پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۱:۲۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 فروردین 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 1 فروردین 1403 آفتاب نیوز 2 فروردین 1403 آفتاب نیوز 3 فروردین 1403 آفتاب نیوز 4 فروردین 1403 آفتاب نیوز 5 فروردین 1403 آفتاب نیوز 6 فروردین 1403 آفتاب نیوز 7 فروردین 1403 آفتاب نیوز 8 فروردین 1403 آفتاب نیوز 9 فروردین 1403 آفتاب نیوز 10 فروردین 1403 آفتاب نیوز 11 فروردین 1403 آفتاب نیوز 12 فروردین 1403 آفتاب نیوز 13 فروردین 1403 آفتاب نیوز 14 فروردین 1403 آفتاب نیوز 15 فروردین 1403 آفتاب نیوز 16 فروردین 1403 آفتاب نیوز 17 فروردین 1403 آفتاب نیوز 18 فروردین 1403 آفتاب نیوز 19 فروردین 1403 آفتاب نیوز 20 فروردین 1403 آفتاب نیوز 21 فروردین 1403 آفتاب نیوز 22 فروردین 1403 آفتاب نیوز 23 فروردین 1403 آفتاب نیوز 24 فروردین 1403 آفتاب نیوز 25 فروردین 1403 آفتاب نیوز 26 فروردین 1403 آفتاب نیوز 27 فروردین 1403 آفتاب نیوز 28 فروردین 1403 آفتاب نیوز 29 فروردین 1403 آفتاب نیوز 30 فروردین 1403 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۳۵    
ویدئویی از سکانس عاشقانه پردیس پورعابدینی و شهاب حسینی در قسمت جدید سریال گناه فرشته به شدت در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۳۵    
آرامگاه شاعر نامدار ایرانی؛ حکیم ابوالقاسم فردوسی به یکی از مقاصد گردشگری و زیارتی مشهد می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۲۶    
شاید در ادامه بازی های لیگ برتر نقش جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان در تیم استقلال تغییر کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۲۶    
در این ویدئو مراحل پرورش میلیاردها سوسک خوراکی برای مصرف مردم چین، دام و طیور، مصارف دارویی و... توسط کشاورزان چینی را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۲۶    
محمدرضا شریفی نیا حکایت همکاری با رهبر انقلاب در ارتباط با موسیقی بر روی قرآن را تعریف میکند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۱    
در بهار سال های کودکی ما، یک جایی بود که همیشه بهار بود. تا زمستان، فقط در آنجا بود که یک فصل ادامه داشت تا فصل اکنون، همه بچه ها به آن سینما می گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۱    
بنیامین بهادری، خواننده محبوب دهه هشتاد ویدیویی عجیب منتشر کرد که سوژه کاربران شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۱    
نیروی هوایی اوکراین مدعی شد که 55 پهپاد شاهد ساخت ایران که توسط روسیه پرتاب شده بود را منهدم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۱    
اولین عملیات تعقیب و گریز توسط مأموران پلیس آگاهی پایتخت ثبت شد که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله و پنچر شدن دو لاستیک خودرو، نهایتا خودروی سرقتی متوقف و سارق دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۵    
به گفته فرمانده مرزبانی استان بوشهر یک لنج که تعدادی مهمان و مسافران نوروزی را در دریا جابه جا می کرد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و هنجارشکنی با حکم قضایی در ساحل بوشهر توقیف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۰    
هیکل و عضلات مسوت اوزیل، تنها یک سال پس از خداحافظی از فوتبال خبرساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رضا آریان پور دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پرستاران از سر خوشی مهاجرت نمی کنند، چون در آن کشور ها هم کار پرستاری انجام می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۵    
مجید جلالی برای سپردن هدایت تیم ملی امید به یحیی گل محمدی با این مربی وارد مذاکره شده و برای روشن شدن نتیجه این مذاکرات از رسانه ها خواسته تا پایان عید صبر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۰    
نیرو های نظامی مدت هاست که از تور های استتار برای پنهان کردن وسایل نقلیه و پرسنل در میدان جنگ استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۵    
بعد از تجربه بدترین ماه عمر، حالا مدافع تیم ملی بهترین هفته اش را تجربه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۵    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد در هفته های آینده سراغ تمدید قرارداد با حدود 12 نفر از بازیکنان خود برود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن زمان که درباره حضور سرمربی جدید پرسپولیس امیدوارانه حرف می زدم به این دلیل بود که مطمئن بودم تغییرات جدید باعث پیشرفت پرسپولیس می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۵    
از شب گذشته طرفداران استقلال در فضای مجازی سرمربی تیم ملی را مورد حمله قرار داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
اللهیار صیادمنش با بیان این که تمام توانش را برای بازی های ملی خواهد گذاشت، گفت: من همیشه در هر تیمی بازی کنم تمام توانم را می گذارم و این موضوع درمورد تیم ملی 200 درصد خواهد بود!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
