جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای یزد فردا 5 اردیبهشت 1403 - yazdfarda.com

یزد فردا 29 اسفند 1393 یزد فردا 29 اسفند 1394 یزد فردا 30 اسفند 1395 یزد فردا 27 اسفند 1396 یزد فردا 28 اسفند 1397 یزد فردا 1 آبان 1398 یزد فردا 30 اسفند 1399 یزد فردا 29 اسفند 1400 یزد فردا 28 اسفند 1401 یزد فردا 29 اسفند 1402 یزد فردا 31 فروردین 1403 یزد فردا 1 اردیبهشت 1403 یزد فردا 2 اردیبهشت 1403 یزد فردا 3 اردیبهشت 1403 یزد فردا 4 اردیبهشت 1403 یزد فردا 5 اردیبهشت 1403 یزد فردا 6 اردیبهشت 1403 یزد فردا 7 اردیبهشت 1403 یزد فردا 8 اردیبهشت 1403 یزد فردا 9 اردیبهشت 1403 یزد فردا 10 اردیبهشت 1403 یزد فردا 11 اردیبهشت 1403 یزد فردا 12 اردیبهشت 1403 یزد فردا 13 اردیبهشت 1403 یزد فردا 14 اردیبهشت 1403 یزد فردا 15 اردیبهشت 1403 یزد فردا 16 اردیبهشت 1403 یزد فردا 17 اردیبهشت 1403 یزد فردا 18 اردیبهشت 1403 یزد فردا 19 اردیبهشت 1403 
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
یزدفردا: دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
یزدفردا: چاپگر سه بعدی جدید دارای مزیای زیادی است؛ خانه هایی که این چاپگر می سازد، به صرفه اند و ردپای کربی پایین تر دارند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۷    
یزدفردا: دادستان ها می گویند که مدیرعامل سابق بایننس باید محکومیت سنگین تری را سپری کند که اهمیت جرایم او را نشان دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۱    
یزدفردا: این برنامه کاربردی سرانجام برای آیپدها عرضه می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
یزدفردا: زیپ لاین لندن است که با عنوان بلندترین زیپ لاین درون شهری جهان، لقب گرفته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
یزدفردا: در سفر یک روزه، به دل پکن کهن می زنیم و با برخی از نفیس ترین صنایع دستی چین آشنا می شویم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
یزدفردا: در قلب دبی، جایی فراتر از آسمان خراش ها و مراکز خرید لوکس، دنیایی از حیوانات وحشی منتظر شماست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
یزدفردا: برای قلب های شکسته شامل روایتی بلند و خواندنی از مریم هاشمی، به بازار کتاب آمد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: انتشارات تیمورزاده، کتاب پرسش ها و پاسخ هایی درباره اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی به قلم محسن شکوهی یکتا و الهه مویدزاده جلیلی را منتشر کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: کتاب دانش ایرانی و اهرام مصر نوشته محمدرضا (کوروش) خرمی توسط انتشارات واژه آرا منتشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: کتاب پدیدارشناسی ادراک نوشتۀ موریس مرلوپونتی با ترجمۀ مسعود علیا منتشر خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
یزدفردا: کتاب تیرنگ چهار نمایش نامه از چهار نویسنده جوان در انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
یزدفردا: قصه و کتاب می تواند از بهترین راه های آموزش مهربانی با حیوانات به کودکان باشد و کتاب پاندورا و پرنده یکی از بهترین کتاب های ترجمه در این خصوص است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
یزدفردا: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
یزدفردا: دبیر شورای نگهبان گفت: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
یزدفردا: شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
یزدفردا: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
یزدفردا: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد آیین گشایش نمایشگاه آثارهنرجویان هنرستان دخترانه هنرهای زیبای میبد برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
یزدفردا: فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
یزدفردا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد: در سال گذشته بیش از 331 هزار آزمایش کلرسنجی و کدورت از شبکه های توزیع در استان یزد انجام شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
یزدفردا: سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال 1402 را برابر 32.1 سال برای پدران و 27.3 سال برای مادران اعلام کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
یزدفردا: رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: در سال 2023 بیش از 80 درصد مخاطرات هواشناسی گزارش شده در آسیا، سیل و توفان بوده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
یزدفردا: سازمان جهانی هواشناسی (WMO) در گزارشی که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، اعلام کرد آسیا در سال 2023 متحمل بیشترین بلایای مرتبط با تغییرات اقلیمی و بیشترین تلفات ناشی از این حوادث بوده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
