دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 31 تیر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 تیر 1396 تدبیر و امید 2 تیر 1396 تدبیر و امید 3 تیر 1396 تدبیر و امید 4 تیر 1396 تدبیر و امید 5 تیر 1396 تدبیر و امید 6 تیر 1396 تدبیر و امید 7 تیر 1396 تدبیر و امید 8 تیر 1396 تدبیر و امید 9 تیر 1396 تدبیر و امید 10 تیر 1396 تدبیر و امید 11 تیر 1396 تدبیر و امید 12 تیر 1396 تدبیر و امید 13 تیر 1396 تدبیر و امید 14 تیر 1396 تدبیر و امید 15 تیر 1396 تدبیر و امید 16 تیر 1396 تدبیر و امید 17 تیر 1396 تدبیر و امید 18 تیر 1396 تدبیر و امید 19 تیر 1396 تدبیر و امید 20 تیر 1396 تدبیر و امید 21 تیر 1396 تدبیر و امید 22 تیر 1396 تدبیر و امید 23 تیر 1396 تدبیر و امید 24 تیر 1396 تدبیر و امید 25 تیر 1396 تدبیر و امید 26 تیر 1396 تدبیر و امید 27 تیر 1396 تدبیر و امید 28 تیر 1396 تدبیر و امید 29 تیر 1396 تدبیر و امید 30 تیر 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۰    
در لیست زیر قرار اسن با دانشمندانی آشنا شوید که در تلاش برای کسب دانش جدید یا از بین رفته اند یا مجروح شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۲    
نشریه گاردین انگلیس در مقاله ای هشدار داد، شکست های گروه تروریستی داعش در موصل و در آینده در رقه صرفا باعث مهار موقت این گروه تروریستی شده و داعش می تواند هرگونه خلأ قدرت جدید را پر کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۹    
پاپ فرانسیس خواستار مذاکره و اعتدال در حین خشونت های صورت گرفته اخیر در قدس اشغالی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی هشدار داد: چنانچه دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نفر جانشان در خطر خواهد بود و انواع بیماری ها آنها را تهدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۱    
یکی از مشخصات مهم در نمک های استاندارد رعایت حدمجاز برای فلزات سنگینی همچون آرسنیک، مس، سرب، کادمیوم، جیوه و آهن است و حداقل خلوص آن باید 99 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
در میان سایر قطعات سکه، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با افزایش و کاهش هزار تومانی 621 و 361 هزار تومان فروخته می شوند و سکه گرمی نیز 245 هزار تومان قیمت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۴    
داوران و ناظران بین المللی صنایع دستی جهت ثبت جهانی گلیم از موزه گلیم و کارگاههای گلیم بافی در مناطق روستایی سیرجان از جمله روستای دارستان که به دهکده جهانی گلیم معروف است بازدید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲    
شهید بهشتی در کنار تجلیل و تکریم نیاز به نقد نیز دارد. بخشی از مشکلات داخل نظام حکومتی از عمل نکردن به قانون اساسی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۳    
همزمان با اختتامیه نمایشگاه دیدار نقش مینا و زر نخستین نشست هنرهای بومی ایران و جهان برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۱    
سه منبع آگاه در کاخ سفید از حضورشان در تیم تایید عدم پایبندی ایران به برجام در 90 روز آینده خبر دادند و گفته اند که ترامپ رکس تیلرسون و وزارت خارجه آمریکا را برای بررسی توافق هسته ای کنار گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۴۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت سقوط اتحاد جماهیر شوروی تاثیرگذارترین رویداد در زندگی اش بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۰    
کیسه های نان پارچه ای در نانوایی ها ی شمال تهران با هدف آگاه سازی شهروندان در رابطه با کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی و حفظ محیط زیست در هفته بدون نایلکس توزیع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۲۱    
رییس جمهوری مصر در مراسم افتتاح پایگاه نظامی محمد نجیب در غرب این کشور که ارتش مصر آن را بزرگترین پایگاه نظامی در خاورمیانه خوانده، گفت: ملت مصر در طول تاریخ به ارتش کشورشان اعتماد داشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۱۲    
وزیر دادگستری معتقد است که آموزش های لازم باید برای کودکان صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای امثال آتنا نباشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۰    
تارنمای آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: روسیه سلاح هایی می سازد که به هوش مصنوعی مجهز بوده و با برخورداری از امکان انتخاب خودمختار هدف، از سیستم های دفاعی معمول پیشی می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۶:۴۲    
روزنامه سان در گزارشی تصاویری از داعشی هایی که برای فرار از دست نیروهای عراقی در موصل خود را آرایش کرده و لباس زنانه پوشیده اند منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۱    
همه ما طلا، این فلز گرانبها را بسیار دوست داریم و بدمان نمی آید که با توجه به قیمت بالای آن مقداری طلا داشته باشیم اما مردم بورنئی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۳    
موشک شهاب 3 در ادامه روند توسعه موشک های شهاب 1 و 2 و با رویکرد اعمال تغییرات طراحی در سامانه های مختلف بوجود آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۵۱    
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می زند) تحت تاثیر عوامل بسیار و از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و داروهای مصرفی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۲۱    
