دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 1 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 2 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 3 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 5 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 6 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 7 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 8 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 9 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 10 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 11 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 12 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 13 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 15 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 17 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 18 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 20 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 21 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 22 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 23 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 24 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 25 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 26 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 27 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 28 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 29 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۱    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ضرورت توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در دوران کرونا تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۱    
بر کسی پوشیده نیست بهبود وضعیت اشتغال در کشور، بیش از هر چیز دیگری نیازمند وجود آمار و اطلاعاتی دقیق و واقعی از مختصات بازار کار کشور و وضعیت اشتغال موجود است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۲:۴۶    
موضع الجزایر در شرایطی که برخی کشورهای عربی راه سازش با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته اند و برخی دیگر یا تردید دارند یا سکوت کرده اند، از نگاه ناظران امور جهان عرب قابل تحسین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۱    
مشاور وزیر بهداشت گفت: در دوران شیوع کرونا خیرین سلامت به سیستم بهداشت و درمان کشور کمک کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به انفعال اروپا در گستاخی های آمریکا، بیان داشت: ایران انتظار دارد اروپا از حالت انفعال خود خارج و مانع از تحرکات خصمانه آمریکا شده و نگذارد شورای امنیت بازیچه دست ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۲    
فرهنگسرای خاوران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، از چهل خانواده شهید گمنام جنگ تحمیلی تجلیل می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۶    
ویژه برنامه اربعین حماسه به مناسبت هفته دفاع مقدس برای پخش در شبکه های سیما آماده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از افزایش یک هزار و 669 دانشجوی ورودی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به این مرکز دانشگاهی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵    
فراخوان سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با عنوان همکاری های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۰    
غرفه ستاد فهما (هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) به مناسبت چهلمین سالگرد جهاد رزمندگان در جبهه حق علیه باطل، به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
مسابقه چند درجه در 52 قسمت برای پخش از شبکه نسیم در دست تولید قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: منشأ اصلی این تهاجمهای فرهنگی فضای مجازی است و نیروی انتظامی در این رابطه نیازمند کمک سایر دستگاه های مربوطه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۷    
استاندار استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت فوق قرمز کرونایی به سر می برد، ستاد مبارزه با کرونا اعمال محدودیت های بیشتری را تصویب کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران به دلیل مصدومیت به دیدار مقابل الشارجه امارات نخواهد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا کنون و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، سه هزار و 712 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 817 نفر از آن ها بستری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان در بیانیه ای به مسئولان آموزشی نوشت: چرا اجازه می دهید که کمبود زیر ساخت ها در استان باعث جذب حداقلی دانشجو در دانشگاه فرهنگیان باشد؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
یک مقام مسئول گفت: در 5 ماه اول سال 99، 17 هزار و 810 تن انواع ادویه به ارزش 94 میلیون و 567 هزار و 581 دلار صادر شده که زعفران، 70 درصد ارزش کل صادرات ادویه را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۲    
شاخص کل بورس لحظاتی قبل با ثبت جمعا 52 هزار واحد افت در معاملات امروز، به کانال 1.5 میلیون واحد سقوط کرد و روی 1 میلیون و 599 هزار واحد ایستاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
یک فعال اصلاح طلب گفت: مدیریت گرانی ها را به اسحاق جهانگیری سپردن در دولت، به معنای تخریب وی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۵    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از برپایی فرهنگ سرای دفاع مقدس در فرودگاه مهرآباد و اجرای برنامه های فرهنگی هنری با عنوان شهر پر ستاره در مراکز فرهنگی هنری این سازمان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۷    
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که روند تبدیل منابع ارزی صندوق توسعه به ریال و انتقال آن به بازار سرمایه در نهایت به رشد پایه پولی منجر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۲    
استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج گیری مسافرت ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با تلاش تیم های عملیاتی از یک هزار و 162 مشترک که در سیلاب شهرستان تالش دچار قطعی آب شدند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۵    