یزدفردا: رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، بیماری های قلبی و عروقی را یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
یزدفردا: داده های یک مطالعه آماری که امروز (چهارشنبه) منتشر شد نشان می دهد تعداد نوزادان متولد شده در کره جنوبی برای اولین بار در فوریه سال جاری میلادی (2024) به کمتر از 20 هزار مورد رسیده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
یزدفردا: رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون عدد فروش، پرمصرف ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۹    
یزدفردا: درخشش جود بلینگام در رئال مادرید باعث شده است تا دورتموند نیز پول بیشتری از انتقال فوق ستاره اش به رئال به جیب بزند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۹    
یزدفردا: دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۶    
یزدفردا: تیم ملی فوتسال ایران با برتری 6 بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال 2024 را به دست آورد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
یزدفردا: ملی پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به 6 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز دست یافتند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
یزدفردا: سجاد آقایی به مرحله بعدی رقابت ماده 400متر مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
یزدفردا: تیم ملی فوتسال ازبکستان به دنبال برتری برابر ویتنام ، حریف ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۴    
یزدفردا: سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین تاریخ فرصت اعلام آمادگی باشگاه های کشور برای حضور در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو والیبال زنان در سال 1403 را اعلام کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
یزدفردا: فهرست اولیه و 30 نفره سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت ها اعلام شد که 9 بازیکنی که برای اولین اردو دعوت شده بودند، در این لیست حضور ندارند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
یزدفردا: آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، طی بیانیه ای آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا را محکوم به تضعیف فعالیت های این نهاد بین المللی برای محافظت از ورزش پاک کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
یزدفردا: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روز چهارشنبه قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک های نظامی جدید به اوکراین ارسال می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
یزدفردا: یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت ها متوقف نخواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۹    
یزدفردا: دوازدهمین نشست بین المللی عالی رتبه نمایندگان امنیتی که توسط شورای امنیت فدراسیون روسیه در سن پترزبورگ برگزار می شود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۹    
یزدفردا: گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حق سلامت جسمی و روانی، اتفاقات جاری در نوار غزه را کشتار جمعی دانست و تاکید کرد که درگیری جاری در غزه رو به تشدید است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۹    
یزدفردا: آفریقای جنوبی خواستار انجام تحقیق فوری درخصوص گورهای جمعی کشف شده در نوار غزه شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۶    
یزدفردا: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان به درازاکشیده شدن جنگ، وقت کشی و یک جنگ منطقه ای است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۳    
یزدفردا: جاستین دابلیو ویلیامسون در کتاب عملیات پنجه عقاب به جستجوی پاسخ پرسش هایی درباره عملیات ناکام آمریکایی ها برای نجات گروگان های شان می رود و می کوشد ابعاد مبهم این ماجرا را تا حد ممکن روشن ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
یزدفردا: دولت آلمان اعلام کرد: این کشور بار دیگر حمایت از نهاد امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی را از سر خواهد گرفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
یزدفردا: شرکت های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
یزدفردا: مریخ نورد کنجکاوی ناسا ردپای گاز متان را در سیاره سرخ یافته و دانشمندان را یک گام به کشف حیات بیگانه نزدیک تر کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۴    
یزدفردا: شرکت آکواب نانوبابل اینویشنز در حال انجام آزمایش های صنعتی روی فناوری نانوحباب ساز با استفاده از میدان الکتریکی است تا از آن در حوزه های مختلف نظیر شیلات و تصفیه آب استفاده کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۴    
یزدفردا: محقق ایرانی دانشگاه استنفورد با همکاری بنیاد علم ایران روشی را برای مدیریت و کنترل شبکه های مخابراتی با هدف بهینه سازی مصرف انرژی در دستگاه های مخابراتی را توسعه دادند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۴    
