دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شما نیوز 11 اسفند 1398 - shomanews.com

شما نیوز 21 آذر 1394 شما نیوز 28 اسفند 1396 شما نیوز 29 اسفند 1397 شما نیوز 31 فروردین 1398 شما نیوز 31 اردیبهشت 1398 شما نیوز 31 خرداد 1398 شما نیوز 31 تیر 1398 شما نیوز 31 مرداد 1398 شما نیوز 31 شهریور 1398 شما نیوز 30 مهر 1398 شما نیوز 30 آذر 1398 شما نیوز 30 دی 1398 شما نیوز 30 بهمن 1398 شما نیوز 1 اسفند 1398 شما نیوز 2 اسفند 1398 شما نیوز 3 اسفند 1398 شما نیوز 4 اسفند 1398 شما نیوز 5 اسفند 1398 شما نیوز 6 اسفند 1398 شما نیوز 7 اسفند 1398 شما نیوز 8 اسفند 1398 شما نیوز 9 اسفند 1398 شما نیوز 10 اسفند 1398 شما نیوز 11 اسفند 1398 شما نیوز 12 اسفند 1398 شما نیوز 13 اسفند 1398 شما نیوز 14 اسفند 1398 شما نیوز 15 اسفند 1398 شما نیوز 16 اسفند 1398 شما نیوز 17 اسفند 1398 شما نیوز 18 اسفند 1398 شما نیوز 19 اسفند 1398 شما نیوز 20 اسفند 1398 شما نیوز 21 اسفند 1398 شما نیوز 22 اسفند 1398 شما نیوز 23 اسفند 1398 شما نیوز 24 اسفند 1398 شما نیوز 25 اسفند 1398 شما نیوز 26 اسفند 1398 شما نیوز 27 اسفند 1398 شما نیوز 28 اسفند 1398 شما نیوز 29 اسفند 1398 
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری سال 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ساعت 24 فردا 15 اسفند ماه به پایان می رسد و این فرصت قابل تمدید نیست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
متن کامل گزارش نهایی کمیسیون تلفیق بودجه 99 درباره بودجه سال آینده منتشر شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
منابع رسانه ای از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به 31 نفر خبر می دهند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۵    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز سه شنبه به 106 نفر رسیده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
در بررسی نتایج ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین های دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از فراهم شدن بستر استفاده از خدمات غیرحضوری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات در پیامی خطاب به همکاران شبکه بزرگ این بانک در سراسر کشور، برنامه های بانک برای رفع دغدغه های همکاران به ویژه بانوان همکار را تشریح کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
فرمانده اسبق ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس در آستانه فرا رسیدن 13 اسفند، سالروز عملیات غرور آفرین کربلای7 ، این عملیات را درخشان ترین کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
حجم مبنا برای تمامی شرکت های بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس معادل چهار در ده هزار تعداد سهام هر شرکت از امروز 12 اسفندماه اعمال می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۴    
باید خیلی شفاف بپذیریم که وحشت ویروس کرونا به طور گسترده ای در جهان پیچیده است. تا امروز دست کم 2800 نفر در دنیا از این بیماری فوت کرده اند و 82 هزار نفر هم به آن مبتلا شده اند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
با اجرای مصوبات کمیته بحران ایران خودرو و با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، تاکنون موفق شده ایم زمینه مصونیت بیش از 20هزار نیروی این خودروساز را فراهم کنیم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو خدمات حوزه فروش خود را به صورت غیرحضوری ارایه می کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: برای حفاظت از سلامت بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران برخی خدمات از طریق سامانه غیر حضوری ارائه می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک گردشگری در شرایط خاص بهداشتی کشور، تمهیدات جدیدی را طبق تصمیمات بانک مرکزی برای استفاده مشتریان فراهم کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۶    
در نخستین نوبت 13 اسفندماه، 20 هزار بشکه میعانات گازی به صورت زمینی عرضه می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
قائم مقام فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی از برداشت و ارسال گاز آخرین سکوی فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی به پالایشگاه خشکی این طرح خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۴    
اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی شرایط توزیع ماسک پزشکی از طریق شرکت های پخش را اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۱    
به دنبال انتشار خبر تلخ و ناگوار فوت سیامند رحمان قویترین وزنه بردار پارالمپیکی جهان، آخرین پست این وزنه بردار در 24 ساعت گذشته را مشاهده می کنید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۵:۱۶    
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پیامی بیست و سومین سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۵۵    
در وضعیت همه گیری کرونا یکی از مشکلات اصلی، مراجعه بی مورد به مراکز درمانی است. چرا که هم باعث آلودگی جدید شده و هم امکان خدمت رسانی به افراد نیازمند را پایین می آورد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۳    
