دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1399 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1399 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1399 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1399 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1399 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1399 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1399 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1399 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1399 خبرگزاری تسنیم 1 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 2 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 3 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 4 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 5 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 6 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 7 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 8 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 9 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 10 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 11 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 12 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 13 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 14 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 15 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 16 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 17 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 18 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 19 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 20 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 21 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 22 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 23 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 24 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 25 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 26 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 27 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 28 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
سریال های نوروزی تلویزیون مشخص شده اند اما همچنان کنداکتورِ متنوع شبکه آی فیلم آلترناتیوی برای برخی از سریال ها به حساب می آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
گروه استان ها-رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه درصد استفاده از ماسک در بین مردم استان کاهش داشته و با افزایش دورهمی ها٬ نگران شیوع کرونا هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۸    
وقوع طوفان شن در شهر پکن پایتخت چین طی روزهای اخیر مشکلاتی را برای ساکنان این شهر ایجاد کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
گروه استان ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ابتلای 4 مورد جدید مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تاکنون 30 نفر در استان به کرونای انگلیسی مبتلا شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، طی حکمی دکتر سعید کاظمی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی ریکرو از 5 فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان آزادی آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۴    
گروه استان ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: 300 بازرس بهداشتی در قالب 73 تیم در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در کرمانشاه فعالیت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
گروه استان ها-مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: محرومیت زدایی به عنوان یک راهبرد برای بسیج سازندگی بوده که در این راستا بیش از 612 پروژه عمرانی پیش بینی شده بود که امروز شاهد اجرای موفق تمامی این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۷    
گروه استان ها - انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از عدم پاسخگویی مدیران به بهانه کرونا و شکایات ریز و درشت از رسانه ها به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
دبیر کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
گروه استان ها دومین نمایشگاه گروهی تعدادی از عکاسان خبری و مستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 در ساری گشایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین کشور آسیایی به سرویس ثبت الکترونیکی اظهارنامه بین المللی علائم تجاری ملحق شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
مشکل فوتبال با توجه به گردش هزار میلیاردی پول نیست، بلکه اولویت های اشتباه هزینه هاست که بیشتر پول را به سمت پرداخت قرارداد های میلیاردی می برد و به توسعه زیرساخت ها توجهی نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
گروه استان ها در ششمین روز نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، در مجموع 215 داوطلب از 14 شهر شهرستان ثبت نام خود را به صورت الکترونیک و غیرحضوری نهایی کردند که از این تعداد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
گروه استان ها معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: قیمت میوه های تنظیم بازار استان برای نوروز 1400 تعیین شد و پرتقال با قیمت ده هزار و 500 تومان و سیب با قیمت نه هزار و 500 تومان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
برنامه اقدام مشترک همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و وزارت کار و حمایت اجتماعی فدراسیون روسیه امضا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
