دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1396 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۳    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه 27 اسفند 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
احمد خامسان سرپرست جدید دانشگاه بیرجند دکتری روان شناسی از دانشگاه یورک انگلستان می باشد و در حال حاضر دانشیار گروه روان شناسی دانشگاه بیرجند است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص پرونده سعید براتی، سرباز ربوده شده در مرز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: وی زنده است و ما به صورت جدی در حال پیگیری و بازگرداندن این سرباز به کشورمان هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در نامه ای به نمایندگان مجلس نوشت: جای بسی حیرت است که از نمایندگان محترم حاضر به امضای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین نشده اند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در نشست وزیران خارجه کشورهای ضامن آتش بس سوریه، شامگاه جمعه آستانه پایتخت قزاقستان را به مقصد تهران ترک کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
معاون سیاسی وزیر خارجه ضرب الاجل ترامپ درباره برجام را خلاف تعهدات آمریکا خواند و بار دیگر تصریح کرد که توافق وین به هیچ وجه امکان مذاکره و بحث مجدد ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت 24 روز شنبه به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۹    
مشاور رئیس جمهور در پاسخ به ادعای مضحک "محمدبن سلمان" که گفته ارتش ایران در میان 5 ارتش بزرگ جهان اسلام نیست؛ نوشت: یمن ارتش ندارد که...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۸    
وزیر ارتباطات گفت: تعرفه پیامکهایی که توسط سازمانها به مشترکان ارسال می شود، باید در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۰    
نیروهای الحشد الشعبی مواضع و محل تجمع گروه تروریستی داعش را در داخل سوریه هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۵    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در جلسه کابینه گفته است که ترامپ در آستانه خروج از برجام است و اگر تغییر قابل توجهی در برجام ایجاد نشود، در ماه می از توافق خارج می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۳    
مک مستر مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با متهم کردن ایران به تلاش برای بی ثبات کردن منطقه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای علت قرائت اشتباه کلمه "لوور" را خستگی ناشی از شرکت در جلسات مختلف مجلس عنوان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را خام اندیشی متوهم خواند که جز به تلخی و دروغ سخن نمی گوید و سیاست و کیاست را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۹    
یکی از مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا می گوید ماه هاست که هیچ تقابل و رویارویی ای میان نیروهای ایرانی و آمریکایی در خلیج فارس رخ نداده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۹    
کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار اعمال تحریم علیه مقام های ایران به بهانه های حقوق بشری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۸    
شورای امنیت سازمان ملل روز پنجشنبه طی بیانیه ای درباره اوضاع وخیم انسانی در یمن هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۸    
رییس پلیس امنیت ساعات فعالیت ادارات گذرنامه در تهران را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۹    
مهاجم 30 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگو با مجله هلندی در مورد چهره ای که در غرب از ایران به اشتباه به تصویر کشیده می شود گفت: بابت این موضوع عصبانی نمی شوم، اما همیشه از ایران دفاع می کنم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۴    
رئیس اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که اعطای دوباره میزبانی به ایران باید در جلسه ای که در کشور سوئیس برگزار می شود، مورد بررسی قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
مقام های اتحادیه اروپا روز جمعه مدعی شده اند ایران، روسیه و ترکیه هنوز رسماً به نامه مسئول سیاست خارجی این اتحادیه درباره سوریه پاسخ نداده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۸    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه همزمان با بالا گرفتن تنش میان غرب و روسیه، تحریم های تازه ای علیه چند فرد و نهاد روسی اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۸    
رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به درخواست های اتحادیه اروپا از این کشور برای توقف عملیات نظامی خود در شمال سوریه گفت: این اتحادیه حق ندارد در مورد تصمیمات ترکیه اظهار نظر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام پرواز های فوق العاده نوروزی فرودگاه امام از امروز تا 17 فروردین ماه 97 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
پنج بازیکن ملی پوش پرسپولیس در ساختمان پک به انجام ریکاوری پرداختند و در تمرینات گروهی بعدازظهر تیم ملی شرکت نکردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: آقای رئیس جمهور هنوز به شبکه های اجتماعی خارجی دل بسته است، روحانی در شورای عالی فضای مجازی نقش مثبتی در زمینه حل مشکلات شبکه های اجتماعی ایفا نمی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به هموطنان توصیه می شود برای آغاز سفر روزهای 28 و 29 را انتخاب نکنند و در صورت امکان از امروز و فردا به فکر عزیمت باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان موفق شدند پسر بچه 16 ساله ای که 11 روز در اسارت گروگان گیران بود را آزاد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۹    
