دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 4 خرداد 1396 - basijnews.ir

بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲    
ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر از تاریخ 6 خرداد ماه تا 31 خرداد ماه آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
در حالی چهارمین روز از ماه مبارک رمضان سپری می شود که دو سینما شهر بندرعباس با نمایش جدیدترین فیلم های خود به دنبال به دست آوردن گیشه و جذب تماشاگران بیشتری هستند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۶:۲۰    
یکی از محکومان فتنه 88 تشییع پیکر شهدا را حرکتی در تقابل با شادی مردم بعد از پیروزی اصلاح طلبان می داند!
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۰    
نمایش هنرمندان گچسارانی در جشنواره شانگهای چین شرکت می کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۵    
آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین رویدادهای انقلاب اسلامی ایران است که آیندگان از آن همواره با افتخار یاد خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۰    
پیش بینی می شود در سال جاری نیز بالغ بر 17 هزار نوآموز مورد سنجش سلامت قرار گیرد، که این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
سرپرست حوزه پژوهشی ساختمان و ابینه فنی و رئیس بخش زلزله شناسی گفت: یکی از اصلی ترین معضلاتی که موجب عدم توانایی ما در مقابله با زلزله می شود برخوردار نبودن ساختمان های حاضر از کیفت مطلوب و عدم وجود ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۵    
پیش از ظهر امروز طرح مبارزه با بیماری سالک با همکاری بسیج و ارگان های مربوطه در جرقویه علیا به منظور کاهش خطرات ناشی از این بیماری بر مردم افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود از رئیس این دانشگاه خواسته است تا درباره شعار علیه امنیت ملی کشور و توهین به اباعبدالله الحسین (ع) در این دانشگاه توضیح دهد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۰    
فعالان حقوق بشری بحرین، کمپینی برای نجات آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور تشکیل دادند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: عملیات مبارزه با موش صحرایی در سطح 125 هکتار از تاغزارهای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۷:۰۱    
مستند رضا رستمی مقدم، نخستین شهید مدافع حرم خرم آباد، رونمایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۱    
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی رمز ماندگاری این حماسه های عظیم را مبتنی بر انسجام فرهیختگان دانست و خاطرنشان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۰    
این مراسم با همکاری شهرداری و سپاه ناحیه خوانسار شامگاه چهارشنبه در پارک عسل خوانسار همراه با اجرای خاطره گویی، نورافشانی و برنامه های شاد و متنوع دیگر با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۰    
سالن ورزشی شهدای یزدانشهر با حضور مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام صفری امام جمعه یزدانشهر ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان اشکذر اعلام کرد: که هیچ مشکلی برای تامین نان مردم شهرستان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز تغییری نخواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۱    
کارگاه های تست زنی با حضور اساتید برتر، برای دانش آموزان شهرستان ابهر پیش بینی شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۱    
آران وبیدگل نیوز در اجرای رسالت خبری خود و لزوم شفافیت هرچه بیشتر در سایه نهال وحدت در این پست به معرفی مفاد توافق صورت گرفته بین طرفین شهر می پردازد
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۱    
پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: در جریان واقعه کربلا، حضرت محمدهلال(ع) به دستور امام حسین(ع) در شهر طائف ماندند و به تبلیغ دین و ارشاد مردم مشغول بودند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی در محکومیت تعرض به رهبر شیعیان بحرین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شش شهرستان استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱    
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اقتدار امنیتی امروز بر بستر خون شهدا فراهم شده است، خاطرنشان کرد: عمق راهبردی این اقتدار بسیج میلیونی و نیروهای نظامی و دستگاه های امنیتی است و یکی از مظاهر مهم آن ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در 29اردیبهشت ماه گذشته، پای بندی و علاقه مردم به نظام اسلامی را نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۱    
