دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای یزد فردا 17 اردیبهشت 1403 - yazdfarda.com

یزد فردا 29 اسفند 1393 یزد فردا 29 اسفند 1394 یزد فردا 30 اسفند 1395 یزد فردا 27 اسفند 1396 یزد فردا 28 اسفند 1397 یزد فردا 1 آبان 1398 یزد فردا 30 اسفند 1399 یزد فردا 29 اسفند 1400 یزد فردا 28 اسفند 1401 یزد فردا 29 اسفند 1402 یزد فردا 31 فروردین 1403 یزد فردا 1 اردیبهشت 1403 یزد فردا 2 اردیبهشت 1403 یزد فردا 3 اردیبهشت 1403 یزد فردا 4 اردیبهشت 1403 یزد فردا 5 اردیبهشت 1403 یزد فردا 6 اردیبهشت 1403 یزد فردا 7 اردیبهشت 1403 یزد فردا 8 اردیبهشت 1403 یزد فردا 9 اردیبهشت 1403 یزد فردا 10 اردیبهشت 1403 یزد فردا 11 اردیبهشت 1403 یزد فردا 12 اردیبهشت 1403 یزد فردا 13 اردیبهشت 1403 یزد فردا 14 اردیبهشت 1403 یزد فردا 15 اردیبهشت 1403 یزد فردا 16 اردیبهشت 1403 یزد فردا 17 اردیبهشت 1403 یزد فردا 18 اردیبهشت 1403 یزد فردا 19 اردیبهشت 1403 
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
یزدفردا: در این راهنمای جامع، تمام اطلاعات لازم برای برنامه ریزی سفر خود به عمان را به شما ارائه خواهیم داد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
یزدفردا: کتاب پنج رساله تاریخی شهاب الدین عبدالله حافظ ابرو به کوشش محسن فاتحی بر اساس نسخه فلیکس تاور از سوی انتشارات عینک منتشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
یزدفردا: کتاب پرسش و پاسخ های دانش آموزی؛ اخلاق اثر جواد مرادی منتشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
یزدفردا: مجموعه شعر پیش از افتادن آخرین برگ به قلم صدیق قطبی منتشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
یزدفردا: رمزارز (یا ارز رمزپایه) گونه ای پول دیجیتال است که در آن تولید واحد پول و تأیید اصالت تراکنش پول با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری کنترل می شود و معمولاً به صورت نامتمرکز (بدون وابستگی به ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۴    
یزدفردا: کتاب لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی نوشته سی.فرد آلفُرد با ترجمه سحر اعلایی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۴    
یزدفردا: کتاب چگونه متحول شویم؟ نوشته کیتی میلکمن با ترجمه نرگس حق مرادی و فاطمه حق مرادی توسط موسسه فرهنگی دکسا منتشر و راهی بازار نشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
یزدفردا: یک استارت آپ مستقر در بریتانیا از یک راه حل محاسباتی شامل مجموعه ای از الگوریتم های الهام گرفته از رفتار حشرات، رونمایی کرده است که می تواند به خودکار شدن کمک کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
یزدفردا: تکامل یک امر مهم در زندگی موجودات است که سازگاری آنها را با طبیعت و تغییرات آن شامل می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
یزدفردا: محققان دانشگاه صنعتی وین موفق شدند از سلولز استخراج شده از پسماند برای تصفیه آب استفاده کنند. در واقع آنها از زباله برای بهبود کیفیت آب استفاده کرده اند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
یزدفردا: متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور (زهپاد) شدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۹    
یزدفردا: بذرهایی که از ایستگاه فضایی چین به زمین آورده شده اند، در آزمایش های روی زمین مورد استفاده قرار می گیرند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۹    
یزدفردا: رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور گفت: مطابق قانون باید حقوق کارگران متناسب با میزان تورم افزایش یابد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
یزدفردا: با رابط های مغز و رایانه غیرتهاجمی، ممکن است نیازی به کاشت تراشه در مغز نباشد و افراد بتوانند بهترین استفاده از این فناوری را بکنند و هوشمندتر به نظر برسند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
یزدفردا: دلایل متعددی وجود دارد که چرا برخی افراد می توانند بسیار سریع بدوند در حالی که برخی دیگر آهسته تر می دوند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
یزدفردا: یک مطالعه جدید ادعا می کند که یک آزمایش خون می تواند به پزشکان کمک کند تا حداقل هشت سال قبل از اینکه علائم آرتروز زانو در اشعه ایکس نشان داده شود، بیماری را تشخیص دهند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
یزدفردا: رئیسی: مدیران دستگاه های اجرایی به سؤالات و ابهاماتی که به ناحق علیه دولت در شبکه های اجتماعی ایجاد می شود پاسخ دهند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