ولی عهد عربستان می گوید اگر ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی باشد ما نیز مشابه این کار را فورا انجام خواهیم داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
دبیر کانون شهدای دانشگاه کاشان گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه انتظار دارند که به دغدغه های آنان در ساخت بقعه و شبستان برای شهدای گمنام از مسئولان مطالبه کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
اینجا دانشگاهی است که در حرم امام مهربانی ها جا گرفته و از پنجره های خوابگاه می توان صحن و سرای ملکوتی حرم را دید. چه شب ها که دانشجوها در این مکان، فرصت عاشقی دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد روسیه کتاب قواعد بین المللی را نقض کرده و افزود لندن میلیون ها پوند برای دفاع تسلیحات شیمیایی سرمایه گذاری می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی ها برای این استیضاح در جلسه اعضای فراکسیون های امید و مستقلان با سید محمد خاتمی مطرح و افرادی مأمور پیگیری این استیضاح ها شده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع دانشجویان حاضر در اردوی راهیان نور در مناطق جنگی جنوب کشور گفت: توان مجموعه های انقلابی ما در پرورش دانشمندان بالاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۴    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا 2 دلار کاهش یافت و ارزش سهام بورس آسیا هم افت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
بانوی کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سه گانه ایران گفت: به رئیس اتحادیه جهانی سه گانه ثابت کردم که با حجاب می توانیم مسابقه بدهیم و مشکلی از این بابت نداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۹    
همزمان با شروع طرح امداد نوروزی، 5 مصدوم حادثه ترافیکی در اتوبان کرج-تهران توسط اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان امشب دورهمی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
منابع مطلع گزارش دادند، رییس جمهوری آمریکا جان بولتون را برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در نظر دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۸    
چهارمین دوره اکران های جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه فلسطین، با پیام ویدیویی پدر شهید مصطفی احمدی روشن برای مردم در محاصره غزه، کار خود را شروع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:بازگشت پیکر مطهر هر شهید دمیدن روح تازه ای بر کالبد جامعه و مردم است و این استقبال با شکوه نشان دهنده تجدید بیعت با این قهرمانان راستین است که برخاک افتادند تا ایران و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 180
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
براساس نظام نامه اکران سراسری که به تصویی رئیس سازمان سینمایی رسیده است محاسبه فروش فیلم ها از سانس 12:00 و 13:00 در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۴    
متاسفانه برخی از مسئولان مردم را باور ندارند و این درحالیست که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید رویارویی با تیم هایی، چون مراکش، اسپانیا و پرتغال به هیچ عنوان راحت نیست بنابراین تیم ملی به بهترین آماده سازی و بیشترین حمایت ها نیاز دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در پاسخ سوال خبرنگار بی بی سی که از او درباره برخورد با کارکنان این شبکه پرسیده بود پاسخ قاطعی داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
درپی قفل زدن به در تشکل دانشجویی در دانشگاه اصفهان توسط عده ای ناشناس، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان طی بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
وزیر خارجه کشورمان گفت:درایران با ترکیه و گرجستان مقررات لغو روادید داریم و بزودی ایرانیان می توانند برای تعطیلات خودشان در آذربایجان هم از ویزا در فرودگاه استفاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری شامگاه چهارشنبه در هم اندیشی مدیران وزارت علوم با عنوان"ارزیابی عملکرد سال 96 و برنامه های سال 97" اظهار داشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳    
دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: محموله کمک های اهدایی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۴    
شهردار تهران برای روایت دلیل اصلی استعفای خود یکی از ابیات مولانا را برای خبرنگاران قرائت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
وزیر امور خارجه روسیه از تصمیم مسکو برای اخراج دیپلمات های انگلیس در اقدامی متقابل خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۳    
جواد لاریجانی گفت: حقوق بشر از طریق فشار قابل ترویج نیست یا با وارد کردن مانند یک کالای وارداتی از کشور های دیگر اتفاق نمی افتد و مسئله داخلی کشور ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۹    
فیفا جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان را اعلام شد که تیم ملی کشورمان در رده 33 جهان و اول قاره کهن ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
رای قصاص پزشک سرشناس تبریزی که با غذای مسموم همسرش را کشته بود صادر شد و در مرحله ابلاغ است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
ماجر سرمربی تیم ملی الجزایر 24 بازیکن الجزایر را برای بازی با تیم ملی کشورمان را مشخص کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۳    
