دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شما نیوز 5 اسفند 1398 - shomanews.com

شما نیوز 21 آذر 1394 شما نیوز 28 اسفند 1396 شما نیوز 29 اسفند 1397 شما نیوز 31 فروردین 1398 شما نیوز 31 اردیبهشت 1398 شما نیوز 31 خرداد 1398 شما نیوز 31 تیر 1398 شما نیوز 31 مرداد 1398 شما نیوز 31 شهریور 1398 شما نیوز 30 مهر 1398 شما نیوز 30 آذر 1398 شما نیوز 30 دی 1398 شما نیوز 30 بهمن 1398 شما نیوز 1 اسفند 1398 شما نیوز 2 اسفند 1398 شما نیوز 3 اسفند 1398 شما نیوز 4 اسفند 1398 شما نیوز 5 اسفند 1398 شما نیوز 6 اسفند 1398 شما نیوز 7 اسفند 1398 شما نیوز 8 اسفند 1398 شما نیوز 9 اسفند 1398 شما نیوز 10 اسفند 1398 شما نیوز 11 اسفند 1398 شما نیوز 12 اسفند 1398 شما نیوز 13 اسفند 1398 شما نیوز 14 اسفند 1398 شما نیوز 15 اسفند 1398 شما نیوز 16 اسفند 1398 شما نیوز 17 اسفند 1398 شما نیوز 18 اسفند 1398 شما نیوز 19 اسفند 1398 شما نیوز 20 اسفند 1398 شما نیوز 21 اسفند 1398 شما نیوز 22 اسفند 1398 شما نیوز 23 اسفند 1398 شما نیوز 24 اسفند 1398 شما نیوز 25 اسفند 1398 شما نیوز 26 اسفند 1398 شما نیوز 27 اسفند 1398 شما نیوز 28 اسفند 1398 شما نیوز 29 اسفند 1398 
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
تصویر بخشنامه سازمان برنامه و بودجه در ارتباط با افزایش تا سقف 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور رفع تبعیض و رعایت عدالت در پرداخت های نیروی انسانی ارسال می شود
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۷    
بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید چهار میلیون و 114 هزار و 227 تن انواع محصولات مجتمع فولاد خراسان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۸    
محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین 1356 متولد شد. محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
در پی افزایش قیمت دلار در بازار آزاد، صرافی های بانکی امروز قیمت ها را با افزایش چشم گیری نسبت به دیروز تعیین کرده اند، قیمت فروش دلار در صرافی ملی هم اکنون 15 هزار و 600 تومان است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران معتقد است، انتقال سریع ویروس کرونا موجب ترس مردم جامعه از این بیماری شده، در حالیکه این ویروس نیز با رعایت اصول بهداشتی و تقویت سیستم ایمنی بدن قابل پیشگیری است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
آمارهای صادرات شمش و تولیدات فولادی در دوره 10 ماهه امسال به بیش از 8.8 میلیون تن رسید که از این میزان بیش از 66 درصد سهم شمش است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۱    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرد: با همکاری استان ها، واقعی سازی میزان تقاضای فولاد از بورس در دستور کار است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۶    
مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان و مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران در نشست کاری در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری 44 فتح درباره همکاری و هماهنگی های مشترک در موضوع تأمین سوخت رایزنی و تبادل ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
ظرفیت خوبی برای همکاری بین دانشگاه و بخش پایین دستی صنعت نفت با توجه به حضور گسترده دانشجویان در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای کشور در این بخش وجود دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان حراست شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس با تقدیر از مقام آوران این مسابقات برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۵    
با توجه به شیوع بیماری خطرناک و نوپدید کرونا و بروز این بیماری در برخی از کشورها و اهمیت پیشگیری و مقابله با آن، همایش مقابله با این ویروس با حضور مدیران ارشد و کارکنان در ایران خودرو برگزارشد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۹    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم رونمایی از طرح ملی کد رهگیری سیگارت گفت: شرکت دخانیات ایران آمادگی خود را برای پیشبرد این طرح و هرگونه همکاری لازم اعلام می کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۷    
طی روزهای گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، شاهد افزایش قیمت اقلام بهداشتی و کشف کالاهای احتکار شده بودیم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۹    
سازمان خصوصی سازی در مطلبی به 35 ابهام اصلی سهام عدالت پاسخ داده و اعلام کرده که بر اساس آخرین اطلاعات ماخوذه ارزش سهام عدالت هر مشمول حدود 8 برابر شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تازه ترین آمار کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود با نخست وزیر هند از موافقت دهلی برای خرید 3 میلیارد دلار تسلیحات از واشنگتن خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
دومین جلسه از اولین دوره کلاس MBA با حضور تعدادی از کارکنان دفتر مرکزی صندوق قرض الحسنه شاهد در ساختمان گاندی برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