پولشویی را همه ما شنیده ایم و از کلاهبرداری های این چنینی نفرت خود را ابراز کرده ایم. این واژه اولین بار برای یک جنایتکار به کار برده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۵:۰۰    
بیشتر از 1000 سال پیش راهبی بودایی با نام " کیسان ژانگ " نمی دانست که حیات و مرگش باعث مناقشه بین دو کشور خواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۴:۴۲    
پلیس فیلادلفیای آمریکا اعلام کرد یک زن 65 ساله، اقدام به سرقت یک تاکسی و سپس مسافرکشی با آن کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۴۲    
برخی از مردم جهان از روی سادگی برخی کارها را انجام می دهند و اعتقاد دارند که انجام دادن این کارها بیماری آن ها را شفا می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۲۱    
اگر همه تلاش هایتان برای از دست دادن وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام، تا کنون بی نتیجه بوده، این را بدانید که تحقیقات ثابت کرده بعضی از ترکیبات شیمیایی خاص که در مواد غذایی وجود دارند (حتی در مواد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۳    
مسلماً آب رفته را نمی توان به جوی برگرداند اما می توان تا حدودی از طریق بعضی از مواد غذایی و نوشیدنی ھا، اثرات مخرب پرخوری و بدخوری رو کاھش داد و رمق رو به بدن برگرداند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۲:۴۲    
امنیت سایبری، بزرگ ترین چالش قرن بیست و یکم است و اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام نشود، در آینده اشکالات جدی ایجاد خواهد کرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۰    
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۴۸    
در تصاویر زیر بخش جانوران سمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج را می بینید. از سم نیش این مارها و عقرب ها، سرم ها و واکسن های شفابخش ساخته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۴۲    
شوخی نیمار و پیکه در تمرینات پیش فصل در نیوجرسی آمریکا
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۶    
پلیس عراق خودروهای زرهی ساخته شده توسط داعش را که در جریان نبرد موصل از آنها به عنوان خودروهای انتحاری استفاده می شد را به نمایش گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۱    
محققان طی انجام تحقیقات جدید، راهی را برای درمان دردهای مزمن و پاتولوژیک پیدا کردند که می تواند منجر به توسعه داروهای بهتر برای افراد مبتلا در آینده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۴    
توده رحمی سه کیلوگرمی از شکم زن چمستانی در بیمارستان آیت الله روحانی بابل خارج شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۱    
این عکس متعلق به 24 سال پیش، ملکه الیزابت دوم را در حال شلیک با اسلحه L85 در یک پادگان نظامی انگلستان در سال 1993 نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی البرز از کشف ظروف عتیقه متعلق به هزاره اول قبل از میلاد در ساوجبلاغ به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۰    
بعد از انتشار کلیپی که در آن مجری سیاه پوش تلویزیون اصفهان هنگام گزارش مراسم روز شهادت امام صادق(ع) خنده اش می گیرد مدیرکل صداوسیمای این استان از توبیخ دست اندرکاران برنامه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۷    
رییس کمیته انضباطی از محرومیت امید نورافکن، مهدی قائدی و سید مجید حسینی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۱    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار با فرماندهان بسیج مردمی گفت : بسیج مردمی در دولت عراق می ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
پلیس افغانستان از ربوده شدن هفتاد شهروند این کشور در جنوب افغانستان و کشته شدن دستکم هفت نفر از آنان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
دولت عربستان امسال برای حجاج حج تمتع قطری محدودیت هایی را وضع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه دومین مرکز آموزشی انرژی اتمی در مهرماه و در مشهد مقدس راه اندازی می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۵    
یازدهمین ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا که قابلیت حمل بیش از 80 جنگنده را دارد، با فرمان رئیس جمهور این کشور به آب انداخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
وزیر اطلاعات دوران اصلاحات با رد شایعات درباره هرگونه گزارش برضد وزیر اطلاعات دولت یازدهم، گفت: معتقدم سید محمود علوی از هر گزینه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه روزنامه نیویورک تایمز را متهم کرد تلاش آمریکا را برای کشتن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه داعش به شکست کشانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
حضور پرتعداد مخاطبان و طرفداران آثار سینمایی در سالن های سینما در آخرین جمعه تیرماه رکورد تازه ای را برای سینمای ایران ثبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۵    
سرمربی تیم ملی ایران که در مرخصی به سر می برد، در تماس با مسئولان فدراسیون مرخصی اش را تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۵    
دیلی میرور نوشت همسر نخست وزیر ژاپن برای فرار از گفتگو با ترامپ در ضیافت شام سران گروه 20، تظاهر کرد انگلیسی بلد نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۲    
