سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۱۹Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1399 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1399 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1399 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1399 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1399 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1399 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
29 بنای تاریخی فرهنگی در سراسر کشور به منظور احیا، مرمت و واگذاری حق استفاده و بهره برداری مدت معین به فراخوان عمومی گذاشته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
عبداله فتوحی طی حکمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
گروه استان ها استاندار اصفهان با صدور احکامی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰    
وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد که پیگیری قطعنامه علیه ایران در شورای حکام باعث بهم ریختگی شرایط کنونی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۰    
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی یف برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۵    
نخستین حمله هوایی دولت دموکرات آمریکا در مرز سوریه و عراق بیانگر پیامی منفی برای همه کسانی بود که گمان می کردند بایدن سیاست محتاطانه و مدبرانه تری نسبت به دونالد ترامپ در قبال خاورمیانه و به شکل ویژه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام پناهیان گفت: برای شهدای فاطمیون اجر هجرت مضاعف ثبت می شود؛ این شهدا ذوشهادتین هستند و دو بار هجرت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
همزمان با ایام وقات حضرت زینب(س) پیکر مطهر 15 شهید گمنام در 11 نقطه از سه استان مازندران، بوشهر و مرکزی تشییع و خاکسپاری می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 24 ساعت گذشته 81 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
گروه استان ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی تدوین و جمع آوری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۱    
گروه استان ها- گردهمایی بزرگداشت حماسه سازان عملیات خیبر در استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۷    
شهید حسین خرازی در وصیت نامه خود نشته است: الان در کشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی حجابی زده اند، در مقابل آنها ایستادگی کنید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۶    
معاون اول قوه قضائیه با حضور در برنامه دست خط ناگفته هایی از پرونده مربوط به باند مهدی هاشمی و همچنین پرونده غلامحسین کرباسچی را بیان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
مهاجم استقلال در حالی به بهانه سه برابر نشدن قراردادش در تمرینات شرکت نمی کند که نهاد های قضایی باید با مدیرانی مانند احمد سعادتمند که دوره گذشته با امضای قرارداد های نجومی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۶    
گروه استان ها- پیکر مطهر شهید مجید رجایی که در درگیری با اشرار در کورین سیستان و بلوچستان به شهادت رسید امروز در زادگاهش شهرستان فاروج از توابع خراسان شمالی تشییع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۱    
جاه طلبی ها، خشونت ها و اقدامات به شدت شتابزده بن سلمان در این چند سال نمایی بسیار کوچک از وضعیت پادشاهی او را به نمایش درآورد و به نظر می رسد که برخی از استراتژیست های واشنگتن از دیدن این نما به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
اول بار کمیجانی، یک مقام بانک مرکزی و سپس نوبخت، معاون روحانی، توهم زدند که 100 و 150 میلیارد دلار از ذخایر ایران پس از برجام آزاد شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۱    
هنگام بیماری وقتی که بخواهیم برای درمان به بیمارستان برویم، دو راه داریم؛ یا بیمارستان خصوصی را با هزینه های گرانش انتخاب کنیم و در عوض خدمات سریع تر یا اینکه به بیمارستان دولتی برویم و با تعرفه های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
گروه استان ها-مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: اقتدار ملت ایران به هیچ وجه اجازه حرکتی از سوی دشمنان را نمی دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
نائب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مرغداران تولیداتشان را تحویل کشتارگاه می دهند، اما نبود هرگونه نظارت در سطح توزیع مرغ از کشتارگاه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۹    
گروه استان ها_ با حضور زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مسئولین و دبیران کمیته های تخصصی دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی معرفی و احکام آن ها اهدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۶    
گروه استان ها وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مورد این ویروس، انگلیسی ها متأسفانه واقعیت ها را نگفته اند و بر اساس تجربیات ما این ویروس که بیشتر جوان ترها را درگیر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۱    
