دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 19 اسفند 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 2 اسفند 1396 آناج 3 اسفند 1396 آناج 4 اسفند 1396 آناج 5 اسفند 1396 آناج 6 اسفند 1396 آناج 7 اسفند 1396 آناج 8 اسفند 1396 آناج 9 اسفند 1396 آناج 10 اسفند 1396 آناج 11 اسفند 1396 آناج 12 اسفند 1396 آناج 13 اسفند 1396 آناج 14 اسفند 1396 آناج 15 اسفند 1396 آناج 16 اسفند 1396 آناج 17 اسفند 1396 آناج 18 اسفند 1396 آناج 19 اسفند 1396 آناج 20 اسفند 1396 آناج 21 اسفند 1396 آناج 22 اسفند 1396 آناج 23 اسفند 1396 آناج 24 اسفند 1396 آناج 25 اسفند 1396 آناج 26 اسفند 1396 آناج 27 اسفند 1396 آناج 28 اسفند 1396 آناج 29 اسفند 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان برگزاری دیدار تیم های گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۴    
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: با انسجام کارگروه آسفالت شهرداری، سال آینده تمام طرح های آسفالت ریزی، تنها با تصویب این کارگروه، قابلیت اجرا خواهد داشت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: در روزهای آینده ورودی کالاهای چمدانی مسافران و فعالان عرصه واردات از مرز خداآفرین از طریق مبادی قانونی آزاد می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
فاز توسعه 2 واحد تولیدی و صنعتی دربناب با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۰    
کمپین مشارکت 2018 دانش آموز در کاشت 36 هزار اصله نهال در تبریز راه اندازی شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
دادستانی کل کشور هیچگونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را بر نمی تابد و لذا دادستان های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت های لازم را به ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۰    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی گفت:هنرهای نمایشی نقش بسزایی در فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی دارند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بابیان اینکه قدرت خرید مردم نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است گفت ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: نگاه مسئولین اجرایی به بخش صنعت همانند نگاه بخش خصوصی منفعلانه بوده وهمواره سعی در گره گشایی مشکلات دارند آن هم گاهاً موفق و یا ناموفق هستند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از اهداء 10 هزار پرچم با لوگوی باشگاه تراکتورسازی تبریز به هواداران این تیم برای دیدار با الجزیره امارات خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۱    
تمرین شاگردان ارطغرل ساغلام فردا پشت درهای بسته برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۶    
دادستان تهران از تشکیل پرونده برای شهردار تهران در پی هنجار شکنی رخ داده در مراسم روز زن خبر داد و گفت: به دنبال این اقدام جمعی از مسببان و شهردار تهران به دادسرا احضار شدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی در غیاب یک بازیکن خود مقابل الجزیره امارات صف آرایی خواهد کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
شهردار تبریز اعلام کرد: ساماندهی صندوق صدقات فقط برای شهر و شهروندان تبریز بوده و از آن جایی که هدف کمیته امداد هم ارایه ی خدمات به مردم است ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
سفیر انگلستان در کشورمان توسط مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار و مجددا مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۶    
سارق مسلح موسسه اعتباری کوثر، به سرقت مسلحانه 7 اسفند از بانک مسکن ائل گلی تبریز هم اعتراف کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال جوانان ماشین سازی تبریز ثبات و سازماندهی ایجاد شده در ساختار باشگاه را عامل موفقیت تیم های پایه این تیم عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در پیامی از حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در انتصاب وی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه قدردانی و سپاسگزاری کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
تمرین شاگردان ساغلام در حالی برگزار شد که هواداران استقبال خوبی از این تمرین داشتند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
به گزارش آناج، روز جمعه هجدهم اسفند ماه 96 همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جلسه معارفه آقای محمد آرا مدیرکل جدید هتل با حضور دکتر حمزه زاده مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هتلهای پارس ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
