دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۳    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مسیر روستای زیبای سیرود از توابع بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز کوهنوردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۲    
علاوه بر این به طور کلی عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۶    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نامزد مستقل و میانه رو موفق خواهد شد تا در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به پیروزی دست یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۲    
نماینده وزیر بهداشت از کشف و معدوم سازی بیش از 11 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: 224 مرکز مختلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۲    
این اصلا البته نازیبا نیست و محبوب ترین سریال تکراری همه تاریخ ایران است. با این وجود دقیقا در روز سیزده فروردین ماه هم یک جمله تکراری داریم و آن جمله این است: وای تو عید خیلی چاق شدم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۳    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: سکنجبین و ماءالشعیر 2 نوشیدنی ساده و دم دستی و ارزان هستند که مکمل عملکرد یکدیگر هستند که در پاکسازی بدن از مواد زائد بسیار کمک کننده هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
مسئولان برخورددهنده بزرگ هادرون می گویند چند ذره جدید تشکیل دهنده اتم - زیراتمی - که می تواند چگونگی حفظ انسجام هسته اتم را توضیح دهد کشف کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۴    
بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: سایت "رویا پرواز ایرانیان" به آدرس royaparvaziran.ir جعلی است و مسافران نوروزی از این سایت بلیت خریداری نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۴    
ایام تعطیلات نوروز معمولا فرصتی برای زمین خواران فراهم می کند تا اقدام به تصرف زمین ها، جنگل ها، کوه ها، سواحل و به طور کلی اراضی ملی و محیط زیستی کنند که شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
روزنامه های آلمانی نوشتند، مقامات ترکیه از حزب عدالت و توسعه تصمیم گرفتند مشارکت خود در هر گونه تجمع اقلیت های این کشور در آلمان را بعد از تهدید برلین به منع ورودشان به خاک این کشور لغو کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دختر خانواده، متهم اسیدپاشی به خانواده چهار نفره در شهرضا بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا بلیت های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت های هواپیمایی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری روز سه شنبه در سه راهی شهر مجلسی اصفهان سه کشته بر جا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در اجرای تأکیدات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو و با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال نظام بانکی با انگیزه مضاعف تمامی مساعی خود را بکار خواهد بست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ابوبکر شکائو در پیامی مدعی شد گروه تروریستی وی به دنبال برپایی یک خلافت در آفریقا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
گزارش های رسانه های جهانی حاکی ازآن است که ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا وپسرش بارون ترامپ، بیش از 45 میلیون دلار آمریکا هزینه به دولت این کشور متحمل می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۶    
سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال 96، به رسم هر ساله در بارگاه منور رضوی برگزار شد اما حضور و ازدحام جمعیت به شکلی وصف ناشدنی و بسیار متفاوت از سال های قبل بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
فضاپیمای دراگون ناسا از ایستگاه فضایی به سمت زمین راهی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
تمرین تیم ملی فوتبال دقایقی قبل در زمین کمیته فنی قطر آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
کی روش دستیار جدید خودش در تیم ملی را معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۵    
دیدار ایران و قطر روز پنجشنبه سوم فروردین ماه 96 ساعت 20:30 در دوحه برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
افرادی که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند برایشان این سوال پیش آمده که آیا در حال حاضر می توانند در این طرح ثبت نام کنند یا خیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۱    
روابط عمومی معاونت اجرایی ریاست جمهوری اعلام کرد: در ارتباط با زمان و مقصد و برنامه سفرهای رییس جمهوری محترم فقط انچه توسط مقامات رسمی و مسول در نهاد ریاست جمهوری و حوزه سفرها اعلام شود اعتبار و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه محمد جواد ظریف از امروز سه شنبه اول فروردین 1396 و برای نخستین بار و تنها با حساب کاربری jzarif_ir وارد اینستا گرام شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع 2 روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تعداد 36 هزار و 917 نفر ثبت نام به عمل آوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۲    