برخی اعضای مدیریتی باشگاه استقلال تنها 2 روز بعد از شروع تعطیلات به محل کار خود بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۵    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: اگر در سال آینده واحد های مسکونی نهضت ملی در بازار مسکن عرضه شود؛ شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تحریم ها تبدیل به نقطه قوتی برای کشور و صنعت هسته ای شده است؛ زیرا تحت تأثیر این شرایط، تلاش کردیم تا روی پای خود بایستیم و اکنون علاوه بر تأمین نیاز های کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
مرتضی افقه سه پیش نیاز را برای تحقق این شعار ها ضروری می داند و می گوید خواست آن هدف؛ آمادگی برای پرداخت هزینه های نیل به آن هدف و استفاده از ابزار مناسب برای نیل به آن هدف پیش نیاز این شعار ها است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، به بیان نکاتی درباره ارزیابی از آینده مجلس دوازدهم، وضعیت میانه روها، ریاست محمدباقر قالیباف بر کرسی مجلس پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۰    
برای خرید برنج کشت دوم مهمان نواز در کیسه 10 کیلوگرمی باید یک میلیون و 250 هزارتومان هزینه کنید. همچنین قیمت برنج هاشمی درجه یک طبیعت در کیسه 10 کیلوگرمی یک میلیون و 10 هزارتومان اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
تلویزیون برای امروز، چهارم فروردین ماه 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۰    
علی پروین با تاکید بر علاقه خود به موسیقی می گوید چه اشکالی دارد خوانندگانی نظیر معین به ایران بازگردند و در کشور کنسرت برگزار کنند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۰    
رسانه رسمی استقلال نوشت که سیدحسین حسینی می تواند در بازی برابر ترکمنستان بازی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۵    
در یک برنامۀ تلویزیونی در ایام نوروز وقتی مجری – محمد حسین میثاقی- از دو میهمان مشهور – حسن روشن و علی پروین – می خواهد نام خوانندۀ مورد علاقۀ خود را بگویند اولی (روشن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۶    
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری امروز با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از انجام چهار میلیون و 200 هزار تردد توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری فارس در مطلبی به حاشیه پیش آمده درباره زمین حوزه علمیه ازگل و موضع گیری کاظم صدیقی مدیریت این حوزه پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۶    
کیت میدلتون، همسر ولیعهد بریتانیا در پیامی ویدئویی اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۰    
وزارت بهداشت فلسطین در 168امین روز جنگ غزه، تعداد شهدا را 32 هزار و 70 نفر اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۰۰    
با آغاز فصل بهار در نیم کره شمالی، فصله نو شدن با شکوفه های بهاری رخ نمایی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۰:۳۱    
در پی حادثه تروریستی در تالاری در شهر مسکو، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه این حادثه را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت و این گونه اقدامات را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۰:۳۱    
ویدئویی قدیمی از رائفی پور در ایام عید در فضای مجازی بازنشر و پربیننده شده که در آن، وی نوروز و ایرانیانی که منتظر تحویل سال هستند را مسخره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۳:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز دوم فروردین، حدود 700 تن مواد غذایی فاسد کشف شد. همچنین 2300 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را شدیدا محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۵    
مردم یمن امروز در صنعا پایتخت این کشور در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه اهالی غزه تظاهرات میلیونی برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
کرملین گفت پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد و روسیه اکنون در یک حالت جنگی به سر می برد و همه باید متوجه این قضیه شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۵    
منابع خبری روسیه از کشته شدن بیش از 60 نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر بر اثر تیراندازی در مسکو خبر دادند. داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۰    
نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل پس از رای گیری ناموفق گفت که روسیه و چین نمی خواستند به قطعنامه ای که آمریکا ارائه کرده رای بدهند، زیرا ترجیح می دهند که آمریکا شکست بخورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۶    
پیمان مولوی گفت: تورم در خوشبینانه حالت در کانال 35 تا 40 درصد خواهد بود و در سناریو میانه، در حدود 40 تا 45 درصد خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۶    
وینگر تراکتور می گوید پاکو خمس مربی ای بسیار سخت گیر است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۱    
مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: درپی حادثه تصادف پراید با ام وی ام که صبح امروز سوم فروردین ماه رخ داد، متاسفانه نوزاد 7ماهه دختر در بیمارستان فوت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از وقوع 108 حادثه ترافیکی با 207 مصدوم در سه روز نخست سال نو در سطح استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۱    
