یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 2 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 3 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 4 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 5 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 6 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 7 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 8 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 9 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 10 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 11 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 12 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 13 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 14 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 15 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 16 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 17 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 18 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 19 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 20 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 21 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 22 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 23 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 24 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 25 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 26 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 27 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 28 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 29 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 30 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۰    
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) هرمز از توزیع کولرهای اهدایی رهبر معظم انقلاب میان نیازمندان این جزیره خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۳    
موکب امام خامنه ای به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج و با همکاری اهالی روستای چهواز در شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان خدمات رسانی خود را آغاز کرده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس کل گمرک ایران گفت: آمار واردات خودروی ترخیص شده از گمرک تا 25 مرداد سال 1402 معادل 727 دستگاه به ارزش تقریبی 17.2 میلیون دلار بوده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۸    
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در اولین جلسه هیات دولت که حضور داشتم، رئیس جمهوری دستور پرداخت پاداش قهرمانان و مدال آوران را صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر تردد در مرز مهران به صورت روان جریان دارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص دستگیری عکاس خبرگزاری تسنیم توسط طالبان اعلام کرد که وزارت امور خارجه آزادی وی را با جدیت دنبال می کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۸    
علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی آخرین تحولات فلسطین را بررسی کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به مواکب اربعین در مرز سومار خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۶:۳۷    
کارگاه تخصصی جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، ازسوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۳:۳۵    
یک سازمان حقوق بشری غیردولتی اعلام کرد که از آغاز درگیری ها در سودان، نزدیک به 500 کودک سودانی بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده اند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان گفت: 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان افتتاح می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۳    
رئیس جمهور تدوین برنامه همکاری های راهبردی بلندمدت میان ایران و مالزی را ترسیم کننده افق های جدید در تعاملات دو کشور دانست و افزود: امیدواریم با تهیه و تدوین این برنامه، بتوانیم راه های طی نشده ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۵    
هم زمان با روز جهانی مسجد و سالروز شهادت مظلومانه حضرت رقیه(س) در یکصد و هفتاد و هفتمین برنامه سه شنبه های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی از قدیمی ترین اسناد مساجد حرم مطهر رضوی رونمایی به عمل آمد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۱    
درگیری میان فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به زخمی شدن چندین فلسطینی انجامید.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۰    
وبینار بین المللی زیبایی شناسی در جریان اربعین و سبک زندگی در آئینه امام حسین (ع) به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری دانشگاه تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۷    
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کردستان از راه اندازی پویش مردمی زیارت اولی ها همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۳    
استانداری نجف اشرف اعلام کرد که ادارات این استان به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به مدت دو هفته تعطیل می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بزرگ گفت: همه ماشین آلات، موکب ها و تجهیزات استان تهران به عنوان معین ایلام ،طی 2 روز آینده در مهران مستقر و فعالیت خود را آغاز می کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۶    
اعضای شورای عالی فضای مجازی در راستای توسعه و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و پایداری خدمات آنها برای مردم تصمیماتی اتخاذ کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۶    
معاون هماهنگ کننده و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تمام تلاش ها بر این است که موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تا هفته دفاع مقدس سال آینده آماده شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۳    
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین محاصره و شهرک نشینی را با مقاومت و پایداری خود پاسخ خواهد داد و تنها راه حل مسئله فلسطین خروج اشغالگران از آن است.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۲    
بمب های هوشمند آرمان 1 و آرمان 2 در نمایشگاه تجهیزات دفاعی 1402 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۹    
جنگنده های روسیه یک انبار نگهداری پهپاد متعلق به تروریست های جبهه النصره را در حومه غربی ادلب در شمال غرب این کشور، منهدم کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
آثارجدید و تولیدات کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه از ملیت های مختلف به سفر اربعین حسینی مشرف می شوند باید فرهنگ ناب حسینی را در بین آنها نشر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
