دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1396 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
هوای تهران در حال حاضر با شاخص 95 در وضعیت سالم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت اذعان کرد: 14 زیربخش صنعت، همچنان رشد منفی را طی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
دبیر اجرایی جشنواره ادبی هنری رویش با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره پایان کار رویش نیست، گفت: حمایت ها از دانشجویان هنرمند و مستعد و برگزاری دوره های توانمندسازی و آموزشی تداوم خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۰    
دادستان بوشهر از صدور رأی برای 684 پرونده حفظ حقوق بیت المال در سال 96 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
سازمان حج و زیارت پایین ترین قیمت کاروان های حج سال 97 را حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و گران ترین کاروان آتی را حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گقت: با وجود گذشت 40 سال از انقلاب مسئولین کمتر به فکر مردم هستند و بسیاری از خانه ها در مناطق زلزله زده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۳    
توهین آشکار و گستاخی بی شرمانه آلمانی ها در امتناع از تأمین سوخت هواپیمای حامل وزیر خارجه کشورمان با واکنش منفی افکار عمومی مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی فردی که با طراحی ربات سارق در تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات بیش از 2 هزار و 100 کاربر اینترنت در کشور کرده بود خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد حمایت غذایی از هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
وزیر نیرو گفت: در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، از تقسیم کردن موضوع آب به منظور ساده سازی به بخش های مختلف برای هر دستگاه پرهیز و تصمیم گیری ها یکپارچه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۴    
معینی پور مدیر شبکه چهارسیما در نشست هم اندیشی علم دینی در مشهد: از طرح ایجابی برنامه سازی و اندیشه علوم اسلامی استقبال می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۹    
باشگاه تراکتورسازی تبریز تصمیم به اخراج امید عالیشاه گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۳    
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص آخرین اقدامات برای وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکنون چیزی از شهردار تهران مبنی بر استعفا دریافت نکرده ایم. این مسائل در فضای مجازی است که پایه شایعه دارد و نباید به آن تکیه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد گفت: در طول سالهای پس از انقلاب برخی مدیران عزم و اراده ای برای خدمت به محرومان نداشتند و برخی هر کاری که برای خدمت رسانی به اقشار محروم انجام شود را نفی می کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۹    
رهبر انقلاب،در دیدار وزیر اوقاف سوریه گفتند: اگر سران کشورها و ملت های منطقه تصمیم قاطع بر مقاومت بگیرند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
معاون فرمانده نیروهای مردمی در منطقه عفرین سوریه مدعی شد که یک بالگرد ارتش ترکیه را در شهرک راجو این منطقه سرنگون کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات امروز مردم به مشکلات، زخمی ناشی از سوءمدیریت است و خواب غفلت مدیران و مسؤولان سبب اعتراضات مردمی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
شرکت هواپیمایی اسرائیل تلاش دارد تا موافقت عربستان برای استفاده از حریم هوایی این کشور را به دست آورد و در این راستا از لابی های بین المللی کمک می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای کرواسی خود گفت: حملات به یمن باید متوقف شود و در سوریه به سمت راه حل سیاسی که در آستانه و سوچی شروع کردیم به پیش برود و با همکاری همه طرفها راه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در جهت اصلاح مسیر مدیران این نظام است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۵    
یک نماینده پارلمان عراق اعلام کرد که نخست وزیر کشورش با واشنگتن بر سر برنامه ای برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق و عدم تاسیس پایگاه نظامی به توافق رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۳    
رهبرانقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت روحانی شهید صدوق گلپایگانی و شهدای گلپایگان فرمودند: شهادت مرگ تاجرانه است، شهدای ما توانستند این جانِ از بین رفتنی را با خدای متعال معامله کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
آیت الله نوری همدانی در دیدار با پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت الیگودرز گفت: مسؤولان وظیفه دارند نسبت به رفع مشکلات مردم که در راستای حفظ انقلاب تلاش کردند اهتمام داشته باشند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
یک موسسه آمریکایی که حامی رژیم صهیونیستی است و مهم ترین نقش را در تدوین سیاست های ضدایرانی دولت آمریکا داشته از دولت استرالیا خواسته مراودات تجاری خود را با ایران قطع کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۳    
علی ترابی معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: متاسفانه چند روزی است برخی تحرکات مشکوک در واحد علوم و تحقیقات در پوشش اعتراض به تغییر و تحول برخی اساتید مشاهده می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۳    
سریال مفاخر ایرانی در سطح جهانی ساخته خواهد شد و هنرمندان شیرازی از نقش آفرین های این آثار هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۵    
بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز، از طریق شعب منتخب بانک های عامل اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال امروز در دیدار با رئیس جمهور پیراهن شماره 7 با نام روحانی را به ایشان اهدا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۸    
