دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 2 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 3 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 4 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 5 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 6 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 7 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 8 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 9 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 10 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 11 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 12 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 13 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 14 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 15 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 16 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 17 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 18 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 19 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 20 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 21 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 22 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 23 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 24 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 25 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 26 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 27 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 28 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 29 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۷    
برای پی بردن به مزاج خود، در پاسخ به سؤالات گزینه ای را انتخاب کنید که ویژگی ها و شخصیت واقعی شما را توصیف کند و نه ویژگی هایی که می خواهید داشته باشید و یا دیگران از شما توقع دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۷    
امروز یکشنبه (14 آذرماه 1400) ، ارزش سهام عدالت، 0.8درصد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی: تاکنون یک میلیون و 761 هزار و 120 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۲    
پس از اظهارات یک نماینده مجلس در رابطه با صادرات بعضی از قطعات خودرو به بی ام و و مرسدس بنز این خودروساز آلمانی به سخنان این نماینده مجلس واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۰    
طرح پیش فروش یک ساله سایپا برای خودرو های شاهین، انواع کوئیک، ساینا و سایپا 151 با موعد تحویل خرداد تا شهریور 1401 از روز دوشنبه اول ماه آذر آغاز شد و مهلت ثبت نام نیز تا سه شنبه 2 آذرماه 1400 بود که ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۷    
سیب دارای ویتامین و مواد مغذی زیادی است و خوردن یک سیب در روز شما را از رفتن نزد دکتر بی نیاز می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۷    
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی گفت: سقط های القایی و غیربهداشتی منجر به مرگ و میر بسیاری از مادران در سنین باروری، ایجاد ناتوانی جنسی و جسمی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۴:۰۷    
سلامتی هر فرد بستگی به این موضوع دارد که بدن چگونه سموم را حذف کند. با قرار گرفتن در معرض مواد زیست محیطی و خوراکی های فر آوری شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۳:۰۷    
دو نوشیدنی نوشابه و دوغ از نظر میزان قند، به اشتباه معادل هم اعلام شده است، این در حالیست که دوغ یک نوشیدنی مناسب برای افراد دیابتی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۶    
محققان دریافتند که رژیم غذایی گیاهی کامل ممکن است یک درمان ایمن، مؤثر و دائمی برای معکوس کردن میگرن مزمن باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۶    
شُش یا همان ریه نیز مانند هر عضو دیگر بدن ممکن است عفونت کند که به این عفونت، ذات الریه یا سینه پهلو گفته می شود. عفونت ریه می تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد، به حدی که بیمار را به بیمارستان بکشاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۶    
تاری دید همیشه دال بر نیاز به تغییر نمره عینک نیست، به گفته متخصصان چشم، علت تاری دید باید توسط پزشک بررسی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۷    
بازنشستگان تامین اجتماعی که بیمه تکمیلی آن ها مطابق قرارداد کانون عالی از تاریخ 1400/09/01 لغایت 1401/08/30 برقرار است، از مهلتی محدود برای حذف، اضافه و انصراف برخوردار هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۷    
سفر معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به ایران در راستای کاهش تنش ها بین 2 کشور انجام شد و تلاش ها برای جدایی تهران و باکو از یکدیگر بی نتیجه ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۱    
همان طور که می دانید، تولید خودروهای داخلی منوط به دریافت استانداردهای 85 گانه ای بوده که خودروسازان بایستی این استانداردها را برای محصولات خود کسب کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
