چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۳۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 10 فروردین 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 1 فروردین 1403 آفتاب نیوز 2 فروردین 1403 آفتاب نیوز 3 فروردین 1403 آفتاب نیوز 4 فروردین 1403 آفتاب نیوز 5 فروردین 1403 آفتاب نیوز 6 فروردین 1403 آفتاب نیوز 7 فروردین 1403 آفتاب نیوز 8 فروردین 1403 آفتاب نیوز 9 فروردین 1403 آفتاب نیوز 10 فروردین 1403 آفتاب نیوز 11 فروردین 1403 آفتاب نیوز 12 فروردین 1403 آفتاب نیوز 13 فروردین 1403 آفتاب نیوز 14 فروردین 1403 آفتاب نیوز 15 فروردین 1403 آفتاب نیوز 16 فروردین 1403 آفتاب نیوز 17 فروردین 1403 آفتاب نیوز 18 فروردین 1403 آفتاب نیوز 19 فروردین 1403 آفتاب نیوز 20 فروردین 1403 آفتاب نیوز 21 فروردین 1403 آفتاب نیوز 22 فروردین 1403 آفتاب نیوز 23 فروردین 1403 آفتاب نیوز 24 فروردین 1403 آفتاب نیوز 25 فروردین 1403 آفتاب نیوز 26 فروردین 1403 آفتاب نیوز 27 فروردین 1403 آفتاب نیوز 28 فروردین 1403 آفتاب نیوز 29 فروردین 1403 آفتاب نیوز 30 فروردین 1403 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۵    
این بازار در تعطیلات نوروز میزبان میهمانان بومی و غیر بومی زیادی می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۵    
اسکله بندر پُل در 70 کیلومتری بندرعباس کوتاه ترین مسیر دریایی تا جزیره قشم و مهم ترین معبر مسافران و گردشگران و رفت و آمد شهروندان 2 شهرستان خمیر و قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل ونقل و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۲    
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تاکید بر اینکه ترامپ مصمم به خروج از ناتو است گفت که وی در صورت عهده داری مجدد ریاست جمهوری آمریکا می تواند به ناتو پشت کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی در ساری خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۱    
گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروز 1403 از اماکن مختلف تاریخی و تفریحی شهر تبریز از جمله مقبره الشعرا، خانه قاجار، منزل استاد شهریار، بازار تبریز و ... دیدن کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۱    
طبق اعلام سازمان بین المللی وسایل نقلیه موتوری، تولید خودرو در ایران در سال 2023 یک میلیون و 188 هزار و 471 خودرو بود و توانسته جایگاه شانزدهم دنیا را از نظر تولید خودرو از آن خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با شروع فصل بهار تعداد زیادی از مردم دچار علائم عطسه، خارش و آبریزش بینی، خارش چشم، اشک ریزش، احیانا سرفه و تنگی نفس می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۵    
ستاره پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۰    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: ترافیک در این محور و در محدوده طویر به طول سه کیلومتر به صورت پرحجم و روان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب همدان از تشکیل پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان آمر به معروف در این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۷    
کاظم صدیقی در هفته های اخیر، وی به شدت درگیر افشاگری باغ ازگل شده، احتمالاً برای سخنرانی احتمالی اش، نتوانسته است، مطالعه ای داشته باشد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۱    
علی مطهری در مطلبی از شکنجه متهمان حمله تروریستی در مسکو انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۲    
لطف الله دژکام امام جمعه شیراز با توجه به تقارن 13 فروردین امسال با روز شهادت امیرالمومنین از مردم خواست حرمت این روز را نگه داشته و روزی دیگر را برای تفریح و تفرج انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۱۰    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در اظهاراتی گفت که تقریبا تمامی رهبران جهان از وی خواسته اند تا از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 جلوگیری کند و تا سر حد مرگ از پیروزی وی در ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۸:۴۵    
ساعت بازدید از موزه ها، کاخ ها و محوطه های تاریخی به مناسبت شب های قدر کوتاه تر شد همچنین بسیاری از موزه ها در روز 13 فروردین نیز تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی خبر داد که واشنگتن با ارسال بمب و جنگنده های بیشتر به اسرائیل موافقت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۱    
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: یک رستوران و 2 فست فود در محدوده هاشمیه مشهد پلمب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۵    
مشاور رئیس جمهور سابق به گفته های رئیس شورای اطلاع رسانی دولت واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۰    
ارتش اسرائیل مدعی شد روز جمعه در حمله ای پهپادی به جنوب لبنان علی عبدالحسن نعیم، معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله لبنان را کشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۴    
احمد زیدآبادی به اظهارات علیرضا زاکانی، شهردار تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم در پایان فصل جاری به پایان می رسد و معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
تیم فوتبال روستوف با دبل محمد محبی در پایتخت روسیه میزبانش را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۴۱    
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز جمعه حملات اسرائیل علیه سوریه را محکوم کرد و آن ها تحریک آمیز وغیرقابل قبول خواند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۶    