به گزارش آناج به نقل از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، طرح ارسالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با عنوان طرحهای شهرداری تبریز در ساماندهی بافت تاریخی با رویکرد توسعه پیاده راه ها از ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
سه گانه کار افتخارآفرین تبریزی در بازگشت از مسابقات جهانی امارات مورد استقبال مسئولان ورزش استان قرار گرفت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
در آستانه دیدار تراکتورسازی با الجزیره امارات، مسئولان استانی و شهری از مکانات و آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازدید کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
ایازی گفت: پنج میلیون نفر دیابتی در کشور داریم که قریب به نیمی از آنان از این موضوع اطلاع ندارند و پنج میلیون نفر دیگر نیز در آستانه ابتلا به دیابت قرار دارند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
صومی گفت: آمار فعالیت جسمی زنان در استان ما بسیار پایین می باشد و 35 درصد زنان آذربایجان شرقی مبتلا به چاقی هستند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه مردم ما به سلامت خود اهمیت نمی دهند و شاید بیش از پنجاه درصد بدون توجه به تاریخ انقضا محصولات آن را مصرف می کنند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رهبر انقلاب با بیان اینکه علت ایجاد جنگ هشت ساله ترس قدرت های جهانی از اثرگذاری انقلاب اسلامی بود، گفتند: وقتی انقلاب اسلامی به وجود آمد، عظمت این انقلاب دشمنان قدرتمند جهانی را مرعوب کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم ارومیه در مجلس، در مورد حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: این اقدام بدون هماهنگی با سازمان بهزیستی به عنوان قیم این خانواده، انجام شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری و هیئتی از استانداری آذربایجان شرقی به منظور بررسی آخرین روند تکمیل و تجهیز مرکز همایش های بین المللی تبریز، از این مرکز بازدید کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز در پی وقوع تندباد شدید روز گذشته گفت: خوشبختانه این تندباد منجر به آسیب جدی برای فضای سبز تبریز نشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
اسامی داوران دیدار تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
روابط عمومی شهرداری ارومیه خبر از ساختگی بودن تصاویر تخریب خانه در ارومیه داد و خوده شهردار نیز به دلیل تخریب شدن این خانه توسط مامورین این سازمان، از خانواده متضرر شده عذر خواهی کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
آمریکا به اغتشاشات پس از انتخابات ترکیه دل بسته است و غایت آمال آمریکا این است که ترکیه را به بحران سوریه و عراق دچار کند ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۷    
تیم مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی - کاربردی تعاون آذربایجان شرقی در مسابقات مناظرات دانشجویی با حذف تیم میزبان به مقام اول دست پیدا کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
ارتش جمهوری آذربایجان به منظور ایجاد هماهنگی میان نیروهای نظامی خود و نیز آزمایش تسلیحات جدید نظامی اقدام به برگزاری رزمایش نظامی کرده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
عبدی گفت: طبق کنوانسیون 1961 وین و حقوق بین الملل عرفی ایران حق شکایت از انگلیس و اقدام متقابل را به علت نقض تعهد در حراست از سفارت خانه، داراست.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۲    
سرهنگ نوروزی گفت: با تلاش عوامل پلیس سارق مسلح موسسه مالی و اعتباری کوثر دستگیر شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
صبح امروز موسسه مالی و اعتباری کوثر واقع در فلکه خیام مورد حمله سارقین واقع شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
دستور امام جمعه تبریز در عدم برخورد با دستفروشان در بازار شب عید رونق خاصی به کسب وکار این افراد و خرید عید بخشیده است ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
حجت الاسلام هدایت نیا گفت: متاسفانه جوانان ازدواج را اولویت چهارم خود قرار داده اند و به جای تشکیل خانواده از محیط خانواده دورتر می شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
سعیدی گفت: عوامل فرقه شیرازی و نوکران دست پروده انگلیس با حمایت و چراغ سبز این کشور به سفارت ایران در لندن تعرض کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۲    
به همان اندازه ای که در شش ماهه نخست سال 96 حوادث اجتماعی فرازی دور از تصور داشت به همان میزان نیمه دوم امسال آرام و بی هیاهو از منظر حوادث اجتماعی برای استان به سر شد.