دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 2 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 3 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 4 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 5 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 6 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 7 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 8 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 9 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 10 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 11 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 12 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 13 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 14 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 15 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 16 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 17 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 18 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 19 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 20 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 21 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 22 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 23 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 24 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 25 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 26 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 27 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 28 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 29 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۴:۲۳    
در مراسمی از برگزیدگان مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی فجر تا فجر در محل ستاد اقامه نماز استان هرمزگان تجلیل شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۲:۰۸    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: در زمینه معنویت طلاب باید تلاش بیشتر و وافری صورت گیرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۳    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به فعالیت تشکل های مردمی ذیل هلال احمر، گفت: برای اینکه هلال احمر در مواقع بحران بتواند خدمات با کیفیتی و کمیتی به مردم آسیب دیده ارائه کند باید از ظرفیت سازمان ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
آئین استقبال از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در مرز شلمچه با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز انجام شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۶:۰۸    
رئیس جنبش "النهضه" در تونس، که به سه سال حبس محکوم شده، روز دوشنبه در محل بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۴:۱۸    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: زائران کردستان در قالب کاروان بزرگ خودرویی به مقصد مسجد مقدس جمکران با شعار إنّا منتظرون در آستانه نیمه شعبان و در روز جوان اعزام می شوند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۲:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه رویکرد ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم به شکست دانست و بهانه های این رژیم در حمله به بیمارستان ناصر در خان یونس را فریبکارانه، نخ نما و پوچ خواند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۸    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت ادعای آمریکا پیرامون ارسال سلاح به یمن را تکذیب کرد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۸    
فعالین مهدوی و مدیران کانون های فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
عماد آبشناس، رئیس خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم تشکیل نظم جدید جهانی صورت گرفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم آل محمد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اجتماع بزرگ یاوران مهدی در شهرهای قروه و بیجار و مناطق کردستان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
حجت الاسلام سید محمد سادات گفت: مهدویت موضوع و سرمایه فاخری است که به دست مسلمانان و پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۸    
مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، از اعلام نتایج مرحله سوم ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه سال گذشته 3.5 میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند، گفت: پیش بینی ما این است که امسال بیش از 4 میلیون زائر به این مکان مقدس مشرف شوند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۸    
در ادامه درگیریهای یمن با لندن و واشنگتن، شورای عالی سیاسی صنعاء، با صدور فرمانی، آمریکا و انگلیس را در لیست کشورهای متخاصم قرار داد تا همچنان به حمایت از ملت فلسطین ادامه دهد و بتواند تجاوزات رژیم ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی با اعلام رویکردهای اصلی و برنامه های شاخص دهه مهدویت و نیمه شعبان گفت: برنامه های نیمه شعبان با شعار مهدویت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات موفق و پرشور ریاست جمهوری کشور دوست و برادر اندونزی را صمیمانه تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی دولت گفت: امروز دشمنان از حضور ایران در فضا می هراسند؛ گزارش شورای روابط خارجی آمریکا می گوید در جهان در حوزه فضا 3 رقیب چین، روسیه و ایران را داریم.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کاروان بندی زائران حج آینده در سطح کشور از روز یکشنبه 6 اسفند ماه 1402 مصادف با نیمه شعبان آغاز می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۳    
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مهدویت موضوع مهم جهان اسلام است، تاکید کرد: باید یک پایگاه اطلاع رسانی قوی در زمینه اشاعه فرهنگ مهدوی با محتوای جذاب ایجاد کنیم و برای شبهه شناسی و ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور 61 میلیون و 173 هزار و 298 نفر را واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن در انتخابات یازدهم اسفند دانست و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۸    
