دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 فروردین 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 1 فروردین 1403 آفتاب نیوز 2 فروردین 1403 آفتاب نیوز 3 فروردین 1403 آفتاب نیوز 4 فروردین 1403 آفتاب نیوز 5 فروردین 1403 آفتاب نیوز 6 فروردین 1403 آفتاب نیوز 7 فروردین 1403 آفتاب نیوز 8 فروردین 1403 آفتاب نیوز 9 فروردین 1403 آفتاب نیوز 10 فروردین 1403 آفتاب نیوز 11 فروردین 1403 آفتاب نیوز 12 فروردین 1403 آفتاب نیوز 13 فروردین 1403 آفتاب نیوز 14 فروردین 1403 آفتاب نیوز 15 فروردین 1403 آفتاب نیوز 16 فروردین 1403 آفتاب نیوز 17 فروردین 1403 آفتاب نیوز 18 فروردین 1403 آفتاب نیوز 19 فروردین 1403 آفتاب نیوز 20 فروردین 1403 آفتاب نیوز 21 فروردین 1403 آفتاب نیوز 22 فروردین 1403 آفتاب نیوز 23 فروردین 1403 آفتاب نیوز 24 فروردین 1403 آفتاب نیوز 25 فروردین 1403 آفتاب نیوز 26 فروردین 1403 آفتاب نیوز 27 فروردین 1403 آفتاب نیوز 28 فروردین 1403 آفتاب نیوز 29 فروردین 1403 آفتاب نیوز 30 فروردین 1403 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۰:۲۵    
اعتبارنامه 14 نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
محمدعلی بهمنی، یکی از زبده ترین و مشهورترین غزلسرایان زنده ایران متولد 27 اردیبهشت 1321 است. چهره نجیب و خطوط صورتش حکایت از مهربانی و تجربه به سالیان و زیستن بر متن محتوم زندگی دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
خود رژیم صهیونیستی از سامانه پرهزینه گنبد آهنین و دو سامانه پاتریوت و فلاخن داود استفاده کرد، اما با همه این ها بخش عمده پهپاد ها و موشک ها از سامانه های دفاعی تعبیه شده اسرائیل عبور کرده و به دو ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده ایم و برای همه سناریو ها برنامه داریم. صهیونیست ها منطقی عمل کنند. در برخورد با سناریو های مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۰    
تغذیه مناسبت از جمله راهکار هایی است که می تواند به سلامت مو کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۶    
سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور از آماده باش مدیریت بحران برای بارندگی های شدید در 5 استان خبر داد و توصیه ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
جای خوش وقتی است که مجموعه رفتار تصمیم گیران در این چند روز از واکنش اولیه رییس ستاد کل نیرو های مسلح که اوج عقلانیت و درایت و استفاده دقیق و درست از کلمات و پرهیز از هر سخن هیجانی و کاملا دقیق با ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
بنده در مورد صدیقی نظر خاصی ندارم، بنده درمورد همه ائمه جمعه می گویم که در امر دعوت به تقوا خود فرد مقدم بر دیگران است، انشاالله خود ائمه جمعه این نکته را رعایت می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
با پایان تعطیلات نوروزی عنوان شد که زیرخاکی و مهمونی توانست در تعطیلات پربیننده باشد، به نظر می رسد پخش فصل پنجم نون ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
امیرعبداللهیان و وانگ یی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و چین طی گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند توسعه و گسترش روابط دوجانبه تهران و پکن را مورد تبادل نظر قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
بی تردید، والدین در چارچوب خانواده، بذرهای روانی و احساسی را در ما می کارند. این دانه ها همراه ما رشد می کنند. در برخی از خانواده ها، این بذرها بذر عشق، احترام و استقلال هستند، اما نه در همه آن ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۱    
محمود واعظی، با صدور پیامی به حمله سپاه به 2 پایگاه نظامی اسرائیل واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۱    
خطوط هوایی قطر از ازسرگیری پرواز ها به ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۷    
یک کانال عبری به نقل از یک منبع سعودی مدعی شد ریاض در مقابله با حمله ایران به اراضی اشغالی شرکت کرد. العربیه در واکنش به این گزارش، این ادعا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۷    
دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 4675 ربع سکه، 1016 نیم سکه و 1527 تمام سکه به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۷    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام عنوان کرد که این حمله ای به یک رقیب سیاسی است .
