دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای یزد فردا 13 اردیبهشت 1403 - yazdfarda.com

یزد فردا 29 اسفند 1393 یزد فردا 29 اسفند 1394 یزد فردا 30 اسفند 1395 یزد فردا 27 اسفند 1396 یزد فردا 28 اسفند 1397 یزد فردا 1 آبان 1398 یزد فردا 30 اسفند 1399 یزد فردا 29 اسفند 1400 یزد فردا 28 اسفند 1401 یزد فردا 29 اسفند 1402 یزد فردا 31 فروردین 1403 یزد فردا 1 اردیبهشت 1403 یزد فردا 2 اردیبهشت 1403 یزد فردا 3 اردیبهشت 1403 یزد فردا 4 اردیبهشت 1403 یزد فردا 5 اردیبهشت 1403 یزد فردا 6 اردیبهشت 1403 یزد فردا 7 اردیبهشت 1403 یزد فردا 8 اردیبهشت 1403 یزد فردا 9 اردیبهشت 1403 یزد فردا 10 اردیبهشت 1403 یزد فردا 11 اردیبهشت 1403 یزد فردا 12 اردیبهشت 1403 یزد فردا 13 اردیبهشت 1403 یزد فردا 14 اردیبهشت 1403 یزد فردا 15 اردیبهشت 1403 یزد فردا 16 اردیبهشت 1403 یزد فردا 17 اردیبهشت 1403 یزد فردا 18 اردیبهشت 1403 یزد فردا 19 اردیبهشت 1403 
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۵    
یزدفردا: احمدرضا رادان اظهار داشت: اگر این مردم نبودند سنگر ها گرفته می شد؛ مردم افتخار کنید رئیس جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۹    
یزدفردا: نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۱    
یزدفردا: تیم فوتبال استقلال در هفته بیست وپنجم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا با توجه به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان همچنان به فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر شانس اول ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
یزدفردا: دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
به گزارش یزدفردا: بهنوش بختیاری به تازگی تصویری از خودش در کنار امین حیایی منتشر کرده که در اتاق گریم فیلم جدیدشان حضور دارند. نویسنده : یزدفردا منبع خبر : خبرگزاری فردا
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۸    
یزدفردا: احمد علیرضابیگی، اظهار داشت: دولت از بنیان اعتقادی به واردات خودروی کارکرده نداشت. دولت اگر حس کند استیضاح وزیری رای می آورد، به وزیر می گوید استعفا بده.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۸    
یزدفردا: عبداله معتمدی اظهار داشت: آمادگی بورسیه و آموزش زبان فارسی به دانشجویان و اساتید آمریکایی اخراجی حامی فلسطین را دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
یزدفردا: پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وارد یزد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
یزدفردا: کتاب هوش مصنوعی معدن طلا؛ بررسی فرصت های سودآور در عصر هوش مصنوعی ، نوشته سمانه موحدفر توسط انتشارات متخصصان به چاپ رسید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
یزدفردا: علی خلیلی با بیان اینکه 79 درصد افراد جامعه کم تحرک هستند، گفت: گسترش کم تحرکی و اضافه وزن بین مردم ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۷    
یزدفردا: خشم یکی از احساسات شدیدی است که تجربه آن حس خوبی به همراه ندارد. فرقی ندارد که خشم ناگهانی در جاده را تجربه کنید یا از یکی همکاران یا اعضای خانواده عصبانی شوید ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۷    
یزدفردا: محققان به تازگی یک پلاستیک زیست تخریب پذیر با استفاده از هاگ باکتری ها و پلی اورتان ترموپلاستیک ساخته اند که حتی می تواند برای گیاهان مفید باشد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۴    
یزدفردا: تقریباً در همه جای کره زمین می توان تخم مرغ را آب پز کرد. اما یک جا وجود دارد که در آن چنین کاری امکان پذیر نیست، حتی اگر اجاق داشته باشید ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
یزدفردا: نظریه معروف اینشتین برای 100 سال ستون اصلی فیزیک مدرن بوده و به توضیح چگونگی عملکرد گرانش در زمین و خارج از فضا کمک کرده است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
یزدفردا: دو فضاپیمای ناسا توجه ویژه ای به افزایش سطوح تشعشعی که مریخ در طول نزدیک شدن به بیشینه خورشیدی امسال تجربه می کنند، خواهند داشت تا فضانوردان را برای ماموریت های آینده به سیاره سرخ آماده کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
یزدفردا: شرکت سونی به تازگی از ریون پاکت 5(Reon Pocket 5) خود رونمایی کرده است که یک دستگاه پوشیدنی است که نوید امکان تنظیم دمای شخصی بدن را مانند یک تهویه مطبوع قابل حمل می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۲    
یزدفردا: یک زن 40 ساله 75 هزار سال قبل در غاری دفن شده بود. دست چپش زیر سرش حلقه شده و سنگی زیر سرش گذاشته شده بود که احتمالا به عنوان بالشتک در آن جا قرار داشته است ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
یزدفردا: در حالی که استفاده از روش های ازن زنی برای تصفیه آب کارایی پایینی دارند و سبب هدررفت حجم عظیمی از گاز ازن می شوند، استفاده از سامانه های نانو حباب ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
یزدفردا: پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن در یک آزمایش جدید دریافتند که ChatGPT نمی تواند عملکرد خوبی را در ارزیابی مشکل قلبی داشته باشد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