منتخب مردم کرمان در دوره پنجم شورای اسلامی گفت :در دوره چهارم شورا یکسری کارها در پارک ها در جهت مشاوره های خانوادگی و تربیتی انجام شده است و مطمئنا امسال محکم تر در این زمینه فعالیت خواهیم کرد زیرا ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۶:۴۱    
اولین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات زیبایی اسب عرب ایران رده ایکاهو (جام امرسون کی ای) در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه استان ، در مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) گفت ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار با بیان اینکه راه سعادت کشور تعامل با آمریکا نیست، حمایت از اسرائیل را حماقتی بزرگ دانست و اذعان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر اکیپ دامپزشکی رایگان بسیج سازندگی سپاه بیله سوار به مناطق روستایی محروم اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت:امسال به تکمیل پروژه محور جلفا – اصلاندوز سه میلیارد تومان اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۰    
مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر از توزیع بدون محدودیت اقلام مصرفی درماه مبارک رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۵    
به گفته متخصصان تغذیه، به غیر از نورخورشید مواد خوراکی بهترین منبع تامین ویتامین D بدن هستند اما فقط چند ماده خوراکی می توانند میزان موردنیاز این ویتامین را تامین کنند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۵    
دبیر انجمن خرما از حضور دلالان در بازار این محصول که به 3 میلیون کشاورز آسیب وارد کرده است انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۰    
داوود گودرزی نوشت: مردم سالاری دینی نیاز به صیانت، حراست و رشد دارد. از آنجا که ستون و رکن اصلی مردم سالاری دینی ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۰    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بین ماه های سال، ماه رمضان، از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است و اعمال مستحبی در این ماه از فضیلت بسیاری برخوردار است. ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۰    
سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود اعلام داشت: به سران استکبار و نوکران بی آبروی آنها هشدار می دهیم تا فرصت دارند از سیاستهای نحس و نجسی که در پیش ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۰    
تحلیلگر مسائل غرب آسیا با بیان اینکه اقدامی که آل خلیفه با شیخ عیسی قاسم انجام داد اقدامی کاملا زیان آور برای این رژیم خواهد بود ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۰    
شبکه اشراق امسال هم همچون سالهای گذشته مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان را به صورت زنده از ساعت 18 تا 19 هر روز پوشش خواهد داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۰    
آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ینگی امام شهر هشتگرد با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و امت حزب الله شهر هشتگرد در مزار شهدا شهر هشتگرد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۵    
شهردار تبریز با اشاره به این که بانوان، رکن مهم سلامت روحی و روانی خانواده و جامعه را عهده دار هستند، گفت: ورزش بانوان، مهم ترین وجه ورزش همگانی است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۵    
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ع) گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ع) در اوج تحریم ها توانست بزرگ ترین پالایشگاه جهان را به وسیله دانشمندان ایرانی در مساحتی به اندازه شهر بندرعباس احداث کند و این را باید نتیجه ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۵    
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، گلزار شهدای شهرستان روانسر با حضور مسئولان شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان عامل توزیع موادمخدر را دستگیر و از منزل وی پنج کیلوگرم ماری جوانا کشف کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۵    
فرماندهی انتظامی استان ایلام در اطلاعیه ای ضمن دعوت عموم مردم به رعایت ارزش های اخلاقی در ماه رمضان عنوان کرد با هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۵    
در پی بروز تخلفات اجرایی در انتخابات 29 اردیبهشت، تشکل های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان طی نامه ای از شورای نگهبان خواستند به تخلفات رسیدگی کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۵    
در مسابقات بین المللی قرآن کریم ترکیه، سید مصطفی حسینی، قاری و فرزند آزاده و جانباز قزوینی، مقام دوم قرائت قرآن را کسب کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۰    