یزدفردا: در اختتامیه رویداد ملی طراحی و بسته بندی صنایع خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی در رفسنجان، سه ایده برتر و یک ایده خلاقانه معرفی شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
یزدفردا: کارشناس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به نقش تغذیه در تشدید یا بهبود علائم آسم ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
یزدفردا: مرغ پاکتی یکی از روش های پخت مرغ است که طی آن سینه مرغ با مخلوطی از زرشک، خلال پسته و بادام و پیازداغ پر می شود و داخل نوعی سس مخصوص می پزد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
یزدفردا: قاسم غریب آبادی صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تنویر افکار عمومی در شرایطی که همه اقشار مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانند اظهارنظر کنند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۶    
یزدفردا: معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اقدامات انجام شده، تامین مسکن برای خانواده های دارای دست کم 2 عضو معلول رو به اتمام است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
یزدفردا: اخیرا اخطاری از سوی سپر ایمنی گوگل برای کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید ارسال و از آن ها درخواست شده تا پیام رسان بله را به دلیل ناامن بودن از گوشی های خود حذف کنند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
یزدفردا: سید محمدعلی کشمیری اظهار کرد: پس از اطلاع مردم به شهرداری مبنی بر جمع آوری زباله و ضایعات در یکی از منازل مسکونی و بازدید تیم خدمات شهری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۳    
یزدفردا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، از آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
یزدفردا: دکتر مهدی انصاری با بیان اینکه اظهار نظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
یزدفردا: سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
یزدفردا: محمود گبرلو مجری تلویزیون، منتقد و کارشناس سینما درباره توقف پخش سریال حشاشین در پلتفرم های شبکه نمایش خانگی به خبرنگاران گفت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
یزدفردا: ماریا رعیدی، مدل و ملکه زیبایی سابق لبنان جشن عروسی خود را با لباسی از جورج حبیقه، طراح لبنانی برگزار کرد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
یزدفردا: یکی از زیبا ترین آبشار های دیدنی در ایران که شما می توانید با زیبایی های زیادی از آن آشنا شوید، آبشار کیگا بوده این آبشار در ارتفاعات زیبای تهران قرار دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
یزدفردا: مسن ترین نمایندگانی که در مجلس دوازدهم حضور دارند علی عسکر ظاهری متولد 1330 از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان و حسینعلی شهریاری متولد 1330 از حوزه انتخابیه زاهدان هستند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
یزدفردا: سجاد لطفی با تأکید بر اینکه باید به حوزه پوشاک و مد به شکل زنجیره ای نگاه کرد، گفت: در غیر این صورت با نگاه نقطه ای به این مسائل با چیزی شبیه به کاریکاتور روبرو خواهیم بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
یزدفردا: اخبار خودکشی پزشکان این روز ها بیش از هر زمان دیگری رسانه ای می شود. فاصله زمانی بین این خودکشی ها از ابتدای امسال تاکنون به 10 روز رسیده و اگر این روند ادامه پیدا کند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
یزدفردا: در هر جامعه ای همیشه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که از آن ها به عنوان معضلات اجتماعی اسم برده می شود؛ موارد مختلفی که هر کس به شکلی با آن روبه رو شده و گریزی از پرداختن به آن ها نیست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
یزدفردا: با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت دیدار حساس تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
یزدفردا: شهری در آلاسکا وجود دارد که 217 نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۹    
یزدفردا: در ایران، گیاهی خودرو و بسیار مفید وجود دارد که هم اکنون در فصل رویش آن هستیم. این گیاه نه تنها در آشپزی کاربرد دارد بلکه به عنوان دارو نیز مصرف می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۲۵    
یزدفردا: افشین امیرشاهی در روزنامه هم میهن نوشت: مردان فحش دادند، برخی از زنان هم، اما محرومیت تنها برای زنان در راه است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۹    
یزدفردا: روزنامه هم میهن نوشت: مصطفی ترک همدانی، وکیل دادگستری برای تحمل 91 روز حبس راهی زندان شد. حکمی که براساس شکایت سعید مرتضوی علیه او صادر شده است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۹    
