دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 30 آبان 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 آبان 1396 تدبیر و امید 2 آبان 1396 تدبیر و امید 3 آبان 1396 تدبیر و امید 4 آبان 1396 تدبیر و امید 5 آبان 1396 تدبیر و امید 6 آبان 1396 تدبیر و امید 7 آبان 1396 تدبیر و امید 8 آبان 1396 تدبیر و امید 9 آبان 1396 تدبیر و امید 10 آبان 1396 تدبیر و امید 11 آبان 1396 تدبیر و امید 12 آبان 1396 تدبیر و امید 13 آبان 1396 تدبیر و امید 14 آبان 1396 تدبیر و امید 15 آبان 1396 تدبیر و امید 16 آبان 1396 تدبیر و امید 17 آبان 1396 تدبیر و امید 18 آبان 1396 تدبیر و امید 19 آبان 1396 تدبیر و امید 20 آبان 1396 تدبیر و امید 21 آبان 1396 تدبیر و امید 22 آبان 1396 تدبیر و امید 23 آبان 1396 تدبیر و امید 24 آبان 1396 تدبیر و امید 25 آبان 1396 تدبیر و امید 26 آبان 1396 تدبیر و امید 27 آبان 1396 تدبیر و امید 28 آبان 1396 تدبیر و امید 29 آبان 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۰۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان از بیشتر بودن قیمت بخش عمده میوه های تولید داخل از میوه های وارداتی از جمله موز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
پس از انتشار مستند سی ان ان درباره احیای برده داری در لیبی، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه خواستار برگزاری یک نشست اضطراری توسط شورای امنیت سازمان ملل در چند روز آینده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۲    
21 آبان ماه امسال زلزله ای 7.3 ریشتری در غرب کشور جان بیش از 470 تن را گرفت و نزدیک به 10هزار نفر مصدوم برجا گذاشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۰    
آخرین اطلاعات برنامه مشترک ملل متحد (UNAIDS) در زمینه ایدز حاکی از آن است که بیش از نیمی از جمعیت مبتلا به HIV تحت درمان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت شیوع اختلالات روانپزشکی در کشور را 23.6 درصد اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۱    
جسد ولادیمیر لنین، بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی و یکی از سردمداران انقلاب بولشویکی این کشور که در سن 53 سالگی درگذشت، به دستور استالین، جانشینش، مومیایی و در دید عموم قرار گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۴:۰۰    
میوه خشک در فرآیندی به دست می آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می شود. این فرآیند باقی میوه ها را همچنان سالم نگه می دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۲:۳۰    
با آغاز طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه، شرایط واردات گوشی موبایل برای مسافران به یکی از سوال های کاربران تبدیل شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
ماریا کوماندنایا که پیش از این با انجام مصاحبه ای با سردار آزمون در بین ایرانی ها مطرح شده بود، این بار به یک دلیل جالب تبدیل به سوژه ای برای کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۶    
در حالی که ملت ایران و دیگر ملت های محور مقاومت، پیروزی بر داعش را جشن می گیرند، یادمان نمی رود که کدام افراطیون مدعی اصلاح طلبی به سمت تروریست ها غش می کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۰    
در هر فصلی از سال ضرورت زندگی سالم، باتوجه به تغییر فصل و دگرگونی آب و هوای آن متفاوت است که با آغاز فصول سرد سال و سرد شدن تدریجی هوا تغییر در رژیم غذایی یکی از موارد لازم و ضروری به شمار می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶    
نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در سوچی روسیه آغاز شد. تصویری از این نشست را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۰    
در این بازدید، پورزرندی با استاندار کرمانشاه دیدار و به منظور بررسی و احصای نیازهای منطقه آسیب دیده در جریان روند رسیدگی به آن قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۲    
در این رویکرد به دنبال واردات مواد اولیه از خارج کشور هستیم تا بتوانیم با فناوری بالا و استفاده از نیروی کار بومی تحصیلکرده به صادرات محصولات تولیدی بپردازیم که جز با ارتقای کیفیت امکانپذیر نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۹    
معاون رئیس جمهوری با تکذیب برخی ادعاها درباره بی کیفیت بودن مصالح ساختمانی، گفت: مصالح ساختمانی موجود در بازار از کیفیت لازم برخوردارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل بانک صادرات ایران شعب خسارت دیده بانک در شهر سر پل ذهاب و سایر مناطق را نیز مورد بازدید قرار داد و اقدامات لازم برای بازسازی فوری و خدمات رسانی به مردم و مشتریان بانک را گوشزد نمود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل بحران استانداری تهران، به عنوان مسئول مستقیم مدیریت بحران در این استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر خدای نکرده زلزله در تهران بیاید، مطمئن باشید تلفات از آن چه که شما تصور می کنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۶    