بانک پاسارگاد به منظور رفاه حال مشتریان و در ادامه پیاده سازی طرح موفق ارایه خدمات کارگزاری در شعبه ها، این خدمت را در شعبه میدان هاشمیه مشهد ارایه می دهد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۵    
کتاب نسخه بدلی اثر صالح قاسمی با محوریت جمعیت و فرزندآوری روانه بازار کتاب شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل فرهنگی، هنری اردوگاه ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی از 10 تیر ماه تا 20 شهریور ماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۰    
آیت الله قرهی گفت: حکومت بحرین نباید تصور کند که در امان است چرا که با سربازان و سلاح های سعودی نمی توانند با یک ملت، حتی اگر کوچک و محدود باشد، مبارزه دائم کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری بسیج: دو زوج جوان مراسم جشن عقد خود را در قطعه 40 بهشت زهرا تهران برگزار کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری بسیج: مردم غیور قرچک در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر دینی شیعیان بحرین راهپیمایی پرشکوهی برگزار کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: 300 نفر از شهروندان محروم که پیش تر غربالگری شده بودند توسط پزشکان متخصص این گروه جهادی تحت درمان و معاینه های تخصصی قرار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا اقبال بهمنی، از آغاز فعالیت 10 گروه استهلال ماه مبارک رمضان همزمان با شب 29 شعبان در کردستان خبر داد و اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
نمایشگاه آثار هنرمندان کوچک به نفع کودکان بی سرپرست در نگارخانه سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۰    
مشاور وزیر آموزش وپرورش با اشاره به موضوع سند 2030 گفت: در این مورد التزام عملی و قلبی به بیانات مقام معظم رهبری باید داشت و باید با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری از این سرمایه بزرگ معنوی و سند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۰    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای اجرای سند 2030 را محکوم کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۰    
نیروهای امنیتی روسیه یک گروه تروریستی مرتبط با داعش را که قصد بمبگذاری در زیرساخت حمل و نقل مسکو را داشتند، دستگیر کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۰    
نشست هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش با موضوع بررسی سند 2030 در قم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۰    
رهبرمعظم انقلاب تأکید کردند:وسایل رسانه ای جدید هم یک فرصت است، هم یک خطر است؛ خطر ازاین جهت که ممکن است این حرفها و شُبهه ها در ذهن جوان ها و در ذهن غیرجوانها اثر بگذارد و اینها را منحرف کند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 90 درصد مفاد سند 2030 صحیح است، اما 10 درصد باقیمانده آن مهم است که سبک زندگی جامعه را هدف قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز عید مقاومت و آزادی گفت که حوادث اخیر بحرین یکی از تبعات نشست های ریاض وشاید از برکات سفر ترامپ به منطقه باشد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۰    
وزیر دفاع گفت: تلاش ها در منطقه برای تضعیف ایران است و سرنوشت صدام بالاترین سرنوشتی است که باید حکام منطقه به یاد آورند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۰    
اعضای کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه طرحی که خواستار اعمال تحریم های جامع علیه ایران است را به تصویب رساندند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۰    
تحقیقات وزارت دفاع آمریکا نشان می دهد یکی از حملات این کشور در موصل به کشته شدن بیش از 100 غیرنظامی منجر شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۰    
الاعلام الحربی از آزادسازی کامل جاده مهم تدمر-دمشق در عملیات ارتش سوریه و نیروهای متحد آن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۰    
نرخ تورم در اردیبهشت ماه با 0.3 درصد افزایش به 9.8 درصد رسید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰    
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی به خبرنگاران گفت: آیین تکریم آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز پس از برگزاری نمازجمعه برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰    
گلزار شهدای پلدختر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهردر عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جمعی از مسئولان پلدختر عطرافشانی و گلباران شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید تبریز ساعاتی پس از رسانه شدن انتصاب خود گفت: به عنوان سرباز ولایت گوش به فرمان ایشان هستم و معظم له در هر سنگری که امر بفرمایند آماده خدمت می باشم .