روسیه و چین روز جمعه 22 مارس قطعنامه پیشنهادی آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر درخواست آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه با هدف حفاظت از غیرنظامیان و ایجاد امکان امدادرسانی بشردوستانه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۶    
مهدی تاج در شرایطی اعلام کرده 20 خرداد لیگ به پایان می رسد که عملا چنین چیزی ممکن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۰    
چراغ های برج میلاد فردا چهارم فروردین به احترام کره زمین و حفظ محیط زیست همزمان با اجرای طرح جهانی ساعت زمین به مدت یک ساعت خاموش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع روزانه کالا های اساسی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه های زنجیره ای از امروز با قیمت هر کیلوگوشت گوساله 299 هزار تومان و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۰    
برنامه های ویژه تلویزیون برای عید امسال یک تغییر بزرگ را نسبت به دو سال گذشته داشت و آن هم اینکه افراد مختلفی به شبکه های مختلف تلویزیون دعوت شدند و در این ویژه برنامه ها شرکت داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۵    
منطقه ارجمند در استان تهران برای دومین مرتبه هم امروز توسط زلزله به لرزه افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از برخورد یک دستگاه پراید با ام وی ام در جاده آرادان به سرخه با 8 مصدوم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از یک فوتی و 11 مصدوم به دنبال تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در یکی از تونل های محور یاسوج به بابامیدان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۰    
شنیده ها حکایت از علاقه سرمربی استقلال به ستاره تازه نیمکت نشین شده تیم پرسپولیس دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۰    
طبق سرویس نظارت مالی فدرال روسیه، این کشور امروز جمعه جنبش همجنس گرایان را به فهرست تروریست ها و افراط گرایان اضافه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۰    
کی یف مدعی شد که مسکو این بار سیستم تامین برق شهر خارکیف را نیز هدف قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۵    
معضل ضایعات موادغذایی جزو چالش های بزرگ جوامع بشری به حساب می آید و باید در کانون توجه قرار گیرد. دور ریختن موادغذایی در ظاهر فقط هدر دادن پول است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۰    
هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا به فرار مالیاتی در دوران حضورش در فوتبال ژاپن متهم شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۵    
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان در سال گذشته در تمامی لایه های نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اقداماتی را علیه دولت و ملت به راه انداختند، گفت: ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
یک ایرانی در عراق به دست نیرو های اطلاعاتی امنیتی ترکیه کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
تیم ملی فوتبال ایران یکی از هشت تیمی است که در صورت پیروزی در بازی پیش رویشان به دور نهایی انتخابی جام جهانی 2026 صعود خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۶    
روبینیو بامداد امروز توسط پلیس فدرال برزیل دستگیر و روانه زندان شد. او به 9 سال زندان بابت تجاوز به یک زن آلبانیایی در ایتالیا محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
رضا نصری تحلیل گر مسائل بین الملل، در مورد مهم ترین دستاورد ایران در سیاست خارجی سال 1402 و مهم ترین چالش های این حوزه در سال جاری گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
از هفتم اسفند 1402 در راستای مدیریت بازار ارز در ماه پایانی سال و پاسخ به تقاضای مسافران، تخصیص ارز مسافرتی از 500 یورو به 1000 یورور افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
در حالی که بوکس ایران سال بسیار بدی را پشت سر گذاشت، حضور مربیان کوبایی و وجود بوکسور های مستعد در تیم ملی نوجوانان اهالی این رشته را به آینده امیدوار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۵    
مدافع تیم ملی ایران در تمرین ریکاوری روز جمعه شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۵    
پیشکسوت فوتبال گفت: بازی برابر ترکمنستان بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود و انتظار بیشتر از بازی با ترکمنستان نمی رفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
اسنوکرباز ایران با شکست برابر نماینده میزبان از رقابت های جهانی چین حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۰    
تلویزیون امروز جمعه، سوم فروردین ماه 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تونی کوشنر فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس برنده پولیتزر از سخنرانی جاناتان گلیزر در اسکار در محکوم کردن رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه، مقابل منتقدان دفاع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۵    
سال 1401 بود که بانک مرکزی سقف نرخ سود سپرده بانکی را 22.5 درصد و سود تسهیلات را حداکثر 23 درصد اعلام کرد و نرخ های بالاتر از آن تخلف اعلام شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه طرح هایی را برای بازتالیف کتاب های دوره ابتدایی داشته ایم گفت: همزمان با تالیف و تولید محتوا، براساس این طراحی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اینکه علیرضا بیرانوند توانست در یک دیدار ملی بار دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد اتفاق خیلی خوبی بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله مسعودیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه بارشی جدید هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۷    