نمایش خیابانی سرباز با محوریت مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت دو شب در مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی تاکید کرد: ایران هیچ ترجیحی در خصوص نتیجه انتخابات ایالات متحده ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۲۵    
تخت روانچی تاکید کرد آمریکا هرگز بازگشت قطعنامه های منقضی شده را نخواهد دید، چرا که آن ها بر اساس حقوق بین الملل، دیگر وجود ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۱    
حمد بن عیسی آل خلیفه در سخنانی در کابینه این کشور مدعی شد که سازش رژیم متبوعش با صهیونیست ها علیه هیچ طرفی نیست و به منظور احقاق حقوق فلسطینی ها انجام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۲۲    
رقیب سرخ پوشان پایتخت در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا توانست حریف عربستانی خود را در دوحه قطر تحقیر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۵    
رادیو کاتالونیا مدعی شد بعد از جلسه پدر ریکی پویج باشگاه بارسلونا مشخص شد که جدایی ستاره جوان به شکل قرضی منتفی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۰    
مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه آمیان فرانسه سرانجام پس از یک دوره مذاکرات طولانی و انجام مراحل مربوط قرارداد به تیم برنتفورد انگلستان پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۰    
کوپه جزئیات قرارداد لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید را فاش کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۱    
حجت الاسلام سید محمدباقر علوی تهرانی سخنران مذهبی و امام جماعت مسجد حضرت امیر (ع) بر اثر ابتلا به کرونا از روز گذشته 30 شهریورماه در بیمارستان بستری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۱    
در درگیری پلیس با سوداگران مواد مخدر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج به مقام عظمای شهادت نائل آمد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
رضا کرمی محمدی گفت: ما مکررا پیشنهاد دادیم تا برای جلوگیری از شیوع کرونا بار دیگر غربالگری در سطح گسترده اتفاق بیفتد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با انتشار پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر شهید همت را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۶    
وزیر خارجه روسیه در گفتگو با یک شبکه سعودی گفت که آمریکا درک نمی کند که امکان بازگرداندن تحریم ها علیه ایران وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۵    
بررسی سخنان و اقدامات رئیس جمهور نشان می دهد که عملکرد دولت در کنار سخنان شخص وی سبب شده است تا نارضایتی مردم نسبت به حاکمیت افزایش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
عوامل موثر بر فرهنگ مردم کوفه و رقم خوردن واقعه ی عاشورا (با نگاهی به وضعیت امروز جامعه) در ویژه برنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برای برخی خانوار ها کالا های اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالا های ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۰    
رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان با اشاره به آمادگی دولت این کشور برای آتش بس، تاکید کرد ادامه جنگ در افغاستان هم زمان با مذاکرات برای مردم قابل درک نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه عنوان کرد: عدم همراهی شورای امنیت و طرف های برجامی ایران از جمله سه کشور اروپایی با رویکرد ضد برجامی آمریکا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهور گفت: با منابع در نظر گرفته شده در زمینه تامین کالا های اساسی و مواد اولیه تولید، دچار مشکل نخواهیم شد و اهداف بودجه 99 در زمینه رونق تولید و فقرزدایی تحقق خواهد یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار داشت که با توجه به خروج ایالات متحده از برجام این کشور حق درخواست فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران را ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۶    
رییس جمهور افغانستان با شاره به اینکه صلح خواست همه مردم است و تا این مرحله به سختی رسیده است، گفت: هدف دولت او از برقراری صلح، پایان قطعی تمامی خشونت های میراثی چهل سال گذشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز 109 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی، تدقیق و به سازمان امور مالیاتی معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۵    
هفتمین نماهنگ نشان ویژه محرم و صفر با عنوان هدف قیام شامل بخش هایی از فرمایشات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره تاریخ قیام عاشورا تولید و منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
شایعاتی چند روز اخیر مبنی بر دریافت خودرو توسط نمایندگان مجلس در فضای مجازی منتشر شد اما بمب خبری درباره این موضوع زمانی ترکید که نماینده تهران پس از پشیمانی خود از دریافت خودرو دنا پلاس در صفحه شخصی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۶    
در حالی که طی هفته های گذشته دلار بدترین عملکرد خود را در حدود 10 سال گذشته به ثبت رسانده، اما رویکرد سهامداران بورس آمریکا می تواند روزگار این ارز را سیاه تر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۷    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی اسفراین از صدور مجوز ایجاد و راه اندازی یک رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این مجتمع خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز های میهن اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۱    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی فرهنگ ایثار را زمینه ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۲    
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود به سازش برخی کشور های عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتقاد دارد برگزاری جشنواره فصل همدلی موجب تحکیم همراهی و همدلی تمام آحاد جامعه با کادر درمان خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۷    
بخش آوائی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بخشیدن مهدی بن عطیه اعتراض کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۲    
امام باقر (ع) فرمودند: در کار خود، [فقط]با کسانی مشورت کن که از خدا می ترسند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری دانشجویی که با هدف گرفتن نمره از استاد خود اقدام به فحاشی و توهین به وی در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
بررسی آمار و ارقام کنکور های سراسری دو سال اخیر نشان می دهد که رتبه های برتر معمولا از مدارس غیردولتی و سمپاد هستند و دانش آموزان این مدارس شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه ها معتبر دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
