دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شما نیوز 20 اسفند 1398 - shomanews.com

شما نیوز 21 آذر 1394 شما نیوز 28 اسفند 1396 شما نیوز 29 اسفند 1397 شما نیوز 31 فروردین 1398 شما نیوز 31 اردیبهشت 1398 شما نیوز 31 خرداد 1398 شما نیوز 31 تیر 1398 شما نیوز 31 مرداد 1398 شما نیوز 31 شهریور 1398 شما نیوز 30 مهر 1398 شما نیوز 30 آذر 1398 شما نیوز 30 دی 1398 شما نیوز 30 بهمن 1398 شما نیوز 1 اسفند 1398 شما نیوز 2 اسفند 1398 شما نیوز 3 اسفند 1398 شما نیوز 4 اسفند 1398 شما نیوز 5 اسفند 1398 شما نیوز 6 اسفند 1398 شما نیوز 7 اسفند 1398 شما نیوز 8 اسفند 1398 شما نیوز 9 اسفند 1398 شما نیوز 10 اسفند 1398 شما نیوز 11 اسفند 1398 شما نیوز 12 اسفند 1398 شما نیوز 13 اسفند 1398 شما نیوز 14 اسفند 1398 شما نیوز 15 اسفند 1398 شما نیوز 16 اسفند 1398 شما نیوز 17 اسفند 1398 شما نیوز 18 اسفند 1398 شما نیوز 19 اسفند 1398 شما نیوز 20 اسفند 1398 شما نیوز 21 اسفند 1398 شما نیوز 22 اسفند 1398 شما نیوز 23 اسفند 1398 شما نیوز 24 اسفند 1398 شما نیوز 25 اسفند 1398 شما نیوز 26 اسفند 1398 شما نیوز 27 اسفند 1398 شما نیوز 28 اسفند 1398 شما نیوز 29 اسفند 1398 
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به علت تمدید مهلت ثبت نام گروه دوم، مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام مسکن ملی استان تهران به شنبه موکول شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۸    
افراد به منظور رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تهیه ماسک و دستکش را از ملزومات روزانه خود می دانند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته نزولی شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در اطلاعیه شماره 45 خود که سه شنبه شب صادر شد، از تعطیلی برخی واحدهای صنفی از چهارشنبه به مدت چهار روز خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۲    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید اعتبار پروانه ها و مجوزهای صادر شده فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان خرداد 99 خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران پیش بینی کرد که با کاهش یافتن قیمت جهانی نفت، در کوتاه مدت شاهد کاهش قیمت فولاد باشیم ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۸    
شنبه17 اسفند 98 حیدریان مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه فولاد اکسین در گفتگو با خبرنگار این واحد گفت: هدف ساختاری شرکت از بدو تاسیس تولید ورقهای API بوده که از سال گذشته با تغییر سیاستگذاری های اکسین ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
بانک اقتصادنوین برای کاهش نیاز به مراجعه هموطنان به شعب بانک ها و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از تمامی درگاه های خود را افزایش داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
در راستای تصمیم کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، بانک دی ساعت کار ستاد و شعب خود را از تاریخ 21 اسفند 1398 تا پایان سال افزایش داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۳    
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 12 عنوان کتاب، خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷    
در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش هزینه های جاری طی بخشنامه ای از سوی وزارت اقتصاد اعلام شد؛ از تبادل پیام تبریک و تسلیت فیزیکی مناسبت های ملی و مذهبی بویژه عید باستانی نوروز در مجموعه وزارت اقتصاد ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۹    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه با شناسایی 18 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ شش نفر در استان بر اثر مصرف الکل صنعتی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
در راستای دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19، بانک توسعه تعاون توزیع اسکناس نو در شعب این بانک را ممنوع اعلام نمود ضمن آنکه دریافت وجه نقد نیز با ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۲    
سیدمحمد علوی تبار (کیاوش) استاد و مفسر قرآن و از شهدای زنده حادثه هفتم تیر، شامگاه سه شنبه دارفانی را وداع گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۱    
یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت جسمانی معاون کل وزارت بهداشت توضیحاتی را ارائه کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۴    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نامه رییس مجلس به رهبری برای تغییر ریاست ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت که رهبری خواستار این شدند که خود رییس جمهور مسئولیت را برعهده بگیرند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