به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز های 5 و 6 فروردین در 16 استان به دلیل بارندگی شدید، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان جاده ای، ریلی و هوایی، طغیان رودخانه ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۰    
امام جمعه قم با اشاره به شعار سال گفت: اگر بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، باید موانع حضور مردم برطرف شود و این شعار رهبری برگرفته از قرآن و آموزه های دینی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۵    
به گفته یک مقام مسئول با توجه به حجم تولید و جوجه ریزی پیش بینی می شود که نوسانی در بازار مرغ تا پایان ماه رمضان رخ ندهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
منوچهر متکی، نماینده منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که باید ها و نباید های مورد توجه و تاکید مجلس آینده چه مواردی باید باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و باران طی 48 ساعت آینده مناطق مختلف استان را در بر می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۱    
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت: تا ساعت 3 شب برای خرید بازیکن زمان گذاشتیم؛ همسر برانکو از خواسته بود در خارج از اروپا مربیگری نکند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۶    
سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن ارایه گزارشی از پیگیری روند درمان ذوالفقار بیتانه نوازنده برجسته دوتار خراسان، آخرین وضعیت این هنرمند عرصه موسیقی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۱    
سحر زکریا در سریال طنز پاورچین شاعر بود. طبع شعری بسیار بی قریحه ای که ورود هر روزنه امیدی را به ذهن و تخیل شاعرانه بسته بود! او می گوید: مسافرت به رشت و شیراز را پیشنهاد می کنم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۶    
ویچسلاو گلادکوف، فرماندار بلگورود روسیه در پیام رسان تلگرام نوشت: دوباره گلوله باران شد. متاسفانه یک نفر جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۰    
فضای ابری گوگل (Google Cloud) که یکی از امکانات برجسته این شرکت به شمار می آید و امکان ذخیره سازی و مدیریت و دسترسی به داده ها را در فضای ابری برای کاربران فراهم می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان، از تداوم فعالیت این سامانه تا اوایل فردا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۰    
اداره کل هواشناسی استان ایلام برای امروز تا عصر روز دوشنبه ششم فروردین ماه 1403 هشدار ناجی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۰    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، روز جمعه سوم فروردین، برای ششمین بار از زمان آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس وارد اسرائیل شد تا برای برقراری آتش بس موقت در غزه فشار وارد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۰    
پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی در ارتفاعات که با بارش رگباری باران، وزش باد، رانش زمین و خطر ریزش سنگ در محور های کوهستانی همراه است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۰    
قیمت طلا که دیروز با افزایشی عجیب و نزدیک به 50 دلاری تا سطح 207 دلار بالا رفته بود، بالاخره ریزش کرد و زیر کانال 2 هزار و 200 دلار برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۰    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از ترافیک سنگین در برخی محور های مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد: اکنون ترافیک سنگین در برخی جاده های کشور مشاهده می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مالک زمینی که در آن یک شهاب سنگ سقوط کرده بود، سرانجام در نبردی قانونی توانست حق مالکیت بر آن جرم آسمانی را به دست بیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
حمله بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به یک واحد مسکونی در غزه، هشت شهید برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۱    
رییس اورژانس کشور گفت: در بازه زمانی 24 اسفند سال گذشته تا یکم فروردین 20 درصد ماموریت های اورژانس کشور به حوادث ترافیکی اختصاص پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۰    
به گفته دستیار وزیر دفاع آمریکا حوثی ها در دریای سرخ، حداقل 50 حمله علیه کشتی های تجاری و کشتی های دریایی انجام داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۰    
شارل میشل، رئیس شورای اروپا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایسک (توییتر سابق) ضمن اعلام خبر تصمیم گیری شورای اروپا در خصوص آغاز مذاکرات الحاق بوسنی و هرزگوین به اتحادیه اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۳    
فرماندار ازنا با بیان اینکه زمین لرزه شب گذشته ازنا خسارتی در پی نداشت، گفت: همچنان نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده باش هستند.
  • ۱