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰    
مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با اعلام این خبر، گفت: این سبد غذایی به همت خیرین در روزهای سوم و چهارم خرداد به مددجویان این خیریه اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰    
همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد اقدام به برگزاری پیاده روی و راهپیمایی بردبلند نمودند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰    
امام جمعه ملایر گفت: با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید عملیاتی کار کنیم، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان پذیر نیست.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰    
یروهای پایور رسمی و وظیفه بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راهپیمایی برد بلند به طول 10 کیلومتر برگزار کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع نیروهای مسلح آذرشهر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه شهدا برای اعتلای اسلام ناب محمدی جانفشانی کردند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۰    
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری از فرهنگیان تا تپه نورالشهداء پیاده روی کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۰    
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و پایان ماه شعبان المعظم، مراسم معنوی مناجات شعبانیه به همت بسیجیان شهرکیان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری بسیج: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، در گلزارشهدای این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۰    
همزمان با فرارسیدن هفته مقاومت و آزادسازی خرمشهر،گلزار شهدای شهر شهرکرد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و عموم مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: دست به دست شدن مسئولیت ها بعد از انقلاب بارها اتفاق افتاده است؛ اما وقتی شیوه حکومت داری را پذیرفتیم و انتخاب رئیس جمهوری با آراء مردم انجام شد باید به برنامه های این موضوع هم توجه ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: جلسه حلقه صالحین به مناسبت حماسه سوم خرداد در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۰    
آیین بزرگداشت ارتحال سید آزادگان حجت السلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی عصر پنجشنبه (4 خرداد) در سالن اندیشه حوزه هنری با سخنرانی وزیر محترم دادگستری حجت السلام و المسلمین پور محمدی برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری بسیج: ایستگاه صلواتی به مناسبت حماسه سوم خرداد در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۲۰    
به مناسبت 3 خرداد وسالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم یادبود وغبار روبی گلزار شهدا در اردل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۲۰    
همزمان با سالروز عملیات افتخارآفرین بیت المقدس مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان با خانواده شهید جهانپور دیدار و گفت و گو کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۰    
جمعی از مردم و مسئولین ایرانشهر با غبارروبی و عطرافشانی مساجد؛ فضای این مکان معنوی را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۰    
امروز سال روز تک شلمچه و یاد آور رشادت های رزمندگان گردان 409 سیستان است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
صبحگاه مشترک در سپاه خراسان شمالی با حضور سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یگان های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی در خراسان شمالی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۰    
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پذیرش سند 2030 مصداق وطن فروشی است، گفت: اجازه گنجانده شدن فحشا و بی بند و باری در کتب درسی را نمی دهیم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۰    
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر گفت: سال گذشته 8 هزار و 249 نفر از بسیجیان داوطلب این شهرستان در قالب اردوهای جهادی برای کمک به محرومان و فعالیت های محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۵    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور با آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
مدیر پژوهش دانشگاه قم گفت: بر اساس قرارداد همکاری که با پایگاه استنادی جهان اسلام ISC منعقد شد نشریات دانشگاه قم توسط این مرکز منتشر می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتهای راه مقاومت را پیروزی حتمی دانست و گفت: پایداری که در مردم ایران نهادینه شده است امروزه نیز باید وجود داشته باشد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور دقایقی پیش وارد شهر مقدس قم شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور دقایقی پیش با حضور در حرم حضرت معصومه(س) بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) را زیارت کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر فتح به یاد ماندنی است، گفت: باید با بیان واقعیت های جنگ و رشادت های رزمندگان فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۵    
بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود متن ادبی پیرامون توجه به ابعاد عمیق روزه داری، انسانیت و پرهیز از خطاهای کوچک و بزرگ منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۰    
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت:مرحله دوم وارنیش فلوراید تراپی، سلامت دهان در مدارس ابتدایی شهرستان نهاوند به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۰    
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان گفت: آزادی خرمشهر نه تنها عراق را بلکه تمام کشورهای حامی صدام را نیز شوکه کرد و همه به قدرت ایران انقلابی اعتراف کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۰    
سرهنگ ابوالحسنی با بیان اینکه،جنگ خرمشهر نماد پیروزی حق بر باطل بود گفت:خرمشهر نماد مبارزه ای بود که نه با مهمات پیشرفته بدست آمد و نه با وابستگی خود به دیگر کشورها،واین خود نماد حق بر باطل است.