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: میدان جنگ امروز، میدان رسانه و تبلیغات است و ما باید همچون شهدایمان نسبت به این میدان جنگ حساس باشیم و قطعاً شما دانشجویان ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۸    
نویسنده و تحلیلگر رسانه های عربی تاکید کرد که رسانه های عربی پس از عملیات طوفان الاقصی با تردید به این موضوع پرداختند اما کشورهای عضو محور مقاومت با افتخار از آن صحبت کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین علی مولایی طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری به عنوان مدیرکل حوزه دبیرکل مجمع تقریب در قم منصوب شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، شرایط بسیار وخیمی دارند و در سلول های بسیار کوچک و سرد نگه داری می شوند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
مدیر پخش آنلاین شبکه المیادین، هیمنه استکبار جهانی بر رسانه ها و ممانعت از فعالیت رسانه های حامی مقاومت توسط آنها را از مهم ترین چالش های این دست از رسانه ها عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین علی مولایی طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری به عنوان مدیرکل حوزه دبیرکل مجمع تقریب در قم منصوب شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اجتماع منتظران امسال که پیش از جمعه انتخابات برگزار می شود، به مثابه مانور بصیرت و وحدت پیش از انتخابات 11 اسفند است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
یک زوج جوان فلسطینی 3 روز بعد از ازدواج شان در حمله موشکی به منطقه ای که صهیونیست ها آن را منطقه امن اعلام کرده بودند، به شهادت رسیدند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
نشست گفتمان انقلاب اسلامی با حضور روحانیون، مدیران، مسئولان، مادحین و شعرای تشکل های دینی و هیئات مذهبی استان در ارومیه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه تل آویو علیرغم بمباران بی امان نوار غزه، نمی تواند جنبش مقاومت حماس را شکست دهد، گفت که اسرائیل به راه حل سیاسی نیاز دارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور در نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب صبح امروز با ورود به نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه خبرگزاری تقریب بازدید به عمل آورد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز با حضور در نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
با توجه به درگیری جدید در ایالت راخین در میانمار، اوضاع مسلمانان روهینگیا وخیم شده و زندگی آنها را تهدید می کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۳    
منابع امنیتی وابسته به رژیم صهیونیستی درباره خطرات و پیامدهای تصمیم این رژیم برای محدود کردن ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان هشدار دادند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مدیر دفتر گروه رسانه ای چین در تهران تاکید کرد که رسانه، دیپلماسی غیررسمی برای شکل گیری ارتباط بین کشورهاست و رسانه باید اخبار واقعی و حقیقی منتشر کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از فیلم های برگزیده بخش ایران جوان جشنواره بین المللی فیلم فجر تقدیر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سید حسن موسوی را به عنوان سرپرست روابط عمومی مجمع منصوب کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۳    
معاون رئیس جمهور همه کسانی را که دل در گرو عزت و عظمت ایران اسلامی دارند، فارغ از تعلق خاطر به گروه های مختلف سیاسی به حضور در صحنه ترغیب و تشویق مردم به شرکت فعال در انتخابات فراخواند و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اقوام گلستانی به ویژه ترکمن ها بار ها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه با حضور اصحاب رسانه در محل نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که به رسمیت نشناختن کشور فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، چالشی برای جامعه بین الملل خواهد بود که بی اعتنایی این رژیم به قوانین بین المللی را نشان می دهد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
ساکنان شهر مونفالکونه ایتالیا پیداشدن صفحات قرآن کریم در مرکز اسلامی این شهر را اقدامی بی سابقه و برخواسته از نفرت قلمداد کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
مرحله نهایی مسابقات حفظ قرآن کریم دانشگاه بین المللی اسلامی پاکستان با حضور قاریان مشهور برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
فرزانه فخریان زبان شناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان گفت: ما در بنیاد پویانمایی ایران تلاش می کنیم به معنای واقعی یک صنعت راهبردی با همه ملزومات گفته شده را ایجاد کرده و به نتیجه برسانیم.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۸    
مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت گفت: تا سال گذشته 25 دفتر تقریب مذاهب در سطح دانشگاه های کشور و مراکز آموزش عالی ایجاد شده که امیدواریم در سایر دانشگاهها هم ایجاد شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
عضو شورای عالی مجمع تقریب تاکید کرد:مسئله تقریب باید تبدیل به یک گفتمان عمومی شود؛ از اینرو نقش خبرگزاری ها ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۵:۰۷    
نشست شورای فرهنگی اجتماعی اهل سنت کرمانشاه با موضوع انتخابات در سالن جلسات مرکز اسلامی این استان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۴:۳۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور از برگزاری مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژ طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده هایشان در جزیره قشم خبر ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۲    
سومین نشست شورای فرهنگی اجتماعی اهل سنت استان کرمانشاه روز یکشنبه در سالن جلسات مرکز اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.