برانکو ایوانکوویچ در پایان هشتاد و ششمین دربی پایتخت گفت: مشکل مان اینجا بود که در نیمه اول خیلی زود توپ را از دست می دادیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه به بازیکنانم به خاطر پیروزی برابر پرسپولیس تبریک می گویم گفت: تیم حریف در برخی دقایق با تاکتیک بزن زیرش بازی می کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
تروریست های تکفیری مستقر در غوطه شرقی 2 منطقه در دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی وزارت کشور درباره حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه آزادی به منظور مشاهده مسابقه فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۵    
تنها زننده گل بازی دربی پس از پایان بازی اظهار کرد: استقلال با نمایشی که دارد نشان داد بهترین تیم نیم فصل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۴    
پرسپولیس در روزی که می توانست با یک تساوی جام قهرمانی را لمس کند، دربی را به استقلال واگذار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
رئیس جمهور ایران جلسه ای را با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام منتظری گفت: ضابطین در حوزه باید تحت ریاست دادستان بوده و هر جایی که دادستان امری را به آن ها ارجاع داد حتما باید تحت نظارت دادستان باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۳    
بازیکنان منتخب تهران که بیشترشان ترکیبی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال و شاهین بودند در سال 1360 به دیدار امام خمینی (ره) در جماران رفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری گفت: تاکنون کیفرخواستی در این خصوص صادر نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۳    
به دنبال درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اثر سانحه رانندگی، دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با صدور پیامی درگذشت این دانشجوی فعال فرهنگی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: سال آتی پرونده پروژه مسکن مهر در کشور بسته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
وجود نقص فنی در پرواز اهواز-مشهد هواپیمایی آسمان، این هواپیما را مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۹    
بانک مرکزی لیست شعبه های منتخب توزیع کننده سکه های رایج در استان تهران را منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج بارشی از روز یکشنبه وارد کشور می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
کارگاه آموزش تکنیک های عکاسی و موبایل گرافی در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز همزمان با سومین هفته فرهنگی این دانشگاه با شرکت 26 نفر از دانشجویان علاقمند برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
در رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی، برنامه هایی همچون معرفی نرم افزار ها و تولیدات، داستان موفقیت و گفت وگوی رو در روی فعالان این حوزه صورت پذیرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۹    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: وزارت کشور و در راس آن وزیر کشور در خصوص مسائل مرتبط با شورای امنیت کشور مسئولیت پذیر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با استقلال اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
دو عضو کنگره آمریکا که به تازگی با سرکرده گروهک منافقین دیدار کرده اند، قصد دارند از ترامپ درخواست کنند اقدامات ضدایرانی بیشتری علیه ایران انجام دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
اگر همه موارد مطرح شده درباره ائمه جمعه این دو استان کذب است، مرحمت کنند و پاسخ صریح و شفاف بدهند و متوجه اهمیت ارتباط گیری مستقیم با بدنه جامعه باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۹    
مجموعه داستان های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس با عنوان در پی عشق دویدن از سوی گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه در فاصله کمتر از سه هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری این کشور نطق سالانه خود را ایراد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۰    
ترکیه کاروان کمک های بین المللی بشردوستانه را در میرمین در عفرین هدف قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۴    
نشست آموزشی آشنایی با سامانه نیما نظام یکپارچه معاملات ارزی به منظور تشریح جزییات این سامانه برای صرافی های بانک ها و تبادل نظر، در بانک مرکزی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در دیداری نمادین در سالن کمپ تیم های ملی پا به توپ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، نماهنگ مسلخ با صدای محسن چاوشی و به کارگردانی محمدرضا رضائیان به زودی منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
بدلیل استقبال زیاد دانشجویان و اساتید ثبت نام اعتکاف مسجد دانشگاه تهران تا 13 اسفندماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: در این شرایط جمهوری اسلامی باید با مواضع صریح و قاطع برای اروپا و آمریکا روشن نماید که برجام برای ما مقدس و وحی منزل نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۸    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه ها دچار خلاء معرفتی شده اند، گفت: برنامه های فرهنگی باید برای تمام طیف های فکری، سیاسی و اخلاقی طرح ریزی شود تا اثرگذاری داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۵    
امروز در بازار های جهانی انتظار سرمایه گذاران برای تعیین تکلیف نرخ بهره در آمریکا که سیگنال هایی برای افزایش آن از سوی رئیس جدید بانک مرکزی آمریکا داده شده است، بیش از 4 دلار کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
تیم استقلال ترکیب بازیکنان خود را برای شهرآور امروز اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران در مراسم نکوداشت یک عمر فعالیت علیرضا زرین دست در عرصه تصویر گفت: او حرکت هایی را پیشنهاد می دهد که به درام کمک می کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