نایبند : مدیرعامل پتروشیمی پارس با اشاره به اهمیت آموزش صحیح و اطلاع رسانی مناسب برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در این مجتمع بر انجام اقدامات فوری و پیشگیرانه در این خصوص جهت پرسنل رسمی و پیمانکاری ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از موافقت اعضای کمیسیون با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 15 فروردین خبرداد.//تعطیلی مدارس تا بعد نوروز صحت ندارد .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۲    
محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) پس از سفر به کشورهای مختلف، در حالی که روز گذشته وارد امارات شده بود، بعد از معاینه در فرودگاه به دلیل تب بالا، مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده و بستری شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
هزینه سبد معیشت کارگران برای سال 99 تعیین شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
وزیر نفت گفت: هنوز تصمیمی در خصوص بنزین نوروزی گفته نشده و چهارشنبه تکلیف این موضوع مشخص می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
وحید شقاقی شهری اقتصاددان با اشاره به خسارات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در داخل و خارج کشور برای اقتصاد ایران، اظهار داشت: این تاثیر هم در داخل و هم در خارج از کشور باعث ایجاد مشکلاتی شده ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: این ویروس از روی سطوح منتقل می شود و ممکن است تا دو هفته علامتی نداشته باشد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان، تمام مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به حذف بازی های پرسپولیس و سپاهان از جدول بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر هایی که مورد توجه قرار می گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
ترکیب هفت فیلم اکران سینماها در نوروز 99 در حالی معرفی شد که تنها سه فیلم شنای پروانه ، خوب، بد، جلف2؛ ارتش سری و پسرکشی از جشنواره سی وهشتم فیلم فجر در آن حضور دارند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
شواهد تازه ای از گسترش قاچاق کتاب در سیستم آموزشی دانشگاهی کشور وجود دارد. مراکز تایپ و تکثیر دانشگاه ها اقدام به تکثیر هر نوع کتابی مطابق با خواست مشتری می کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
فال روزانه یکشنبه 6 اسفند98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/06 فال روز تولد (98/12/06) دوست عزیزی که 6 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۸    
مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر دقایقی پیش منطقه قطور خوی را لرزاند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۸    
سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: رقابت های لیگ برتر والیبال تعطیل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۹    
عر خوانی به سبک رپ توسط مجری شبکه یک را می بینید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی دولت با ابلاغ رئیس جمهور مسئول سیاست گذاری اطلاع رسانی ویروس کرونا شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
وزارت بهداشت عراق از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا خبر داد، این در حالی است که شبکه الفرات صبح امروز به نقل از اداره بهداشت نجف اشرف ابتلا به ویروس کرونا را تکذیب کرده بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، اغذیه فروشی های خیابان های سی تیر و باب همایون تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ادامه برخورد با محتکران و گرانفروشان ماسک خبر داد و گفت: این اقدام در حال انجام است و تاکنون 18 داروخانه در سراسر کشور پلمب شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۳    
استاندار قم اظهار کرد: مراسم اعتکاف امسال در قم به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود. چراکه سلامت مردم مهم تر است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
آنفلوانزا از کرونا ویروس خطرناکتر است
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۷    
محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به منظور برقراری انسجام بیشتر میان ارکان صنعت بیمه از شعبه اردبیل شرکت بیمه "ما" بازدید کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۴    
تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بزرگ ترین پتروشیمی خاور میانه با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر عامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به امضا رسید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۲    
فصل دوم عصر جدید در حالی به زودی روی آنتن شبکه سه می رود که داوران آن بدون تغییر مانده اند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
تصمیم گیری میان بدنه سازمان سینمایی و صنوف نشان می دهد که علی رغم وجود نظام نامه، آئین نامه و دیگر اسناد بالادستی، حتی تصمیم گیری درباره امور حیاتی با مشکل مواجه است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: مدارس شهر تهران فردا سه شنبه 6 اسفندماه تعطیل است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