حسین موسویان پژوهشگر ارشد دانشگاه پرینستون و سخنگوی پیشین هسته ای در مقاله ای در روزنامه نیویورک دیلی نیوز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۵:۴۲    
آلرژی فصلی عارضه ای شایع، به ویژه در آستانه بهار است. گرچه درمان آلرژی فرآیند تقریبا پیچیده ای است اما با رعایت چند مورد ساده می توان این عارضه را تا اندازه قابل توجهی کنترل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۲۱    
علائم آنفولانزادر طول فصل آنفولانزا، محافظت از خود در برابر ویروس ها یک اولویت است ویروس آنفولانزا می تواند از طریق قطرات بزاق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۰۰    
تغییر در برنامه غذایی، کاهش استرس و ویزیت توسط دکتر، فقط تعدادی از کارهایی هستند که آقایان می توانند برای جلوگیری از ریزش موی خود انجام دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۳:۰۰    
روستای هوانگ لو در چین ، روستایی در نوع خود عجیب محسوب می شود ، چرا که میانگین طول موهای زنان در این روستا 1 متر و 70سانتیمتراست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۲    
سازمان اوقاف و امور خیریه روز سه شنبه اعلام کرد: همزمان با تحویل سال جدید شمسی، یک مسیحی تبعه استرالیا در امامزاده صالح (ع) تهران به دین مبین اسلام تشرف یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۲۱    
دهها فرد مسلح آماده حمله در جریان عملیات نیروهای امنیتی بلاروس دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این که کره شمالی ظرفیت تاسیسات غنی سازی اورانیوم خود را دو برابر کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۳    
مطالعات جدید نشان می دهد با استفاده از یک آزمایش خون ساده می توان احتمال عود سرطان ریه را 6 ماه زودتر از سی تی اسکن و پِت اسکن پیش بینی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۳    
محققان دانشگاه های کویینزلند و موناش در استرالیا دریافتند زهر نوعی عنکبوت می تواند مغز افراد را در برابر آسیب های ناشی از سکته محافظت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۰    
رییس سازمان جاسوسی موساد گفت: ایران با توافق هسته ای یا بدون توافق هسته ای همچنان تهدیدی علیه امنیت اسراییل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
کاخ گلستان از کاخ های دوره زندیه و قاجار است که در مرکز شهر تهران واقع شده است.این کاخ با قدمتی بالغ بر 440 سال یکی از منحصر به فردترین مجموعه های تاریخی ایران است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
استرداد فتح الله گولن رهبر مخالفان آنکارا، یکی از اهداف اصلی وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به آمریکا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۹    
جشنواره سنت پاتریک مطابق رسم سال های گذشته در دوبلین پایتخت ایرلند برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی هشدار رکس تیلرسون را در جریان سفرش به آسیا محکوم و اعلام کرد، آماده ورود به هر جنگی با آمریکاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۲    
پرسپولیس فصل بعد نیاز شدیدی به یک مدافع دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف اتوبوس با مینی بوس حامل اتباع ترکیه را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
نام مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی در رسانه قطری مطرح شده است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
در حالی که هنوز مسابقات این فصل لیگ برتر تمام نشده است، باشگاه پرسپولیس با یک مدافع لیگ برتری برای دو سال به توافق رسیده و قرارداد این بازیکن بعد از پایان فصل رسما امضا خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
سازمان هواپیمایی سعودی به محدودیت های جدید آمریکا علیه 8 کشور از جمله عربستان واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
یک مقام امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی از روسیه خواست تا قدرت نظامی ایران در سوریه را محدود کند زیرا نتیجه بحران سوریه، تهدید استراتژیک کنونی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از استفاده 2 میلیون نفرروز از مراکز اسکان فرهنگیان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری هند روز سه شنبه با انتشار پیامی خطاب به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو را به وی و مردم ایران تبریک و شادباش گفت .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۸    
تا به حال از خودتان پرسیده اید که دقیقا چرا در هواپیما باید گوشی همراه خود را خاموش کنیم؟ گوشی همراه یا دیگر وسایل دیجیتالی چه تاثیری روی ایمنی پرواز دارند؟ آیا حتما باید گوشی را خاموش کرد یا وقتی آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۱۲    
هدست داوری دو داور فوتبال در فرودگاه بوشهر منجر به بازداشت آنها به ظن تلاش برای هواپیما ربایی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۰    
مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: برنامه جامع اقدام مشترک تنها روی حل موضوع هسته ای ایران و نه مسائل دیگر متمرکز بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۰    
هر ساله با شروع سال جدید، رئیس جمهور فعالیت ها و اقداماتی را انجام می دهد که نسبت به سایر روسای جمهور متفاوت بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
مشاور ترامپ در امور هسته ای می گوید واشنگتن تا زمانی که به سیاست دیگری در خصوص برجام نرسیده است، به آن پایبند بوده و بر اجرای سخت گیرانه آن تاکید دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: البته یک کسی می تواند چنین تعهدی را انجام دهد و تمام ساختارهای پولی و مالی کشور را به هم بریزد و یک تورم شدید به بار بیاورد اما در نهایت این کار او نفعی برای مردم به دنبال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی به دادگاه رفت و توسط دادستان های این کشور و قضات مورد سؤال قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۵    
پیکر مرحوم پرویز بشردوست بازیگر و کارگردان تئاتر فردا، چهارشنبه از ساعت 10 صبح از تالار وحدت به سوی بهشت زهرا تشییع خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۲    
سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد در گفتگو با خبرنگار، از شناسایی و دستگیری دو سارق احشام و کشف 10 فقره سرقت خبر داد و گفت:: متهمان به سرقت بیش از 153 راس گوسفند اقرار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۹    
معاون اول رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان با حضور در ایستگاه شماره یک هلال احمر به پویش مردمی نه به تصادفات جاده ای پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
مدیر فرودگاه زنجان گفت: در پی تاخیر 11 ساعته پرواز شماره 8086 شرکت ایران ایرتور از زنجان به مقصد مشهد مسافران این پرواز با تاخیر به مشهد مقدس عزیمت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به 7950 تومان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
در اقدام سریع پلیس استان مرکزی پدری که قصد خودکشی داشت به همراه دو فرزند خردسالش از مرگ نجات یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از سال جدید اظهار داشت: بحمدالله امنیت و آرامش خوبی در اصفهان احساس می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
به گفته یکی از مقامات ارشد آمریکایی، دولت این کشور با هدف قطع کامل کره شمالی از سیستم اقتصاد جهانی در حال بررسی مجدد تحریم ها علیه پیونگ یانگ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد: اصلاحات قانون اساسی دربرگیرنده ثبات سیاسی در ترکیه به مدت پنج سال است و از این رو ملت ترکیه حق مواخذه نمایندگان خود و کنترل بر عملکردشان را دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۴    
ارسال رمز عبور یا نوعی کد مخفی به کمک امواج مثلا فناوریهای وای فای یا بلوتوث به این معناست که هر کسی قادر خواهد بود آن را استراق سمع کند و اینگونه نقل و انتقال داده در برابر حملات هک با قصد رمزگشایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۹    
دومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح اولین روز از بهار 96 در حالی آغاز شد که 16375 نفر تا پایان وقت اداری روز اول با حضور در فرمانداری ها و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۷    
صدها تن از قربانیان حادثه 11 سپتامبر و اعضای خانواده آنها به طور دسته جمعی از عربستان سعودی شکایت و ان را به تامین مالی القاعده و انواع دیگر حمایت ها از این گروه متهم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
در سال 95 با وجود این که کشور دچار مشکلات اقتصادی بود، ولی ملت ایران از دو جهت خوش درخشید. هم از جهت پای بندی به مسایل انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن پرشور بودن راهپیمایی عظیم 22 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
گاهی اوقات اسامی برخی افراد را می شنوم و تعجب می کنم که برای مدیریت کشور اعلام آمادگی می کنند. با خودم می گویم یا اینها نمی دانند و یا خودشان را به ندانستن می زنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
سازمان جهانی یونسکو فرا رسیدن نوروز را به ایرانی ها تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: پس از این که تایید صلاحیت ها انجام شد بر اساس شاخص ها و انجام نوعی غربالگری به لیست نهایی برای شورای شهر می رسیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نماینده سازمان ملل در ایران فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
در سال 95 با وجود این که کشور دچار مشکلات اقتصادی بود، ولی ملت ایران از دو جهت خوش درخشید. هم از جهت پای بندی به مسایل انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن پرشور بودن راهپیمایی عظیم 22 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۱    