همایش نتایج مطالعات واکسن های ایرانی کرونا با تاکید بر اینکه واکسن های ایرانی سریعتر در فهرست واکسن های مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرند برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۷    
از قرار معلوم مصدمیت عادل غلامی بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه چندان جدی نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۲    
انتشار رقم دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۶    
درحالی که باشگاه استقلال توانست از وجود تماشاگرانش در بازی با نساجی بهره مند شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شهر سیرجان قادر به میزبانی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه های خود نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۶    
علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی و تمدید قرارداد با آتیه سازان حافظ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کمتر از 2 ماه آینده، زیرساخت های سامانه سجام برای پرداخت سود سهام شرکت های بورسی آماده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: وضعیت همچنان مناسب، ولی شکننده است؛ بنابراین باید با همین رویکرد موضوع را دنبال کنیم و مراقبت همچنان جدی و لازم است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۷    
اولین شهر بیت کوین با حمایت یک میلیارد دلاری در السالوادور ساخته خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۵    
جدول کامل رنگ بندی شهرستان های کشور در اپلیکیشن ماسک را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۲    
تیم ملی ایران باید از فرصت ده ماهه تا شروع جام جهانی برای بهبود رتبه جهانی خود استفاده کند تا در نهایت بتواند با قرعه ای ساده تر در جام جهانی قطر روبه رو شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶    
مدافع سابق پرسپولیس و عضو ثابت تیم ملی کشورمان معتقد است اسکوچیچ عملکرد خوبی داشته و آمار در مورد وی حرف می زند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶    
جانشینان سولسشر به خط شدند تا در نهایت شاهد حضور یکی از سه گزینه وودوارد روی نیمکت منچستریونایتد باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۰    
هفته هفتم مسابقات دسته اول امروز در شهر های مختلف برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۵    
ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در مصاحبه تلویزیونی گفت که 60 هزار نفر از مستمری بگیرانِ کمیته امداد ماهانه بالای 10 میلیون درآمد دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
آرمان عبدالعالی روز گذشته (30 آبان 1400) برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۷    
قفل شدن زانو اصطلاحی است که برای توضیح عدم توانایی شخص برای خم کردن یا راست کردن زانوی خود به کار می رود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۷    
همان طور که می دانید اگر غده تیروئید پرکار شود، متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن دچار اختلال می شود؛ اما پرکاری تیروئید علائمی دارد که این بیماری بواسطه آن ها تشخیص داده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۴:۳۷    
با سرد شدن دمای هوا، مصرف آب آشامیدنی ممکن است کاهش پیدا کند چرا که معمولا به اندازه ماه های گرم سال احساس تشنگی نداریم، اما این به معنی آن نیست که بدن در هوای سرد به مایعات کمتری نیاز دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۷    
یک متخصص ارولوژی و جراح کلیه در خصوص پیشگیری از بروز زگیل و تبخال تناسلی گفت: سن واکسیناسیون زگیل تناسلی از 9 سالگی آغاز می شود و تا 45 سالگی ادامه دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۷    
پولیپ بینی با علائمی مانند سردرد و گرفتگی بینی و آبریزش پشت بینی و خرناس کشیدن خود را نشان می دهد و با دارو و جراحی قابل درمان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۶    
هنگام تصادفات، عوامل بسیار زیادی می توانند موجب آسیب دیدگی شوند که یکی از این عوامل، تجهیزات اضافه ای است که رانندگان برای اتاق خودرو تهیه می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۱    
با وجود این که قیمت موبایل در بازار ایران همچنان روند صعودی دارد، اما اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید، می توانید این گوشی ها را با قیمت زیر 2 میلیون تومان خریداری کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۶    
اگر شما هم به دنبال خاموش و غیرفعال کردن وضعیت واتساپ هستید این گزارش کوتاه را بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
از زمانی که سیستم عامل اندروید در بین دیگر سیستم عامل های دنیای گوشی شناخته شد، وبسایت فروشگاه این سیستم عامل از طراحی و رابط کاربری عجیبی برخوردار بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۵    
به نقل از روسیا الیوم ؛ داریا سرگئیونا پزشک و متخصص قلب در روسیه توضیح داد که تپش قلب به این معنی است که ضربان قلب بیش از 100 ضربه در دقیقه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۶    
ساعاتی پیش یک مرد میانسال به دلیل ورود به حریم ریلی مترو، درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۶    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه عادی انگاری کرونا در کشور زیاد شده است گفت: محدودیت های کرونایی از هفته آینده در کشور اجرا می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۰    