یزدفردا: مریل استریپ بازیگر برنده سه جایزه اسکار هم به عنوان دریافت کننده نخل طلای افتخاری جشنواره کن در مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی معرفی شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
یزدفردا: مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری اش واکنش نشان داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
یزدفردا: مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
یزدفردا: الاهلی در شبی که ریاض محرز و فرمینو گلزنی کردند برابر حریف خود پیروزی قاطعی را به دست آورد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
یزدفردا: سازمان ملل متحد اعلام کرد، همزمان با ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود 7500 تُن مُهمات منفجر نشده در سراسر این باریکه از خاک فلسطین وجود دارد و پاکسازی آن ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
یزدفردا: جو بایدن در واکنش به خیزش دانشجویان در سراسر دانشگاه های آمریکا و بدون اشاره به اینکه این دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه معترض هستند ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
یزدفردا: روزنامه ال پائیس اسپانیا با اشاره به اینکه برای یافتن جنبش های اعتراضی دانشجویان آمریکایی، مشابه آنچه اکنون در این کشور شاهد هستیم ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۸    
یزدفردا: زمان برگزاری کنفرانس صلح اوکراین به میزبانی سوئیس مشخص شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
یزدفردا: خانواده های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین بار دیگر با برگزاری تظاهرات خواهان رسیدگی به وضعیت این افراد و فراهم کردن زمینه آزادی آنها شدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
یزدفردا: رسانه های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱    
یزدفردا: کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به این که بارش ها در کشور تا روز یکشنبه 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، از ورود یک سامانه بارشی جدید به غرب کشور در روز دوشنبه 17 اردیبهشت خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۸    
یزدفردا: بلندترین آسمان خراش مسکونی جهان، دارای 122 طبقه در منطقه مارینا دبی در حال ساخت است و احتمالاً سال 2028 به بهره برداری می رسد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۲:۴۱    
یزدفردا: دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی یسنا دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۲:۴۱    
یزدفردا: این زیردریایی برای انجام مأموریت های با برد بالا بدون نیاز به کمک انسان طراحی شده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۲:۴۱    
یزدفردا: همایش عقیدتی و سیاسی گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) در بافق برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۲:۳۵    
یزدفردا: رسانه های صهیونیستی از درگیری و زد و خورد میان عناصر پلیس و معترضان به قانون پیوستن به ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۶    
یزدفردا: مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد: بیش از 100 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی در سطح استان در حال آماده باش هستند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۶    
یزدفردا: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، جشنواره ورزش های بومی محلی در آموزشگاه شهیدان محسنی فر شهرستان میبد برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۶    
یزدفردا: در مراسمی از 71 نفر از فعالان فرهنگی سراسر استان در سطوح ویژه، یک، دو و سه تقدیر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۳    
یزدفردا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: ارائه ی راهکارهای متفکرانه گروه تعاونی پیشگامان موجب پیشرفتش در سطح کشور شده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۴۳    
یزدفردا: نشست تعیین تکلیف پساب یزد با حضور مدیرعامل آبفای استان یزد و شرکت آب منطقه ای استان در دفتر جوکار برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۷    
یزدفردا: سیزدهمین نمایشگاه نساجی و پوشاک تا فردا در یزد برپاست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۷    
یزدفردا: تیم فوتبال چادرملوی اردکان مقابل میزبان کرجی خود پیروز شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۷    
یزدفردا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت بنا دارد مسائل کشور را با کمک و حمایت از اساتید و دانشگاهیان حل و فصل کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۱    
یزدفردا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۱    
یزدفردا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از 50 تیم در رقابت های لیگ برتر و بیش از 120 تیم در سطح رقابت های کشوری دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۵    