کارشناس سازمان هواشناسی، از تداوم بارندگی ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از پنجشنبه، ایران به مدت سه روز بارانی خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز پنجشنبه با شمالی شدن جریان های بارشی حاکم بر استان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اولین پست رسمی خود را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۵    
منابع آگاه در درون اوپک گفتند، تولید کنندگان عضو این سازمان به نحو فزاینده ای به تمدید توافق کاهش تولید پس از ماه ژوئن تمایل پیدا کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
از صبح امروز (سه شنبه) گذرگاه مرزی تورخم در شرق و گذرگاه چمن در جنوب افغانستان باز و رفت و آمد افراد و عبور خودرو از این گذرگاه های استراتژیک آغاز شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در هفتکل در استان خوزستان 2 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
کشف 9 میدان گازی، چهار میدان نفتی و یک مخزن نفتی جدید یکی از دستاوردهای دولت یازدهم به شمار می رود که میزان نفت درجای این میادین 6.5 میلیارد بشکه و گاز درجای آنها 62.5 تریلیون فوت مکعب برآورد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۸    
مقام های آمریکایی به رسانه ها گفته اند به زودی مسافرانی که از چند کشور خاورمیانه و آفریقایی به آمریکا سفر می کنند باید لپ تاپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۲    
هرچند محمد بن سلمان، فرزند پادشاه و جانشین ولیعهد عربستان سعودی سفر خود به آمریکا را 'تحولی تاریخی' در روابط ریاض با واشنگتن و پایان اختلاف های دوجانبه می داند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۹    
همزمان با تغییر ساعت رسمی کشور، همه پروازهای فرودگاه ها براساس ساعت رسمی و مندرج بر روی بلیت ها انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 10 هزار صندوق(شعبه) اخذ رای به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اهمیت افزایش خصوصی سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تصدی گری به مردم واگذار و این اقتصاد بر پایه مردم و بخش خصوصی و نه براساس فعالیت دولت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۲    
همانطور که قبلا پیش بینی شده بود مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز افزایش پیدا کرد به طوری که مصرف این حامل انرژی پرطرفدار در 28 اسفند ماه به رکورد مصرف 105 میلیون 300 هزار لیتر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
پلیس راه راهور ناجا با اعلام اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در استان کردستان (محور سنندج - کامیاران) هستیم از بارش باران در محورهای مواصلاتی 7 استان کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۱    
ارتش سوریه از رهگذر عملیات خود در شرق حلب قصد دارد شهر راهبردی دیرحافر را آزاد کند و در همین راستا 3 شهرک را در محور جنوبی این شهر آزاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰    
هفته نامه تجارت فردا در ویژه نامه عید میزگردی را با حضور محمد قوچانی و سعید لیلاز در رابطه با اقتصاد ایران در سال 95 برگزار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۱    
دیوید راکفلر، میلیاردر مشهور آمریکایی در صد و یک سالگی در خانه اش واقع در ایالت نیویورک درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مرضیه برومند یکی از شاخص ترین چهره های فعال در زمینه نمایش عروسکی در سخنانی با صراحت تاکید کرد در ماجرای جناب خان، حق را به محمد بحرانی به عنوان صداپیشه این عروسک می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۴    
شمارش معکوس برای دیداری پندآموز با رهبر معظم انقلاب و تعیین خط مشی ملی برای سال نو آغاز شده است، تا ساعتی دیگر در بارگاه منور ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) اجتماع ملی برای استماع سخنان رهبر معظم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۴    
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران دائما در حال نوشتن نامه و بیانیه خطاب به دولت ایران و مقامات مختلف جهان از جمله دونالد ترامپ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۱    
نخست وزیر کانادا با انتشار پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و آن را فرصتی برای تجدید تسلیم در برابر طبیعت و درک مشترک دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۱    
نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند تا قبل از آغاز نشست لابی صهیونیستی آیپک در روز 26 مارس، طرح تحریم ها علیه ایران را آماده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
روابط عمومی رجا در خصوص مطلب مندرج در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس کل دادگستری اصفهان جزئیات اسیدپاشی به یک خانواده 4 نفره را تشریح کرد و گفت: دختر خانواده به دلیل انتقامگیری از پدر و اعضای خانواده به ریختن اسید به صورت آنان اقدام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
دولت عراق، روز سه شنبه را به مناسبت عید نوروز، در سراسر عراق تعطیل رسمی اعلام کرد.
  • ۱