مذاکرات آب هیرمند، یکی از محورهای اصلی گفتگوهای استراتژیک میان ایران و افغانستان به شمار می رود که در ماه رمضان1396 آغاز یافت و قرار است دور دوم این مذاکرات در ماه جاری (مرداد96) ادامه یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه امروز با انتشار بیانیه ای خواستار مقابله جامعه جهانی با اقدامات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و ملت فلسطین شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۶    
معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، 83 درصد مردم کشور صاحب پرونده الکترونیک سلامت شدند که 33 درصد از آن ها از طریق پایگاه ها و مراکز بهداشتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۳    
معاون اول قوه قضاییه میهمان برنامه این هفته بدون تعارف از شبکه دو سیما بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۴    
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در یادداشتی ضمن انتقاد شدید از رفتار دولت و کنگره آمریکا در قبال تعهدات خود به برجام خواستار حمایت از توافق هسته ای با ایران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از فوت یک مرد 32 ساله در اثر برخورد با قطار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج محدوده پل فردیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
یک پایگاه آمریکایی روز شنبه نوشت: مارک کاساویتز، وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که سال ها قبل از رفتن ترامپ به کاخ سفید، این شغل را پذیرفته بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه عربستان در ادامه سریال اتهام زنی هایش، ایران را متهم به فرقه گرایی و حمایت از تروریسم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۷    
احمد یلدریم معاون حزب دموکراتیک خلق ها و رئیس فراکسیون این حزب در مجلس ملی ترکیه اعلام کرد که در یکسال گذشته در پی شکست کودتا و اعلام چهار دوره وضعیت فوق العاده سه ماهه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در تلاش برای جهت دهی تحقیقات مربوط به روسیه به سمت هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۱    
منتخب انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز اعتقاد دارد که ملغی شدن رای گیری به شیوه الکترونیک عاملی موثر بر کاهش آمار رای دهندگان بوده است لذا خواستار لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با بیان اینکه ایران تحت هیچ شرایطی هیچگونه تحمیل و زورگویی را نمی پذیرد، گفت: تهدیدات آمریکا ناشی از ماهیت مداخله جویانه و خوی سلطه طلبی دولت آن کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۷    
پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: فردی که با برادر معتادش حین مصرف موادمخدر، درگیر و وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۷    
معاون رئیس جمهور گفت: جمعی از خانم های اصلاح طلب که در تشکل های مختلف فعال هستند فهرست پیشنهادی خود را برای چینش کابینه دادند اما زنان اصولگرا ورودی به این مسئله نداشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۴    
علی سرتیپی می گوید؛ همه رکوردهای سینمای ایران توسط فیلم ساعت 5 عصر شکسته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رفتاری که این روزها از سوی مقامات کنگره آمریکا مشاهده می شود، مایه ننگ دولتی است که ادعای ابرقدرتی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۶    
یک کارشناس آمریکایی اعلام کرد که سه قدم مانده تا معرفی محمد بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان. این موضوع را یک کارشناس آمریکایی در تحلیل خود آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: بدون تردید نقض عهد آمریکایی ها در خصوص برجام بدون پاسخ نخواهد ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: با شکست داعش در میدان های جنگ، نوع تفکر آنها تا مدت ها به حیات ادامه می دهد و به همین دلیل جنگ فرهنگی با آن و اطلاع رسانی به مردم در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۸    
جان بولتون در مصاحبه ای اظهار داشت: ترامپ را مجبور کردند پایبندی ایران به برجام را تایید کند در صورتی که رضایت نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۳    
روزنامه القدس العربی چاپ لندن در یادداشتی با عنوان ساز و دهل در ایران و عروسی در قطر نوشت که آمریکا پروژه ایران هراسی به راه انداخته است، اما توطئه واقعی علیه شیخ نشین ها جریان دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از دستگیری اعضای باند سارقان طلا از بانوان کهنسال به روش اغفال خبر داد و گفت: سارقان با سوء استفاده از عقاید مذهبی مالباختگان و اغفال آنان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
احمد انارکی محمدی عنوان کرد: شفاف سازی صورت های مالی به افزایش کارامدی بیشتر هزینه های دولت و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
کره شمالی روز شنبه هشدار داد قانونگذاران کره جنوبی به خاطر تصویب قطعنامه ای علیه پیونگ یانگ بهای سنگینی خواهند پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۹    
ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در شماری از مناطق غوطه شرقی واقع در ریف دمشق از توقف اقدامات جنگی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
نشریه فاربن پالیسی، جمعه، در گزارشی اختصاصی به نقل از سه منبع نزدیک به کاخ سفید که به نام شان اشاره نشده از نارضایتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از وزیر خارجه اش در زمینه برجام خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