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۷    
هشدار سخنگوی نیرو های مسلح به برخی دولت ها و رژیم صهیونیستی: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۰    
کارشناس هواشناسی گفت: هشدار قرمز برای استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان صادر شده است. پیش بینی می شود امروز و فردا بارش های بالای صد میلی متر در نواحی جنوبی داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۲    
وزیر امور خارجه با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسرائیل، گفت: بحران های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسرائیل دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۲    
سرمربی برزیلی پرسپولیس اعتقاد ویژه ای به سبک بازی مسعود ریگی هافبک باتجربه تیمش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۱    
ولی نصر، مشاور سابق باراک اوباما می گوید که احتمالا به سمت یک رویارویی نهایی بین اسرائیل و ایران می رویم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۲    
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر محدودیت پروازی در آسمان کشور را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
مدارس برخی شهرها در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان تعطیل یا مجازی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
به تازگی اعلام شده که مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال سوم اردیبهشت ماه برگزار می شود تا در نهایت سهام این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
این یک واقعیت تلخ است؛ اما خانم ها در مقایسه با آقایان بیشتر احتمال دارد دچار آرتریت دردناک و محدودکننده شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۲    
مدارس برخی شهرها در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان تعطیل یا مجازی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه نسبت به حملات سپاه علیه اسرائیلواکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان از صهیونیستها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت که آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده ایم .
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۱    
یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۵    
واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: نتانیاهو از ارتش خواسته تا در پاسخ به حمله ایران گزینه هایی را برای اهداف ارائه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: نتانیاهو از ارتش خواسته تا در پاسخ به حمله ایران گزینه هایی را برای اهداف ارائه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در 2 بازی اخیر آبی پوشان پایتخت حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۳    
حزب اعتدال و توسعه در بیانیه ای از حملات گسترده سپاه به اسرائیل حمایت و تاکید کرده است: مهمترین رویکرد استراتژیک ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
فرانسه، بلژیک و جمهوری چک در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل، سفرای ایران را احضار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
سی.ان.ان عربی در این خصوص نوشت: دولت اسرائیل الان از حمایت بین المللی و متحدان خود برخوردار است و قصد ندارد [با اقدام نسنجیده نظامی] آن را از دست بدهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: نتانیاهو از ارتش خواسته تا در پاسخ به حمله ایران گزینه هایی را برای اهداف ارائه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
تا همین جا که دور برگشت لیگ از نیمه راه عبور کرده جای استقلال و پرسپولیس در صدر جدول عوض شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۶    
رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به روسای استان ها و واحد ها اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحد ها جلوگیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۶    
ناصر علیزاده ملی پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به نشان خوش رنگ طلا رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۶    
وزیر خارجه با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق موفق و هشدار جدی بود، گفت: چنانچه رژیم اسرائیل دست از پا خطا کند این بار پاسخ ایران همان طور که نیرو های مسلح اعلام کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۱    
سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد که طی آن خاطیان با جریمه های میلیاردی مواجه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۱    
رئیس جمهور در آیین واگذاری 33 هزار و863 واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از 33 هزار منزل تقدیم مددجویان می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۴    
تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1403/01/05 هیات وزیران درخصوص تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403 طی نامه شماره 9690 در تاریخ 1403/01/26 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
به منظور افزایش فروش با هوش مصنوعی و با ترکیب تحلیل های پیش بینی کننده، چت بات ها و استراتژی های قیمت گذاری پویا، کسب و کار ها می توانند تجارب مشتری را افزایش دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
سینمداکوتا فانینگ در مصاحبه جدیدش گفت بعد از اینکه در سال 2005 با تام کروز در فیلم War of The Worlds همبازی شده، تام کروز هر سال برایش یک هدیه تولد می فرستد!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
نصرالله خواجه گیری در تمرینات استقلال غیبت دارد و به نظر می رسد با جواد نکونام وارد چالش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
میلگرد بستر برای غلبه بر نیرو های کششی و فشاری بتن استفاده می شود. میلگرد بستر به دو صورت افقی و عمودی در میان انواع دیوار های باربر و غیرباربر استفاده می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
جزئیات دفاعیه باشگاه استقلال در پرونده آمانوف مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۶    
دیابت یک اختلال مزمن متابولیک است. کاربرد گیاهان دارویی در طب سنتی، یکی از درمان های بی خطر در بیماری دیابت به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بهبود مصدومیتش از فردا در تمرینات رم شرکت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۲    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه رژیم های غذایی روزه داری متناوب علی رغم کارایی بالا در برخی افراد اثر عکس دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز فناوری و اطلاعات بیمه سلامت اظهار داشت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک تا 24 ساعت اینده برطرف خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۶    
در ادامه تشدید اختلافات درون کابینه رژیم اسرائیل، وزیر امنیت داخلی این رژیم اسرائیل از نتانیاهو خواست تا یوآو گالانت وزیر جنگ را برکنار کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۶    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد. بورل گفت، انتظار حمله ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
در پی انتشار اخباری درباره ممنوعیت واردات گوشی های دکمه ای، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران این موضوع را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