یزدفردا: رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کرمان می تواند پایه خوبی برای فوتبال ایران باشد، گفت: در حال فراهم کردن زمینه برگزاری برخی از بازی های بین المللی در کرمان هستیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۵    
یزدفردا: یک رسانه عربی جزئیات توافق پیشنهادی میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین را که شامل سه مرحله است منتشر کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۵    
یزدفردا: منابع آگاه فلسطینی به عقب نشینی طرف صهیونیست از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و جا به جایی نظامیان صهیونیست اشاره کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: سه نماینده دیگر تیم ملی در رقابتهای قهرمانی بوکس امید و جوانان آسیا با قبول شکست در مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۲    
یزدفردا: باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با علی خطیر را اعلام کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۱    
یزدفردا: رئیس جمهور ترکیه امروز (پنج شنبه) از سیاست ریاکارانه رهبران غربی در قبال قتل عام اهالی غزه انتقاد کرد و منافع رژیم صهیونیستی را تعیین کننده حد و مرز دموکراسی برای غربی ها دانست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۱    
یزدفردا: رالف رانگنیک با نپذیرفتن پیشنهاد مربیگری در بایرن مونیخ اعلام کرد به کارش در تیم ملی اتریش ادامه خواهد داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۱    
یزدفردا: هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
یزدفردا: ستاره پرتغالی النصر نشان داد که چرا همواره میان هم تیمی هایش جایگاه خاصی دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
یزدفردا: کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن بازی کردن در خانه دورتموند را همواره سخت توصیف کرد و راز پیروزی در بازی برگشت را فاش کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
یزدفردا: مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۶    
یزدفردا: در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران با یک پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده نوزدهم دنیا قرار دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۶    
یزدفردا: فرمانده فراجا گفت: دشمن با تمام توان درحال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
یزدفردا: ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش های جدید برای تسویه حساب های تجاری هستند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
یزدفردا: سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، پیش بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال 2024 را به 3.1 درصد افزایش داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
یزدفردا: مطابق آخرین آمارها 7000 تعاونی زنان با عضویت بیش از 66 هزار نفر و ایجاد 92 هزار فرصت شغلی در کشور فعالیت دارند و تشکیل تعاونی های زنان در دولت سیزدهم رشد 22 درصدی داشته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
یزدفردا: خودروسازان در چین در حال ساخت نسل جدیدی از خودروهای برقی بزرگتر، از نظر فناوری پیشرفته و رقابتی هستند که با افزایش صادرات در سراسر جهان، تهدیدی است که از رقبای جهانی خود جلوتر خواهند بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۱    
یزدفردا: داده ها نشان داد که اقتصاد آلمان در ابتدای سال از رکود عبور کرد و به لطف بخش ساخت وساز و صادرات بیش از حد انتظار رشد کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۱    
یزدفردا: قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می رود، افزایش یافت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
یزدفردا: شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد که مدل های جدید فروش 2024 را افزایش می دهد و چشم انداز سود را تأیید می کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
یزدفردا: هند طی ماه میلادی گذشته، نفت بیشتری از روسیه و نفت کمتری از عراق و عربستان سعودی وارد کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
یزدفردا: معاون وزیر آموزش و پرورش از کاهش ساعت فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به 30 ساعت خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۶    
یزدفردا: طبق داده های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در کالیفرنیا در سه ماهه اول سال 2024 برای دومین دوره سه ماهه متوالی حدود هشت درصد کاهش یافت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۶    
یزدفردا: در حالی که انتظار می رود اپل، بزرگترین کاهش درآمد سه ماهه در بیش از یک سال گذشته را به دلیل کاهش فروش در بازار چین گزارش کند، این شرکت قصد دارد برای احیای فروش خود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۶    
یزدفردا: کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می کنند، برای تجهیزات بی سیم، تائیدیه صادر کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۰    