غلامرضا شریعتی، استاندار و مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اهدای لوح تقدیری به سعید شیاری ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
اسامی فیلم های اکران نوروزی مشخص شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
پیرو مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه گذاری(عام) یکساله بانام و الکترونیکی سال 98 بانک پارسیان تمدید شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
آیین معارفه و شروع به کار دکتر عباس عرب مازار و دکتر رضا حسینی دو عضو جدید هیات مدیره بانک کشاورزی، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مشاوران، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
بانک مهر اقتصاد نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت خود را حداکثر 3 درصد اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 11ماهه منتهی به اسفند ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 99 درصد افزایش یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به روسای اتاق های اصناف مراکز استان ها لغو برگزاری نمایشگاه های فصلی و بهاره را به علت جلوگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
معاون سرمایه های انسانی و پشتیبانی بانک صادرات ایران از واریز حدود 11 میلیارد ریال کمک های نقدی کارکنان بانک صادرات ایران و مشتریان این بانک به آسیب دیدگان از سیل اخیر سیستان و بلوچستان به حساب ویژه ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت عامل بانک پاسارگاد، از اقدامات ارزشمند این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، از مشتریان و کارمندان این بانک خواست تا در ایام پایانی سال اهتمام ویژه ای برای حمایت از آزادی زندانیان غیرعمد داشته باشند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
بانک تجارت نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری را برای سال 1399، 3 درصد اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 36 هزار فقره تسهیلات خرید دین به کسب و کارها پرداخت کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
عملیات اجرایی ساخت هفت هزار و 612 واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان آغاز شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
طرح تنخواه کارت تعاون باهدف ارائه خدمات مبتنی برکارت به سازمان ها، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در راستای گسترش خدمات رسانی به مشتریان بانک توسعه تعاون قابل ارائه می باشد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۶    
رئیس شعبه قم بانک توسعه صادرات ایران گفت: با بررسی های انجام شده در شعبه این بانک و اعتبارسنجی های لازم ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای فرار از پرونده های متعدد فساد مالی غزه را تهدید کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، از تعطیلی مجموعه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۴    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از راه اندازی 22 درمانگاه اختصاصی کرونا در پایتخت خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۴    
در روزهایی که ترس و حاشیه های ناشی از ویروس چینی جولان می دهند، عده ای به فکر سوءاستفاده از این حاشیه ها، احتکار ماسک و لوازم دیگری هستند؛ اتفاقی که سبب واکنش جواد رضویان شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
مراسم معارفه مهندس تقوی گنجی مدیرعامل جدید پتروشیمی همت با حضور مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و اعضای هیأت مدیره پتروشیمی همت برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۴    
در راستای ترویج فرهنگ سرمایه گذاری و آشنایی عموم با بازار سرمایه و سرمایه گذاری در اوراق بهادار و الزامات آن، و همچنین پیرو استقبال گسترده علاقمندان از برگزاری این دوره ها ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۴    
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از سهامدارانی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه نوین ( سهامی عام ) در تاریخ ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۸    
به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رگولاتوری ایران در حوزه ICT در نسل 3 قرار دارد و دلیلش هم این است که بازار ما هنوز به بلوغ کافی نرسیده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۸    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه همه ابزارهای مالی که در دنیاست، در بازار سرمایه ایران نیز وجود دارد، گفت: امکان عملیاتی شدن و به بازار آمدن ابزارهای جدید مالی وجود دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۸    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح اضطراری کاهش خطرات احتمالی ویروس کرونا اظهار داشت: همکاران دچار بیماری های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران عزیز ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
دکتر محمدرضا حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها بر انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