آوارگان روهینگیا که برای فرار از نسل کشی کشور خود را ترک کرده اند، اکنون در هند در ترس زندگی می کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور سفر رئیس مجلس الجزایر به تهران را نقطه عطفی در روند رو به گسترش روابط دو کشور دانست و گفت: فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و الجزایر و تهیه نقشه راه روابط ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت با بیان این که تقویت اتحاد میان مسلمانان جهان، باعث بازدارندگی و مقابله با جریان های تفرقه انگیز می شود گفت: برای تحقق و تقویت وحدت اسلامی لازم است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
فراخوان شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
مقامات استان مارب در یمن هشدار داده اند که ده ها هزار آواره یمنی در پی تصمیم سازمان ملل برای قطع کمک های بشردوستانه به دلیل کمبود بودجه، در معرض خطر گرسنگی قرار دارند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
رییس دادگستری خوزستان گفت: 71 هزار تن ذرت دامی با پیگیری های انجام شده از کشتی های پهلو گرفته در بندر امام (ره) استان طی 2 هفته اخیر تخلیه شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی دولت درباره نگاه دولت به روابط با عربستان گفت: دیدار در سطح سران بین دو کشور در پایتخت ها در دستورکار است و مقدمات آن فراهم می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس جممور در حکمی سید حمید سجادی وزیر سابق ورزش و جوانان را به عنوان عضو شورای عالی ورزش منصوب کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۰    
آیین بدرقه خادمین الحسین(ع) سازمان آتش نشانی تهران صبح امروز برگزار شد و مقرر شد آتش نشانان در شش نقطه مرزی کشور مستقر شوند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش مبارزه با پولشویی گفت: احکام جدیدی صادر شده است که 26 مورد پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی صادر شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
عضو دفتر سیاسی حماس، عملیات تیراندازی در شهرک حواره و الخلیل را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات اشغالگران و شهرک نشینان علیه مردم فلسطین و مسجدالاقصی توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان، گفت: همایش علمی - تحقیقی مذاهب اسلامی، آذر ماه سال جاری در گرگان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۷    
الحاق انبوه موشک های راهبردی خرمشهر و حاج قاسم به نیروهای مسلح با حضور و دستور رئیس جمهور آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
کارشناس مسائل بین الملل اظهار داشت: امروز مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، تبدیل به محور وحدت در جهان شده است و همه برای آزادی قدس، آماده مبارزه با استکبار و صهیونیسم هستند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمعیت هلال احمر از تأمین تجهیزات 270 موکب مردمی از سوی هلال احمر خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی جریان الوفاء الاسلامی در بحرین تصریح کرد: مسئولان زندان ها به گونه ای با زندانیان برخورد می کنند که بدترین نتیجه را به دنبال دارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس مجلس پیش از آغاز صحن علنی امروز از نمایندگان آزاده مجلس به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور تقدیر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۵    
استاندار تهران گفت: امروز اگر دشمن نقطه تماسی از نوع مفسده انگیز آن ایجاد کرده در خط مقدم حل آن بانوان هستند و این عقبه محکم و تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ انقلاب و حفظ دستاوردها به پشتوانه زنان ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۶    
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه گفت که درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در سال جاری تاکنون منجر به شهادت بیش از 200 فلسطینی و هلاکت نزدیک به 30 اسرائیلی شده که از آمار سال ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۸    
همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با موضوع اربعین رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۰    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که یک میلیون پناهجوی روهینگیایی در بنگلادش با احتمال ضعیفی برای بازگشت به کشورشان روبرو هستند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۱    
وزیر ارتباطات گفت: امسال هم سیم کارت و اینترنت عراقی و هم رومینگ اپراتورهای ایرانی ارزان تر و با کیفیت تر از سال گذشته در اختیار زائران اربعین قرار خواهد گرفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
کتاب المعتبر فی التفسیر بالاثر جدیدترین تفسیر روایی قرآن کریم نوشته نورالدین ابولحیه، اندیشمند قرآن شناس الجزایری در قالب 4 جلد منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس جمهور گفت: فرد امیدوار می تواند مردم را امیدوار کند، تمام کسانی که به نام دولت و به نام نظام اسلامی خدمت می کنند باید با یک دنیا امید کار کنند و امید را در دل مردم زنده کنند ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۲    
قتل وحشیانه یک مرد مسلمان هندی و همسرش به دست همسایگان، به بهانه ارتباط پسرشان با یک دختر هندو، با واکنش های گسترده ای از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۷    
یک نوجوان 17 فلسطینی صبح امروز به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جنوب شهر جنین به شهادت رسید.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
بخشی از سوره مبارکه نساء آیات 135 الی 140 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
جمعی از علمای عرصه تقریب از کارگاه آموزشی پاسخ به شبهات قرآنی در شهرستان سراوان بازدید و سخنرانی کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ملاحظات ایران اشاره و یادآور شد: همواره جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد زمانی طالبان در افغانستان به رسمیت شناخته می شود که بتواند مشروعیت خود را از جامعه ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
اداره کل اوقاف یمن، اقدام مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز در تخریب ضریح یکی از بزرگان اهل تصوف در استان لحج را محکوم کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: . دشمنان ملت ایران فهمیده اند که نمی توانند با تحریم، ترور، خرابکاری در صنعت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، دانشگاه و مسجد به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
انجمن مسلمانان کانادا در قالب کنوانسیونی سه روزه در ماه سپتامبر در شهر تورنتو و با حضور مسلمانان این کشور و دانشمندان و سخنرانان مشهور اسلامی برگزار خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۱:۲۱    
همایش سه ساله های حسینی مصادف با شهادت حضرت رقیه(س) در ارومیه برگزار می شود.