در آبان ماه بازدهی بازار های طلا، سکه و دلار مثبت شد اما روند یورو و بورس نزولی بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۷    
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ویروس کرونا درباره جنسیت نیز تبعیض قائل می شود و مردان بیش از زنان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۲    
نشریه آمریکایی با توجه به تمایل ایران و روسیه برای همکاری نزدیک در بحث نظامی، به احتمال خرید سامانه پدافندی اس-400 روسیه توسط ایران پرداخته و آن را خبری بد برای نیروی هوایی آمریکا دانسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۷    
یک پزشک مشهور روسیه گفت: ویتامین K می تواند اثر دارو های رقیق کننده خون را خنثی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
نتایج انتخابات کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون بسکتبال اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۷    
طرح از رضا جنگی، کارتونیست روزنامه شهرآرا
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۷    
جسد مومیایی یک مرد زیر تخت خواب همسرش در شیراز کشف و مشخص شد این مومیایی به مدت یک سال در این مکان مانده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
قطعی سرور اپلیکیشن تسلا در سراسر جهان موجب شد تا صاحبان این خودروها نتوانند درهای خودرو های خود را باز کرده و از آن ها استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
حسن نوربخش چهره ماندگار و فراموش نشدنی داوری بسکتبال درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
یک برادر در روستای کیاپی شهرستان میاندورود چهار خواهر خود را به گلوله بست
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
شمار زیادی از شهروندان استان چهارمحال و بختیاری با تجمع مقابل استانداری خواهان حل مشکلات کم آبی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
طبق اعلام بانک مرکزی تا پایان مهر ماه سال جاری تعداد انواع کارت های بانکی در کشور به بیش از 408 میلیون رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
خیلی ها عاشق غذا خوردن هستند و از گرسنگی متنفرند. حتی فرصت ورزش کردن هم ندارند و به همین دلیل گمان می کنند نمی توانند لاغر شوند، اما خوشبختانه این گونه نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۷    
یورش عناصر سازمان امنیت واطلاعات پهلوی (ساواک) آن قدر ناگوار بود که از نگاه حکومت پهلوی نیز مهم قلمداد شد و بعد از این حادثه تلخ، 2 فرد عالی رتبه در خراسان تعویض شدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی: در 4 روز گذشته 16 پرونده با 200 میلیون تومان کلاهبرداری، تشکیل شده است
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
وهابیان بار دیگر در صفر 1344قمری به مدینه حمله کردند. در این حمله خسارت هایی به حرم نبوی و اماکن مذهبی وارد شد. 7 ماه بعد شیخ عبدا.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد گفت: ثبت یک اثر 2 ماه زمان می برد و ما از میراث فرهنگی می خواهیم تا 2 ماه آینده پرونده ثبت اژدرکوه را تهیه کند تا بعد بتوانیم به صورت قانونی مانع فعالیت معدن در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
استقلال برخلاف پرسپولیس که تا امروز از کلین شیت در لیگ برتر عاجز مانده، عملکرد خیره کننده ای در فاز دفاعی داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای فراهم کردن بستر گفت وگو با مردم، گفت: دولت سیزدهم به دنبال مردم راه افتاده تا بتواند مشکلات را حل کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
دادگاه رسیدگی به سانحه پرواز PS752 اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن ها به ریاست ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مالک شریعتی، از نمایندگان مجلس گفت: ساختاری که حقوق نجومی را ممکن می کند اصلاح می کنیم. ابزارهای نظارتی را هم به کار خواهیم گرفت. در وهله بعد، به دنبال مصادیق می رویم و به مردم معرفی خواهیم کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
باشگاه پرسپولیس نسبت به پنالتی سوخته این تیم در بازی با مس رفسنجان اعتراض غیر رسمی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
باشگاه پرسپولیس درنظر دارد از بازی خانگی پیش رو درآمدزایی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۶    
برخی مسائل در استقلال به لحاظ تاکتیکی باعث ناراحتی بازیکنان شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
هافبک معترض تیم استقلال در محل تمرین آبی پوشان حضور یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و امکانات گسترده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آمار بسیار پایین صادرات غیرنفتی از این مناطق را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
اکبر خرمدین، قاتل زنجیره ای است که در اواخر اردیبهشت سال 1400 به همراه همسرش ایران موسوی ثانی به اتهام قتل دو فرزند و دامادشان بازداشت و در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) با شکستن رکورد فیلم سریع و خشن 9 F9 به پرفروش ترین فیلم هالیوودی از دسامبر 2019 تا به امروز تبدیل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۶    
اکبر خرمدین که متهم به قتل پسرش بابک خرمدین، دختر و دامادش بود به کام مرگ فرو رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
وزارت بهداشت امروز (یکشنبه 30 آبان 1400) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
