دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 3 اسفند 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 2 اسفند 1396 آناج 3 اسفند 1396 آناج 4 اسفند 1396 آناج 5 اسفند 1396 آناج 6 اسفند 1396 آناج 7 اسفند 1396 آناج 8 اسفند 1396 آناج 9 اسفند 1396 آناج 10 اسفند 1396 آناج 11 اسفند 1396 آناج 12 اسفند 1396 آناج 13 اسفند 1396 آناج 14 اسفند 1396 آناج 15 اسفند 1396 آناج 16 اسفند 1396 آناج 17 اسفند 1396 آناج 18 اسفند 1396 آناج 19 اسفند 1396 آناج 20 اسفند 1396 آناج 21 اسفند 1396 آناج 22 اسفند 1396 آناج 23 اسفند 1396 آناج 24 اسفند 1396 آناج 25 اسفند 1396 آناج 26 اسفند 1396 آناج 27 اسفند 1396 آناج 28 اسفند 1396 آناج 29 اسفند 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: کمیته ملی بیماری تب برفکی روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در تبریز برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۴    
مرکز صادرات روسیه در نظر دارد با دایر کردن نمایندگی خود در جمهوری آذربایجان شاخص های صادراتی آذربایجان در حوزه های مختلف اقتصادی را بهبود ببخشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس ایستگاه شرکت کیش ایر گفت: پرواز کیش کاشان به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما با فرودگاه اضطراری در فرودگاه اصفهان نشست.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۵    
نماینده مردم کلیبر در مجلس بابیان اینکه آزادراه تبریز اهر باکو از طریق فاینانس احداث می شود گفت: با احداث این آزادراه صادرات ایران به روسیه از مسیر اهر و هوراند انجام می گیرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: وزارت راه و شهرسازی اراده ای برای رفع نقایص و نقاط حادثه خیز پل غله زار شهرستان آذرشهر را ندارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نماز بهترین راه مقابله با فحشا و منکرات است و باید نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۱    
شاگردان ارطغرل ساغلام آخرین تمرین خود را پیش از ترک تبریز برای دیدار مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۱    
دادستان تهران از صدور کیفر خواست در مورد عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به پیچیده و سخت شدن کار و برای حفظ جان نیروهای امدادی امکان ادامه عملیات جست وجو وجود ندارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز زمینه و سابقه خوبی درصنعت قطعه سازی دارد؛ از این رو به دنبال تبدیل تبریز به قطب سوم خودروسازی کشور هستیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
شهردار تبریز اظهارکرد: گرمخانه دائمی بانوان توسط شهرداری تبریز و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل اوقاف استان در آینده نزدیک ایجاد می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان درباره بی احترامی بازیکنان الهلال در ابتدای بازی با استقلال گفت: اقدام خوبی از سوی اعضای تیم فوتبال الهلال رخ نداد و این بی احترامی ها در چند سال گذشته سابقه داشته است اعتراضات در ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
سرپرست راهداری هشترود از بازگشایی راه های روستایی محاصره در برف شهرستان هشترود خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
شهردار تبریز حل معضل حاشیه نشینی در تبریز را پروژه ای 15 ساله دانست که با مدیریت صحیح تحقق یافتنی خواهد بود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
فرماندار شهرستان هشترود بر ضرورت توسعه صنعت گردشگری در هشترود تاکید کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه های واهی و استدلال های ضعیف می خواهند آن را حذف کنند
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی گفت: این سازمان پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شرکت آسمان را پس از تأیید نمایندگان این سازمان در محل سانحه اطلاع رسانی خواهد کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه برخی نمایندگان بر اساس زد و بندهای سیاسی تصمیم گیری می کنند نه واقعیت ها و معادلات سیاسی موجب تصمیم گیری ها و اظهارنظرها می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 3 تبریز گفت: مشکل آب گرفتگی زیرگذر طالقانی خیابان آزادی در مواقع بارندگی با لوله گذاری توسط نیروهای مجموعه خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 3 تبریز بطور دایمی ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1397 کل کشور، بررسی این لایحه را به اتمام رساندند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ارائه تخفیف های 30 الی 40 درصدی به گردشگران رویداد "تبریز 2018" در مراکز خدماتی گردشگری خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۷    
عضو شورای شهر تبریز گفت: تبریز 4 هزار هکتار بافت حاشیه نشین و ناکارآمد دارد که شورای شهر باید برای احیای آن سیاست های تشویقی مناسبی تصویب کرده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تنها هدف تیمش در بازی مقابل پیکان را کسب سه امتیاز عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: از اوایل سال جاری و ازحدود 10 ماه پیش تدوین نهایی سند آمایش استان را شروع کرده ایم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
صومی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی خود را متعهد به عهد و پیمانی که بسته ایم می دانیم و فکر می کنیم کارها درست انجام شده و مدیریت شیشه ای داشته و آماده ارائه تمام اسناد و عملکردمان هستیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
با برگزاری آخرین جلسه دادگاه، انتظار می رود حکم نهایی افسران متهم در پرونده سرویس اطلاعاتی جمهوری آذربایجان (ام تی ان) امروز در دادگاه منطقه صابونچی باکو صادر گردد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر تبریز ساماندهی حاشیه نشینی این شهر را آرزوی دیرینه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز دانست.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
شهردار منطقه 8 ضمن اعلام پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه8 تبریز، وعده میزبانی شایسته بازار تبریز در رویداد 2018 را داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
سردار خرم خواستار برپایی بیمارستان های صحرایی در نقاط محروم استان و ارائه خدمات پزشکی به خانواده های کم برخوردار و شریف شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
مسئولین بانک جهانی و بانک توسعه آسیا اعلام کردند: جمهوری آذربایجان با منابع غنی انرژی خود هرچند در زمینه تنوع بخشی به اقتصاد غیرنفتی خود موفقیت هایی به دست آورده است اما هنوز کارهای زیادی در این خصوص ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
ایرجیان در سخنانی تند از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتقاد کرد و او را ضارب جامعه پزشکی خواند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
در حالیکه ترافیک نزدیک عید خیابان های تبریز را به هم پیچیده است اما متروی تبریز در حتی شلوغ ترین ساعت کاری هشت صبح تا چهار عصرش نیز جمعیت زیادی را به خود نمی بیند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
شاید نیاز است نهادهای مسئول دیدگاه مماشات گونه شان را کنار بگذارند و یک بار هم که شده در این مورد مثل کشورهای غربی و آمریکایی برخورد کنند تا امنیت کشور بازیچه ی دستِ منحرفان از دین نشود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از آغاز تبلیغات انتخاباتی زودهنگام عده ای برای ورود به مجلس آینده خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۳    
نشست این هفته کمسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان در مجتمع تجاری و خدماتی جواهر برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
کارشناسان آمریکایی به منظور بررسی عملیات پولشویی صورت گرفته در سیستم بانکی لتونی به نفع ائلدار محموداف، وزیر سابق "ام تی ان" به لتونی سفر می کنند.