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 98/12/12+ تغییرات این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود... قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 98/12/12// ساعت 13:22 مرور بازار در روزهای گذشته// ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
بهارک صالح نیا بازیگر سینماو تلویزیون متولد 1364 در شهرتهران میباشد. وی بازیگری را ازتئاتر زیر نظر استاد حمید سمندریان شروع کرد ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و اعلام کرد: سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط عادی در صحنه باقی می مانند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان انزلی با اشاره به بستری شدن 73 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان این شهرستان، گفت: از این تعداد 33 نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۳    
شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از اول بهمن 98 تا کنون اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
ساعتی قبل شوکی بزرگ به ورزش قهرمانی کشور وارد شد ، سیامند رحمان قویترین ورزشکار پارالمپیک جهان بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۹    
بنابر اعلام فرماندار شهرستان اشنویه، به مناسبت درگذشت مرحوم سیامند رحمان 2 روز عزای عمومی در اشنویه اعلام شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۹    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی درباره انجام غسل و کفن بر میتی که براثر ویروس کرونا فروت کرده فرمودند: باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۹    
مراسم تدفین سیامند رحمان فردا صبح در اشنویه انجام می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
در پی اعلام شرایط اضطراری شیوع ویروس کرونا، آماده باش کامل نیروهای ستادی و عملیاتی برای اجرای دستور العملهای بهداشتی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع و بررسی کرونا در سطح ناوگان حمل و نقل شرکت ملی مناطق ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهوری در پیامی در گذشت وزنه بردار پرافتخار ایران و قهرمان پارالمپیک را تسلیت گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در بیمارستان شهید مطهری از بخش ویژه اورژانس کرونا که بیماران مشکوک به کرونا در آن بستری هستند بازدید نمود .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
سوپروایزر اجرائی در بحران کرونا ویروس و نماینده تام الاختیار معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه حضور همراه و ملاقات کننده برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها ممنوع است ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور 99 از فردا 12 اسفندماه آغاز می شود، گفت: این مهلت تا 15 اسفند ادامه دارد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن بیان آنکه ممکن است بیماری کرونا در خوشبینانه ترین حالت تا عید و در بدبینانه ترین حالت تا پایان اردیبیهشت و حتی خردادماه به طول انجامد ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۹    
وزیر بهداشت گفت: برای شکست دادن بیماری کرونا در قالب بسیج ملی تحت همین عنوان قرار است با تشکیل 300 هزار اکیپ در کشور از دو روز آینده فعالیت خود را آغاز کنیم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر هایی که مورد توجه قرار می گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از یازدهم اسفند با نماد معاملاتی شگویا در فهرست نرخ های فرابورس درج شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
بانک ایران زمین که با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی و همچنین توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی در اسفند 1389 تاسیس شد، در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان بررسی لایحه بودجه 99 در این کمیسیون، از تفکیک پرداخت یارانه معیشتی و یارانه نقدی در بودجه سال آینده خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۰    
پیکر سیامند رحمان که ساعتی پیش بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت به سردخانه منتقل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه برداری ایران نسبت به فوت سیامند رحمان واکنش نشان داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص توسط مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی اداره مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک مرکزی ابلاغ شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تاکید دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاری های ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
تمامی رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول،لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم به دلیل حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه های گروهی لغو شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۹    