صحرا کریمی کارگردان زن افغانستانی در توئیتی ادعا کرده است که آریا عظیمی نژاد برای ساخت موسیقی فیلم حوا، مریم، عایشه به او پول پیش پرداخت کرده اما در قبال آن موسیقی ساخته نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
مطالعات نشان می دهند که ترکیبات موجود در میخک فواید بسیاری برای سلامتی دارند که از میان آن ها می توان به حفظ سلامت کبد و تثبیت سطح قند خون اشاره کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
بهروز شعیبی به تازگی در گفتگویی با ایسنا گفته است نسخه سریالی روز بلوا با آنچه در جشنواره فجر نمایش داده شده متفاوت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
ترکیب استقلال مقابل نساجی یک روز قبل از بازی این تیم لو رفته است تا مشخص شود همچنان افرادی بیخ گوش فرهاد مجیدی اقدام به خبرچینی برای برخی رسانه ها می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۲    
گروه ورزش/شهرآرانیوز ، بر اساس اعلام رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، فدریکو پریرا بازیکن آرژانتینی فردا دوشنبه در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهد شد. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به پیگیری واریز سود معوق سهامداران عدالت گفت: آسیب شناسی سهام عدالت نیز در همه حوزه ها در این کمیسیون در حال انجام است که در وقت خود مطالبات بحق سهامداران عدالت در این ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۶    
تیم واسپور پاکدشت قهرمان والیبال ساحلی بانوان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۱    
نظرات کاربران درباره بازی Battlefield 2042 به قدری منفی بوده که این عنوان وارد لیست 100 بازی افتضاح استیم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی طالبان درآمد خود را شفاف اعلام و تصریح کرد از دولت فاسد سابق به جز بدهی چیزی برای ما نمانده است و تنها 3 میلیارد دلار به شرکت ها بدهکار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
در پی تصویب کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه اخیر شورای عالی هواپیمایی کشوری دقایقی پیش نرخ های جدید بلیت هواپیما برای پرواز های داخلی ابلاغ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
علی علیپور، مهاجم باشگاه ماریتیموی پرتغال بی میل نیست که برای ادامه فوتبال به پرسپولیس بازگردد. او شایعاتی که پیرامونش بود را به کلی تکذیب کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۱    
کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) سریال جدید نتفلیکس که یک لایو اکشن از سریالی انیمه است آن قدر ها به مذاق منتقدان خوش نیامده، اما دلیل اصلی آن چیست؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از روز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ امضا و خدمات مد نظر از فردا به بازنشستگان ارائه خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۰    
به گفته، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی از یکم آذر در کلاس های حضوری مدارس حاضر می شوند و حضور دانش آموزان در این کلاس ها الزامی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۷    
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات از یک میلیون و 385 هزار واحد گذر کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۷    
نجیب بارور شاعر نام آشنای افغانستانی که بعد از سقوط کابل به ایران آمده است، برای استاد شفیعی کدکنی دو شعر درباره ایران فرهنگی میخواند: هر کجا مرز کشیدند، شما پل بزنید
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۵    
عضو هیات مدیره کانون شورا های اسلامی کار خراسان رضوی، گفت: متأسفانه برخی کارچاق کن ها با سوء استفاده از بی اطلاعی کارگران در فرایند بازنشستگی در مشاغل سخت و زیانبار سود های میلیونی به جیب می زنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال زخم کاری کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش دریافت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
ثریا مطهرنیا، معلم فداکار بیجاری: متاسفانه به دلیل سیاسی بازی، جایزه یک میلیون دلاری وارکی به یک معلم آمریکایی رسید که نصف رزومه مرا هم نداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
تجمع آرام کشاورزان اصفهان در بستر خشک زاینده رود روز جمعه گذشته با پیوستن مردم به آن ها، فصل جدیدی از مطالبات مردمی در کشور را رقم زد که تا پیش از این کمتر دیده شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
با توافق صورت گرفته بین ایرلاین ها و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما، نرخ های جدید از فردا (اول آذرماه) اجرایی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
مهدی طارمی با حرکت عجیب خود در بازی پورتو اشک کنسیسائو را درآورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
بیشترین ارزش واردات ایران طی نیمه نخست 1400 مربوط به گوشی تلفن همراه بوده که ارزش واردات این قلم حدود 1.8 میلیارد دلار است. با توجه به آمار منتشر شده گمرک باید گفت موبایل با سهم 7 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۷    
غلامرضا آذری خاکستر - پژوهشگر تاریخ معاصر
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: هیچ تمهیداتی برای اینکه با حذف ارز 4200 تومانی مرغ از سفره مردم پرواز نکند، اندیشیده نشده است ...
  • ۱