چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۳۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پایان آذرماه ظرفیت های خالی مسکن ملی شناسایی و برای آن ها جایگزین انتخاب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۵    
یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده الکترواپتیکی با نام تجاری ViruNot شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۶    
یکی از کارکرد های فلسفه در نوع نگاه فرد به جهان و سبک زندگی است. پرسش اصلی این است که میراث سترگ فلسفه اسلامی برای امروز ما و سبک زندگی انسان امروزی چه کارکردی می تواند داشته باشد؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
پرفسور علویان در این نامه متذکر شده است که حوزه پژوهش باید به نیاز ها پاسخ درست و سریع بدهد، اما تا به حال نتوانسته راهنمای دقیقی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس با صدور بیانیه ای صدور قطعنامه سیاسی سه کشور اروپایی علیه ایران را محکوم و شورای حقوق بشر سازمان ملل را ابزار سوءاستفاده غرب معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای خطاب به سعید نمکی از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۶    
همزمان با تعطیلی دو هفته ای در برخی شهر ها با وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، جدول پخش شبکه های سیما متناسب با قرنطینه خانگی مردم، تغییر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۷    
صندوق نوآوری و شکوفایی 6 میلیارد تومان خط اعتباری ویژه برای برگزیدگان جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در نظر گرفته که از طریق صندوق پژوهش و فناوری اصفهان قابل استفاده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۲    
تهیه کننده سریال خانه امن گفت: به مخاطبان این سریال نوید می دهم که در قسمت های آینده، اتفاقات شنیده نشده ای درباره پرونده های امنیتی مرتبط با داعش را خواهند دید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی دعوت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حادثه بندرعباس، روح قانون اساسی و وجدان عمومی مردم را جریحه دار کرد، گفت: آقای روحانی چه حقوقدانی است که اصل 31 قانون اساسی را فراموش کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سازمان هواپیمایی کشوری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام شرکت های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل شدند و برای بیماران مبتلا به کرونا بلیت صادر نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۲    
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با ادای احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شنبه اول آذرماه در کرمان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۷    
رئیس شورای شهر تهران گفت: گروگرفتن پول اوراق مشارکت را که اکنون در حساب بانکی است و بهره روزانه اش نیز باید پرداخت شود، برای شهرداری گران تمام خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۵    
در شرایطی که سه سال از تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح ساختار بودجه می گذرد ظاهرا دولت باز هم لایحه بودجه 1400 را بدون انجام این اقدام مهم تصویب کرده که یقینا با این روند شاهد افزایش مشکلات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۲    
روزنامه کیهان در مطلبی به جمع آوری گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معضوم علیه السلام پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۶    
در شرایطی که دولت با اخذ کارمزد از تراکنش های بانکی، برای طرح معیشتی مجلس مخالف بود، از امروز کارمزد های بانکی را افزایش می دهد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۰    
در زمان حاضر برجسته ترین جریان و فرقه ای که با ترفند تظاهر به دین و شعار های دینی میان امت اسلامی تفرقه انداخته و با شعار سنت گرایانه، اما در عمل عامل بیگانگان کمر همت به هدم اسلام بسته؛ وهابیت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۱    
مراسم تشییع فرمانده سپاه قدس ایران در میان 100 عکس برگزیده خبرگزاری رویترز در سال 2020 قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۵    
بسته تحولی خوانا با هدف رفع مشکلات مربوط به مهارت های خواندن، نوشتن و مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۶    
عضو گروهک نهضت آزادی در تحلیلی وارونه به تمجید از نظام سیاسی و انتخاباتی آمریکا پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۵    
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان با انتشار پیامی در حساب توییتری خود نوشت می دانیم که فساد به همین سادگی از بین نخواهد رفت اما یقین دارم که این فساد بالاخره به پایان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل آنچه مدیریت بسیار غلط و پر نقص پاندمی کرونا نامید، از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۱    
وجه اشتراک تمام این صفحات تبلیغ همزمان یک کتاب تازه منتشر شده از یک انتشارات درجه چندم است. تبلیغی شامل عکس های خوش رنگ و لعاب از کتاب در ژست های مختلف.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۱    
سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توییتر با انتقاد از همراهی حزب جمهوری خواه با ادعاهای رئیس جمهور آمریکا درباره انتخابات گفت که حزب جمهوری خواه دیگر یک حزب سیاسی نبوده و به یک فرقه تبدیل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۶    
یک رسانه انگلیسی مدعی شده رئیس جمهور روسیه به سرطان مبتلا شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا به تأیید رسمی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۶    
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای گفت از اهرم های فشار ایجاد شده علیه تهران در دوران دولت ترامپ باید برای دستیابی به توافقی بسیار بهتر از برجام استفاده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۲    
برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه که فردا اول آذر از مدرسه تلویزیونی ایران پخش می شود، اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