در آستانه بازی با نفت آبادان بازیکنان این تیم پیگیر مطالبات خود هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
پاکو خمس دقایقی پیش از بازیکنان تیم تراکتور خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۵    
جدیدترین آمار فروش فیلم تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، تغییرات در مستند سوره، فراخوان عمارن نوفل لوشاتو ... از جمله خبر های دریافتی سینما و تئاتر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
پویا دادمرز و ایمان محمدی در اوزان 55 و 63 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو در بخش ویژه ای به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
وزیر خارجه آلمان خواستار پایبندی رژیم صهیونیستی به قانون بین المللی در هر پاسخ احتمالی به حمله تنبیهی ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
حساب کاربری رسمی سفارت ایتالیا در تهران از تعطیلی دفتر کنسولی خود در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۰    
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو از وقوع سیل در 6 استان کشور طی روزهای آینده خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد تا با حمایت هواداران و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند به قهرمانی لیگ برتر برسد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
در پی عملیات"وعده صادق " از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به نمایش درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
باشگاه تراکتور در مورد جدایی پاکو خمس اطلاعیه رسمی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
پاکو خمس در گفتگو با خبرنگار ما آخرین حرف های خود را پیش از ترک ایران به زبان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
سیاوش چراغی پور که در اغلب کار های سروش صحت با این کارگردان همکاری دارد، از همکاری برای ساخت یک سریال جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
برد مقابل ملوان باعث شد تا پرسپولیس در دیدار های خانگی از رقیب سنتی خود سبقت گیرد و استقلالی ها هم توانسته اند آمار خود در بازی های بیرون از خانه را درخشان کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا خاطرات خاصی را برای استقلال و طرفدارانش زنده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
امروز بعد از جلسۀ نصیرزاده و خمز، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی به شهادت رسیدن ستواندوم حمید سلطانی نژاد، جمعی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند، عامل شهادت این شهید بزرگوار به هلاکت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۰    
وزیر امور خارجه در پیام هایی خطاب به رئیس ستادکل نیرو های مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران، ارتش و فرمانده نیروی هوافضای سپاه ضمن قدردانی از برنامه ریزی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۵    
مجموعه مستند بازی اختاپوس با نگاهی به موضوع شکل گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی، از امشب (27 فروردین ماه) روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۵    
رامبد جوان، در شب افتتاحیه نمایش دُشمنِ خدا به تماشای این اثر نمایشی نشست و گفت: با دیدن این نمایش با عشق از ته دلم خندیدم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۵    
در حالی به هفته های پایانی و حساس لیگ برتر نزدیک می شویم که فدراسیون فوتبال برای استفاده از VAR برای چند بازی پیش رو نیاز به تاییدیه فیفا دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۶    
اگر اسرائیل باز اشتباه کند و بخواهد کاری انجام دهد، قطعا بدانند این دفعه کاری می کنیم که از همه کرده هایشان پشیمان شوند و اصلا در جهت نابودی آن ها گام برداشته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
با توجه به سمعه جمهوری اسلامی در سطح جهانی و بخصوص کشور های اسلامی مبتنی بر پیروی از یک سری اصول سیاسی پایدار برخلاف برخی کشور ها که دارای سیاستی مذبذب هستند چاره ای جز صیانت از اصل سیاست بازدارندگی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
جهان می داند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرزها و امنیت نظام اسلامی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است و آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در جواب قاطع به تجاوز آشکار دشمن پلید و غاصب ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
تهران بعد از پاسخ نظامی به اسرائیل، از طریق ترکیه پیام جدیدی به واشنگتن ارسال کرده است. تهران از طریق قاهره نیز پیام هشدار مهم و بی سابقه به اسرائیل ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و هر دو برای قهرمانی تلاش می کنند، اما شانس قهرمانی استقلال بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
ماجرای تفکیک مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده و به نظر می رسد امسال هم یکی از این دو تیم از حضور در مسابقات آسیایی محروم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده که دو پرونده آن مربوط به پرسپولیس و سپاهان است، صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
عکسی از شاهد احمدلو و سپیده بازیگر معروف قبل از انقلاب با چهره ای بسیار متفاوت منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
عمو پورنگ داریوش فرضیایی به تازگی تصویری از خودش در کنار انوپم کهیر، بازیگر مشهور سینمای هند منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۶    
در فروردین 1321 در سفر خانواده به دزفول به دنیا آمدم. در تهران بزرگ شدم و اینک در بندرعباس زندگی می کنم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
متخصصان به تازگی دریافته اند فعالیت جسمی و انجام تمرینات بدنی در سنین نوجوانی بر بهبود سلامت روان افراد در بزرگسالی تاثیرگذار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 27 فروردین ماه) با 10 هزار و 140 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 206 هزار و 907 واحدی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
امروز قیمت سکه امامی به 43،700،000 (چهل و سه میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 2.98 درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند نزولی را تجربه کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات برداشت شده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای پایتخت گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر استان قزوین گفت: مردم برای پیشگیری از ابتلا به فشارخون رفتارهای تغذیه ای ناسالم را باید اصلاح کنند به این معنا که مصرف نمک و چربی را کاهش دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است، گفت: با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه های انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۵    
من فکر می کنم آن ها کاملاً موجه هستند که فکر کنند باید پاسخ دهند، زیرا مورد حمله قرار گرفته اند، اما ما به عنوان دوستان از آن ها می خواهیم که با هوش کامل این مسئله را بررسی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۵    
منابع محلی از شهادت نوه هفتم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خبر دادند.
  • ۱