دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۲۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 24 اسفند 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 2 اسفند 1396 آناج 3 اسفند 1396 آناج 4 اسفند 1396 آناج 5 اسفند 1396 آناج 6 اسفند 1396 آناج 7 اسفند 1396 آناج 8 اسفند 1396 آناج 9 اسفند 1396 آناج 10 اسفند 1396 آناج 11 اسفند 1396 آناج 12 اسفند 1396 آناج 13 اسفند 1396 آناج 14 اسفند 1396 آناج 15 اسفند 1396 آناج 16 اسفند 1396 آناج 17 اسفند 1396 آناج 18 اسفند 1396 آناج 19 اسفند 1396 آناج 20 اسفند 1396 آناج 21 اسفند 1396 آناج 22 اسفند 1396 آناج 23 اسفند 1396 آناج 24 اسفند 1396 آناج 25 اسفند 1396 آناج 26 اسفند 1396 آناج 27 اسفند 1396 آناج 28 اسفند 1396 آناج 29 اسفند 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۵    
فرمانده سپاه عاشورا استان گفت:چه شده در مجلس نمایندگان سه وزیر را برای استیضاح می آورند و هر سه رای می آورند، مردم تمام قد به این مجلس می خندند چرا اینگونه شده است؟
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۰    
شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر، با حضور در بیت شهید آیت الله قاضی طباطبایی، ضمن گفتگو با فرزند ایشان، یاد و خاطره اولین شهید محراب انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
رسم نیکویی است که در پنج شنبه آخر سال به یاد گذشتگان و حق داران برای آنان طلب مغفرت می کنیم، اما جمعی از گذشتگان نیز هستند که زنده تر از ما و ما محتاج شفاعت و طلب مغفرت آنها هستیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به شدت با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفت کردم زیرا هنوز بسترهای لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه فراهم نشده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه طرحی را به تصویب رساند که خواستار اعمال تحریم علیه مقام های ایران به بهانه های حقوق بشری است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۵    
عضو کمیسیون فرهنگی گفت:دشمن در فضای مجازی سعی دارند رژیم شاهنشاهی را تطهیر کنند و در مقابل تمام دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۵    
یکی از مراجع تقلید با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان رده بالای دولتی به آسیب های شبکه های اجتماعی خارجی، گفت: استقلال کشور با حل موضوع شبکه های اجتماعی کامل می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۵    
نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به نامه نایب رییس فدراسیون کشتی ایران که بنا به درخواست داورزنی و شهنازی برای اعلام آمادگی مجدد فدراسیون کشتی جهت برگزاری مسابقات جام جهانی فرنگی ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۰    
مشاور صنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب در ماههای پایانی سال خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
سیفی گفت: پس از عید سند نهضت آموزش فضای مجازی در استان رونمایی می شود و سعی خواهد شد سال 97 این مساله به صورت متمرکز در استان اما به صورت ملی اجرا شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۰    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنوین گفت که تیم ملی ایران می تواند حریفان خود را سورپرایز کند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به مصوبه شواری هماهنگی ترافیک شهرهای استان، از انتقال درختان فلکه خیام ائل گلی به محدوده جنگل کاری عباس میرزا خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۵    
به گزارش آناج به نقل از میزان، وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه همزمان با بالا گرفتن تنش میان غرب و روسیه ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران از صدور صدور 175 فقره کیفرخواست نسبت به متهمان آشوب های دی ماه و صدور بیست فقره کیفرخواست برای آشوب گران خیابان پاسداران خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۶    
علی فتح زاده ظهر امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری ملکان گفت:90 درصد بودجه و اعتبارات کشور صرف هزینه های جاری و پرداخت حقوق کارکنان دولتی می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۱    
ولی عهد عربستان می گوید اگر ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی باشد ما نیز مشابه این کار را فورا انجام خواهیم داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
تخصیص اعتبار 2200 میلیارد تومانی به بازنشستگان کشوری
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
طرح کرامت سپاه شهدا با هدف ساماندهی مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین در آذربایجان غربی اجرایی می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
وزیر امور خارجه روسیه از تصمیم مسکو برای اخراج دیپلمات های انگلیس در اقدامی متقابل خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
همایش مدیران فنی شرکت ها و مؤسسات مسافربری آذربایجان غربی با حضور مدیرکل توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ارومیه برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
شهردارتبریز با گرامی داشت 25 اسفند، سالروز شهادت سردار رشید لشگر اسلام، شهید مهندس مهدی باکری، تاکید کرده است که رفتار و کردار آن شهید سرافزار، در هر دو جبهه خدمت و شهادت ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱    
پس از ماه ها بلاتکلیفی در هیئت قایقرانی آذربایجان غربی مرتضی پیری به عنوان سرپرست این هیئت منصوب شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه ارومیه گفت: مسئله شیعه و سنی در شهر نقده به خوبی مدیریت شده و دشمن با تمام توان می خواهد مسلمانان را از هم جدا کند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
فرماندار مراغه گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی بانوان در این شهرستان ضروری بوده و باید زمینه ورزش قهرمانی بانوان در مراغه فراهم شود و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان همزمان با سفر ریاست جمهوری به ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۱    
معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید از امروز (پنجشنبه) خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
دفتر ریاست جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه عفرین را پس از کنترل به دمشق تحویل نمی دهد، پیش بینی کرد که عملیات پاکسازی عفرین از شبه نظامیان کُرد به زودی آغاز خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، به ریاست محمد اشرف نیا، نابسامانی موجود در خطوط بی آرتی را مورد بررسی قرار داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۷    
بی تردید سال 96 می تواند برای خانواده رشته ورزشی تنیس سالی فراموش نشدنی بدلیل تلاش مضاعف در پویایی و شکوفایی این ورزش پرتحرک باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
وزرای خارجه چهار کشور، ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان در پایان نشست مشترک خود در باکو بیانیه مشترکی را صادر کرده و بر گسترش همکاری های متقابل میان طرفین تاکید کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
اسفند سالگرد شهادت سردار شهید #مهدی_باکری، فرمانده دلاور لشکر 31 عاشورا
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
تراکتورسازان در لیگ قهرمانان آسیا آمار و ارقام درخور توجهی به ثبت رسانده اند که نتایج ضعیف این تیم را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۲    
نخستین پردیس سینمایی شمالغرب کشور در مجتمع ستاره باران تبریز با 7 سالن مجزا در فضای 2 هزار مترمربع با ظرفیت 700 صندلی مجهز به آخرین دانش فنی روز به بهره برداری رسید.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
روح الله دهقان نژاد گفت: باید سعی کنیم بجای افزایش کمی رسانه هایمان در پی تخصصی سازی رسانه ها و ارتقا کیفیت محتواهای تولیدی مان باشیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: پروانه های نظام صنفی کشاورزی دارای اعتبار است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۷    
مشکل مالیاتی باشگاه تراکتورسازی در آستانه حل شدن قرار گرفته و به همین خاطر قرار است اعضای این تیم در روزهای پایانی سال 96 شارژ مالی شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
رضایی گفت: بعد از جنگ هرکسی با دیدگاه خود به تخریب جنگ و هشت سال دفاع مقدس پرداخت، از امام حرف هایی را نقل کردند و از جنگ کتاب هایی نوشتند که وجود خارجی نداشت و در مسیر انقلاب تردید ایجاد کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: از مشکلات معیشتی و دیگر مشکلات مردم اطلاع داریم اما معتقدیم هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
فرمند گفت: مشکل اصلی نسبت به عملکرد دولت در برنامه ریزی هایی است که هرساله طراحی می کنند، شاید تنها 50 درصد از برنامه ریزی های سال گذشته تاکنون عملیاتی شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: از سال آینده قیمت نان بر اساس کیفیت و ترکیب آن تعیین و به مردم عرضه می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رای قصاص پزشک تبریزی صادر شد و در مرحله ابلاغ است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
فرماندار شهرستان میانه از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز در تعطیلات نوروز خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اگر پایبند فرهنگ شهدایی چون باکری باشیم دیگر اشرافی گری در جامعه ی ما جایی نخواهد داشت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: تنها راه نجات و گشایش در دهه ی چهارم انقلاب نیز همان تفکر انقلابی و جهادی است که شهیدان هشت سال دفاع مقدس با تاسی به آن راه های فرج و فلاح را گشودند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
تیم امید تراکتورسازی در پایان لیگ برتر امیدهای کشور با وجود تمامی مشکلاتی که داشت به مقام پنجم این مسابقات دست پیدا کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
امام جمعه تبریز گفت: یک از مشکلات اساسی در خصوص مشکلات کارگران این است که بعضی از این کارخانه ها در راستای اجرای اصل 44 به بخش خصوصی واگذار شده اما متأسفانه به اهلش واگذار نشده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
الکساندر دوگین فیلسوف سیاسی مورد اعتماد کرملین، در اظهار نظری جدید از امکان حل مناقشه قره باغ با حضور ایران ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی مطرح کرد: بیشتر پرونده های حقوقی و کیفری به منظور کشف حقیقت به کارشناس ارجاع داده می شود که این کار یکی از دلایل تب دار شدن و کند شدن جریان صدور حکم است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
فرمانده سپاه عاشورا استان گفت: همت عالی حجت الاشلام آل هاشم را تنها در اوایل انقلاب و دهه شصت دیده بودیم که الحمدلله در دهه چهارم انقلاب این رویکرد در استان آذربایجان شرقی به وقوع می پیوندد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
رضایی گفت: امام جمعه تبریز با تحرکات خود و آغاز مردمی بودن به معنای واقعی کلمه بر روی سایر ائمه جمعه تاثیر گذاشت و ارزش ها را احیاء کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
میزبانی از عید نوروز و مهمانانش در تبریز با مشکلاتی مواجه می باشد که نبود علائم راهنمایی و نام خیابان ها همواره یکی از عمده مشکلات مسافرین در تبریز بوده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
تعداد زیادی از نمایندگان آذربایجان شرقی من جمله مسعود پزشکیان، شهاب الدین بیمقدار، زهرا ساعی، معصومه آقاپور و ... جزو کسانی هستند که بار دیگر به عباس آخوندی رأی اعتماد داده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۲    
اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مسئولان فرهنگی هنری ارگان ها و ادارت دولتی استان در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۷    
مجید خدابخش با انتقاد از این که آذربایجان شرقی از جایگاه گذشته خود در توسعه فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
استاد حقوق اساسی گفت: برای ملت پذیرفته نیست که نمایندگان آنان از روی بی مسئولیتی و محافظه کاری موضوعی را نه رد و نه تایید کنند.