نظرسنجی انجام شده توسط یک شرکت معتبر داخلی نشان می دهد 60 درصد از خریداران خودروهای صفر کیلومتر در نیمه نخست امسال، اقدام به فروش خودروی دریافتی خود از نمایندگی کرده اند ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
رئیس هیئت جانبازان و معلولان آذربایجان غربی گفت: مراسم تدفین سیامند رحمان امشب در اشنویه انجام می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار یزد از ساخت بیمارستان زیستی یزد با هدف مقابله با ویروس کرونا در سه روز آینده خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
یادداشت وارده/ دکترجمشید قزوینیان- مدرس دانشگاه
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نتیجه تست کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز رسید گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیماری کرونا مبتلا شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
کاهش ساعات کاری شعب بانک آینده در راستای پیش گیری بیش تر از شیوع کرونا تصویب شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
پهلوان سیامند رحمان، ساعتی قبل بر اثر سکته قلبی درگذشت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران به خانواده محصولات جدید بانکداری الکترونیک این بانک پیوست.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
مسعود سلطانی فر در پیامی درگذشت سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان را تسلیت گفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۰    
خبری عجیب برای رضا صادقی ساعاتی است در فضای مجازی دست به دست می شود که هواداران او را نگران کرده است .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
سیامند رحمان متولد 1367، اشنویه، آذربایجان غربی، وزنه بردار سنگین وزن است. سه خواهر و یک برادر دارد و فرزند سوم است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
لحظاتی پیش جهان پهلوان سیامند رحمان قویترین مرد جهان براثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
تا پایان سال 1400 سالانه حدود 100 میلیون دلار کاتالیست در کشور تولید و 9 کاتالیست صنعت پتروشیمی تا دو سال آینده بومی سازی می شود.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
پدافند هوایی سوریه امروز (یکشنبه) دست کم 6 پهپاد ترکیه ای را در آسمان ادلب سرنگون کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۵    
فال روزانه دوشنبه 12 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/12 فال روز تولد (98/12/12) دوست عزیزی که 12 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۱    
علی امرائی (مدیرعامل فولاد سنگان) با اعلام این خبر غرور آفرین گفت: همزمان با روز مهندس، تلاشگران فولاد سنگان با عنایت به خداوند و تلاشی ستودنی، رکورد تولید گندله در شرق کشور را دوباره جابجا کردند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
نرگس محمدی در اردیبهشت ماه سال 96 در سن 33 سالگی با علی اوجی بازیگر ازدواج کرده است.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره 3 خود جدول زمانی پخش زنده آموزش دروس دوره متوسطه را برای فردا، دوشنبه، دوازدهم اسفندماه منتشر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۳    
ظرفیت تشخیصی کشور در زمینه کروناویروس افزایش یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به راه اندازی و فعالیت قرارگاه عملیاتی پدافند زیستی ناجا در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا اعلام کرد: با هماهنگی مراجع ذیربط ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۰    
دستگاه تنفسی که از مجاری هوایی، ریه ها و عضلات و رگ های خونی متصل به آن ها تشکیل شده است، اکسیژن را در سراسر بدن ما حمل می کند که این کار انجام تمام فعالیت ها و عملکرهای دیگر بدن را ممکن می سازد؛
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۷    
کمیته چهارجانبه عربی قرار است نشستی در راستای مقابله با سیاست های جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
آخرین آمار ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور اعلام شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر از مجموعه اقدامات این شرکت در راستای مقابله با ویروس کرونا در ساختمان های ستادی و منطقه عملیاتی خزر خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
مقامات بهداشتی چین اذعان داشته اند که افراد ممکن است با استنشاق حجم بالایی از ذرات کوچک حاوی ویروس در هوای بسته و آلوده (یا به اصطلاح عفونت آئروسل) برای مدت زمان طولانی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
بیماری های نادر (Rare disease) به هر نوع بیماری اشاره دارد که درصد کمی از جمعیت را تحت تأثیر خود قرار دهد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
ساعت کار ستاد و تمامی شعب شرکت بیمه "ما"، از شنبه 10 اسفندماه موقتاً تغییر می یابد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
ساعت اداری شرکت بیمه تعاون ( ساختمان مرکزی و شعب سراسر کشور) تا اطلاع ثانوی از ساعت 8 صبح تا 14 بعد ازظهر اعلام می گردد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۶    