زمانی که بازدیدکنندگان قبرستان، این کدها را با گوشی هوشمند خود اسکن می کنند، ویدئو و صفحه وب مربوط به وی را فراخوانی می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اهمیت صیانت از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی، گفت: نرم افزار کاربردی ویز با تصمیم کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسدود شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در مناطق فوق ممکن است در بعضی ساعات با رگبار پراکنده تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
نشست اصحاب فرهنگ و هنر با شهردار تهران شامگاه 30 آبان ماه با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و سید رضا صالحی امیری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در باغ کتاب تهران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۰    
گردهمایی هنرمندان موسیقی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه سه شنبه شب در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۴    
مراسم بزرگداشت پرفسور مریم میرزاخانی عصر سه شنبه با حضور خانواده مرحومه و جمعی از دانشجویان و استادان دانشکده شریف در سالن شهید جباری این دانشکده برگزار شد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۶    
هرچی فکر می کنم، می بینم سلفی نوید محمدزاده با اون پیرمرد کُرد هیچ بدی ای نداشت. فقط به این نتیجه می رسم بعضیا دوست دارن فقط گیر بدن، دنبال بهونه اند فقط.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
ما باید احساسات جامعه شهری را به درستی درک کنیم، همچنان که تجربه چهل سال اخیر کشور نشان می دهد بی توجهی به این احساسات چه زیان هایی به بار آورده و فاصله های وحشتناکی بین مردم و مسئولان ایجاد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۳    
هالیوود همواره به عنوان یکی از مجلل ترین عرصه ها و حلقه های اجتماعی در سراسر جهان انگاشته می شود. در میان فرش قرمزها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۴۲    
باز هم عراقی ها برای ورود کالاهای ایرانی تعرفه جدید وضع کردند. این بار افزایش تعرفه ها گریبانگیر آبمیوه ایرانی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۲    
این که شما از پودر دارچین برای خوش عطر و طعم کردن غذاهای خود استفاده می کنید مانعی ندارد اما اگر به دنبال کنترل دیابت خود با مصرف دارچین هستید قبل از استفاده آن کمی در موردش مطالعه کنید
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۰    
ریشه اصلی بسیاری از تغییرات خلق و خو کمبودهای تغذیه ای و تغییرات متابولیکی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۴۱    
از زمان حضور وینفرد شفر در استقلال عملکرد دفاعی این تیم بهبود یافته است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۲    
ژاوی، ستاره سابق خط میانی بارسا معتقد است نیاز مسی و این تیم به یکدیگر متقابل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۴:۴۱    
تصویری از رهبر انقلاب در حین بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور که مورد توجه ویژه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۴:۲۰    
نایب رییس کمیته ملی توسعه پایدار با اشاره به تابش خورشید و پتانسیل بالای تولید انرژی خورشیدی در کشور گفت: تابش هشت دقیقه ای خورشید توان تامین یکسال انرژی را در کشور دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۱    
هیچ راه دارویی یا پرهیزی برای درمان آپاندیسیت نیست و اقدامات باید به صورت اورژانسی و جراحی صورت گیرد. درمان هر چه زودتر انجام شود خطرات آن کمتراست و بهبود پس از عمل سریع تر و راحت تر به دست می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۱    
لندن برای مبارزه با آلودگی هوا تصمیم دارد اتوبوس هایی بسازد که سوخت آنها قهوه باشد. عشق لندنی ها به قهوه می تواند سوخت یک سوم شبکه اتوبوس رانی پایتخت را تامین کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۱    
کفش های جاسوسی که با قیمت 2636 دلار به فروش می رسند، و در آن کوچکترین موبایل جهان،چاقو،حلقه پرداخت هوشمند،دوربین، قلم،جعبه دارو،چراغ قوه،اسپری جاسازی شده است
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۲    
نتایج ارزیابی تازه ای نشان می دهد که ترشح هورمون اکسی توسین در سگ ها بر آن چه انان می بینند تاثیر می گذارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
ملانیا ترامپ همسر رییس جمهور آمریکا به همراه بارون پسر 11 ساله اش که کمتر در رسانه ها دیده می شود درخت مخصوص جشن کریسمس در کاخ سفید را دریافت کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۱    
مصرف مقدار فراوان آب بخشی مهم از فرآیند سم زدایی پوست را شامل می شود. آب به تخلیه سموم از دستگاه گوارش کمک می کند که از بین بردن مواد شیمیایی مضر را تسریع می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
احزاب و شخصیت ها - اسفندیار مشایی، حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی بار دیگر در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حضور یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۷    