شماره ی دویست وهفتاد و هفتم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان قدرت ایران نشانه است منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۳    
مراسم رونمایی از کتاب نعمت جان ؛ با حضور نویسنده و راوی کتاب برگزار شد. این اثر روایتگر خاطرات یکی از امدادگران هشت سال دفاع مقدس است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی تا سه ماه حق دسترسی به دوربین های نظارتی را ندارد و اگر تحریم ها لغو نشود این اطلاعات پاک شده و دوربین ها برداشته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۳    
تیم ویل بولدکلوب در دیداری خانگی به نتیجه تساوی بسنده کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی جنبش نجباء تاکید کرد حملات هوایی به پایگاه هایی در مرز عراق و سوریه ،نشانه ناتوانی آمریکایی ها از رویارویی مستقیم با گروه های مقاومت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۲    
یک عضو الفتح با محکوم کردن حمله اخیر جنگنده های آمریکایی به مواضع رزمندگان حشد شعبی در مرز عراق و سوریه بر ضرورت اتخاذ موضع قاطع و یکپارچه در برابر متجاوزان آمریکایی تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۶    
وزیر امور خارجه آمریکا از ممنوع شدن ورود 76 مقام سعودی به خاک آمریکا به دلیل نقش داشتن در تهدید مخالفان حکومت عربستان از جمله جمال خاشقجی روزنامه نگار مقتول سعودی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
منابع خبری از کشته شدن فرمانده نیروهای ویژه وابسته به منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری مقیم عربستان و وقوع انفجار در منطقه نظامی ائتلاف سعودی در مأرب خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله جنگنده های آمریکایی به منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق را اقدامی در ادامه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خواند و آن را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی یف برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۵    
روز نخست مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۴    
هافبک پیشین تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن به جمع آبی پوشان سیرجانی اضافه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۱    
رای دادگاه حکمیت ورزش در رابطه با تعلیق جودوی ایران برای بار چهارم باز هم تمدید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۱    
با برگزاری پنجمین روز از مسابقات لیگ برتر بوکس، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بوکس مشخص شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۴    
اداره امنیت ملی آمریکا در گزارشی رسماً تأیید کرد که جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در ترکیه در سال 2018 با موافقت ولیعهد سعودی انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
منابع خبری از برگزاری رزمایش نظامی میان تل آویو و دهلی نو در خاک هند خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۰    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری مدعی شد که در جریان حمله هوایی بامداد جمعه به منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق، 11 ساختمان به طور کامل یا نسبی تخریب شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
مقامات اتحادیه اروپا در اولین نشست ویدئویی با دبیرکل ناتو بعد از روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا بر لزوم تقویت قابلیت های نظامی و امنیتی این اتحادیه و استقلال بیشتر از ایالات متحده تاکید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۸    
گروه استان ها_پیکر شهید سرافراز خلبان بیرجند بیگ محمدی از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول پس از 33 سال مفقود الاثر بودن، در خاک عراق شناسایی و به ایران بازگشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۸    
گروه استان ها- استاد حوزه و دانشگاه گفت: رسالت ویژه حضرت زینب کبری(س) دفاع از حریم ولایت و امامت بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۶    
گروه استان ها- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس، تحقیق و تفحص از پارس جنوبی را آغاز کرده اند که تلاش می شود پشت پرده ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۰    
منابع خبری از اصحاب کهف از دو عملیات علیه اشغالگران آمریکایی در عراق خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۶    
کتائب حزب الله عراق به حمله آمریکا به شرق سوریه واکنش نشان داد و آن را در ادامه جنایات آمریکا با پول سعودی و امارات دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
سران کشورهای اتریش و روسیه امروز در گفتگوی تلفنی به مسئله همکاری ها در تولید واکسن و همچنین فراهم شدن امکاناتی برای تولید واکسن روسی اسپوتنیک 5 در اتریش پرداختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
منابع خبری از حملات گسترده جنگنده های ائتلاف سعودی اماراتی به مناطقی در استان مارب خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
یکی از اعضای کمیته خدمات نیروی مسلح سنای آمریکا با اعلام اینکه حمله جنگنده های آمریکایی به منطقه ای در مرز سوریه و عراق بدون مجوز کنگره صورت گرفته است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۹    