یزدفردا: در پروژه نیم قرن با اقتصاد ایران تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۹    
یزدفردا: علیرضا عسگریان از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰    
یزدفردا: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه 2 سال است که شعار من این شده که اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰    
یزدفردا: سرمربی پیشین رئال مادرید به احتمال حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل واکنش نشان داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰    
یزدفردا: ساعت 10 شب شنبه 15 اردیبهشت ساکنان ساختمانی در محله وردآورد صدای درگیری و مشاجره مادر و پسر همسایه طبقه سوم را شنیدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۴    
یزدفردا: جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده فساد فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه روز 16 اردیبهشت به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۴    
یزدفردا: هیل نخستین بار سال 1982 با نام یوسر هیوز در مینی سریال پسرانی از مواد سیاه آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۴    
یزدفردا: دبیرکل مجمع ایثارگران با اشاره به روند حقوقی پرونده یکی از محکومان مالی گفت: آیا مولفه هایی مثل نوسانات ارزی، تورم، عدم النفع و.. ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۵۵    
یزدفردا: رسانه انگلیسی میان سربازان فراری اوکراین رفته و پای حرف آن ها نشسته است؛ افرادی که خواستار مذاکره و پایان جنگ هستند و گرچه کشورشان را دوست دارند، اما نمی خواهند بمیرند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۴۰    
یزدفردا: وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره های کوچک زیر 100 کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره ها وجود دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۴    
یزدفردا: مهدی نصیری؛ انقلابی سفت و سخت دیروز، به منتقد سفت و سخت امروز تبدیل شده است؛ منتقدی که البته از نظر منتقدان امروزش، آن زمان تندرو نبوده ولی الان تندرو شده است یا از منظر منتقدان دیروزش ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۴    
یزدفردا: 30 مهر سال گذشته سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای از کاهش سه ماهه خدمت سربازی خبر داد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۲۸    
یزدفردا: ایکس 55 پرو به عنوان خودرویی 1.6 میلیاردی در هفته های اخیر با بی آبرویی بزرگی روبرو شد، اما این اتفاق ناگوار شاید فتح بابی باشد در حوزه تولید خودرو.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۲۵    
یزدفردا: در حالی که هفته گذشته مهدی ضیغمی، رییس سازمان توسعه تجارت از عرضه اولین خودرو های برقی از روز (یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) خبر داده بود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۹    
یزدفردا: دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۹    
یزدفردا: در اقتصاد جهانی به هم پیوسته امروز، مفهوم زنجیره های ارزش جهانی به سنگ بنای تجارت و اقتصاد بین المللی تبدیل شده است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۳    
یزدفردا: علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی پور می گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل 11 بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۳    
یزدفردا: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۰    
یزدفردا: به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر 180 فروند هواپیمای عملیاتی در ایران وجود دارد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۱۰    
یزدفردا: سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، گرد و خاک و نیز مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۰۴    
یزدفردا: به تازگی نامه ای به دست دنیای اقتصاد رسیده که نشان می دهد بهمن سال گذشته، بانک مرکزی به تمامی مدیران عامل بانک ها دستور داده تا با در نظر گرفتن تمهیدات مناسب ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۰۴    
یزدفردا: روز گذشته روند نرخ شاخص های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران کاهشی بود. به نظر می رسد سیگنال های سیاسی مثبت جدید و اظهارنظر های صورت گرفته توسط مقامات رسمی در رابطه با گشایش های ارزی ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۸    
یزدفردا: در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می رود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۲۸    