محمدعلی طاهری چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه های بیگانه بازتابی گسترده یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۷    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای چهارشنبه 21 اسفند برخی مقاطع تحصیلی اعلام شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۳    
معاون باشگاه استقلال گفت:متأسفانه شرایط باشگاه خوب نیست و فتح الله زاده به خاطر بدهی ها تحت فشار قرار دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
تصمیمات عجیب و گاه متناقض وزارت ورزش و هیأت مدیره پرسپولیس موجب شده این تیم در آستانه فروپاشی و بحرانی دامنه دارتر قرار گیرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
صحبت های سرهنگ "علی محمدی" در خصوص ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور را در ادامه مطالعه کنید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
بانک مرکزی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت پرداخت و دریافت پول در شعب بانکی را صادر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
رده بندی جدید باشگاهی جهان اعلام شد که استقلال همچنان بهترین تیم ایران ماند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۵    
پنج نماینده مجلس در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین ردیف بودجه ای در لایحه بودجه سال 99 برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت شدند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۰    
رئیس دانشکده علمی کاربردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران نحوه تشخیص الکل طبیعی از صنعتی را تشریح کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش می کند سهمیه بنزین نوروزی را در صورت تصویب نهایی، برای فرصتی مناسبت تر و پس از شکست ویروس کرونا به کارت های هوشمند سوخت واریز کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
گوشی های سری A سامسونگ در سه هفته اخیر با وجود افزایش قیمت دلار، حدود 100 هزار تومان ارزان شده اند. برای مثال سامسونگ Galaxy A70 با حافظه موقت چهار گیگابایت این روز ها در بازار با حداقل قیمت چهار ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: مجمع، با اصلاح مهلت و مواعید مصوبه آذرماه خود، تسویه بدهی بدهکاران بانکی را تا پایان خرداد 99 به تعویق انداخت
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
در راستای حفظ سلامت کارکنان و خانواده های ساکن شهرک نفت رفسنجان، اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
طبق اعلام وزارت بهداشت آمار ابتلا به ویروس کرونا از 30 بهمن تا 20 اسفند 8042 نفر و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 291 مورد رسیده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: آزادراه تهران- شمال تا خرداد ماه 99 به علت رانش زمین مسدود است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۳    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای که قید آنی – حائز اهمیت روی آن ثبت شده است، دستورِ تعطیلی موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در تعطیلات نوروز 99 را صادر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی امنیت ملی گفت که تا 20 فروردین اوج کرونا خواهد بود و حدود دو ماه بعد از آن موج #کرونا پایین خواهد آمد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۴    
پروژه افزایش ظرفیت دیتا سنتر و سامانه Auditor با همکاری واحد فناوری اطلاعات و فیبر نوری منطقه فارس طی 14 روز کاری با 160 نفر ساعت انجام شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۴    
پس از شیوع ویروس کرونا وزیر نیرو وعده همکاری با مشترکان برای پرداخت قبوض آب و برق را داد که اکنون جزئیات آن اعلام شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات وزیر امورخارجه آمریکا درباره منشا ویروس کرونا تاکید کرد: اکنون بشریت سه سال است که از سندروم گسترش خشونت، نفرت و دروغ رنج می برد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان های قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان ها از نظر مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان بر ضرورت اجرای جدی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
همزمان با افزایش فوتی های مسمومیت الکلی در اهواز به 20 نفر،7 نفر در کرج و 3 تن نیز در ساوه جان باختند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۳    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود استعفا نکرده و همچنان در کنار این تیم خواهد بود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
صبح امروز خبرگزاری ایرنا تصویری از داخل اتوبوس بی آر تی مسیر تهرانپارس به آزادی منتشر کرد که نشان از ازدحام شهروندان در روزهایی که موج شیوع کرونا افزایش یافته را دارد!
