیگر تمدید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
با ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد در سراسر کشور، از ساعت 12 ظهر روز 24 مرداد ماه این ممنوعیت ها در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شد که تا پایان روز پنجم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
آیین پرده خوانی ایران تنها هنر جهان اسلام است که داستان گویی مذهبی دارد. حمید ضیایی، یکی از خبرنگاران اهل کاشمر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۵    
عباسعلی سپاهی یونسی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۲    
ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با شهرآرا: توجه به زیرساخت های حمل ونقل همگانی یکی از برنامه های کاری ما در حوزه حمل ونقل و عمران شهری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۶    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۶    
اکنون بیش از 3000 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و تعداد بستری شده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم مرز 2000 نفر را رد کرده است و تقریبا بیش از 90 درصد از تخت های بخش مراقبت های ویژه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۷    
نرخ دلار در صرافی های مجاز نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و روی نرخ 26 هزار و 911 تومان خرید و فروش می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۷    
سپهبد شهید علی صیاد شیرازی صبحگاه 21 فروردین 1378 در عملیاتی که گروهک تروریستی منافقین آن را با نام طلوع بر عهده گرفته است، در منطقه ای مسکونی و مقابل در منزلش در کامرانیه تهران به شهادت می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۱    
در این گفتگو با مهدی چمران، برادر شهید دکتر چمران که همراه و یاور برادرش در ستاد جنگ های نامنظم بود، جریان آشنایی صیاد شیرازی با چمران را برای ما روایت می کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۵    
سرهنگ ستاد، خلبان رحیم عینی، فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز ارتش، متولد 1350 در خرم آباد استان لرستان است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
گفته می شود دلیل اصلی عدم تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس تا این لحظه پیشنهاد هنگفت دو تیم کرمانی لیگ برتر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۷    
جهش های ویروس کووید 19 و کامل نبودن تحقیقات، پاسخ قطعی به این پرسش که کدام واکسن کرونا بهتر است را دشوار کرده.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۱    
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نبود دز دوم واکسن کرونا در برخی پایگاه های درمانی مقطعی است و به افراد اعلام می شود که روز بعد برای دریافت واکسن بیایند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۱    
او تنها شاهد آن روز غم انگیز بود. هنگامی که در خانه را بست تا با خودرو پدرش به مدرسه برود، مردی با لباس نارنجی نزدیک خودرو پدر شد و بسته ای به پدرش داد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۱    
پس از مذاکره با حمیداوی برای هدایت شهرخودرو، حالا رضا مهاجری از همیشه به صندلی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر نزدیک تر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
درباره انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات اخبار متناقضی مخابره می شود و باشگاه استقلال نیز ترجیح می دهد درباره فروش این بازیکن هیچ اطلاع رسانی رسمی نداشته باشد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
با وجود شیوع ویروس کرونا در ژاپن، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک تاکید دارد این بازی ها به صورت امن برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
تیم ثروتمند اصفهانی همیشه برای مشهدی ها خوش یمن بوده و حالا در تازه ترین نقل و انتقال ها دو بازیکن مشهدی دیگر را به خدمت گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
این عکس سال 67 از تیمی گرفته شده است که اسماعیل شجیع هدایت آن را در مسابقات منتخب جوانان کشور برعهده داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
جوانی پرانرژی و بشاش بود که اوقات فراغتش را به بیکاری نمی گذراند. جعفر اهل ورزش بود و فرصت های خالی روزانه اش را در زمین فوتبال می گذراند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
با وجود مخالفت دادسرا با آزادی مشروط محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، او با مرخصی از زندان خارج شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۶    
علی صیادشیرازی به سال1323 در شهرستان درگز در شمال استان خراسان (کبودگنبد) در خانواده ای مذهبی و نظامی دیده به جهان گشود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۶    
اشکان خطیبی پس از بازی خوب و قدر نادیده اش در سینمایی سینما نیمکت ، از بازیگری در تلویزیون و سینما فاصله گرفت و فقط از سر رفاقت با رامبد جوان، یک سکانس در فیلم نگار بازی کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۰    
این روزها خیلی شنیده اید که نفازولین برای کرونا به کار می رود. اما این قضیه علمی است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲    
مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قطره نفازولین چشمی نه تنها هیچ خاصیتی برای درمان کرونا ندارد بلکه مصرف زیاد آن خطرناک هم هست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی: هموطنان همچنان می توانند تا سقف 9 ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوختشان ذخیره و مصرف کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
در حالی که ثبت نام ششمین مرحله پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از روز شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا پایان روز (دوشنبه) مهلت داشت، در پی آغاز تعطیلی های ناشی از کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۵    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی: افراد می توانند درخواست فروش سهام عدالت را که پیش از این ثبت کردند، لغو کنند.