تیم شهداب یزد در بازی دوم پلی آف لیگ برتر والیبال موفق به شکست هراز آمل و جبران بازی نخست شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
تیم شهرداری بندرعباس در ادامه دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم نیروی زمینی به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۱    
رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد نرخ ارز باید توسط سازوکار بازار و مستقل از سیاستهای مالی و بودجه ای تعیین شود و انتظار داردکه باتصحیح انتظارات و تخیله اثر شوکهای سیاسی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۷    
با پایان رقابت های مرحله نهایی لیگ تکواندو نوجوانان پسر، هوگوپوشان لوازم خانگی کن بر سکوی قهرمانی ایستادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
کاپ قهرمانی با قهرمانی تیم السد دوحه پایان یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
منابع عراقی از بروز ناآرامی در استان ذی قار و کشته شدن دست کم سه نفر خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۶    
عضور هیئت رئیسه مجلس از عدم کاندیداتوری قالیباف در انتخابت 1400 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۶    
منابع خبری از زخمی شدن یکی از نمایندگان عرب کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم در شهر ام الفحم در مناطق اشغالی 1948 خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
کارشناسان امنیتی غربی بر این باورند که میزان هزینه های نظامی چین در نشست سالیانه پارلمان این کشور افزایش خواهد یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۳    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به برکناری رئیس هیئت مدیره یک تشکل مرغداری با اتهام تخلفات مالی گفت: مدیرعامل این اتحادیه نیز با کمک کلانتری از محل کار قبلی خود در اتحادیه بیرون رانده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
درخواست برخی باشگاه ها برای صدور رضایت نامه با مبالغ بالا و یا پیشنهادهای نجومی تعدادی از بازیکنان باعث شده است تا کادر فنی استقلال لیست دیگری را برای تقویت این تیم در نیم فصل در نظر بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
وزارت خارجه سوریه به تجاوز آمریکا به مناطقی در دیرالزور در نزدیکی مرز سوریه و عراق واکنش نشان داد و درباره تبعات آن هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بدشانسی را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۹    
خبرگزاری آسوشیتدپرس از وقوع انفجار در یک کشتی باری تحت مالکیت رژیم صهیونیستی هنگام عبور از دریای عمان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۰    
رسانه های غربی از انفجار یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۰    
ارشاد روح بخشیان بوکسور باتجربه خراسان رضوی از دنیای قهرمانی وداع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۳    
وحید شیخ ویسی دروازه بان پیشین تیم فوتبال پیکان گفت: برخی اتفاقات باعث شد تا از پیکان جدا شوم و در شخصیت من نبود که در این تیم بمانم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
عضو شورای عالی سیاسی یمن ضمن تاکید بر ادامه جنگ تا پیروزی ادعاهای مقامات آمریکایی درباره صلح در یمن را واهی دانست و به تحولات جبهه های مأرب هم اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
بازیکن مدنظر تیم فوتبال استقلال برای پیوستن به این تیم پیشنهاد مالی عجیبی به مدیران استقلال داده که با مخالفت آنها روبه رو شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
با برگزاری فینال مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور شاهو امامقلی از استان کردستان موفق به کسب عنوان قهرمانی ماده تراپ این رقابت ها شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
منابع خبری از افزایش آمار دختران ربوده شده از مدرسه ای در نیجریه به بیش از 300 نفر خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
مسئولان کمیته ملی المپیک از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس جهت بر پایی اردوی تیم های ملی اعزامی به المپیک توکیو بازدید کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۸    
منابع خبری از یورش نظامیان صهیونیست به روستای کفرقدوم در کرانه باختری خبر دادند که در نتیجه آن یک کودک زخمی و دهها نفر هم دچار حالت خفگی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
رقابت های آزاد تپانچه بادی بانوان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با کسب عنوان قهرمانی مهسا نیکنفس و گلنوش سبقت الهی از تیراندازان استان اصفهان همراه بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد مدعی شد تیمش هر روز بزرگ تر و باشخصیت تر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۶    
زن آمریکایی ساکن تگزاس یک شکایت گروهی میلیارد دلاری علیه شرکت برق "گریدی انرژی" تنظیم کرده است که ادعا می کند این شرکت در افزایش غیرقانونی قیمت ها در طول یخبندان هفته گذشته در کل این ایالت و قطع برق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
گروه استان ها نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دستگاه قضایی با توان و برنامه به دنبال قطع دست رانت خواران، ویژه خواران و غارتگران وابسته به قدرت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۸    