یزدفردا: عکس جدیدی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پرتاب تلسکوپ فضایی هابل منتشر شده است، سحابی دمبل کوچک را نشان می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۱    
یزدفردا: محققان دانشگاه توهوکو از ذرات پلیمری کامپوزیتی آراسته شده با نانوذرات طلا استفاده کردند تا ابزار دقیق تری برای آزمایش بیماری های عفونی ارائه دهند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۹    
یزدفردا: شرکت سوئدی پولستار(Polestar) یکی از رقبای تسلا در بازار خودروهای برقی، اکنون از نخستین موبایل خود رونمایی کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۶    
یزدفردا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۶    
یزدفردا: فرودگاهی که با شکوهی خیره کننده و معماری منحصر به فرد، عنوان بزرگ ترین فرودگاه جهان را از آن خود کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۶    
یزدفردا: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
یزدفردا: سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا 9 ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
یزدفردا: مرسدس بنز یک خودروی هیبریدی نمایش داده که موتوری برقی در قسمت عقب آن وجود دارد و در 2.7 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر برساعت می رسد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
یزدفردا: محققان گوگل هشدار داده اند که با پیشرفته ترشدن دستیارهای هوش مصنوعی، احتمال وابستگی احساسی کاربران به آن ها وجود دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۴    
یزدفردا: مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم های برگزیده، در حال برگزاری است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۴    
یزدفردا: السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۴    
یزدفردا: یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
یزدفردا: اتحادیه اروپا ظاهراً قصد دارد حقوق مصرف کنندگان را بهبود دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۰    
یزدفردا: مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از پیشرفت 85 درصدی طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۹    
یزدفردا: بارش باران شدید در یزد موجب ایجاد روان آب و آبگرفتگی معابر و منازل شهری شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۵    
یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۹    
یزدفردا: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی 45 کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش ها و سیل اخیر مسدود شده بودند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۳    
یزدفردا: مقامات یونان می گویند طی چند روز اخیر گرد و غبار ناشی از گسترش طوفان در شمال آفریقا به مناطق جنوبی این کشور رسیده و اکنون آسمان شهر آتن ، پایتخت یونان را مه نارنجی رنگی فراگرفته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۳    
یزدفردا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تعداد قابل توجهی از همکاران شاغل در پزشکی قانونی به واسطه حجم و سختی و صعوبت کار این سازمان به سرعت دچار فرسودگی شغلی می شوند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۰    
یزدفردا: قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند پا به ماه با عنوان کُر کوهستان امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
یزدفردا: بخشدار شهداد گفت: روز گذشته در پی وقوع سیلاب در روستای پشوئیه، شبکه آب و برق دچار مشکل و قنات روستا تخریب شده، همچنین در روستای جهر نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
یزدفردا: بی نظمی ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می کند و خلاقیت، سطح بهره وری و انرژی فرد را کاهش می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
یزدفردا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مشکلات و معضلات اقتصادی ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
یزدفردا: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، گفت: برای اولین بار در اسفند سال گذشته با کاهش سرقت روبرو بودیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۵    
یزدفردا: وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
یزدفردا: رییس دیوان عالی کشورگفت: با اشاره به لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب خاطرنشان کرد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
یزدفردا: آژانس بیماری های اروپا هشدار داده است مرگ های قابل پیشگیری در اتحادیه اروپا در بحبوحه کاهش واکسیناسیون رو به افزایش است و کودکان خردسال را بیشتر در معرض خطر قرار می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