سایت فدراسیون جهانی فوتبال از مسکات جام جهانی فوتسال لیتوانی رونمایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
سرمربی مراکشی الدحیل ترکیب اصلی این تیم را برای دیدار با پرسپولیس مشخص کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور زنجان تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده اند که در روز های آینده منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
سرخپوشان تهرانی با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف تیم قطری می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
کارنامه عملی و پاسخنامه دوره سی و چهارم داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 99 از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: سیاست دشمنان، مخالفین و کسانی که نمی توانند موفقیت های ما را در دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ببینند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۵    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از بخشیده شدن محرومیت مهدی بن عطیه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت نصرت همت، مادر شهید سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول الله (ص) را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور لبنان در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات این کشور در خصوص تشکیل دولت، برخی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال لغو توافق با حزب الله را تکذیب کرد و پیشنهاد لغو توزیع طایفه ای در خصوص وزارتخانه های ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث با وجود گذشت چند ماه از آزادسازی این سهام، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
صحبت از زندگی بر روی داغ ترین سیاره منظومه شمسی شاید آسان باشد، اما بدون شک در واقعیت برای انسان عجیب و حتی غیرممکن خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کندی و اختلال در نسخه وب واتس اپ، جهانی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج شنبه به روسیه سفر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
مستند ایستاده در چهار راه فرهنگ و تاریخ ، زندگی استاد شهرام اقبال زاده در قالب مجموعه حکایت دل شبکه چهار سیما به تصویر می کشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیسیون انرژی اتمی فرانسه با اعلام حمایت از تلاش ها و تعهد آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حفظ برجام تصریح کرد که این توافق عنصر کلیدی در نظام عدم اشاعه تسلیحات هسته ای به شمار می رود و باید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
تعهد ایران به اجرای پروتکل الحاقی و ارائه مجوز برای دسترسی های گسترده بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، اطلاعات جامع، به روز و دقیقی را در اختیار این سازمان قرار می دهد؛ درز این اطلاعات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
به اعتقاد فروشندگان لوازم خانگی طی چند ماه اخیر تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود را در چندین نوبت 10 تا 15 درصد گران کردند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۵    
آیین نکوداشت پنج سینماگر متعهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو ترسی از تحریم های احتمالی از سوی آمریکا ندارد، تأکید کرد: تلاش های واشنگتن تأثیری بر همکاری های نظامی-فنی بین روسیه و ایران نخواهد گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
مستند سد در سد به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
پزشک تیم استقلال اعلام کرد: خوشبختانه تا بحال هیچ نشانه و علامت مشکوکی هم نداشته ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
نتایج نهایی فراخوان رقابتی آثار حروف نگاری لبیک یا حسین با انتخاب 11 اثر برگزیده و قابل تقدیر اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن تعداد حساب های افتتاح شده طرح ملی مسکن را 89 هزار و 25 فقره به مبلغ یک میلیارد و 971 میلیون تومان دانست و از پرداخت اولین قسط واریزی پیمانکاران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
در پنج ماهه نخست سال جاری شش هزار و 332 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات هفت هزار و 560 نفر بود، 16.2 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه یاسوج در نامه ای اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت آبفای گچساران، هرچه سریع تر نسبت به حل مشکل آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان اقدام کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در نامه ای به فراکسیون زنان مجلس، خواستار انتقال ردیف بودجه ای درمان ناباروری از وزارت بهداشت به بیمه سلامت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: امسال لیگ می تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد، چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات دیدن وضعیت کشتی گیران در مسابقات لیگ است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فردا به مدت دو ساعت برای بررسی مسائل داخلی و راهکار های کارآمدسازی به صورت غیرعلنی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین جلوگیری از واردات، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله ای برای مصرف کننده در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار 14 هزار و 500 تومان تعیین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری تهران از عملیاتی شدن امکان ارتباط مستقیم قضات و کارکنان اداری با ریاست قوه قضائیه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
طبق گزارش رسانه ها، رزمایش مشترک 6 روزه نظامیان ایران، چین، ارمنستان، بلاروس، پاکستان و میانمار در منطقه جنوبی روسیه تحت عنوان قفقاز 2020 با حضور تقریبا 80000 نظامی آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
دوره عملی و آزمون تئوری پایان دوره آتش نشان داوطلب سطح A در مرکز آموزش آتش نشانی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
سخنان امروز رهبر انقلاب در مورد مدبرانه بودن پذیرش قطعنامه 598، موجی از تحلیل های متضاد در رسانه ها از اینکه چطور جام زهر مدبرانه است به راه انداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: یک پرونده سازیِ جدید علیه صنعتِ هسته ای دارد شکل می گیرد و اگر ما فقط صبر پیشه کنیم و از تعهدات مان بیرون نرویم فقط شرایط بدتر می شود و راهکارِ صبرِ راهبردی ...