گروه استان ها- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: هدایت استعداد و خلاقیت جوانان هیئتی به سمت تبلیغ درست از وظایف اصلی مداحان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۵    
پیشروی نیروهای صنعا در همه محورها در جبهه مأرب و درگیری سنگین در شمال شهر مأرب، بمباران الحدیده از سوی جنگنده های سعودی و بازدید فرماندهان ارشد ارتش یمن از خطوط مقدم جبهه تعز از مهمترین اخبار یمن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس اتاق تعاون گفت: استفاده از ظرفیت های بخش تعاون در توزیع کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان ضروری و اثربخش است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۲    
بانک مرکزی نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی برای گزارشگری مالی پایان سال مالی 1399 را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۰    
گروه استانها - رئیس کل دادگستری فارس گفت: تاکنون 1750 نفر از این زندانیان به واحدهای تولیدی معرفی شده اند که این افراد با نظارت دادگستری و زندان مشغول به کار شده و حقوق دریافت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
گروه استان ها معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان درباره علت فشار آب بخش های از اهواز، گفت: برق یکی از ایستگاه های طرح غدیر قطع شده و برای همین امروز در بخش های از شهر اهواز افت فشار داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
گروه استان ها رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ثبت نام نامزدها به شکل حضوری و مجازی در حال انجام است و تاکنون بیش از 2 هزار و 108 نفر برای انتخابات ثبت نام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است گره خوردن تشکل های مردمی با دولت ها همچون ویروسی خواهد بود که بنیان این تشکل ها را ویران خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۶    
گروه استان ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تغییر وضعیت رنگ بندی دو شهرستان این استان از نارنجی به زرد خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
سندی در سازمان صدا و سیما با محوریت پنج گفتمان مقام معظم رهبری که در صدر آنها بیانیه گام دوم قرار دارد تدوین شده و برنامه ها ناظر به این سند ساخته می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
گروه استان ها- رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات شورا های اسلامی شهر ها در استان اردبیل 100 نفر دیگر به صورت قطعی ثبت نام کردند و تعداد ثبت نام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
گروه استان ها- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: درصدد هستیم با هماهنگی و اتخاذ راهکارهای ممکن اجرای این قانون از ابتدای سال آینده به صورت جامع و کامل از سوی کلیه دستگاه ها و نهادها باید در سطح ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
گروه استان ها با توجه به انتشار جدول رنگ بندی شهرستان های نارنجی و قرمز از تاریخ 25 اسفند 1399 الی 15 فرودین 1400، مسافرت"از" و "به" شهر های نارنجی و قرمز ممنوع است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
گروه استان ها- امام جمعه اردبیل گفت: نهادها و مجموعه های فرهنگی در انتخاب موضوعات باید دقت و وسواس بسیار زیادی داشته باشند، این اقدامات زمانی ارزشمند است که خروجی موفق و مناسبی در جامعه داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
گروه استان ها - استاندار کردستان در حالی مدعی شده که کمبود کالای اساسی در بازار وجود نداشته که روغن جامد در بازار سطح استان نایاب و سبب گله مندی مردم شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
گروه استان ها - فرمانده سپاه شهرستان پیشوا از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در آغاز مرحله پنجم کمک های مؤمنانه در شهرستان پیشوا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۳    
شهیده خانم دکتر بیگ زاده به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع راه سلامت پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۰    
سرگرد بابک حقانی فر در درگیری با شروری مجروح شده و به شهادت می رسد؛ اما فداکاری های این پلیس همچنان ادامه داشته و اعضای بدن ایشان به بیماران اهدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۴    
مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را در سال 1400 داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۲    
نقدینگی در سال 99 نسبت به سال 98 رشدی معادل 37درصد و افزایشی بیش از 900هزار میلیارد تومان را تجربه کرده است و در صورتی که مدیریت فعلی در حوزۀ نقدینگی برقرار باشد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بدون اینکه به بخش خصوصی و بخش اقتصادی کشور فشار اضافه وارد شود تا 20 اسفند 100درصد درآمد مالیاتی مصوب که 180هزار میلیارد تومان بوده محقق شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۱    
خیزش شاهین ، زیبای سیاه ، بی باک و ساعتی بر دیوار خانه 4 فیلم جدیدی اند که در آخرین شب چهارشنبه سال روی آنتن شبکه های تلویزیونی می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه سالروز حمله شیمیایی رژیم صدام به حلچه در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که امروز کشورهایی که در آن زمان سلاح های شیمیایی مرگبار را در اختیار صدام قرار دادند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۵    
یک رسانه معتبر ورزشی یونان در مورد انتقال احتمالی مدافع ایرانی ترابزون اسپور ترکیه به آاِک آتن گزارشی منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۵    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر بر انگیزه خود برای کسب افتخارات بیشتر تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۴    
فدراسیون جهانی بسکتبال از انتخاب تیم زیر 19 سال کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی جوانان در لتونی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از برگزاری مانور مشترک با نیروی دریایی ارتش آمریکا در دریای مدیترانه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۶    