دبیرکل فیفا به خاطر انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی به مهدی تاج تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۳    
مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: یک فروند شناور متعلق به کشور عربستان پنج شنبه هفته گذشته به دلیل تجاوز به آب های مرزی ایران توقیف و 5 خدمه هندی آن توسط نیروی دریایی سپاه بازداشت شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۳    
مهلت ای اف سی به تیم های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان برای نداشتن بدهی مالی، کمک تاریخی دیگری برای فوتبال ایران است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۸    
روزنامه لس آنجلس تایمز در سرمقاله امروز خود با اشاره به گزارش های منتشر شده مبنی تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای بر هم زدن توافق هسته ای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در شورای اسلامی شهر تهران گفت: همراه با انتخاب شهردار تهران، معاونین، مدیران و شهرداران مناطق پایتخت نیز انتخاب خواهند شد!!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
اسامی منتخبین هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
با توجه به جدیدترین دستور سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان مبنی بر تاسیس یک نهاد امنیتی جدید در این کشور باید پرسید آیا پادشاه سعودی آخرین دستور خود را صادر کرد و عربستان به زودی شاهد یک کودتای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به برخی برداشت ها درباره اظهارات اخیرش درمورد حادثه متروی شهرری واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
بر اساس این گزارش مراسم معارفه عربعلی زینالی سرپرست جدید و تودیع دانیار جاویدی رییس پیشین اداره آموزش و پرورش کیش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
تنها یک روز پس از اعلام غیرمنتظره خبر ابتلای سناتور جان مک کین (جمهوری خواه از آریزونا) به تومور مغزی و غیبت وی در جلسات سنا، در بیانیه ای اعلام شد این سناتور عصبانی اهل آریزونا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان گیلان در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در استانداری گیلان تشکیل شد شرکت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به ادامه تلاش ها برای یافتن گردشگران مفقود شده در دزفول گفت: براساس دستور ریاست کل دادگستری استان خوزستان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
روابط عمومی وزارت اطلاعات درباره برآورد حجم قاچاق سالانه کالا در کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
صادق زیباکلام در واکنش به نامه قالیباف، گفت: قالیباف نمی تواند از نظر سیاسی در حوزه تفکر، اندیشه و جریان سازی تبدیل به رئیس یک جریانی به نام نواصولگرایی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت: تعداد بازداشت شدگان عوامل اصلی درگیری 2 طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک به 80 نفر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
بنابراین گزارش بر اساس تفاهمنامه انجام شده بین بانک صادرات ایران و بانک مرکزی طی 60 روز کاری مقرر شده، 70 هزار فقره وام ازدواج و جهیزیه به زوج های جوان پرداخت شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
گفتنی است تعداد 6 طرح صنعتی از سال 1392 با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان گیلان به بهره برداری رسیده و برای 630 نفر شغل مستقیم ایجاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
طبق آخرین آمارهای بیمه ایران، در حال حاضر بیش از 10 هزار و 400 واحد و 2559 مرجع درمانی در سرتاسر کشور از سامانه سدا استفاده می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر لزوم ارتقای مهارت های نیروی انسانی بانک، از راه اندازی مراکز ارزیابی و استعدادیابی، استقرار و توسعه نظام مدیریت عملکرد و طراحی نظام تایید صلاحیت حرفه ای کارکنان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
انتشار گزارش های پیش بینی بودجه این شرکت ها در اسفندماه سال گذشته، نویددهنده وضعیت مساعدتری برای فعالان بازار سرمایه در سال جاری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۴    
حق شناس منتخب مردم تهران در شورای شهر گفت: آقای قالیباف، به جای لیست اموال شخصی، لیست بدهی های شهرداری را در اختیار ما بگذارید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
در خصوص محصول اقدامات موثری داشته باشیم و خوشبختانه با مشارکت سایپا سیتروئن شرکتی بصورت 50-50 ایجاد شد که این مشارکت نشان از موفقیت سایپا در عملکردش است چراکه شرکتهای بین المللی فعالیت های ما را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
همچنین در حوزه توسعه محصولات و سهم بازار تکمیل سبد محصول از طریق ایجاد و توسعه مشارکت های بین المللی، توسعه پلت فرم و قوای محرکه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: قیمت پایین نفت در امسال سبب شد، رشد پایین اقتصاد عربستان بار دیگر کاهش یابد و به صفر رسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۷    
سمانه خوش قدم، مربی تیم ملی در فرودگاه متوجه شده است که مهلت ویزای شینگن مولتی او به پایان رسیده و نمی تواند حمیده را در بازی های جهانی همراهی کند و عباسعلی با چشمانی گریان راهی این مسابقات شد.
  • ۱