باران کوثری با قدردانی از صداقت و مسئولیت پذیری جواد خیابانی نسبت به زلزله زدگان غرب کشور، تاکید کرد که چیزهای زیادی از حضور او در کرمانشاه یاد گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
به بهانه تخریب مسکن مهر در زلزله اخیر کرمانشاه و حاشیه سازی بقایی و احمدی نژاد در تهران، مهدی عزیزی این کارتون را در روزنامه قانون منتشرکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۸    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به اتباع این کشور درباره سفر به عربستان هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
وضعیت روستاها با بارانی شدن هوای استان کرمانشاه برای زلزله زده ها مناسب نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
دروازه بان پرسپولیس به حملاتی که از دیشب به او شده واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۶    
عملیات بازسازی قصرشیرین ظرف 3 هفته آینده آغاز می شود که برای این منظور امروز ماشین آلات سنگین راهی این شهرستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۶    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تقریباً همه نمایندگان مجلس با تفکیک ورزش از جوانان موافق هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
روسای جمهوری سوریه و ترکیه با ارسال پیامهای تبریک جداگانه ای به رئیس جمهور لبنان به مناسبت عید استقلال این کشور، بر تحکیم هر چه بیشتر روابط تاکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، فرماندهان جدید یگان امداد و پلیس فتا و دیگر مدیران ارشد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را منصوب کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی تبریک به مناسبت سالروز استقلال لبنان به میشل عون، این کشور را شریک قوی آمریکا در مبارزه با تروریسم دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سعودی ها به دنبال آن هستند همراه با آمریکا در بحث های "صلح خاورمیانه" بین اسرائیل و فلسطین نقش مهمی بازی کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۴    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور نامه ای پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
وزارت دادگستری آمریکا از متهم دانستن یک ایرانی به جرم سرقت سریال بازی تاج و تخت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
دومین سمینار همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا در حالی روز روز سه شنبه در هتل عباسی اصفهان با حضور مقاماتی از ایران، اتحادیه اروپا، روسیه و چین برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
رهبر معظم انقلاب به نامه سرلشکر قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش ابزار دست آمریکا، صهیونیسم و عربستان بوده گفت که امروز داعش رو به اضمحلال است ولی ممکن است روح داعشی گری در برخی از ما وجود داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
رئیس پارلمان زیمبابوه اعلام کرد که رابرت موگابه، رئیس جمهور این کشور از سمت خود کناره گیری کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۴    
نخست وزیر عراق اعلام کرد پیروزی نهایی در برابر داعش پس از تکمیل عملیات پاکسازی صحرای غربی الانبار اعلام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۴    
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران گفت :یکی از مهم ترین نیازهای پایتخت نشاط اجتماعی است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
وزارت دادگستری آمریکا از متهم دانستن یک ایرانی به جرم سرقت سریال بازی تاج و تخت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۰    
بازپرس امور جنایی تهران از شهروندان خواست تا قاتل فراری را شناسایی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۴    
مجری شبکه فاکس نیوز از توئیت اخیر دونالد ترامپ درباره 3 بازیکن لیگ بسکتبال آمریکا انتقاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۰    
دختری که مادرش به دست شکارچیان جادوگر در پاپوآ گینه نو زنده سوزانده شده بود، به اتهام جادوگری با چاقوی داغ مورد حمله قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۶    
سفارت ایران در سئول، اعلام کرد: یانگوم 50 هزار دلار آمریکا به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده است و ارقام دیگر منتشر شده در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی درست نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار این استان از حضور بابرکت مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تشکر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه خرم آباد - اندیمشک گفت: در اثر این حادثه 3 مسافر جان خود را از دست دادند و 8 نفر نیز مصدوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان خواستار توقف جنگ در یمن و فراهم شدن زمینه برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