پلیس قزاقستان امروز، یکشنبه ده ها حامی اپوزیسیون را که پس از مرگ یک فعال مخالف دولت در یک مرکز بازداشت در خیابان ها دست به اعتراض زدند، دستگیر کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۰    
دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر آمادگی دادستانی کل کشور در برخورد با اخلالگران نظام سلامت تاکید کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران شنبه مورخ 11 اسفند ماه 1398 در 703 هزار و 268 دفعه ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از راه اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
مدیریت عملیات بازار بورس تهران جدیدترین شیوه محاسبه حجم مبنا را اعلام کرد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
همه با هم شانه به شانه با شیوع بیماری کرونا می جنگیم دستورالعمل استفاده از آب ژاول جهت ضد عفونی، گندزدایی و ملاحظات بهداشتی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
سوتی جالب بهنوش بختیاری به احسان علیخانی را در این صفحه ببینید.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و استان هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان اقدامات پیشگیرانه خود را در مقابله با این بیماری به کار گرفت .
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی با اشاره به نخستین عرضه میعانات گازی در رینگ بین الملل بورس انرژی به صورت زمینی، گفت: در نخستین نوبت 13 اسفندماه ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پزشکان و عموم کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی در شرایطی سخت، کاری پرخطر را در زمینه خدمت رسانی به بیماران مبتلا یا افراد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا برعهده ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
موضوعات مربوط به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خدمات واحدهای درمانی استان کرمان بصورت ویدئو کنفرانس و با مشارکت روسای مراکز درمانی و همکاران مورد تبادل نظر قرار گرفت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
پروژه توسعه و تکمیل ظرفیت ورزشگاه بزرگ فولاد شهر تکمیل شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۴    
درراستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا کلیه جلسات شرکت فولاد سفیددشت بصورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می گردد
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون ابلاغی برای واریز سهمیه سوخت نوروزی به ما نشده است اما در صورت تصویب و ابلاغ آمادگی کامل برای اجرای آن را داریم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
دریچه کشویی پاتیل های فولاد ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان ذوب آهن اصفهان و همکاری شرکت پویش بازرگان و شرکت های توانمند داخلی برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان ساخته شد و نمونه ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
انبار گردانی شرکت فولاد اکسین خوزستان بمنظور پایش و شمارش اقلام موجود در انبارهای شرکت فولاد اکسین خوزستان آغاز شد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم به پتروشیمی کارون ابلاغ کرد که تا رفع مشکلات ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از احتمال بررسی لایحه بودجه سال 99 بر اساس اصل 85 قانون اساسی خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
جانشین فرمانده ناجا از ورود ماشین های آب پاش یگان ویژه برای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری در برابر ویروس کرونا خبر داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در استان ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هر مقدار وام خرید مسکن افزایش یابد و در مقابل نرخ سود بانکی کاهش یابد و بازپرداخت اقساط طولانی تر شود، توان اقشار متوسط رو به پایین برای خرید مسکن افزایش خواهد یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
در این بسته به بعضی از پرسش های خوانندگان درباره ٔ ویروس کرونای جدید پاسخ داده ایم.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
بانک پاسارگاد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پی تردد غیرضروری، اقداماتی را برای کاهش مراجعه به شعبه ها انجام داد.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
بانک صادرات ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت لامپ پارس شهاب با نماد بشهاب می توانند از روز پنج شنبه یکم اسفند ماه 98 به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی ...
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران جهت فراهم کردن رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مردم عزیز در روزهای پایانی سال، به پنج میلیون ریال افزایش یافت.
شما نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
همزمان با اولین سالروز آغاز به کار اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران صاپ ، طی مراسمی جایزه 40 سکه ای برنده خوش شانس سومین دوره قرعه کشی این اپلیکیشن با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران به وی اهدا ...
  • ۱