یزدفردا: خبرساز شدن تصویری از یک گردشگر روس با کیسه ای پر از دسته های اسکناس ریال، بار دیگر جای خالی اسکناس درشت در اقتصاد ایران را به سیاستگذار یادآوری کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۲۸    
یزدفردا: گزارشی از وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور را در اینجا می خوانید:
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۹    
یزدفردا: پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۹    
یزدفردا: در این گزارش به خاستگاه شگفت انگیز غذا های ملی محبوب در سراسر جهان اشاره خواهیم کرد:
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۴    
یزدفردا: هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز پیگیری شده و به اتمام می رسد که در یکی از مهم ترین بازی ها ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۴    
یزدفردا: فولاد خوزستان، یکی از سه تیم انتهایی جدول لیگ برتر فوتبال ایران که حال و روز خوشی را تجربه نمی کند و خطر سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید می کند، در شرایط عجیبی گیر کرده است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۸    
یزدفردا: همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 17 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۸    
یزدفردا: علی بیت الهی، دبیر کارگروه ملی زلزله و لغزش لایه های زمین درباره نرخ فرونشست در حرایم آثار تاریخی به ویژه تخت جمشید و نقش رستم در شیراز و میدان نقش جهان در اصفهان اظهار داشت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۲    
یزدفردا: فناوری دوقلوی دیجیتالی به محققان کمک می کند تا پردازنده های جدید را قبل از تولید، آزمایش و بررسی کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
یزدفردا: شاخص در روز یکشنبه با افت حدود 5هزار واحدی به 2میلیون و 259هزار واحد رسید. کاهش قیمت ارز و تداوم تثبیت قیمت در بازار نیما سبب شد تا طی 5 روز 790میلیارد تومان پول از بازار خارج شود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۴    
یزدفردا: روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در گزارشی با عنوان تفاوتی بین استراتژی امارت با دوران غنی نیست به موضوع عدم پرداخت و رهاسازی کامل حقابه سیستان توسط طالبان حتی در این روز های پربارش پرداختیم ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۸    
یزدفردا: خودروسازان کشور اولین ماه از سال1403 را با افت فروش استارت زدند. غول های جاده مخصوص در فروردین امسال و نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، 24درصد افت تولید را تجربه کرده اند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: مدیرعامل این شرکت می گوید که برای کاهش دیپ فیک ها باید از واترمارک دیجیتالی استفاده کرد تا صداهای هوش مصنوعی مشخص شوند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: طبق جدیدترین مصوبه رگولاتوری تعرفه جدید برقراری خط اینترنت ثابت، حداکثر 90 هزار تومان و تخلیه آن حداکثر 30 هزار تومان تعیین شده و اپراتورها 48 ساعت برای برقراری و تخلیه خط فرصت دارند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: ماموران پلیس ضمن توقیف یک دستگاه کامیون 19 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۳    
یزدفردا: هوش مصنوعی Med-Gemini گوگل علاوه بر تشخیص بیماری براساس تصویر و متن، می تواند درمان های مختلفی به کاربران پیشنهاد دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۴    
یزدفردا: مهدی زارع در اعتماد نوشت: گرم شدن کره زمین شاید خطرناک ترین مشکل محیط زیستی باشد که جهان در حال حاضر با آن مواجه است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
یزدفردا: استاندار یزد شرایط حوزه سرمایه گذاری استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: باید با نگاه تحولی به این حوزه نگریست و با پیگیری اقدامات نوآورانه و جدید، برای ایجاد تحول در این حوزه اقدام کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران _ یزد از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می شود .
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
یزدفردا: استاندار یزد نهضت ملی مسکن را یکی از ابرپروژه های مهم مورد پیگیری در دولت سیزدهم دانست و گفت: براساس ارزیابی های انجام شده استان یزد در زمره 5 استان برتر کشور در حوزه نهضت ملی مسکن قرار دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
وارده به یزدفردا: مشاهدات مردمی در برخی از روستاهای مهریز از جمله روستاهایی خشکی زده مانند حسین آباد شهید صدوقی نشان می دهد ...
  • ۱