کاظم صدیقی گفت: در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می کردم، از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می کنم و از مردم با همه وجودم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۲    
سازمان هواشناسی کشور با توجه به فعالیت سامانه بارشی طی روز های شنبه تا دوشنبه هفته آینده هشدار هواشناسی سطح زرد را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۶    
برخی رسانه ها و سایت های ایرانی مستقر در لندن مدعی شدند پوریا زراعتی از مجریان شبکه ایران اینترنشنال امروز در این شهر از سوی افراد ناشناس مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفته و در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۰    
در حالی که نرخ ارز و سکه در دولت رئیسی مدام در حال ثبت رکوردهای تازه ای است، خبرگزاری دولت مدعی کاهش 30 درصدی رشد نرخ ارز در دولت رئیسی شده است!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
ساعت کاری ادارات دولتی در روز های بعد از لیالی قدر اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
رییس پلیس راهور فراجا در گفت وگویی به جزییات مصوبه افزایش جریمه های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا_اقیانوسیه به مصاف هند رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
اعلام خبر درگذشت سارا تبریزی از سوی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور با واکنش هایی همراه شد. درباره ی علت مرگ خانم تبریزی دو ادعا مطرح شده است. قوه قضاییه نیز توضیحاتی درباره فوت وی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۰    
کفیر یک نوشیدنی تخمیر شده و سرشار از پروبیوتیک است که مزه ای ترش و بافتی خامه مانند دارد و تقریباً شبیه ماست رقیق است. خیلی از افراد به خاطر خواص کفیر از مصرف این نوشیدنی لذت می برند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانیم با این تیم سهمیه آسیا را بگیریم و اتفاق بزرگی را در پایان فصل رقم بزنیم و همچنین بار دیگر به تیم ملی گرجستان دعوت شوم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک دستگاه لندکروز قاچاق در شهرستان کوه چنار که کارشناسان ارزش آن را حدود 100 میلیارد ریال می دانند توقیف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ 10 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی 1800 میلی لیتر 319 هزار تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: توافقات خوبی در راستای تحرک بیشتر در مناسبات تهران و باکو صورت گرفته است و سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بزودی فعالیت خود را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۵    
نوشیدن قهوه دیگر یک سرگرمی نیست؛ بسیاری برای سلامتی خود این نوشیدنی را در برنامه روزانه خود گنجانده اند و برخی هم معتقدند که با نوشیدن قهوه حس و حال بهتری دارند و خستگی کار روزانه را از خود دور می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد امیر قلعه نویی خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه ها می داند و بر همین اساس در نشست خبری پس از بازی با قطر حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد گفت: امیرالمؤمنین که حجیت درگاه خدا را داشت، اما مردم نیامدند و نتوانستند اهداف خود را جلو ببرند، اما خط شکست نخورد، جریان تشکیل شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۰    
وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان این باریکه از هفتم اکتبر (15 مهر) تاکنون را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۳    
آمارها نشان می دهد میانگین ملی شاخص دندان های پوسیده، از دست رفته و پُر شده در کودکان 6 و 12 ساله به ترتیب 5.84 و 1.84 است که این شاخص در 12 استان بالاتر از میانگین کشوری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۵    
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور گفت: آمار ها از طرح نورزی نشان می دهد بالغ بر 980 هزار دستگاه وسائط نقلیه ای که از تهران خارج شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۵    
اسماعیل کوثری نماینده تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت ضد انقلاب درباره مراسمات مذهبی و ساخت اماکن مذهبی گفت: دشمنان اگر با ساخت مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۰    
کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش متنی احساسی نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۰    
در نهمین روز از نوروز 1403 و مصادف با 17 رمضان، 1072 مین سالروز تاسیس مسجد جمکران، زائران و مسافران نوروزی در این مسجد حاضر شده و به نماز و قرائت قرآن پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۵    
تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین D عاملی برای کاهش تستوسترون است و تستوسترون پایین باعث می شود مردان مستعد ابتلا به انواع مشکلات سلامتی مانند کمبود خواب ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۵    
ریشا شیر نر باغ وحش مشهد که زاده همین مکان بود، پس از حدود 2 ماه از رسانه ای شدن حال وخیمش، شب گذشته تلف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس ستادکل نیرو های مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، با شماره نظام پزشکی 149144 متولد 1368 بود که خبر درگذشت او در بیمارستان دلفان 4 فروردین 1403 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات تازه حسن روحانی درخصوص ماجرای گران شدن بنزین در سال 98، از او خواست با مردم صادق باشد و تاریخ را درست روایت کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۵    