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
بازی تیم های فوتبال بارسلونا و ناپولی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدارهای دو هفته آتی لالیگای اسپانیا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
محققان دانشگاه شیکاگو آمریکا عنوان می کنند سرکه سیب دارای فوایدی برای سلامت است اما درمان کننده اعجازآمیزی نیست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات اعتباری به بازنشستگان برای خرید نوروز خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
برای پیشگیری از کرونا (یاهرنوع ویروسی) حتما این نوشیدنی(چای) را آماده کنید و روزی حداقل یک مرتبه نوش جان کنید تا بدنتونو مقاوم کنید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
تحقیق جدید نشان می دهد تنها مصرف 4 فنجان قهوه در روز می تواند به کاهش چربی های بدن کمک کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران با اشاره به سرگردانی شهروندان ایرانی در خارج از کشور به دلیل تعلیق پروازهای بین المللی و بلاتکلیفی ایرانی هایی که در خارج از کشور ساکن و یا شاغل ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار ممانعت از ورود گردشکران به استان های کشور به ویژه استان هایی که مرکز گردشگری هستند، شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
ساره بیات متولد 15 فروردین 1351 در تهران است ، از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
شیوع ویروس کرونا موجب شده تا هر چند روز خبری از توقف برخی برنامه های تلویزیونی منتشر شود که این بار شایعات گریبانگیر دورهمی شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و ضمن تشکر از زحمات کادر درمانی، تقاضایی را از مردم و به ویژه صاحب خانه ها داشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی اینترنت رایگان برای دانش آموزان با هدف دسترسی آسان به آموزش ها خبر داد و گفت: مساعدت خانواده ها در ارائه آموزش های فضای مجازی از افزایش زمان دوره تحصیلی جلوگیری می کند
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش آموزان گفت: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از ابتدای تعطیلات ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
یکی از طرح های ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه 100 گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان ثابت در رزوهای قرنطینه خانگی کرونای است بر همین اساس همه می توانند نسبت به دریافت اینترنت از هر یک ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با اعلام اینکه نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد، از قیمت انواع نان ساده و کنجدی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۰    
یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: این روزها بیشتر میدانم که عشق چه مأوای است برای پناه بیستم اسفند
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
برنامه شما و آی فیلم با اجرای مجید افشاری و تهیه کنندگی مصطفی هیودی برای پخش در نوروز 99 آماده می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: آزادراه تهران- شمال تا خرداد ماه 99 به علت رانش زمین مسدود است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر هایی که مورد توجه قرار می گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مهم ترین قسمت هر پیتزا اما خمیر آن است. درست است که خمیرهای آماده در همه سوپر مارکت ها هست اما نقدی که به آنها وارد است این است که این خمیرهای آماده خشک است و لطافت کافی را ندارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در حکمی، امیر شاکری را به عنوان رئیس امور حقوقی و پیمانهای این شرکت منصوب کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای که قید آنی – حائز اهمیت روی آن ثبت شده است، دستورِ تعطیلی موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در تعطیلات نوروز 99 را صادر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اقدام های پیشگیرانه در قبال ویروس کرونا را در ستاد و مناطق عملیاتی خود اجرایی کرده است و دنبال می کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
درست کردن نان در خانه هرچند سختی های خاص خودش را دارد اما لذتی دارد که قابل مقایسه با پخت دیگر غذاها نیست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
در این خبر شعرخوانی جالب جواد خیابانی به زبان ترکی و انتقاد از احتکار ماسک را می بینید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران کمیته تخصصی با حضور مدیران مرتبط تشکیل شده که تمامی فعالیت ها را زیرنظر دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اقدامی جهادی و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا معابر و مناطق مسکونی شهری و روستاهای همجوار تاسیسات را گندزدایی و ضدعفونی نمودند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
یاسین نمکچیان روزنامه نگار تصویری از نامه دخترعمویش را در توئیتر منتشر کرد که بازتاب زیادی داشته. خانواده عمومی یاسین که در لنگرود ساکن هستند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
فال روزانه چهارشنبه 21 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/21 فال روز تولد (98/12/21) دوست عزیزی که 21 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۷    
نشست مشترک دکتر سید حسن موسوی معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان اهواز با مهندس محمدرضا نادری رئیس HSE و پدافند غیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران و روسای HSE و بهداشت حرفه ای ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۱    
