پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۰۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 7 اسفند 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 2 اسفند 1396 آناج 3 اسفند 1396 آناج 4 اسفند 1396 آناج 5 اسفند 1396 آناج 6 اسفند 1396 آناج 7 اسفند 1396 آناج 8 اسفند 1396 آناج 9 اسفند 1396 آناج 10 اسفند 1396 آناج 11 اسفند 1396 آناج 12 اسفند 1396 آناج 13 اسفند 1396 آناج 14 اسفند 1396 آناج 15 اسفند 1396 آناج 16 اسفند 1396 آناج 17 اسفند 1396 آناج 18 اسفند 1396 آناج 19 اسفند 1396 آناج 20 اسفند 1396 آناج 21 اسفند 1396 آناج 22 اسفند 1396 آناج 23 اسفند 1396 آناج 24 اسفند 1396 آناج 25 اسفند 1396 آناج 26 اسفند 1396 آناج 27 اسفند 1396 آناج 28 اسفند 1396 آناج 29 اسفند 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در راستای برخورد جدی با دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی در این شهر پنج فقره اخطار به بیمارستان ها و مراکز درمانی ارسال شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: مردم نگران پایان اعتبار کارت ملی فعلی خود نباشند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از آزادسازی بخشی از اراضی تحت حفاظت محیط زیست در منطقه آزاد ارس خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
3 ورزشکار مرد و زن استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی کمان سنتی کشورمان در اردبیل دعوت شدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: آمریکا و روسیه از اشغال قره باغ توسط ارمنستان سود می برند و تنها راه آزادی قره باغ همت و حضور مردم جمهوری آذربایجان در صحنه است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از مدیران صدا و سیما می خواهم که برای فوتبال و باشگاه ها به اندازه عروسک هایی مثل کلاه قرمزی و جناب خان ارزش قائل شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۹    
شاگردان عادل بناکار در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برای تحقق رویای فینالیست شدن چاره ای جز پیروزی مقابل میزبان اردکانی خود ندارند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
دبیر همایش بین المللی "اسلام، باریش ماهنیسی" اعلام کرد: همایش یاد شده با حضور اساتید برجسته ای از کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه و گرجستان نهم اسفند ماه در اردبیل برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
شرکت فرودگاه ها آمار عملکرد فرودگاه های کشور در سال 2017 را اعلام کرد که براین اساس همچنان فرودگاه تبریز با انجام 3.2 درصد از کل پروازهای کشور رتبه هشتم کشور را دارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دستاوردهای قرآنی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بوده و امروز فرهنگ قرآنی بر جامعه حاکم شده و افزایش تعداد دانش آموزان حافظان قرآن کریم مایه مباهات و افتخار انقلاب ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۴    
استاد مهدی نجفلو با بداهه ای زیبا مشکلات اقتصادی و فقر را در جامعه به زیبایی به تصویر کشیده است. ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه8 از آغاز مرمت و احیای بازار کفاشان2، حدفاصل خیابان دارایی تا حرمخانه خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رویداد تبریز 2018 بهانه ای است که توسط آن بتوانیم سرانه گردشگری منطقه را افزایش و در راستای آن چرخه اقتصاد کشور را تقویت کنیم ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: لوازم اولیه توسعه، تحقق ظرفیت و پتانسیل های درونی منطقه بوده و در عین حال می توان از ظرفیت های محیطی هم بهره گرفت ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: محکم پای استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۹    
یک مقام آگاه در اتحادیه اروپا از تعویق تمدید تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
تخریب خانه های فرسوده در بافت های قدیمی شهرستان بناب شروع شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۴    
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا گفت: امسال امامزاده سیداحمد جلفا برای نخستین بار به استقبال مراسم سوگواری یاس نبوی رفت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۹    
معاون خدمات شهری شهردار منطقه 4 از اصلاح و تعمیر پل های فلزی خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت نامناسب برخی از پل های فلزی و لزوم ساماندهی معابر، اکیپ های خدماتی ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
شهردار تبریز با صدور پیامی، درگذشت مادر گرانقدر شهیدان محمد و صمد سمندری را تسلیت گفت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
بانک مسکن شعبه ائل گلی تبریز ساعتی قبل مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت و سارق پس از سرقت از پیشخوان بانک از محل متواری شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
سیدحمزه امینی گفت: عملکرد دولت در بخش گازرسانی، توسعه روستائی و اجرای طرح های نیمه تمام که بیش از 5 سال بود راکد مانده بودند رضایت بخش است اما در حوزه اشتغال و تحقق شعار سال، نمره دولت قابل قبول نیست.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
کارشناس سیاسی جمهوری آذربایجان در گفتگو با سایت خبری "آخار" اظهارات خنده داری در مورد جنگ قره باغ و نیز احتمال خرید موشک های شهاب 3 از ایران کرده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن، گفت: حدود 6 مورد تخلف جدید در معادن مشاهده کرده ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۴    
دوازدهمین جشنواره ی بین المللی شعر فجر روز گذشته با معرفی منتخبان در تبریز به کار خود پایان داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴    
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس گفت: کارگران از صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس کمسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی گفت: در پروژه میدان آذربایجان موارد تخلفاتی وجود دارد که گزارش آن توسط کمسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک به ما ارائه شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 100درصد جمعیت شهری و 93درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند و در مجموع هم اکنون 98درصد خانوارهای شهری و روستایی استان که شامل یک میلیون و ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
معصومه آقاپور علیشاهی در ارتباط با مصاحبه وی با شبکه ضدنظام و انقلاب ماهواره ایی فارسی زبان من و تو بیانیه صادر کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
نیازی به بحث تاریخی و زیر سوال بردن اظهارات مضحک تاریخی شما ندارم چرا که در این متن هم بنده قضاوت را به مردم واگذار می کنم ولی جای چند سوال خالی است که شما و امثال شما در برابر آن سکوت کردید و همین ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
میزگرد "خوجالی" با حضور فعالین اجتماعی، روحانیون و اصحاب رسانه جمهوری آذربایجان در مرکز مطبوعات بین المللی این کشور وبا همت حزب "اسلام" برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
جوادی گفت: شاعران ایرانی، انسان را همواره از اسارت بر دام خیالات برحذر داشته اند و ناپیداری دنیا را یادآور شدند که تجلی آن در شعر " حیدربابا دونیا یالان دونادی" به خوبی قابل درک است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
تبریز که نام پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را یدک می کشد و به شهر اولین ها مشهور است امروز یک سالن استاندارد برای کنسرت ندارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
بوزوونالی گفت: شعر بیش از آنکه عامل رقابت بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان باشد، می تواند عامل رفاقت و دوستی بین دو ملت باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
آیدین گفت: ترکیه و ایران ارتباط عمیق و قلبیِ کهنی در حوزه ی زبان و ادبیات با هم داشته اند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند:کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۴    
با این وضعیت باید نام ستاد مبارزه از مفاسد اقتصادی را به ستاد حمایت تغییر دهیم! چه چیزی بهتر از آنکه یک عده بخورند و ببرند اما کک آقایان مسئول نگزد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۹    
در اقدامی تامل برانگیز هیئت نظارت دانشگاه بناب از برگزاری برنامه ای با حضور نادر قاضی پور ممانعت به عمل آورد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۹    
ساعی گفت: انتقال آب دریاچه خزر به دلیل هزینه و زمانبر بودن منتفی است و ارس نیز برای شرق دریاچه و بخش شرب و کشاورزی انتقال پیدا خواهد کرد.