وزیر علوم در مراسم روز جهانی آینده گفت: این نظام نیازمند تغییراتی است که در میان آن ها اهتمام به تربیت اخلاقی دانشجویان، اصلاح محتوای دروس و عناوین برخی رشته ها و دوره ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۵    
گروه های تروریستی برای سومین روز پیاپی، گذرگاه ویژه خروج غیرنظامیان از غوطه شرقی را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۹    
نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مربوط به 11 دستگاه اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اینفانتینو موافق عدم دخالت سیاست در ورزش است و نظراتش را به AFC منتقل می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
آژانس اطلاعاتی نیوزلند اسنادی را منتشر کرد که براساس آن یک نوجوان در سال 1981 به جان ملکه الیزابت سوءقصد کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
معاون نظارت سازمان تاکسیرانی تهران از استقرار ون های ویژه در روز های پایانی سال برای جابه جایی مسافران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
مساله ای که رهبر انقلاب هم چندروز قبل درمورد آن هشدار دادند که ضدانقلاب به دنبال کشاندن کارگران معترض از رکود سنگین به رویارویی با نظام اسلامی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۴    
فرمانده کل ارتش با حضور در گروه واکنش سریع پدافند هوایی شهید سرلشگر منصور ستاری از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۳    
رئیس فیفا گفت: نه سیاست باید در فوتبال دخالت داشته باشد و نه فوتبال در سیاست دخالت کند. تلاش ما بر این است که همه مردم از فوتبال لذت ببرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی ها از طریق متهم سازی مجموعه هایی همچون نُجَباء به تروریسم، می خواهند محور مقاومت را وادار به عقب نشینی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب شایعه استعفای دکتر رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
همزمان با وفات حضرت ام البنین (س)، شما می توانید، ماجرای خواب این حضرت و سرانجام ازدواجشان با امیر المومنین (ع) را در اینجا بخوانید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
بازرس ویژه بررسی پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا تحقیق درباره کناره گیری اجباری جف سشنز از سمتش را آغاز کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: در شرایط فعلی، اقتصاد در مسیر توسعه و توازن قرار ندارد و فقدان خلاقیت احساس می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
دبیرکل حزب جمعیت جوانان گفت: اگر به جوانان اعتماد کنید، بی تردید شایستگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان محقق خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
با حضور حضور 19 تیم داخلی و خارجی تورنمنت کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
شب 7 اسفندماه مراسمی به ظاهر فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود که با حاشیه هایی بی نظیر در ابتذال همراه بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و سازمان اوقاف صبح امروز 10 اسفند برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، دسترسی بیش از 30 عضو کاخ سفید به اطلاعات فوق محرمانه لغو شده و آن ها اکنون تنها به اسناد محرمانه دسترسی دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
نیروهای ارتش سوریه در حال ادامه عملیات خود در غوطه شرقی دمشق هستند و موفق شدند کنترل پدافند هوایی البیتشورا در غوطه شرقی را به دست گیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مجموعه مسابقه زمانی برای خندیدن در 27 قسمت 50 دقیقه ای از شنبه 12 اسفند، ساعت 19:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهوری گفت: تصمیمی برای خلیج فارس گرفتیم و همانطور که نیروی انتظامی نیز در این منطقه فعال است، سپاه پاسداران هم مسئول مبارزه با قاچاق شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 45 هزار واحد صنفی پوشاک در استان تهران کالا های خارجی بدون مجوز می فروشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
درحاشیه دربی 86 بلیت های طبقه پایین آزادی تمام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در پی توهینی که در جلسه دکتر رائفی پور به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان، به دانشجویان استان شد اعتراض کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
رئیس جمهوری گفت: تصمیمی برای خلیج فارس گرفتیم و همانطور که نیروی انتظامی نیز در این منطقه فعال است، سپاه پاسداران هم مسئول مبارزه با قاچاق شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
باحضور مقامات لشکری و کشوری ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکتر محمد علی رهنمون در آبادان آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال صبح امروز پنجشنبه با جمعی از خانواده فوتبال و مسئولان مختلف دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۸    
ملی پوش ایرانی تیم آلکمار هلند گفت: دادن پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
وزارت امور خارجه کره جنوبی از توافق دیپلمات های این کشور و روسیه بر سر افزایش همکاری های دیپلماتیک به منظور حل و فصل مسئله هسته ای کره شمالی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
پایگاه رتبه بندی کیو.اس رتبه بندی موضوعی سال 2018 خود را منتشر کرد و 6 دانشگاه کشور در 9 حوزه موضوعی این رتبه بندی حضور دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور دو جلسه با احزاب برگزار کرد که نتیجه آن جلسه ها این بود که 99 درصد موضع گیری های جریانات فکری به ظاهر مخالف هم درباره امنیت ملی و منافع ملی مشترک بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
محمدرضا احمدی؛ گزارشگر دربی 86 شد.
  • ۱