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از اهدای 313 بسته حمایتی البسه و مایحتاج شب عید به کودکان تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کارون به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
سفیر ایران در ترکیه، از آغاز تردد کامیون های ترانزیتی از مرز بازرگان خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
دانشکده بهداشت و موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به این پرسش متداول که آیا ویروس کرونا از طریق هوا "آئروسل" منتقل می شود؟ ، پاسخی را منتشر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۹    
یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۱    
بیمه ایران با هدف حمایت هر چه بیشتر از جامعه بیمه گذاران و زیاندیدگان در مقابله و پیشگیری از تهدید ویروس کرونا، تسهیلاتی را برای گسترش ارائه خدمات غیرحضوری ارائه کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
مجریان پروژه های نیروگاهی آبی و خورشیدی کشور اعم از پیمانکاران و کارگران همواره بخاطر اجرای کارهای سنگین در معرض حوادث ناشی از کار هستند که ضروریست پیشگیری های لازم از قبل برای آنها از طریق بیمه های ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، در پی شیوع ویروس کرونا (کووید 19) و جهت آرامش خاطر بیمه شدگان شرکت بیمه پاسارگاد در قراردادهای انفرادی و گروهی (عمر ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
امیر سیدی، کاهش قیمت سهام در برخی شرکت های پالایشی، پتروشیمی و کامودیتی محور را تحت تاثیر عوامل بین المللی عنوان کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس اداره متوفیات سازمان آرامستان های شهرداری قم در مورد انتشار فیلم نگهداری اجساد کرونایی توضیحاتی ارائه کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
بیست و پنجمین دوره بازدید از پروژه های شرکت میدکو در سال 1398 توسط جناب آقای دکتر پورمند (مدیر عامل میدکو) در روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 اسفند ماه انجام شد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
به نظر می رسد حواشی قدیمی قصد ندارند دست از سر امین حیایی بازیگر محبوب و داور خوش اخلاق برنامه عصر جدید برداند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
رئیس اداره تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: تست صنعتی کاتالیست BCC-100 ساخت شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از روز چهارشنبه 16/11 ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بیمه سلامت، از راه اندازی سایت کرونا جهت ارائه آموزش های لازم به مردم برای مقابله با کرونا و افزایش آگاهی افراد دراین خصوص توسط سازمان بیمه سلامت از هفته ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
شرکت MCC چین به پاس همکاری سابق، تعدادی ماسک بهداشتی به شرکت ملی فولاد ایران اهداء کرد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از کادر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به ویژه از پزشکان و پرستاران بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت قدردانی کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
مسئول گروه علمی سامانه 1666 با اشاره به اینکه سامانه 1666 به طور مداوم پاسخگوی تماس مردم در خصوص بیماری کرونا است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
لحظاتی کمتر دیده شده از رفعت سردار سلیمانی با فرزندان شهدا را در فیلم زیر تماشا کنید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای دستور العمل کمیته بحران شرکت مسئولین روابط عمومی بیستم اسفند ماه با حضور در سالن جلسات مدیریت کوره بلند با کاظم تدین مدیر کوره بلند و مسئولین این بخش ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۳    
سرپرست اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در ارتباط زنده سه شنبه 20 اسفند با رادیو گفتگو گفت ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران اعلام کرد: این مرکز 2 پروژه بزرگ در زمینه بازفرآوری سرباره های صنایع معدنی و یک پروژه در زمینه پایش زیست محیطی مربوط به صنایع فولادی در حال اجرا دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۷    
عملیات تعویض سه شاخه ریل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی به همت تلاشگران این بخش با موفقیت انجام شد .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز (سه شنبه) روند افزایش نسبی دمای هوا در کشور آغاز می شود و تا جمعه ادامه دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، دریافت و واریز وجه نقد در شعب بانک ملی ایران محدود شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
ابی خواننده مشهور لس آنجلسی از به تعویق افتادن کنسرت های نوروزی خود به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
بانک آینده با هدف کاهش مراجعه هم وطنان به شعب بانک و صیانت از سلامتی مشتریان ، خدمات ویژه ای را انجام داده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
تنها 10 روز مانده به شروع سال جدید، سفرهای نوروزی داخلی و خارجی در پی شیوع ویروس کرونا در ایران لغو شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
عکسی که سوگل طهماسبی به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: واردات مواد غذایی از چین نداریم و در مورد مواد غذایی تولید داخل نیز بهتر است تا جای ممکن مردم از تولیدات کارخانه ای و بسته بندی به جای فله ای ...
  • ۱