خواهر رئیس جمهور آمریکا که طی تقریبا 4 سال گذشته هیچگونه سخنرانی یا حضور رسمی نداشته در پیامی با شکستن سکوت خود از برادرش حمایت کرد و مدعی شد که ترامپ در انتخابات پیروز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است و با سفیدنمایی جنایات نفرت انگیز تروریست ها، دلار به جیب می زند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در بیانیه ای، نسبت به اقدام شهرداری بندرعباس و تخریب منزل بانوی سرپرست خانوار، واکنش نشان داد و این اقدام را ظلمی آشکار دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
ایران با 4 کشتی گیر و 2 مربی در رشته های آزاد و فرنگی راهی مسابقات جام جهانی انفرادی صربستان خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
جلسه هیئت امنای سازمان دارالقرآن الکریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور 11 نفر از اعضا در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی با اشاره به ضعف این اتحادیه در زمینه نظامی و دفاعی هشدار داد که ساختار دفاعی اتحادیه اروپا از هم گسیخته بوده و از درگیری عملیاتی ناکافی و تکراری رنج می برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در نوکمپ بازنشسته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
در دیدار سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه ضمن گفتگو درباره مناسبات دوجانبه بر ضرورت استفاده از ظرفیت پارلمان های دو کشور در راستای تقویت مناسبات تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رئال مادرید در دیدار شنبه شب مقابل ویارئال نمی تواند از چند مهره اصلی خود بهره ببرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
باشگاه رجینا ایتالیا حضور آندره استراماچونی را روی نیمکت تیم فوتبال این باشگاه تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
سرمربی تاتنهام معتقد است میان تیم های لیگ برتری، با منچسترسیتی رفتار متفاوتی صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: ما در زمینه مدیریت بازار بورس و عبور از قوانین بازار حرف های زیادی داریم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رسانه های پاکستان جمعه شب گزارش دادند که منابع امنیتی این کشور مرگ "ایمن الظواهری" سرکرده گروه تروریستی القاعده را در افغانستان تایید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
سوپرکاپ ایتالیا برخلاف فصول گذشته، امسال در ایتالیا برگزار خواهد شد و دلیل این مسئله، محدودیت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا است
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
طبق اعلام وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فعالیت هیات های تشخیص و حل اختلاف کار از اول تا 14 آذر ماه سال جاری به مدت دو هفته متوقف می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
مسئولان ورزشگاه آزادی پس از پیگیری پرسپولیسی ها با اجرای طرح موزاییکی روی صندلی های ورزشگاه آزادی برای دیدار فردای این تیم مقابل صنعت نفت موافقت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
گونسالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی تیم اینتر میامی به ویروس کرونا مبتلا شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی این تیم مقابل فولاد فحاشی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر پیش بینی کرد که در طول برگزاری این مسابقات بیش از یک میلیون هوادار از سراسر جهان به این کشور سفر کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: من بعد از اتفاقاتی که برایم رخ داد قول داده ام که مراعات خودم را کنم، ولی گاهی نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
مسعود سلطانی فر به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خبرنگاری که درگیری بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از باخت سنگین به اکوادور را افشا کرده بود، بعد از تکذیب این خبر اعلام کرد مدارک خود را فقط به دادگاه ارائه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۰    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: سایت باشگاه پرسپولیس درگیری عالیشاه با مربی تیمش را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۷    
سرمربی استقلال می گوید باخت تیمش را مقابل فولاد خوزستان به گردن می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
قضاوت محمدحسین زاهدی فر در بازی فولاد - استقلال، جنجالی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
دبیر کل سازمان ملل هشدار داد که یمن با بدترین بحران گرسنگی که جهان طی چند دهه گذشته شاهد آن بوده، مواجه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۲    
امارات اخیرا مواضع ضد و نقیضی را در قبال اوپک در پیش گرفته و گویا در حال سبک و سنگین کردن در خروج از این گروه نفتی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
نتایج بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا، با پیروزی جو بایدن به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۱    
حملات راکتی به منطقه سبز بغداد درحالی اخیراً از سر گرفته شده که به نظر می رسد ایالات متحده آمریکا در پشت آن قرار دارد و هدف آن از این اقدام تدارک دیدن یک توطئه دیگر علیه حشد شعبی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۶    
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل اعمال فشار پیوسته بر رژیم صهیونیستی برای الحاق فوری و بدون قید و شرط به ان. پی. تی را ضروری دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۶    
آخرین هفته آبان 99 با کاهش نرخ ارز و سکه همراه بود و بازار سرمایه در روز های پایانی معاملات سبز پوش شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۷    
مستخدمین حسینی گفت: ما این توجیه را از دولتی با این همه کبکبه و دبدبه، از قوه قضائیه و قوه مقننه نمی پذیریم که هنوز نمی توانند تعیین نرخ ارز را از دست مشتی دلال خارج کنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
استاندار خوزستان از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا در خوزستان به منظور مقابله با جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در خوزستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه سفر ظریف به ارمنستان در حال برنامه ریزی است، یادآور شد: با توجه به تغییرات در ایروان و در جریان بودن استقرار همتای ارمنی که به تازگی معرفی شده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