یک منبع نظامی عراقی شامگاه دوشنبه از حملات راکتی به پایگاه هوایی البلد در شمال عراق خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۸    
آژانس جهانی ضد دوپینگ ارزیابی خود را درباره نوع رنگ آمیزی ماشین جدید تیم هاس آمریکا به پایان رساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۸    
پس از جدایی پاشازاده از تیم ماشین سازی، محمدسعید اخباری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
گروه استان ها- رئیس پلیس استان زنجان گفت: برای برقرای امنیت هر چه بیش تر در چهارشنبه آخر سال 3 هزار نفر نیروی انتظامی در آماده باش کامل در سطح استان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۹    
گروه استان ها– مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان یزد گفت: بیش از 80 درصد پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی استان یزد در زمینه صدمات ناشی از تصادف، نزاع و حوادث است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
گروه استان ها- دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده میان دادستانی استان و قرارگاه صنعت، معدن و انرژی استان قزوین دوشنبه ها روز صنعت یار در استان قزوین تعیین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۲    
گروه استان ها- مدیرکل کمیته امداد استان فارس از توزیع 50 هزار بسته معیشتی در این استان در قالب طرح "دست های مهربانی ایران مهربان" خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
گروه استان ها- استاندار کرمان گفت: به تناسب ثروتی که از استان کرمان برداشت می شود در استان کار نشده و باید با گفتمان واحد پیگیر حقوق استان از معادن باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۰    
گروه استان ها- رئیس مرکزمدیریت حوادث وفوریت های پزشکی گلستان از مصدومیت و سوختگی شدید دو کودک 9 و 14 ساله در استان در اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۵    
شبکه خبری اسکای نیوز عربی به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که دولت بایدن قصد ندارد مانع آزادسازی منابع مالی ایران در کره جنوبی و ژاپن شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
هافبک پیشین تیم فولاد خوزستان با عقد قراردادی به عضویت تیم سایپا درآمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت، هنوز درباره مالکیت باشگاه پدیده (شهر خودرو) بحث وجود دارد و مسئولان این باشگاه نمی دانند برای انتقال امین قاسمی نژاد با چه کسی صحبت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۸    
گروه استان ها - رئیس اداره بنیاد شهید کاشان از ایجاد اطلس شهدای کاشان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
گروه استان ها- دبیر ستاد انتخابات استان گلستان از ثبت نام 791 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۵    
گروه استان ها- وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه آزادراه شیراز- اصفهان در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
گروه استان ها- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان گفت: موضوعی که همیشه در نگاه و منظر مردم خیلی مهم است موضوع ساماندهی گلزار شهدای معظم است که در این زمینه 52 گلزارشهرستان اردستان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
تیم اکسون تهران با پیروزی مقابل کوچین به جمع هشت تیم نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
وزیر امور خارجه آلمان خواستار اعمال فشارهای بیشتر از سوی اتحادیه اروپا علیه چین به بهانه نقض حقوق بشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۶    
با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، انجمن حقوق ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
گروه استان ها- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: هیچ بانکی حق تملک یا جانشینی واحدهای تولیدی و صنعتی را ندارد مگر اینکه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مجوز این تملک یا جانشینی را صادر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۳    
گروه استان ها- معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع دادگستری استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت انتخاباتی شوراهای اسلامی گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۱    
گروه استان ها- رئیس ستاد انتخابات استان البرز از نهایی شدن ثبت نام 1001 داوطلب در این استان در ششمین دوره انتخابات شوراها در پایان روز ششم ثبت نام خبر داد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۶    
گروه استان ها- استاندار گلستان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در ایام تعطیلات نوروز از استان خارج نشوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرونده جدید دوپینگ بازیکنان روسی را مورد بررسی قرار می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
گروه استان ها- نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، تکمیل آسفالت جاده های روستایی و مرزی به طول 42 کیلومتر و نیز تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی سلماس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
گروه استان ها- سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه علی رغم موفقیت در تولید واکسن کرونا در ایران، خرید این واکسن از سایر کشور ها جزو برنامه ها است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
گروه استان ها- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران با تأسی از نهضت عاشورا در خاکریزهای مختلف با دشمنان جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۰    
کیسوکه هوندا مهاجم پیشین میلان راهی لیگ جمهوری آذربایجان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۸    