وزیر خارجه ایران با اشاره به نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان که امروز در باکو برگزار می شود، انرژی و ترانزیت را از جمله زمینه های همکاری بین چهار کشور برشمرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات ظریف درباره حمایت آمریکا از داعش و انتقال این تروریست ها به افغانستان واکنش نشان دادو آن را ادعای غلط و پوچ خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۸    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید از امروز (پنجشنبه) خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۰    
هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت 24 روز شنبه مورخ 96.12.26 به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۴    
مسئول مجمع نخبگان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: در موضوع دیدار سفیر انگلیس و شهردار مشهد لازم است نقش و هدف شورای شهر و شهرداری تشریح شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
براساس آمار منتشر شده بلیت مسابقات تیم های آفریقایی در جام جهانی 2018 به اتمام رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
استاندار ریف دمشق با اشاره به اینکه ارتش سوریه در صدد است که منطقه غوطه شرقی را به صورت کامل آزاد کند، اظهار داشت که تروریستها به خاطر پیشرویهای ارتش سوریه وضعیت خوبی در این منطقه ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه این دانشگاه در مناطق محروم افزایش شهریه برای سال آینده ندارد، گفت: وابستگی بودجه دانشگاه آزاد به شهریه پنج درصد کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
گزارش هفته این شماره نشریه خط حزب الله با عنوان وظیفه حکومت دینی در قبال حجاب به ترفند دشمن برای زن مسلمان ایرانی می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۸    
اعضای مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
پس از 13 سال از تاسیس آموزشکده، دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای خوارزمی فضای شهرستان شهرضا را زیبا کردند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مدیر آزمایشگاه های دانشگاه یاسوج گفت: دوره آموزشی دستگاه کروماتوگرافی گازی با حضور برخی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد. به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
سرمربی چلسی پس از باخت مقابل بارسا و حذف شدن از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما در ابتدای بازی گل زودهنگامی را دریافت کردیم و بازی را بد آغاز کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۳    
منابع مطلع می گویند، عامل و علت اصلی برکناری وزیر خارجه آمریکا، اختلافات دونالد ترامپ با او درباره نحوه مواجهه با کره شمالی بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مسئول هیات اصحاب عاشورایی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به دستور صریح ریاست محترم دانشگاه برای برگزاری اعتکاف ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۸    
دفتر تحکیم وحدت ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون عدالت، طی نامه ای از زنگنه دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی گفت: با وجود آمار بالای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از بازنگری در دستورالعمل برگزاری اردوهای راهیان نور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس چهارجانبه با حضور وزرای خارجه ایران، آذربایجان، ترکیه و گرجستان عازم باکو شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام دست داده به عنوان مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در امور فرهنگی منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مشهد گفت: انسان در تمام ابعاد زندگی نیاز به آموزش دیدن و مهارت آموزی دارد و در همین راستا وقتی قرار است برای لحظه به لحظه زندگی دنیوی و اخروی خود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: وجود تنوع اقوام، خوزستان را از وحدت برخوردار کرده که این تنها در گرو اعتقاد مردم به مکتب اهل بیت(ع) است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برطرف کردن مشکلات پیرامونی، تغییر نگرش ها به صنایع و توجه به ظرفیت داخلی استان از عمده فعالیت های ما بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۴    
تانک های رژیم صهیونیستی در واکنش به چندین انفجار در فنس امنیتی مرز نوار غزه، مواضعی از حماس را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۴    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: سومین دوره انتخابات اعضای شورای جامعه اسلامی دانشجویان فرهنگیان اصفهان در سال جدید برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
دیوید کورتن، استاد دانشگاه آمریکا گفت: علت اصلی بحران اقتصادی این است که پول، ثروت محسوب می شود حال آن که در نظام سرمایه داری پول صرفا یک عدد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۵    
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: در ایام نوروز نزدیک به 500 نفر دانشجو در قالب 11 گروه جهادی دانشجویی به 7 استان کشور اعزام خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۶:۰۳    
فصل اول کافه تعطیلات، امروز و در آستانه سال نو به پایان می رسد. این، بیستمین و آخرین کافه تعطیلات سال 96 است. آن را به شما تقدیم می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۵:۴۸    
برخی روانشناسان می گویند طرفداران موسیقی کلاسیک عزت نفس بالایی دارند، خلاق، درون گرا و راحت هستند و تمایل چندانی به حضودر اجتماع ندارند. افرادی پیچیده و با اعتماد به نفس که به عقایدشان باور دارند.
  • ۱