دبیر ستاد و قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: بسیج دانشجویی استان از داوطلبین برای فعالیت های دواطلبانه در زمینه های مختلف مبارزه با کرونا دعوت بعمل می آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
این چگونه عدالتیست که تیغش برای پیرزنی کوخ نشین، بُرَّنده و بی ملاحظه است، اما برای آقازاده ای، در مقام پدری مهربان و دایه ای دلسوز است!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور فرانسه گفت، روسیه و ترکیه در حال برانگیختن خشم پسا استعماری در میان کشور های آفریقایی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره تخریب سکونت گاه زن سرپرست خانوار بندرعباسی نوشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
بر اساس طرح جدید مجلس، در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
دیدار تیم های استقلال و فولاد در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از افزایش 52 درصدی حقوق بازنشستگان فولاد پس از همسان سازی حقوق آن ها خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح گفت: جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی روی توان دفاعی و عناصر قدرت ملی خود با هیچ کس مذاکره نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در حال پیشبرد طرح نذر سیب و تهیه آبمیوه برای بیماران کرونایی بیمارستان های یزد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
پژوهشگران با استفاده از چارچوب های آلی فلزی، فرآیندی برای شیرین سازی آب ارائه کردند که در مدت زمان بسیار کوتاه می تواند آب شیرین تولید کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
معاونت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان اعلام کرد: در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 فقط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در مرحله تکمیل پایانه نامه هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۰    
بانک سیتی گروپ هشدار داد توزیع گسترده واکسن کرونا برای مقابله با پاندمی کرونا و تداوم پایین بودن نرخ بهره می تواند منجر به سقوط 20 درصدی ارزش دلار در سال آینده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۷    
مدیر مرکز پزشکی ایفمارک گفت: از تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر پیش از مسابقات هفته دوم 705 آزمایش کرونا گرفته شد که پاسخ آزمایش 5 بازیکن و 3 عضو کادرفنی مثبت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۱    
گمرک اعلام کرد: از فردا اول آذرماه، از پذیرش هر گونه مراجعه حضوری در دفاتر گمرکی، صادرات، واردات، ترخیص و ... خودداری خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه در مورد همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۶    
وزارت خارجه کره جنوبی گفت که سئول و ابوظبی دور سوم رایزنی های پیشرفته درباره همکاری های هسته ای را به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
عضو شورای شهر بندرعباس در خصوص ماجرای تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی گفت: شهردار باید هزینه این سوء مدیریت خود را پرداخت کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
باشگاه پرسپولیس به محرومیت از سکو ها و عدم تغییر در تصمیم اشتباه داور اعتراض کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در واکنش به تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی از سوی شهرداری در بیانیه ای نوشت: با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
یک پزشک عمومی گفت: در حال حاضر بروز هر نوع علائم سرماخوردگی نشانه ابتلای فرد به کروناست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
یکی از شرکت های فعال در حوزه باتری با استفاده از مواد گرافنی و الکترود های نانوساختار موفق به تولید نسل جدیدی از باتری های لیتیومی شده است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به باتری های موجود در بازار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
یکی از شاعران و ترانه سرایان مطرح کشورمان در برنامه پنجشنبه جمعه رادیو ایران از انتشار یک اثر موسیقایی بین المللی با حضور 40 خواننده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
مجمع نمایندگان استان هرمزگان در بیانیه ای پیرامون تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی نوشتند: به اقدام غیرانسانی شهرداری بندرعباس به طور جد ورود خواهیم کرد و خواهان محاکمه متخلفان و خاطیان و دلجویی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
لیو کان، وزیر مالی چین اعلام کرد تحت چهارچوب جی 20 به کشور های فقیر در حال توسعه 2.1 میلیارد دلار معافیت از پرداخت بدهی وام اعطا کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
وزیرآموزش و پرورش درپیامی به مناسبت اختتامیه همایش انجمن مطالعات برنامه درسی، چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت را نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در اطلاعیه ای، آخرین مهلت ارسال مدارک برای پذیرفته شدگان در این دانشگاه را 25 آذر اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای نیویورک تایمز درباره تماس معاون سیاسی وزیر خارجه با تیم جو بایدن را ساختگی خواند و گفت: خبرسازی های زرد به ویژه در این روز ها شیوه مرسوم برخی رسانه ها شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان گفت: آقایان مسئول، اجحاف و ظلم در حق زن سرپرست خانوار بندرعباسی نشان می دهد تا جایی که می توانید بر مردم بی دفاع و مستضعف ظلم روا می دارید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۶    
سریال بوتیمار به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده برای پخش در نوروز 1400 کلید خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا عوامل وابسته به دولت ونزوئلا را به دستکاری و تقلب در انتخابات 2020 متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
آخرین مهلت ثبت نام دوره نخبه پروری سیاسی بسیج دانشجو استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۰    
بیات گفت: با افزایش تامین مالی شرکت ها از بازار سرمایه، جذب منابع نقدینگی در بورس بیشتر می شود. در حالی که ورود نقدینگی به بازارهای موازی و رشد قیمت ارز و طلا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۰    
جمعی از نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تحقیق و تفحص از بررسی کیفیت و قیمت خودرو و مشکلات این صنعت شده اند.
  • ۱