ایرانسل برای محافظت از کارکنان خود دربرابر گسترش آنفولانزای COVID-19 (کرونا)، برنامه دورکاری حداکثری را عملیاتی کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور و ضرورت حفظ صحت و سلامت یکایک مشتریان و کارکنان بانک ایران زمین ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
بازار اوراق تامین مالی در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده و طی دو سال اخیر (از دی 96 تا دی 98)، تقریبا دو برابر شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، لازم است والدین با رعایت برخی نکات بهداشتی از ابتلای فرزندان خود به این ویروس پیشگیری کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۴    
فرماندار پاکدشت از پلمب 2 داروخانه گرانفروش در این شهرستان خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
تمام مدارس تعطیل ،درباره تعطیلی مدارس تا آخر نوروز، امشب تصمیم گیری می شود
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
عراق از ثبت اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
نمایندگان مجلس با 67 رأی موافق و 114 مخالف کلیات لایحه بودجه 99 را رد کردند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
وزیر بهداشت، در خصوص استعفانامه جعلی در شبکه های اجتماعی، گفت: مگر می شود در روزهای سخت، دولت و مردم را تنها گذاشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
از مهندسان صندوق تامین خسارت های بدنی تجلیل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این باورغلط وجود دارد که هر کسی که به این ویروس مبتلا شد جان خود را از دست می دهد در حالی که در بدترین شرایط میزان مرگ و میر این ویروس یک تا 3 درصد است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره، برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
جلسه سوم دادگاه روح الله زم، سرشبکه آمد نیوز امروز به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد رویه ای یکپارچه و سازماندهی شده و با استفاده از ابزارهای متعدد اطلاع رسانی در تلاش برای پیشگیری از ورود کروناویروس به این مجموعه صنعتی است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس تصمیمات مسئولان دو کشور ایران و عراق، سفر زمینی زائران به عتبات عالیات تا دو هفته دیگر لغو شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
مشاور وزیر بهداشت از آغاز توزیع بسته بهداشتی میان هموطنان قمی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با تولید 384 هزار و 309 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه از میزان تولید سال گذشته خود در مدت مشابه عبور کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۲    
در راستای توصیه ها و اطلاعیه های وزارت بهداشت در مورد بیماری کرونا، شرکت پتروشیمی اروند با محوریت واحد HSE و همکاری بهداشت و درمان و روابط عمومی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۲    
گروه صنعتی ایران خودرو روز بزرگداشت خواجه نصر الدین طوسی وروز مهندس را گرامی می داردو شکوفایی صنعت خودروی کشور برآیند ایده های مهندسین تلاشکر است
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
به دنبال شیوع بیماری ویروس کرونا در برخی از شهرهای کشور، هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به منظور کمک و پشتیبانی جهت پیشگیری از ابتلای تعداد بیشتری از هموطنان به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادعایی از فوت 50 نفر بر اثر کرونا خبرداد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
سومین دور ممیزی مراقبتی خارجی از دوره جدید گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان مطابق با استاندارد ISO14001 ویرایش سال 2015 توسط موسسه گواهی دهندهSGS) ( از 29 بهمن ماه طی دو روز با موفقیت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، دوشنبه 5 اسفند ماه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از آمادگی مراکز درمانی این استان جهت پذیرش بیماران حاد تنفسی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
کلیات لایحه بودجه 99، به خاطر هفت ایرادی که در آن وجود داشت، در صحن علنی رأی نیاورد که در این گزارش به بررسی این دلایل پرداخته شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
سازمان ایمیدرو در راستای استراتژی کلان "توسعه" و "توانمندسازی" بخش معدن و صنایع معدنی، طی یکسال و نیم گذشته اقدام به پیاده سازی روش های متنوعی برای رونق تولید و رفع رکود در این حوزه کرده است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
امروز یکشنبه 4 اسفند دکتر احمدبیگی مدیر کل فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه هیات همراه و جمعی از مدیران شرکت از طرح کارگری نمونه فولاد اکسین و همچنین امکانات فرهنگی این شرکت بازدید به ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت با بیان اینکه سیستم ایمنی بیماران خاص از دیگران ضعیف تر است، گفت: بیماران خاص باید بیش از افراد دیگر از خود برابر ویروس کرونا مراقبت کنند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
سهام ایتالیا در حالی با سقوط سنگین 4 درصدی روبرو شد که سومین اقتصاد بزرگ اروپا در حال مقابله با بزرگترین اپیدمی ویروس کرونا در خارج از آسیا می باشد.
  • ۱