مراسم احیای شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی (ع) اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس انجمن مهندسی گاز کشور گفت: بر اساس گزارش های رسمی، اُفت تولید میدان گازی پارس جنوبی که 70 درصد گاز کشور را تأمین می کند، در سال 1404 آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از 24 اسفند تا امروز در جاده های سراسر کشور 506 تصادف رخ داد که در این تصادفات 617 نفر از هوطنان جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و برای 7 استان هشدار صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
عباس عبدی در واکنش به اظهارات صولت مرتضوی، وزیر کار که گفته قانون نگفته حقوق کارگران عین تورم باشد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اگر این استدلال درست است چرا پارسال مطابق این قاعده افزایش ندادید؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون گفته حقوق کارگران با توجه به تورم باشد نگفته عین تورم باشد، ما تورم را آمدیم به چند بخش تقسیم کردیم؛ یک تورم سال گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی ها در استادیوم آزادی، ادامه داد: اجتماع 100 هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده خدا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
روحانی چرا گفت من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت [بنزین]تغییر کرده ؟ گرچه وقتی این را در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت، همان جا توضیح داد که منظورش چه بوده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۵    
خبرنگاران به نقل از رئیس جمهور آمریکا جو بایدن گزارش دادند او در اظهاراتی مدعی شده که کشور های عربی از جمله عربستان سعودی آمادگی دارند رژیم صهیونیستی را به طور کامل به رسمیت بشناسند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۰    
آفتاب نیوز : فدراسیون فوتبال: به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و 250 دلار محکوم شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۵    
جزیره کیش در خلیج فارس با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و تفریحی میزبان گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروز 1403 است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
مهمترین اتفاق برای کشتی ایران در سال 1402، نتایج نه چندان خوب در رقابت های جهانی بلگراد، ضربه فنی شدن حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
خدمات سئو ارزان برای وبسایت هایی مناسب بوده که در حوزه های کم رقابت تر فعالیت می کنند و می توانند با کم ترین هزینه سایت خود را سئو یا بهنیه سازی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
شهر مشهد هرساله یکی از مقاصد گردشگری مسافران نوروزی است، بازار رضا این شهر یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده ایران است و در ایام نوروز مملو از مسافرانی است که به دنبال سوغاتی این استان را به یادگار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) باز هم مدعی سرنگون کردن پهپاد های یمنی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: امسال بیشترین استخدام ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
پدافند هوایی سوریه برای مقابله بل حملات اسرائیل فعال شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
زلنسکی در مصاحبه ای مدعی شد که ارتش روسیه می تواند به اروپا برود و افزود، در این صورت آمریکا باید از کشور های اروپایی محافظت کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵    
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد و اعلام کرد: ضمن عرض پوزش به اطلاع می رساند دلیل تغییرات پیش آمده، وقوع تداخل در برنامه های آیت الله صدیقی بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۵    
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال 1403، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال های طنز توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰    
پدافند هوایی سوریه برای مقابله بل حملات اسرائیل فعال شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۵    
اداره پلیس کالیفرنیا تصاویری از تعقیب و گریز نیرو های پلیس با یک مظنون به خشونت خانگی را در اختیار عموم قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۵    
ریزش سنگ در جاده چالوس، محدوده سیاه بیشه؛ امروز 9 فروردین را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۰    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش بینی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۷:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه از اقدام نیروی دریایی پاکستان در نجات ماهیگیران سانحه دیده ایرانی تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۱    
دختر حمید نوری در پیامی از بازداشت برادرش در سوئد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۷:۲۱    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که از زمان آغاز جنگ اسرائیل در غزه تا کنون به 86 کشتی مرتبط با این رژیم در آب های دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند حمله کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۷:۱۱    
یک شترمرغ فراری در خیابان های شهر سئونگنام رانندگان را مبهوت کرد. پرنده عظیم الجثه بعد از فرار از یک پارک حیات وحش از خیابان ها سر درآورده بود.