یزدفردا: تحلیلگران در نظرسنجی ماهانه رویترز، برآورد خود از قیمت نفت در سال 2024 را با فرض عقب ماندن رشد عرضه از تقاضا در بحبوحه تنش های ژئوپلیتیکی ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۰    
یزدفردا: این ساعت به جان جیکوب آستور چهارم ، کارآفرین آمریکایی تعلق داشته که ثروتمندترین مسافر تایتانیک بوده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۵    
یزدفردا: امام جمعه بهاباد با بیان این که آموزش و پرورش از مهمترین عناصر تعلیم و تربیت محسوب می شود، گفت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
یزدفردا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه لایحه آیین دادرسی تجاری تشکیلات خوبی برای دادگاه های تجاری در نظر گرفته ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: 350 دانش آموز یزدی برگزیده مسابقات قرآنی، هنری، ورزشی و کنکور سراسری در یزد تجلیل شدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: استفاده از ابزار هنر در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: سال گذشته 17 هزار و 353 مورد ثبت رویداد ولادت در استان یزد ثبت شده و این استان با نرخ خام ولادت 14.7 در هزار نفر جمعیت بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: امام جمعه مهریز: دشمنان جنگ سخت رزمی را به جنگ نرم فرهنگی و دینی تغییر داده اند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
یزدفردا: مدیر شهرداری منطقه چهار یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
یزدفردا: در استمرار حمایت های مردمی از جبهه مقاومت و غزۀ مظلوم و مقتدر و نمایش انزجار از جنایات و نسل کشی ادامه دار صهیونیست ها و آمریکای جنایتکار، جمعه 14 اردیبهشت 1403 ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
یزدفردا: استاندار کرمان گفت: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می رود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
یزدفردا: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
یزدفردا: جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
یزدفردا: رئیس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان زرند طی نامه ای به معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: کشاورزان این شهرستان در سال های 1401 و 1402 به دلیل سرمازدگی دچار خسارت زیادی شدند اما به هیچکدام از ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
یزدفردا: شمار قربانیان فرونشست بزرگراهی در چین با افزایش دوبرابری به 48 تن رسید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
یزدفردا: رسانه های آمریکا اعلام کردند که نیروهای پلیس این کشور 1700 دانشجو را در تظاهرات و تحصن های حمایت از غزه بازداشت کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
یزدفردا: در نتیجه حمله های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف غزه، تاکنون بیش از 34 هزار فلسطینی شهید شدند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
یزدفردا: مقامات آگاه اعلام کردند که این رژیم به رییس جمهور آمریکا هشدار داده که اگر دادگاه لاهه حکم بازداشت مقامات اسراییل را صادر کند، تل آویو با اقداماتی تشکیلات خودگردان فلسطین را سرنگون می کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
یزدفردا: سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به اتهامات اخیر آمریکا علیه مسکو اعلام کرد که این اتهامات کاملا بی اساس و نفرت انگیز است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
یزدفردا: تیم های برتر جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی تنیس ساحلی را بدست آوردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
یزدفردا: اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از شنبه آینده و به منظور آماده سازی برای حضور در بازی های المپیک، در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت می کنند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
یزدفردا: با حضور مهدی تاج پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
یزدفردا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید با تفکیک زباله از مبدا به سمت کاهش زباله سوزی حرکت کنیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
یزدفردا: این ویژگی ابتدا برای گروه های موجود در Communities واتس اپ و سپس در ماه های آینده برای همه گروه ها ارائه خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یزدفردا: وزیر امور خارجه لتونی در مصاحبه ای گفت: برخی از متحدان اوکراین بدون هیچ محدودیتی برای حمله به داخل روسیه، سلاح به کی یف فرستاده اند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یزدفردا: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یزدفردا: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای خبر از اعمال تحریم ها علیه تعدادی از نهادها و اشخاص رژیم انگلیس داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
یزدفردا: تحلیلگران نظامی غربی بر این باورند که پوتین به جای حمله به دنبال تضعیف ناتو از درون است تا نقاط ضعفی ایجاد کند که در صورت تمایل بتواند در آینده به آنها حمله کند.
  • ۱