مهدی قایدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم حضور در تمرینات آبی پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۲    
تیم مهرام تهران در ادامه دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال، موفق به شکست تیم ذوب آهن اصفهان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ امیدوار است تیمش در بوندس لیگا دوباره بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
گروه استان ها رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: به جد پیگیر ایجاد واحد فرآوری معادن به ویژه معادن سنگ آهن در استان هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۳    
چند روز پس از آن که موتور یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 777 بر فراز شهر دنور آمریکا منفجر شد این بار هواپیمای باربری مشابه که متعلق به خطوط هوایی روسیه بود به دلیل مشکل موتور مجبور به فرود اضطراری در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
مدافع باتجربه فوتبال آذربایجان به عضویت تیم ماشین سازی تبریز درآمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۸    
گروه استان ها- رئیس دفترریاست جمهوری ایران در حاشیه حضور در گلستان شهدای این استان با درخواست و گلایه یکی از شهروندان برای رفع معضلات زاینده رود روبه رو شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
تیم والیبال شهرداری گنبد در مرحله پلی آف لیگ برتر موفق به شکست دادن تیم مدعی شهرداری ارومیه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
سردار آزمون گران ترین ترانسفر تیم روبین کازان روسیه در سالیان اخیر بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۳    
گروه استان ها رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در این 7 سال گذشته به طور میانگین هر سال 500 هزار شغل ایجاد شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
مشاور پیشین رئیس جمهور رفتارهای اعلی حضرت گونه روحانی را تایید می کند و می گوید: از نگاه، سطح صحبت کردن و راه رفتن آقای روحانی کمی چنین استنتاج هایی برمی آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
گروه استان ها- امام جمعه زاهدان گفت: اگر در جامعه اسلامی تربیت اسلامی به خوبی صورت گرفته بود زمینه التهاب آفرینی، قانون شکنی و قانون گریزی ایجاد نمی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
منابع عراقی اعلام کردند که فواد حسین وزیر خارجه عراق برای دومین بار طی یکماه گذشته به ایران سفر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۶    
گروه استان ها تیم والیبال شهرداری ارومیه در برابر شهرداری گنبد تن به شکست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
گروه استان ها دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از برقراری کامل امنیت در مناطق زلزله زده دنا خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر سرقت نداشته ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
گروه استان ها امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حب به امام علی (ع) نعمتی از سوی خداوند است گفت:حب به امیرالمومنین (ع)سبب هدایت انسان می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
با تصمیم مدیران باشگاه ماشین سازی، دو مربی به کادر فنی این تیم اضافه شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی طالبان گفت این گروه تجدیدنظر یا مذاکره دوباره درباره توافق قطر را نمی پذیرد و اگر آمریکا توافق را نقض کند این آغازگر جنگی جدید خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
گروه استان ها مسئول سازمان بسیح رسانه فارس گفت: گروه های جهادی رسانه ای، عاملی برای انتقال پیام و مطالبه مردم به مسئولان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
کشتی گیران کشورمان در روز نخست جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین متحمل سه شکست شده و تنها یک پیروزی به دست آوردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
منابع سوری از انتقال شمار دیگری از سرکرده های داعشی از زندانی در منطقه تحت کنترل قسد به پایگاه غیرقانونی خود در منطقه التنف در مرز عراق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
وزیر امور خارجه انگلیس در صفحه توئیتر خود از حمله هوایی آمریکا به مرز عراق-سوریه حمایت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
گروه استان ها - رئیس سازمان خدمات ایمنی آتش نشانی شهر پاکدشت گفت: براثر انفجار ناشی از گاز در محله حصار امیر پاکدشت 3 خانه تخریب و یک نفر فوت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
گروه استان ها رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز مردم ایران با مقاومت و تلاش خود پیروز واقعی هستند و تردیدی ندارم که آینده برای کشور ما روشن و شرایط ما در سال آینده به مراتب بهتر از امسال خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
گروه استان ها مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال 1399 تاکنون با حمایت قوه قضائیه 73هکتار از اراضی واقع شده در بستر و حریم رودخانه ها و تالاب های استان قزوین آزادسازی شدند.