یزدفردا: معاون خرید راهبردی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از اتصال داروخانه ها به سازمان بیمه سلامت و فراهم شدن امکان بهره مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی از خدمات صندوق حمایت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
یزدفردا: پیام رسان ها تلاش کرده اند که روز به روز خود را رشد دهند و خدمات متنوع تر و کیفیت بالاتری را دراختیار کاربران قرار دهند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
یزدفردا: صنعت دخانیات مدت هاست از طریق بازاریابی هدفمند که سیگار کشیدن را با تصاویری از محصولات با طعم شیرینی، تأیید افراد مشهور و محیط های اجتماعی و سایر تاکتیک های فریبنده جذاب می کند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
یزدفردا: این روزها بار دیگر بحث فروش اینترنتی دارو بالا گرفته است؛ این درحالیست که مشخص است سکوهای اینترنتی مانند هر کسب و کار دیگری با نگاه فروش و کسب درآمد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
یزدفردا: رژیم غذایی نامناسب می تواند خطر چاقی، بیماری قلبی، دیابت نوع 2 و برخی سرطان ها را افزایش دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
یزدفردا: مسئول شاخه قلب انجمن فیزیوتراپی ایران، سبک زندگی سالم را برای جلوگیری از شیوع بیماری های قلبی موثر دانست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
یزدفردا: سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
یزدفردا: مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به شعار جهانی هفته زمین پاک امسال گفت: برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، 500 سال زمان لازم است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
یزدفردا: قیمت طلا امروز چهارشنبه (24 آوریل) کاهش یافت، زیرا ترس از تشدید درگیری در خاورمیانه کاهش یافت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
یزدفردا: رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از هر فلسطینی یک رای ، یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
یزدفردا: سخنگوی گردان های القسام، شاخه نظامی حماس سه شنبه سخنرانی مهمی داشت که دربرگیرنده نکات اساسی بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
یزدفردا: وزیر اقتصاد اعلام کرد که مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی را پشت سر گذاشتیم و بدهی های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
یزدفردا: وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
یزدفردا: مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر پیاز مورد نیاز کشور از مناطق جنوبی از جمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و .. ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
یزدفردا: دولت هلند تصمیم گرفته با هدف کاهش زمین لرزه در شمال این کشور، بزرگ ترین میدان گازی اروپا به نام گرونینگن را برای همیشه تعطیل کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
یزدفردا: وزارت جهادکشاورزی در پنجاه و چهارمین اجلاس جهانی کدکس مواد غذایی خواستار بازگشت جایگاه ایران در اجلاس جهانی کدکس مواد غذایی شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
یزدفردا: مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
یزدفردا: مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد در نخستین جشنواره داستان نویسی روستا، شناسایی نخبگان نویسنده را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
یزدفردا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد: ماموران ضمن توقیف یک دستگاه کامیون بیش از 8 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
یزدفردا: معاون امور عمرانی استاندار: تا 24 ساعت آینده و پس از پایان بارندگی ها وبحران، میزان خسارت ها برآورد خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
یزدفردا: بهار ایلچی (سرپرست گروه بانوان ستاره قطبی (پلاریس) و نوازنده پیانو و هارپ) در صحبتی درباره مشکلات برگزاری کنسرت های بانوان به نکاتی از جمله سانس برگزاری کنسرت های بانوان ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
یزدفردا: فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: جشنواره فرهنگی هنری ستاد های برگزاری نمازجمعه استان یزد با عنوان قلب شهر در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: کمتر از یک روز به برگزاری مرحله اول آزمون سراسری سال 1403 زمان باقی است و فضای ذهنی داوطلبان آمیخته با امیدواری به کسب نتایج دلخواه و البته استرس و اضطراب است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: دادستان کل کشور در سفر به یزد با بیان این که آزادی یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی از ابتدا بوده است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
یزدفردا: جانشین انتظامی استان یزد، از کشف 17 دستگاه ماینر قاچاق خبر داد.
  • ۱