گروه استان ها- سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز گفت: با توجه به افزایش مراجعات در دو هفته اخیر در استان برای عدم تجمع در شب چهارشنبه سوری هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای به اقدام اخیر AFC مبنی بر سلب امتیاز میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و رقابت های لیگ قهرمانان 2021 از کشورمان واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
گروه استان ها- فرماندار کرمان گفت: جوانان و افراد دلسوز و توانمند از فرصت یک روزه باقیمانده برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر استفاده کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: سطح دانش و تکنولوژی متخصصان ایرانی در ساخت نیروگاه در تمام سطح جهان شناخته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
گروه استان ها- مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی به تمهیدات و برنامه های خاص برای بهره گیری زائران غیرایرانی از برنامه های نوروزی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
گروه استان ها-اینجا عطر و بوی بهشت را در خیمه ای 8 متری که اینک ملقب و مفتخر به چایخانه حضرت رضا(ع) شده است پیچیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره وضعیت این تیم و شاگردانش برای مصاف با آتالانتا در لیگ قهرمانان و شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع کهکشانی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۸    
زمان تعیین سرنوشت تماشاگران برای حضور در دیدارهای جام ملت های اروپا روشن شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
سامانه ملی شورای وحدت با هدف هم افزایی و بستر سازی برای مشارکت اعضا و تسهیل ارتباط و ایجاد ساختار مناسب در همه شهرها و استانها رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار شفیق دیوب سفیر جدید سوریه در ایران، پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور سوریه را به وی ابلاغ کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
گروه استان ها-فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح سرعت شناسایی افراد مبتلا به ویروس را سرعت بخشیده است و به همین دلیل مدیریت شرایط بهتر از شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۱    
گروه استان ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: برخی مدیران برای رفع مشکلات مردمی حتی حاضر نیستند از جای خودتکان بخورند؛ با این شیوه مشکلات مردمی برطرف نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
گروه استان ها- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان استان به جای کاغذبازی با هم تعامل داشته باشند و به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
نشست خبری اعلام ویژه برنامه های نوروزی شبکه های استانی صدا و سیما برگزار و در آن به برنامه های سال 1399 و سال 1400 اشاره شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
رادیو در کنار برنامه های متنوع، سریال درنظر گرفته و شبکه چهار سیما برای تحویل سال جدید ویژه برنامه ای به نام "عطر نرگس، رقص باد" را تدارک دیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۴    
گروه استان ها- در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه بهمن، مدیرعامل شرکت کویرتایر از تایر255/45ZR20 KB555 رینگ20 با نام تجاری BAHMAN در این کارخانه رونمایی و تولید رسمی آن آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۴    
گروه استان ها- مراسم توزیع 7757 بسته معیشتی سپاه در بین نیازمندان و اهدای 224 جهیزیه به نوعروسان کردستانی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
گروه استان ها- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: محرومیت های موجود در استان حرکت جهادی آموزش و پرورش و جهش در سرمایه گذاری را می طلبد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان طی سخنانی در جمع سفرای خارجی مقیم تهران با اعلام "امروز سرمای کرونا و سرمای تحریم در آستانه زوال است" ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: طبق قانون رفع موانع تولید، دولت مکلف است 3 ماه قبل از ایجاد هرگونه محدودیت یا ممنوعت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۶    
گروه استان ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شایع ترین عامل ابتلا به ویروس کرونا، در استان چهارمحال و بختیاری شرکت در مراسم ترحیم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
رئیس هیئت مدیره شرکت تعمیرات نیروگاهی گفت: امروز شاهد هستیم که ایران جزو کشورهای پیشروی جهان در ساخت نیروگاه است و طی این مسیر خودکفایی در صنعت نیروگاهی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۳    
شرکت تامین کننده برق ایالت تگزاس آمریکا موسوم به "گریدی انرژی" در حال برنامه ریزی برای تشکیل پرونده اعلام ورشکستگی خود می باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۶    
افغانستان درحالی به پیشگیری از بیماری کرونا توسط واکسن آسترازنکا تاکید دارد که هفت کشور اروپایی تزریق این واکسن را به دلیل عوارض گزارش شده متوقف کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
اردوی تیم شمشیربازی فلوره در ترکیه جایگزین اعزام این تیم به گرندپری قطر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
مدیربرنامه های امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده مشهد توضیحاتی درباره وضعیت انتقال این بازیکن به استقلال ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی فرمانداری تهران از رفع موانع ورود خبرنگاران به محل ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش واقع در ساختمان شماره 2 فرمانداری خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
سرمربیان تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری قزوین پس از تقابل این دو تیم در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال به اظهارنظر در مورد این بازی پرداختند.