جمعیت افرادی که در هفته کمتر از ساعت معمول کار می کنند با رشد حدود 185 هزار نفری به 2 میلیون و 300 هزار نفر افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با نماینده ویژه حقوق بشر اتحادیه اروپا با اشاره به اقدامات ایران، بر اهمیت توجه به پیشرفت های ایران و سرمایه اجتماعی زنان ایرانی تأکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۸    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به توضیح درباره مذاکرات خود در تهران پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
دانش پژوهان المپیاد نجوم ایران در یازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز بعد از تایلند و آمریکا به مقام سوم جهان دست یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، گفت: فردا چهارشنبه یک آذرماه، هزاران نفر از بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
افشاگر اسرار درونی آل سعود به باج گیری ولیعهد عربستان از شاهزاده هایی که هنوز بازداشت نشده اند، اشاره کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از 38 سال است که در حوزه سلامت اجتماعی غفلت کرده ایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
تصویری از پخش شیرینی جوانان قمی در جشن پیروزی مقاومت و نابودی داعش را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور طی اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
در مقابل دسته اول، دسته دیگری نیز وجود دارند که از ابتدا مخالف انقلاب بوده اند؛ اما دسته ای هم هستند که خود را اهل جهاد می دانند، اما به دنبال کسب منافع و زندگی خود هستند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۴    
سازمان اطلاعاتی کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی در صدد اجرای سری جدیدی از آزمایش های موشکی تا پایان سال جاری میلادی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۴    
میرمجید طاهری وکیل اولیای دم روح الامینی (یکی از جان باختگان کهریزک) پیشتر در این باره گفته بود، سعید مرتضوی در این پرونده وکیل نداشت و باید خود مرتضوی به دفاع در جلسه بپردازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
بد بسته شدن استقلال از جمله موضوعاتی است که بسیاری از کارشناسان آن را دلیل افت این تیم می دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
در جام جهانی 2006 حضور علی دایی در تیم ملی ایران به دلیل حساسیت هایی که در آن تاریخ وجود داشت با مخالفت هایی همراه می شد و منتقدان گاهی وقت ها او را نشانه می گرفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۲    
ایران، روسیه و ترکیه برای از بین بردن بقایای تروریست ها در سوریه به توافق رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: فعالیت های بانک صنعت و معدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۳    
ستاد ارتش روسیه اعلام کرد که مسکو و تهران برای پایان دادن به بحران سوریه تلاش زیادی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
همچنین سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، 71 هزار و 142 فقره به ارزش 38 هزار و 157 میلیارد ریال بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
در پی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه تروریستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وسایل قماربازی که در پی عملیات بامدادی پلیس تهران توسط پلیس کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶    
لندن میزبانی دائم آژانس اروپایی دارو را به آمستردام و مرکز بانکداری اروپا را به پاریس واگذار کرد؛ این یکی از محکم ترین نشانه های برگزیت و آماده شدن انگلیس برای ترک اتحادیه اروپا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از برخورد با متخلفان و سودجویانی که به بهانه گردشگری سیاه به برگزاری تور بازدید از مناطق زلزله زده غرب ایران اقدام کرده اند، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام گفت: قاتل جوان 21 ساله ایلامی کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
سرنخ هایی نشان از آشتی دوباره زوج مشهور هالیوودی آنجلینا جولی و براد پیت دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در اکثر نقاط کشور از کاهش دمای 6 تا 12 درجه ای خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
سارق مسلح پس از سرقت از بانک تجارت میدان انقلاب شهر اراک دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه دستور قطع هرگونه تماس و رایزنی با مقامات و مسئولان دولت آمریکا را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اردوغان در ادامه به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه که قرار است به زودی در سوچی برگزار شود اشاره کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پیامی برای همتای لبنانی اش جبران باسیل فرستاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
ما از قدیم در موتلفه با ناطق نوری رابطه دوستانه داشتیم و وی نسبت به اعضای حزب از جمله مرحوم عسکراولادی و حاجی حیدری ارادت داشته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
لیست افراد روستا در خانه های بهداشت روستاها موجود است و ما با مراجعه به این مراکز لیست افرادی که نیستند و یا احتمال می دهند فوت شده باشند را می گیریم و با لیست اجساد معاینه شده مطابقت می دهیم.
  • ۱